flaviu57 Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 (editat) Fratilor, e bai Salutare, E primul post pe aceasta sectiune, dar dupa multe luni de citit intens pe forum Incepem cu inceputul Posesor de Hornet fiind(foarte asemanator la look cu al colegei ravenitza) am constatat de o vreme ca porneste greu. Am zis ca e de la baterie, dar neavand timp pentru verificari am lasat treaba asa, fara investigatii suplimentare. Avea momente cand pornea, altele cand nu pornea, dar tot timpul invartea demarorul. De fiecare data dupa un drum mai lung, pornea din prima, semn ca o cauza foarte probabila era bateria. Ieri, facand ceva ture prin oras si un drum de aprox 40-50 km pe-afara, dar in trafic mare, constat dupa o oprire pe margine ca nu mai porneste. Demarorul invartea motorul destul de tare(repede) dar tot n-a pornit. Am dat la automat de vreo 3 ori dupa care nu l-a mai invartit deloc si pentru prima data am auzit ticaitul cdi-ului. Buna treaba. L-am impins ca de obicei, a pornit, am mai mers vreo 30 km dar de-atunci n-a mai invartit deloc. Azi am fost la un service, unde dupa o scurta verificare(s-a pus robotul pt pornire si a luat-o la prima "cheie" si apoi s-a masurat tensiunea la baterie) s-a constatat ca nu incarca deloc si ca ar putea fi cauza-alternatorul(care duce catre 1000 eur nou-zicea tipul de la service) sau releul(300-400 lei), sau ambele.... pfuai, sa fac cu capul, nu altceva cand mi-a zis. Bateria zicea ca e ok, desi apareau doar 10-11 v cand a pus aparatul de masurat-oare e ok asa? Voi ce ziceti? addendum: ieri seara, prin oras, cu farul pornit(mi-am montat xenon pt lumina mai buna) dadea blitzuri, nu statea aprins si s-a oprit motorul in mers, dar dupa ce-am oprit farul n-a mai facut figura asta. azi, mergand sub 2000 ture, aveam impresia ca merge inecat; peste 2-3000 merge ok. care poate fi cauza? Editat August 4, 2010 de flaviu57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 Fratilor, e bai Salutare, E primul post pe aceasta sectiune, dar dupa multe luni de citit intens pe forum Incepem cu inceputul Posesor de Hornet fiind(foarte asemanator la look cu al colegei ravenitza) am constatat de o vreme ca porneste greu. Am zis ca e de la baterie, dar neavand timp pentru verificari am lasat treaba asa, fara investigatii suplimentare. Avea momente cand pornea, altele cand nu pornea, dar tot timpul invartea demarorul. De fiecare data dupa un drum mai lung, pornea din prima, semn ca o cauza foarte probabila era bateria. Ieri, facand ceva ture prin oras si un drum de aprox 40-50 km pe-afara, dar in trafic mare, constat dupa o oprire pe margine ca nu mai porneste. Demarorul invartea motorul destul de tare(repede) dar tot n-a pornit. Am dat la automat de vreo 3 ori dupa care nu l-a mai invartit deloc si pentru prima data am auzit ticaitul cdi-ului. Buna treaba. L-am impins ca de obicei, a pornit, am mai mers vreo 30 km dar de-atunci n-a mai invartit deloc. Azi am fost la un service, unde dupa o scurta verificare(s-a pus robotul pt pornire si a luat-o la prima "cheie" si apoi s-a masurat tensiunea la baterie) s-a constatat ca nu incarca deloc si ca ar putea fi cauza-alternatorul(care duce catre 1000 eur nou-zicea tipul de la service) sau releul(300-400 lei), sau ambele.... pfuai, sa fac cu capul, nu altceva cand mi-a zis. Bateria zicea ca e ok, desi apareau doar 10-11 v cand a pus aparatul de masurat-oare e ok asa? Voi ce ziceti? addendum: ieri seara, prin oras, cu farul pornit(mi-am montat xenon pt lumina mai buna) dadea blitzuri, nu statea aprins si s-a oprit motorul in mers, dar dupa ce-am oprit farul n-a mai facut figura asta. azi, mergand sub 2000 ture, aveam impresia ca merge inecat; peste 2-3000 merge ok. care poate fi cauza? salut, sa ne ti la curent cu ce se intampla, fiindca am impresia ca unele lucruri mi le face si mie, si nu vreau sa ajung pana cand o ia draq mie imi moare bateria daca merg cu faza lunga aprinsa, si imi intrerupe in mers, in special daca merg in a -2-a sau a -3-a la turatie mica si constanta... sper sa nu fie alternatorul sau regulatorul, desi la elf la service mi-au masurat daca incarca si era ok, si mi-au recomandat sa schimb