RazvanLNI Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 salutare tuturor! sunt nou pe aici si as avea nevoie de sfatul vostru in 2 probleme: 1.de vre-o 2 sapt mi se tot auzea un zornait in zona lantului de distributie si citind pe forum am inteles ca hornetul are o problema cu intinzatorul de lant.asa ca astazi am desfacut surubul de protectie din capul intinzatorului si am observat ca in timp ce merge motorul acel surub din interior care intinde lantul se invarte si vibreaza.sunetul pe care eu il banuiam a fi de la lantul de distributie fiind facut de fapt de acel surub.puteti sa imi spuneti daca este normal ca el sa se invarta asa?sau faptul ca se invarte inseamna ca e uzat si ar trebui schimbat intinzatorul? 2.tot astazi am observat o crapatura la cutia de la filtrul de aer care pleaca spre carburator.imi puteti spune cu ce as putea sa lipesc inapoi?sau ar fi mai indicat sa schimb toata cutia aia cu totu? P.s.:am incercat sa urc o poza cu crapatura dar imi spune ca mesajul este prea scurt.daca imi poate spune cineva cum as putea sa urc,as fi recunoscator Salut, problema 1 cred ca este de la intanzator si o am si eu. Din pacate nu am bani de unul nou ( in jur de 400 ron) asa ca am incercat urmatoarea varianta: ai nevoie de o surubelnita cap drept, subtirica, invarte surubelul in sens opus acelor de ceasornic, la mine s-a invartit un sfert de tura. De doua zile si 100 de km zdranganeala nu a mai aparut. To be continued.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian25 Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Salut, problema 1 cred ca este de la intanzator si o am si eu. Din pacate nu am bani de unul nou ( in jur de 400 ron) asa ca am incercat urmatoarea varianta: ai nevoie de o surubelnita cap drept, subtirica, invarte surubelul in sens opus acelor de ceasornic, la mine s-a invartit un sfert de tura. De doua zile si 100 de km zdranganeala nu a mai aparut. To be continued.... am invartit in sens invers dar problema e ca in timpul mersului acel surub de care ar trebui sa invart se misca inauntru intinzatorului si ala face zgomot la mine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Nu vreau sa zic ca Honda minte dar sunt cei mai secretosi japonezi. Motorul nu e prea diferit de 600RR 2003-2006 si aproape deloc fata de versiunea ulterioara. sae.jpg Daca te uiti in sectiunea 13 a cartilor de service ai sa constati ca limita de service in lagarele de palier si biele este identica - 0.06 mm. Practic, sunt aceleasi jocuri nominale. Pompele de ulei sunt la fel deci... motivele pentru care mai nou nu mai gasesti in cartile de service si SAE50 tin de normele de poluare. E opinia mea, desigur 20W50 este de cele mai multe ori, in cel mai bun caz un semi-sintetic si eu nu-l gasesc potrivit pentru motociclete sport - 90% e mineral. 15W50 l-a inlocuit demult in gama producatorilor de lubrifianti, pentru acest tip de motoare. 20W40, la fel, e ceva ce nu prea se mai produce. La fel si standardul SG este invechit. 15W este sub 20W deci e OK. Daca ne-am lua dupa manual, nici 5W n-ar trebui folosit. Nu vreau sa fiu inteles gresit ca as spune ca 15W50 sau 10W50 este mai bun decat 10W40. Alegerea vascozitatii ar trebui facuta in functie de regimul de exploatare. La diesel, uleiul nu se incinge la fel de tare ca la motoarele pe benzina si cu mult mai putin decat la motociclete. Să ne înțelegem: tot ce spun eu face referire numai la Hornet PC41, motocicleta în care Cristi a pus 15w-40 ( și mi-a stricat ziua ) . Nu știu la ce model se referă poza ta cu 10w, 20w pare un model mai vechi, nu vreau să comparăm din greșeală mere cu pere. La CBR 2009 e la fel ca și la Hornet PC41 (10w-30 10w-40 ) vezi owner manual pag 111 09_cbr600rr_a.pdf Nu uita să-mi lași un PM cu un preț aprox pt o revizie care include "valve clearance" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian25 Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 aceasta este crapatura de care spuneam.ceva idee cu ce as putea repara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Din punct de vedere al pompei de ulei si al jocurilor in lagare, prima si a doua generatie sunt identice. Poti verifica in manual. Daca SAE50 este bun la generatia 2003-2006, de ce nu mai e bun la 2007 ? Explicatia e una singura din punctul meu de vedere: poluare (politics) In atasamentul tau este manualul utilizatorului. Informatiile despre cotele de service sunt in manualele detaliate de reparatie pentru fiecare generatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 N-a zis nimeni ceva despre SAE ci despre vâscozitatea la rece care e aceeași la Hornet 2007 PC41, CBR600RR 2007 și celelalte după 2007 și anume 10w indiferent unde te uiți Owner manual sau Shop manual.Mai ziceam că PC41 Hornet 2007 diferă de frate-su CBR600RR 07 prin părțile de unde vine diferența de cuplu de ex : camshaft PC41 in 14751-MFG-D00 ex 14761-MFG-D00camshaft CBR600RR in 14110-MFJ-D00 ex 14210-MFJ-D00 @Cristi : Bagă ce trebuie sau nu ne mai spune. Ai manualul în engleză ? Vrei să ți-l trimit ? PM și-l trimit pe transfer.