Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Iata ca am comis-o si eu dragi colegi ieri am gustat asfaltul la coborare din Poiana Brasov :rusinica:A fost ceva de genu...prima data facand drumul respectiv in ultimul ac de par (spre stanga) inainte de intrarea in oras nu am redus suficient viteza si nici nu m-am inclinat indeajuns si bordura din partea dreapta a facut cunostinta cu roata mea fata.Inainte de aceasta intalnire roata-bordura vazand ca e cam inevitabil (la experienta mea putina..ca se putea evita cu inclinare mai mare) am franat si nu aveam mai mult de 10km/h.Rezultate: cazut pe partea dreapta alunecat aprox 1m moto crashpad indoit si ras din plastic (e ok pt asta si este facut :bounce:), si oglinda dreapta putin indot suportul astfel incat nu mai este la acelasi nivel cu oglinda din stanga (se repara usor) plus cateva mici zgarieturi una pe galeria dreapta si inca una pe capacul de la aprindere (cred ca asa se cheama)

 

Am scapat ieftin :grinbandit: insa nu ma descurajez marti dupa ce scap de la munk iau taurul de coarne si o sa fac drumul din nou fara evenimente de data asta

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Iata ca am comis-o si eu dragi colegi ieri am gustat asfaltul la coborare din Poiana Brasov :rusinica:A fost ceva de genu...prima data facand drumul respectiv in ultimul ac de par (spre stanga) inainte de intrarea in oras nu am redus suficient viteza si nici nu m-am inclinat indeajuns si bordura din partea dreapta a facut cunostinta cu roata mea fata.Inainte de aceasta intalnire roata-bordura vazand ca e cam inevitabil (la experienta mea putina..ca se putea evita cu inclinare mai mare) am franat si nu aveam mai mult de 10km/h.Rezultate: cazut pe partea dreapta alunecat aprox 1m moto crashpad indoit si ras din plastic (e ok pt asta si este facut :bounce:), si oglinda dreapta putin indot suportul astfel incat nu mai este la acelasi nivel cu oglinda din stanga (se repara usor) plus cateva mici zgarieturi una pe galeria dreapta si inca una pe capacul de la aprindere (cred ca asa se cheama)

 

Am scapat ieftin :grinbandit: insa nu ma descurajez marti dupa ce scap de la munk iau taurul de coarne si o sa fac drumul din nou fara evenimente de data asta

bine ca ai scapat ieftin...cam neatent pt inceput(la ce spui tu acolo nu inclinarea a fost de vina).fii mai cu bagare de seama de acum inainte :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iata ca am comis-o si eu dragi colegi ieri am gustat asfaltul la coborare din Poiana Brasov :rusinica:A fost ceva de genu...prima data facand drumul respectiv in ultimul ac de par (spre stanga) inainte de intrarea in oras nu am redus suficient viteza si nici nu m-am inclinat indeajuns si bordura din partea dreapta a facut cunostinta cu roata mea fata.Inainte de aceasta intalnire roata-bordura vazand ca e cam inevitabil (la experienta mea putina..ca se putea evita cu inclinare mai mare) am franat si nu aveam mai mult de 10km/h.Rezultate: cazut pe partea dreapta alunecat aprox 1m moto crashpad indoit si ras din plastic (e ok pt asta si este facut :bounce:), si oglinda dreapta putin indot suportul astfel incat nu mai este la acelasi nivel cu oglinda din stanga (se repara usor) plus cateva mici zgarieturi una pe galeria dreapta si inca una pe capacul de la aprindere (cred ca asa se cheama)

 

Am scapat ieftin :grinbandit: insa nu ma descurajez marti dupa ce scap de la munk iau taurul de coarne si o sa fac drumul din nou fara evenimente de data asta

man asa de imbarbatare am sa-ti zic o mica poveste :

la 3 ore dupa ce mi-am inmatriculat primul meu motor , am indoit numarul de inmatriculare .......

cum ? am incercat sa urc pe linia de tramvai care era mai inalta , roata fata a derapat pe langa si am intat in picaj ! nu puteam face nimic deoarece pasagerul ( unul la vreo 90-100 kg in conditiile in care eu am 70 kg ) se incolacise pe mine ....

 

pasagerul sare de pe motor la o scunda poate doua secunde mai tarziu iar eu sunt tarat de motorul care aluneca pe carenaj (partea stanga ) cam vreo 10 metri .... eram tarat si priveam peste cap cum vin masinile din spate si tot ce gandeam era ca sa nu aiba viteza si sa poata frana ......