becul pe faza lunga... ca ala mi-ar consuma bateria!!!! so... tine-ne la curent si multa bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 Fratilor, e bai Salutare, E primul post pe aceasta sectiune, dar dupa multe luni de citit intens pe forum Incepem cu inceputul Posesor....bla,bla...... greu. Am zis ca e de la baterie, .....bla,bla......) sau releul(300-400 lei), sau ambele.... .....bla,bla........ care poate fi cauza? Schimb-o pe baterie cu una de la unul din noi.....vei vedea ca aia e buba (asta ca sa fii linistit ca e bateria de vina)....dupa asta dai o fuga mataluta vis a vis de Dinamo la reprezentanta Varta, pui pe masa vreo 250 de RON si bateria veche si problema este rezolvata. Bine venisi in stup! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flaviu57 Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 @sorin128 as face asa cum zici, dar daca e de la incarcare? imi iau baterie noua si va merge fiindca e noua, dar dupa 1 luna ma trezesc ca e gata si aia fiindca nu se incarca deloc. Iar la partea cu Dinamo...tre' sa fac 400 km ca sa ajung la Dinamo fiindca sunt locat in Ardeal (zona ab-ms uneori si cj, depinzand de zi). Merci mult de primire, sper sa rezolv problema cat mai repede si cu costuri cat mai mici.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 Ar fi frumos sa fie bateria la ce ziceti voi ca aveti dar nu prea cred. Chiar daca bateria ar fi praf releul tot ar trebui sa tina ceilalti consumatori fara nici o problema(atat timp cat nu e motorul in relanti). Eu vad aici doua probleme: Ori ati pus niste consumatori prea mari care pe linga releu mai mananca si bateria pina ramane goala ori releul nu mai incarca corect dand semne ca se duce naibii. Eu mergeam in primavara cu bateria praf, adica nu mai tinea curent aproape deloc, dar motorul mergea perfect cu tot cu consumatori/faza mica/mare chair si in ture mici. Cand opream motorul aia era, nici impinsa nu mai pornea(trebuia sa-i dau curent sau s-o pun iar pe redresor). Totusi n-ar strica sa incercati cu alte baterii inainte sa va bagati in cheltuieli mai mari. Eu n-as da gramada aia de bani pe piesele originale ori as cauta la dezmembrari ori de la alte modele mai ieftine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 @sorin128 as face asa cum zici, dar daca e de la incarcare? imi iau baterie noua si va merge fiindca e noua, dar dupa 1 luna ma trezesc ca e gata si aia fiindca nu se incarca deloc. Iar la partea cu Dinamo...tre' sa fac 400 km ca sa ajung la Dinamo fiindca sunt locat in Ardeal (zona ab-ms uneori si cj, depinzand de zi). Merci mult de primire, sper sa rezolv problema cat mai repede si cu costuri cat mai mici.. 1. Pai atunci cumpara alternator si alte piese....si dupa o luna iti dai seama ca era bateria muci.........cam ce crezi ca o sa te coste mai mult?..... 2. completeaza si tu acolo la profil ca sa stie lumea de pe unde tastezi...... 3. Succes..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m3ca_07 Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 salut Sa incep cu inceputul, ieri ora 20:00 sa furat o casca Lazer vertigo albastra cu dragon negru pe ea si o perechie de manusi VANUCCI COMPETIZIONE rosu cu alb si negru din zona militari cora mai exact str. Timonierului de catre doi pusti de 17-18 ani cei care ma pot ajuta sa le gasesc rog contact tel. 0722.35.68.73 Pentru doritorii de intilniri pe data de 14.08.2010 se va face un traseu: - bucuresti - balea lac - sibiu - valea oltului - bucuresti Va astept Numai bine Mesaj completat salutSa incep cu inceputul, ieri ora 20:00 sa furat o casca Lazer vertigo albastra cu dragon negru pe ea si o perechie de manusi VANUCCI COMPETIZIONE rosu cu alb si negru din zona militari cora mai exact str. Timonierului de catre doi pusti de 17-18 ani cei care ma pot ajuta sa le gasesc rog contact tel. 0722.35.68.73 Pentru doritorii de intilniri pe data de 14.08.2010 se va face un traseu: - bucuresti - balea lac - sibiu - valea oltului - bucuresti Va astept Numai bine PS: Vost detinator de Hornet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 Posesor de Hornet fiind(foarte asemanator la look cu al colegei ravenitza) Despre