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zelotu17 Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Salutare,aveti ideea cat ar costa un bord pt hornet din 2001? Sau carcasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu22 Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Salutare,aveti ideea cat ar costa un bord pt hornet din 2001? Sau carcasa? pentru mine la hornet 2004 second e undeva in jur la 700 lei DACA se gaseste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataaaa Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Ai manualul în engleză ? Vrei să ți-l trimit ? ai cumva manualul de service in engleza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryus1182 Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Salutare,aveti ideea cat ar costa un bord pt hornet din 2001? Sau carcasa? Carcasa nu o sa iti dea nimeni ... ea vine doar impreuna cu ceasuri si bord si e undeva la 120-140 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zelotu17 Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 (editat) Poate se nimereste vreun bord defect:D multumesc de informatie Editat Mai 19, 2015 de zelotu17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Salutare,aveti ideea cat ar costa un bord pt hornet din 2001? Sau carcasa? care parte a carcasei? aia de jos: http://www.ebay.de/itm/Tachogehause-Cockpit-Honda-Hornet-CB-600-PC34-98-02-CB-600-F-CB750-/121654472632?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item1c532befb8 » Post actualizat in 19 May 2015 20:29 asta e de sus. e de 900 posibil sa fie compatibil cu 600 http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-HORNET-900-CLOCKS-CASE-COVER-EBP48-/390794733026?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item5afd2e65e2 » Post actualizat in 19 May 2015 20:30 Ba nu merge.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 (editat) Cineva de aici de pe forum mi-a facut o oferta de carcasa cu 270 lei. Spunea ca poate sa aduca pe comanda. Pe net gasesti la 130 dolari complet. Editat Mai 19, 2015 de MirceaB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Eu am o copie (CHINA). In loc de temperatura am benzina. (tre sa pui o rezistenta de 33ohmi sa il aduci in plaja. Inca nu stiu daca indica viteza reala, si acul de turatie oscileaza cam 2000 de ture... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zelotu17 Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 (editat) Am scapat motoru pe partea stanga si so crapat bordu maine ma duc cu ea la mecanic sa vedem daca trebuie tot bordu sau doar carcasa.ceasurile merg nu au nimic doar ii crapat in spate si din ce am observat nu se aprinde becul rosu cand ii pun contactul Editat Mai 19, 2015 de zelotu17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
replici Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 (editat) Am scapat motoru pe partea stanga si so crapat bordu maine ma duc cu ea la mecanic sa vedem daca trebuie tot bordu sau doar carcasa.ceasurile merg nu au nimic doar ii crapat in spate si din ce am observat nu se aprinde becul rosu cand ii pun contactul Te pot ajuta in 2 variante: 1. Bord digital - am montat si pe Hornet-ul personal, il recomand cu incredere. Saptamana viitoare voi monta si pe alt Hornet. Vezi link aici: BORD si video cu bordul aici: 2. Daca tii neaparat sa pui tot bord original mai asteapta aprox. 1 luna si o sa am eu unul de vanzare. Stima Editat Mai 19, 2015 de replici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zelotu17 Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 M am gandit si la un bord digital, am urmarit si topicul tau cu viespea,ii frumos bordul digital dar parca tot mai mult imi place cel original:D maine o sa vad ce variante am » Post actualizat in 19 May 2015 21:32 M am gandit si la un bord digital, am urmarit si topicul tau cu viespea,ii frumos bordul digital dar parca tot mai mult imi place cel original:D maine o sa vad ce variante am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
replici Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Sincer decat sa dai 500 - 600 RON pe un bord original SH mai bine iti iei un bord si un far de streetfighter si schimbi si look-ul clasic si "cuminte" al mobrei. Uite model de far: CLICK Ai si poze in anunt cu el pus "la misto" pe Hornet-ul meu ca sa-ti faci o idee de cum ar arata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 ai cumva manualul de service in engleza? Am urcat acum ceva timp toate manualele in limba engleza -> AICI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian25 Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 nu stie nimeni cu ce as putea repara crapatura asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu22 Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 imi zice cineva ce becuri sunt in farul pentru hornet 2004? am 2 faruri identice,in unul am 55w pe ambele faze si in al doilea am unul de 50w, unul de 100W. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 (editat) Din cate știu eu 100w nu sunt Street legal deci presupun ca 55w Și pe net zice ca h4 de 55w Editat Mai 20, 2015 de yoyo_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu22 Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Mi s-a parut dubas pentru ca asa am avut primul bec pe motor de cand l-am cumparat si am vrut sa il schimb acuma intr-o zi si atunci am vazut ca este de 100w, si mie m-i se parea destul de mult 100w » Post actualizat in 20 May 2015 10:28Uite,astea sunt luate exact de pe spatele farului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 (editat) În unele cazuri se distruge oglinda și interiorul farului de la căldura becului de 100, nemaivorbind de cabluri și releu... Editat Mai 20, 2015 de yoyo_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu22 Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Ok, mersi mult de lamurire:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.