 

m-am ales cu 3 saptamani de durere la muschiul gambei , casca crapata , blugi rupti in genunchi iar mobra era tandari pe partea stanga gen semnalizari zburate , schimbator si scarita ghidon indoit si asta in doar 3 ore .....

te simti mai bine acum ? :D

 

ps. la inceput accidentele sunt mici , statisticile spun ca accidentele mortale ale motociclistilor sunt intre 1 si 4 ani experienta pentru ca atunci intervine lipsa de experienta cu viteza crescuta :)

Editat de adolf_ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man asa de imbarbatare am sa-ti zic o mica poveste :

la 3 ore dupa ce mi-am inmatriculat primul meu motor , am indoit numarul de inmatriculare .......

cum ? am incercat sa urc pe linia de tramvai care era mai inalta , roata fata a derapat pe langa si am intat in picaj ! nu puteam face nimic deoarece pasagerul ( unul la vreo 90-100 kg in conditiile in care eu am 70 kg ) se incolacise pe mine ....

 

pasagerul sare de pe motor la o scunda poate doua secunde mai tarziu iar eu sunt tarat de motorul care aluneca pe carenaj (partea stanga ) cam vreo 10 metri .... eram tarat si priveam peste cap cum vin masinile din spate si tot ce gandeam era ca sa nu aiba viteza si sa poata frana ......

 

m-am ales cu 3 saptamani de durere la muschiul gambei , casca crapata , blugi rupti in genunchi iar mobra era tandari pe partea stanga gen semnalizari zburate , schimbator si scarita ghidon indoit si asta in doar 3 ore .....

te simti mai bine acum ? :D

 

ps. la inceput accidentele sunt mici , statisticile spun ca accidentele mortale ale motociclistilor sunt intre 1 si 4 ani experienta pentru ca atunci intervine lipsa de experienta cu viteza crescuta :)

 

Auch in 3 ore....cred ca daca mi se intampla mie asta ma spanzuram de bec :crack: ....si pe mine ma doare o coasta si umarul dar trec :D Maine la 10 ma duc sa schimb crashpad-ul si sa indrept oglinda.E cam nashpa vremea pe aici nu cred ca o scot maine sa merg si la munca.

 

 

@George clar nu inclinarea a fost de vina ci faptul ca nu am redus suficient.Ce ziceam eu acolo e ca daca ma inclinam mai tare cand am vzt ca am intrat prea repede in curba poate nu mai luam bordura in brate.

 

Sec a fost ca doar un domn de pe sensul opus a oprit sa ma intrebe daca sunt bine astia din spate au ocolit si pa :moron:

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

ps. la inceput accidentele sunt mici , statisticile spun ca accidentele mortale ale motociclistilor sunt intre 1 si 4 ani experienta pentru ca atunci intervine lipsa de experienta cu viteza crescuta :)

:goodposting: :agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Auch in 3 ore....cred ca daca mi se intampla mie asta ma spanzuram de bec :crack: au trecut 6 ani de atunci si sper sa mai treaca multi pana sa mai bag vreo cazatura :D ... la fel iti doresc si tie !!

 

ps. incerca sa te ghidezi dupa zicala : daca nu te simti sigur inseamna ca nu e sigur !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incerca sa te ghidezi dupa zicala : daca nu te simti sigur inseamna ca nu e sigur !!

Sau varianta: Daca ti se pare ca mergi incet, inseamna ca mergi prea repede. Taie gazul.

Neah : Sfatul corect : "When in doubt - gas it ! " :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neah : Sfatul corect : "When in doubt - gas it ! " :laugh:

 

Cred ca asta trebuia sa fac :crack:+ genunchiu la asfalt :rock: Anyway impresia ca merg prea incet de care zicea Zyon am simtit-o (nu in ziua in care am cazut) si am aruncat un ochi la vitezometru si aveam 50-60 deci nu mergeam prea repede :blink:

 

Oricum am iesit ieftin asta pt ca am reusit sa reduc maxim viteza inainte sa o culc cred ca aveam max 10km/h si a ras pe crashpad 1m maxim....experienta pt viitor oricum :bounce: (a nu se repeta imi doresc)

Editat de ionutz_bv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca asta trebuia sa fac :crack:+ genunchiu la asfalt :rock: Anyway impresia ca merg prea incet de care zicea Zyon am simtit-o (nu in ziua in care am cazut) si am aruncat un ochi la vitezometru si aveam 50-60 deci nu mergeam prea repede :blink:

 

Oricum am iesit ieftin asta pt ca am reusit sa reduc maxim viteza inainte sa o culc cred ca aveam max 10km/h si a ras pe crashpad 1m maxim....experienta pt viitor oricum :bounce: (a nu se repeta imi doresc)

ai sa ramai uimit in cate cazuri e muuult mai indicat sa dai gaz decat sa franezi si sa incetinesti.cu franarea omori parte din controlul tau asupra motocicletei,uneori il reduci la zerooo!deschidereaza gazului,inlinarea motorului,etc etc sunt de cele mai multe ori mult mai indicate decat franarea.dar ai sa vezi in timp,nu te grabi :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa nu vorbim de forta de greutate ( ce influenteaza aderenta cauciucului pe asfalt si centrul de greutate ) care scade odata cu scaderea vitezei intr-o inclinare pe curba .....