problema nu pot sa imi dau cu pararea, baietii au zis deja ce aveam si eu de spus. Dar ce inseamna look ca al meu? E tot rosu?!?! Mesaj completat Ar fi frumos sa fie bateria la ce ziceti voi ca aveti dar nu prea cred. Chiar daca bateria ar fi praf releul tot ar trebui sa tina ceilalti consumatori fara nici o problema(atat timp cat nu e motorul in relanti). Nu e chiar asa, releul mentine curent dar nu la infinit si e posibil sa il arda si pe ala. Problemele mele asemanatoare s-au rezolvat cu schimbarea bateriei, chit ca aceasta imi arata valori ok, in mers se descarca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
www_nch Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 @ flaviu57 Salut Daca tipu de la service spune ca bateria e ok la 10 - 11 v, ce baza mai pui pe constatarea lui precum ca ai probleme cu alternatorul/releul? Asa cum s'a recomandat mai sus, inlocuieste bateria cu una de imprumut (care sa fie buna - masurata) si eventual nu aprinde farul (consumul xenonului ar fi f mare la aprindere dupa care, pe timp ce se incalzeste, consumul scade sub nivelul unui bec normal ... in fine) La 1000 e cumperi moto avariat. Din cate am patit eu si din ce sa mai discutat pe aici, diversele probleme sunt/par grave dar cauzele sunt banale - ultima problema la mine, pentru care era sa'l schimb cu un bmw f650, motorul nu mai tragea cum il stiam, la accelerare scurta avea un croncanit, la rece se oprea in relanti, nici sunetul nu imi placea .... asta pt ca bujiile sau desfacut si cand ma gandesc cate ipoteze aveam..... Acum insa am alta problema ... roata fata nu mai vrea sa stea pe sosea se ridica de nebuna. Mesaj completat Daca nu poti masura tu valorile mergi la un mecanic mai priceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flaviu57 Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 @ravenitza Are aceeasi culoare, fiind rosu, singurele diferente fiind la jante-ale mele sunt negre cu rimstrip rosu pe ele si windshield-ul e mai micut, puig. Aaa, si crash-padurile nu le-am vopsit-fiind negre, la fel nici partile laterale de la radiator. Am dus moto la un prieten bun care a verificat azi situatia iar in urma schimbarii bateriei cu una de proba, dupa cum au fost recomandarile anterioare, totul a revenit la normal, inclusiv incarcarea. Dupa montarea celeilalte baterii, motorul merge super ok, farul, semnalizari, tot ce trebuie, iar tensiunea la incarcare e de 14,5v. Asa cum au spus colegii mai sus, bateria era terminata si nu mai facea fata la necesitati. So, acum trebuie sa-mi iau o baterie noua. bine ca nu e altceva. Mare bucurie mare, ca m-am cam dezumflat ieri cand am auzit de 1000eur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 Bine ca i-ai dat de cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 Asa cum au spus colegii mai sus, bateria era terminata si nu mai facea fata la necesitati. So, acum trebuie sa-mi iau o baterie noua. bine ca nu e altceva. Mare bucurie mare, ca m-am cam dezumflat ieri cand am auzit de 1000eur Tre' sa rezolvi cu cei 400 de kilometri pana la reprezentanta Varta acum... Ma bucur ca a fost (doar) bateria.... (I told u so... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flaviu57 Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 @sorin128 pai maine dimineata ma pornesc catre capitala, sper sa ajung inainte sa se inchida magazinul lasand gluma la o parte, m-am tot uitat pe net sa vad daca nu gasesc mai aproape si din ce-am vazut si pe forum ar fi ceva aici, dar trebuie maine sa sun pentru a gasi cea mai buna varianta. Pt hornet stiu ca sunt necesari 6A la baterie, dupa cum se poate vedea si din postul lui @www_nch dar ma gandeam daca nu cumva ar fi mai buna una de 8A dar cu aceleasi dimensiuni.