Bughy91 Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 La mers turbat sa zic,160 km dus intors am scos 7-7,5 %..schimbat tot la 10-11000 ture La mers normal pana in 5-600 ture max pe aceiasi distanta am scos 4.5 % Se poate si consum mic daca ai sincronizate carburatoarele. » Post actualizat in 03 Jun 2015 10:11 Zgomotul asta de ambreaj e specific la hornet,si la alte cateva modele. » Post actualizat in 03 Jun 2015 10:27 6000 ture Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 In regim normal, 80-120 km/h, 160 km/h in depasiri, cateva portiuni spre 200 km/h, scot in jur de 5.6 L/100. Niciodata nu am avut consum sub 5.4, indiferent de stilul de mers, iar pe autostrada blana.. cred ca mi-a luat 8 L/100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jack in the Green Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 7 prin oras (e drept ca nu prin aglomeratie), 6 afara. Mers potolit (4-5000 ture) cu forje ocazionale pana la 9000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vled Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 salut, in oras mers lejer, cam 6% iar in afara mi`a luat cam 4,5-4,8%, suficiente curbe si dealuri si portiuni de 150km/h. Alta intrebare am eu pentru voi: am facut un asfalt tuning la hornet acum vreo 3 ani si de atunci caut sticla de la turometru sau fata de la ceasuri cu totul. La dezmembrari am gasit o singura data un bord complet (de hornet din '98) dar nu`mi vine sa dau atatia bani pentru un singur geam. Aia sa fie ultima solutie. Daca stiti pe cineva care vinde asa ceva, dati`mi un PM sau lasati mesaj aici. MUltumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bughy91 Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 7 prin oras (e drept ca nu prin aglomeratie), 6 afara. Mers potolit (4-5000 ture) cu forje ocazionale pana la 9000. Deci cum schimb eu 4000 de turatii ar trebui undeva la 6%. nu vreau sa merg nici subturat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Deci cum schimb eu 4000 de turatii ar trebui undeva la 6%. nu vreau sa merg nici subturat. Pana prin 5k ture,motorul se chinuie intotdeauna sa urce in cuplu.nu e pont.pe langa asta,mergand relativ subturat il si obisnuiesti cam lenes.slabe sanse sa scoti consum "optim" mergand in oras pana in 4K ture.gandeste-te ca trebuie sa urce de fiecare data de la 2500-3000 pana la 4000.adica nu ai nici cuplu,nici putere,doar se chinuie motoretul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jack in the Green Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Pana prin 5k ture,motorul se chinuie intotdeauna sa urce in cuplu.nu e pont.pe langa asta,mergand relativ subturat il si obisnuiesti cam lenes.slabe sanse sa scoti consum "optim" mergand in oras pana in 4K ture.gandeste-te ca trebuie sa urce de fiecare data de la 2500-3000 pana la 4000.adica nu ai nici cuplu,nici putere,doar se chinuie motoretul. Nu e chiar aşa... Mobra asta are undeva in jur de 180 kg, să zicem 260 cu tot cu pilot, si vreo 98 de cai. Adică aproximativ un sfert din greutatea unei maşini de clasă compactă, cu motorul de aceeaşi putere. Nici nu poate fi vorba de chinuială. Urcă în ture absolut normal, fără să se chinuie deloc, până la 5000. De la 5000 într-adevăr, se schimbă socoteala. Dar socoteala cea nouă s-ar putea să nu fie tocmai ce trebuie pentru un începător. Tu ai R1 acum, normal că pentru tine Cornetu se târâie până în 5000 de ture. Să fim totuşi serioşi... Chiar şi de la 2000 la 5000 de ture, acceleraţia e mai puternică decât la o maşină obişnuită. Părerea mea e că poţi să schimbi liniştit la 4000 în oraş. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sandu Marian Silviu Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Eu daca schimb la 4000 ajung pe la 9 in oras.ca sa imi consume aprox 7 trebuie sa schimb pe la 6000.dar cel mai important nu este la cat schimb.important este cum ajungi la turatia respectiva.cu cat acceleratia este mai brusca cu atat ii este mai sete mobrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bughy91 Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Eu daca schimb la 4000 ajung pe la 9 in oras.ca sa imi consume aprox 7 trebuie sa schimb pe la 6000.dar cel mai important nu este la cat schimb.important este cum ajungi la turatia respectiva.cu cat acceleratia este mai brusca cu atat ii este mai sete mobrei. Am sa incer sa schimb dupq 5000 poate asa se simte si bine si consum. nu prea am habar.... la disel daca mergi cu 2000de turr. Esti boss. la benzina la masina schimb la 3000. Iar la moto ma gandeam la 4000. Dar ok schimb de la 5000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu22 Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Pana la urma nu conteaza..dupa ce ai cativa km facuti o sa schimbi dupa ureche..nu te mai uiti la turometru.