 

daca tot este vorba de cazut pe curbe trebuie sa vorbim si de abordarea corecta , cum intri intr-o curba si cum iesi ....

 

viraje_02.jpg

 

viraje_04.jpg

pozele sunt de pe topicul dedicat abordarii virajelor din sectiunea Articole si Tutoriale

eu am ajuns sa caut cel mai drept traseu de parcurgere a curbei tinand seama de pericolur ce poate aparea din sens opus , viteza de croaziera creste cu mult pentru ca unghiul de inclinatie va fi tot timpul cel mai mic posibil pt acea curba !!

 

sper sa iti fie de folos Ionut ...

Editat de adolf_ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doamne ce noroc pe capul meu .. tot cautam casca si eram axat pe Schuberth S1 PRO dar nu mai gaseam la nemti pe site-ul lor pt ca au lichidat stocul si ma uitam si dupa un shark RSR2, la recomandarea lui George, si tot informandu-ma si dand search dupa una alta am zis ia hai sa vedem si Schuberth SR1. La nemti 550 euro aproximativ, cu tot cu transport, la noi nici una sub 600 euro, si cand colo dau peste o firma consacrata in bucuresti de motoare si accesorii moto pe langa politia pipera si pe site-ul lor SR1 483 euro .. ma gandesc cum sa fac cu banii, dau telefon azi si ii intreb marime si sa imi confirme pretul, si cand colo ma intreaba "dar ce pret e pe site?" si zic: 483 euro .. dar tipul de la capatul liniei: "da, e greseala pe site, dar ne asumam raspunderea si o sa vi-o putem da la pretul respectiv" .. zis si facut! iar acu am o suberbitate de SR1 neagra mat, care imi mod normal la ei este 600 euro, cu aceasta okazie si jos palaria in fata faptului ca mai exista si firme serioase care isi asuma raspunderea pt anumite greseli. Iar eu sunt un bucuros posesor de SR1 care spera sa nu mai ajunga prin spitale din cauza unei casti ieftine si proaste care ar tr interzise de la vanzare sau macar vanzatorul de la magazinul care era in targul vitan sa spuna macar ceva de genu: "mah baiatule, ai motor nu scuter, nu lua pe asta doar ca e ieftina, mai pune macar X atat in plus la bugetu tau si uite iti recomand asta din cauza ca .. si ca aia vei avea problema .."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa nu vorbim de forta de greutate ( ce influenteaza aderenta cauciucului pe asfalt si centrul de greutate ) care scade odata cu scaderea vitezei intr-o inclinare pe curba .....

 

daca tot este vorba de cazut pe curbe trebuie sa vorbim si de abordarea corecta , cum intri intr-o curba si cum iesi ....

 

viraje_02.jpg

 

viraje_04.jpg

pozele sunt de pe topicul dedicat abordarii virajelor din sectiunea Articole si Tutoriale

eu am ajuns sa caut cel mai drept traseu de parcurgere a curbei tinand seama de pericolur ce poate aparea din sens opus , viteza de croaziera creste cu mult pentru ca unghiul de inclinatie va fi tot timpul cel mai mic posibil pt acea curba !!

 

sper sa iti fie de folos Ionut ...

 

Ca in poza 3 am intrat si eu in curba insa partea cu stransul curbei nu mi-a mai iesit, m-am panicat nu am inclinat suficient+gaz am franat si moto s-a ridicat.Am ramas tot pe exterior si de aici poc...e ok totul e bine eu doar o mica vanataie la umar, iar moto craspad indoit si atat cam atat.Viteza nu aveam si cred ca asta a limitat daunele :D sa-mi fie invatatura de minte :rusinica: :banana:

Editat de ionutz_bv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Let me guess : Te-ai uitat la bordura aia dupa ce ti-ai dat seama ca ai viteza prea mare in curba aia, ai inceput sa franezi cu ochii la bordura, nu? Ai vazut exact momentul in care au facut cunostinta roata cu bordura - ma insel ?.... :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Let me guess : Te-ai uitat la bordura aia dupa ce ti-ai dat seama ca ai viteza prea mare in curba aia, ai inceput sa franezi cu ochii la bordura, nu? Ai vazut exact momentul in care au facut cunostinta roata cu bordura - ma insel ?.... :rolleyes:

nelipsitul "point-fixation" cu franele in actiune :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Let me guess : Te-ai uitat la bordura aia dupa ce ti-ai dat seama ca ai viteza prea mare in curba aia, ai inceput sa franezi cu ochii la bordura, nu? Ai vazut exact momentul in care au facut cunostinta roata cu bordura - ma insel ?.... :rolleyes:

Check and double check :bounce: pt punctul 3 deja ma uitam unde o sa cad si cum sa minimizez daunele :rusinica:

Editat de ionutz_bv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Cine a schimbat de curand si stie fix cat lichid de frana intra in ambele instalatii la un schimb complet.