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 @ravenitza Are aceeasi culoare, fiind rosu, singurele diferente fiind la jante-ale mele sunt negre cu rimstrip rosu pe ele si windshield-ul e mai micut, puig. Aaa, si crash-padurile nu le-am vopsit-fiind negre, la fel nici partile laterale de la radiator.Am dus moto la un prieten bun care a verificat azi situatia iar in urma schimbarii bateriei cu una de proba, dupa cum au fost recomandarile anterioare, totul a revenit la normal, inclusiv incarcarea. Dupa montarea celeilalte baterii, motorul merge super ok, farul, semnalizari, tot ce trebuie, iar tensiunea la incarcare e de 14,5v. Asa cum au spus colegii mai sus, bateria era terminata si nu mai facea fata la necesitati. So, acum trebuie sa-mi iau o baterie noua. bine ca nu e altceva. Mare bucurie mare, ca m-am cam dezumflat ieri cand am auzit de 1000eur I told u so! Pune si tu poze cu motorul, sunt chiar curioasa cum arata. Eu bateria am cumparat-o de la MyMoto. Pret bun, livrare imediata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flaviu57 Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 @ravenitza cat ai dat pe baterie si ce model e? o sa fac ceva poze cu moto dupa ce il pun pe picioare, ca asa desfacut n-are nici un farmec.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 @ravenitza cat ai dat pe baterie si ce model e?o sa fac ceva poze cu moto dupa ce il pun pe picioare, ca asa desfacut n-are nici un farmec.. baterie yuasa. Pentru cod, dai datele mobrei si stiu ei detaliile. Eu am luat-o la promotie cu 200 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flaviu57 Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 merci mult sa speram ca nu va fi atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 Eu mi-am luat de la un reprezentant Rombat ceva made in Italy 12 V 7A la 80 de lei. Pina acu se comporta bine, am si alarma pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flaviu57 Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 Gata. Am luat Yuasa ytx7l-bs la 223 lei de la mymoto. Sper sa nu apara alte surprize pe instalatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 Salutare, Am fost la un mecanic si mi-a recomandat sa schimb filtrul de aer cat mai curand. Voi ce filtre de aer folositi ? Daca puteti sa-mi spuneti si la ce pret as putea gasi unul, v-as fi recunoscator Motoreta mea e din 2003. Multumesc anticipat Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flaviu57 Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 @swatguard eu folosesc filtru champion, pret aprox 50-60 de lei, n-am avut probleme cu el. mai exista si filtrele k&n care sunt pentru cei cu buget si asteptari mai mari de la mobra, iar acestea din urma se pot si curata si refolosi fara a fi nevoie de schimbarea lor, fiind garantate lifetime(nu fac reclama, este doar din ce-am citit). spor la cumparaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat August 7, 2010 Share Postat August 7, 2010 Multumesc pentru raspuns. O sa caut un Champion. Numai bine @swatguard eu folosesc filtru champion, pret aprox 50-60 de lei, n-am avut probleme cu el. mai exista si filtrele k&n care sunt pentru cei cu buget si asteptari mai mari de la mobra, iar acestea din urma se pot si curata si refolosi fara a fi nevoie de schimbarea lor, fiind garantate lifetime(nu fac reclama, este doar din ce-am citit). spor la cumparaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat August 7, 2010 Share Postat August 7, 2010 (editat) @swatguard eu folosesc filtru champion, pret aprox 50-60 de lei, n-am avut probleme cu el. mai exista si filtrele k&n care sunt pentru cei cu buget si asteptari mai mari de la mobra, iar acestea din urma se pot si curata si refolosi fara a fi nevoie de schimbarea lor, fiind garantate lifetime(nu fac reclama, este doar din ce-am citit). spor la cumparaturi decat sa iei un champion la fiecare 1-2 ani mai bine un K&N,un BMC...filtru sport la bani mai multi dar nu mai ai treaba si ajuta mult motoreta(alaturi de bujii and shit)...parerea mea Editat August 7, 2010 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat August 7, 2010 Share Postat August 7, 2010 Cam la ce bani as putea gasi unul ? Multam anticipat Numai bine decat sa iei un champion la fiecare 1-2 ani mai bine un K&N,un BMC...filtru sport la bani mai multi dar nu mai ai treaba si ajuta mult motoreta(alaturi de bujii and shit)...parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat August 7, 2010 Share Postat August 7, 2010 Filtru BMC in jur de 50 E ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.