Nu gasesc in manual si cred ca am cumparat prea putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Check and double check :bounce: pt punctul 3 deja ma uitam unde o sa cad si cum sa minimizez daunele :rusinica:

 

 

:) Exact ce ne asteptam : Point Fixation. Incepe sa iti exersezi reflexele astea neconditionate. Cauta filmuletele lui Keith Code si vezi ce zice el despre SR's. Dupa ce vezi filmuletele treci la exercitii si creeaza-ti usor-usor reflexe studiate a.i. sa scapi de point-fixation. Hai ca se poate !!! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Cine a schimbat de curand si stie fix cat lichid de frana intra in ambele instalatii la un schimb complet.

Nu gasesc in manual si cred ca am cumparat prea putin.

 

 

Acum o luna l-am schimbat eu..exact cat mi-a luat nu stiu insa dintr-un bidon de 500 ml au ramas mai mult de 75%.250ml iti sunt mai mult decat suficient sa il schimbi din cate stiu eu :cheers:

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum o luna l-am schimbat eu..exact cat mi-a luat nu stiu insa dintr-un bidon de 500 ml au ramas mai mult de 75%.250ml iti sunt mai mult decat suficient sa il schimbi din cate stiu eu :cheers:

Mersi, credeam ca nu-mi ajunge 250. :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine ma ajuta cu un manual de service si al utilizatorului pentru Hornet 600 05 06? In principiu e cam acelasi cu hornetul initial dar vroiam sa am ultima editie pentru mine :)

aici cu 98'-ul

sau

aici

si mai e si asta acum vezi tu ce iti trebuie ....

manualedereparatie.info rulz ! ;)

 

:) Exact ce ne asteptam : Point Fixation. Incepe sa iti exersezi reflexele astea neconditionate. Cauta filmuletele lui Keith Code si vezi ce zice el despre SR's. Dupa ce vezi filmuletele treci la exercitii si creeaza-ti usor-usor reflexe studiate a.i. sa scapi de point-fixation. Hai ca se poate !!! ;)

ideea e sa cunoasca motorul mai intai si sa il stapaneasca bine apoi baga curbe si serpentine nu te grabi sa ajungi regele serpentinelor ca ai o viata intreaga si nu le muta nimeni de acolo !

daca vrei sa ai cariera lunga mai intai obisnuieste-te cu motorul .... centru de greutate , punctul maxim de control in demaraj si franare , inclinare si pozitie corecta la inclinare .... astea sunt lucruri care trebuie sa le faci de fiecare data cand iti schimbi motocicleta ....

Editat de adolf_ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aici cu 98'-ul

sau

aici

si mai e si asta acum vezi tu ce iti trebuie ....

manualedereparatie.info rulz ! ;)

 

 

ideea e sa cunoasca motorul mai intai si sa il stapaneasca bine apoi baga curbe si serpentine nu te grabi sa ajungi regele serpentinelor ca ai o viata intreaga si nu le muta nimeni de acolo !

daca vrei sa ai cariera lunga mai intai obisnuieste-te cu motorul .... centru de greutate , punctul maxim de control in demaraj si franare , inclinare si pozitie corecta la inclinare .... astea sunt lucruri care trebuie sa le faci de fiecare data cand iti schimbi motocicleta ....

 

La mine e prima moto (dupa scoala) nu ca as fi schimbat de la altceva :bounce: si da inca ma obisnuiesc cu ea.I bit off more then i could chew poate mergand pe Poiana insa sincer pana la acul de par cu pricina drumul nu mi s-a parut cine stie ce provocare moto (nu i-am dat tare/reising :burnout: cum fac multi pe acolo) Sincer ma bate gandul cand da soarele sa incerc iar drumul :crack:

Editat de ionutz_bv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine e prima moto (dupa scoala) nu ca as fi schimbat de la altceva :bounce: si da inca ma obisnuiesc cu ea.I bit off more then i could chew poate mergand pe Poiana insa sincer pana la acul de par cu pricina drumul nu mi s-a parut cine stie ce provocare moto (nu i-am dat tare/reising :burnout: cum fac multi pe acolo) Sincer ma bate gandul cand da soarele sa incerc iar drumul :crack:

de ce nu , de asta ai nevoie de un pic de curaj si de dorinta . incerca sa pastrezi o viteza sigura pe curbe si odata ce te obisnuiest aceasta va creste de la sine

poate vin si eu prin BV cand se mai incalzeste vremea si imi aratati si mie Poiana ca prin oras tot vin dar in Poiana nu ! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...