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 eu schimb la 6000 in oras si in afara orasului sincer nu stiu la cat. peste 9000. cand ii aglomerat si ma duc constant cam la 4000 il tin. Consumul nu trece de 6. de cate ori i-am facut consumul a fost intre 4.5 si 5.5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bughy91 Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Cand aud vummmmmm atunci schimb. accelerez cursiv usor. Franare din timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zelotu17 Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Salutare, sunt proaspat posesor de hornet si de cat A, inca nu i am facut consumul si nici nu o sa ii fac.mi am luat motor sa ma dau cu el nu sa ma duc la consum si in plus imi place cum urla toba:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hornet H Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute! Ce toba ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu22 Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Sigur nu toba stock ca aia nu urla..abea se aude Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sandu Marian Silviu Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Cand ai masina care iti mananca peste 13 in oras iti doresti ca moto sa consume cat mai putin. Nici eu nu ma uit la consum ca ambele le am ca autovehicule "de weekend" dar se simte la buzunar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Salutare, sunt proaspat posesor de hornet si de cat A, inca nu i am facut consumul si nici nu o sa ii fac.mi am luat motor sa ma dau cu el nu sa ma duc la consum si in plus imi place cum urla toba:D Sa o stapanesti sanatos. Aici ai dreptate. Eu de curiozitate i-am facut cunsumul de cateva ori nu ca am consuma mult, in rest is de acord cu tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zelotu17 Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 (editat) Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute! Ce toba ai? Multumesc toba este dpm sport si se aude demential peste 5 6 mii si peste 9 mii si mai si.legat de masina am un seria 3 care consuma peste 11.in plus si mecanicu mi o zis sa ii dau si la urma urmei deaia am vrut 2 roti sa simt adrenalina:)) Editat Iunie 3, 2015 de zelotu17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Nu e chiar aşa... Mobra asta are undeva in jur de 180 kg, să zicem 260 cu tot cu pilot, si vreo 98 de cai. Adică aproximativ un sfert din greutatea unei maşini de clasă compactă, cu motorul de aceeaşi putere. Nici nu poate fi vorba de chinuială. Urcă în ture absolut normal, fără să se chinuie deloc, până la 5000. De la 5000 într-adevăr, se schimbă socoteala. Dar socoteala cea nouă s-ar putea să nu fie tocmai ce trebuie pentru un începător. Tu ai R1 acum, normal că pentru tine Cornetu se târâie până în 5000 de ture. Să fim totuşi serioşi... Chiar şi de la 2000 la 5000 de ture, acceleraţia e mai puternică decât la o maşină obişnuită. Părerea mea e că poţi să schimbi liniştit la 4000 în oraş. Crede-ma ca nu vorbesc la ureche.am avut Hornet timp de 4 ani si peste 50k km cu el in toate felurile si pe toate drumurile si pe pista putin. eu nu facusem comparatia cu R1-le din dotare si nici cu vreo masina(irelevant),vorbeam din experienta.problema Viespii in oras si la regim relativ subturat e calcatura lantului si treptele 1-2 de viteza.de aceea Viespea a cam adormita jos in ture.daca vrei sa o trezesti putin la realitate si sa o voinicesti putin,schimbi pinion spate +4 si scapi de balbaiala specifica turelor mici si pierzi putin la top speed(care oricum nu te ajuta cu nimic).consumul nu prea conteaza oricum,dar nici sa mergi la 4k ture cu motoreta care are redline la dracu'n praznic nu e treaba,ca doar nu e diesel. » Post actualizat in 04 Jun 2015 07:10 Sa o stapanesti sanatos. Aici ai dreptate. Eu de curiozitate i-am facut cunsumul de cateva ori nu ca am consuma mult, in rest is de acord cu tine Cristi,tu erai pe Tihuta la Dracula duminica? BN xx RUS?si inca doua motoare?cand ploua de numa numa,in jur de ora 13:00.mi-am intins gatul cat sa nu-mi ploua in combinezon,dar pe voi nu v-am vazut:) » Post actualizat in 04 Jun 2015 07:12 Salutare, sunt proaspat posesor de hornet si de cat A, inca nu i am facut consumul si nici nu o sa ii fac.mi am luat motor sa ma dau cu el nu sa ma duc la consum si in plus imi place cum urla toba:D Consumul conteaza oricum doar la drum lung,in rest e irelevant.ca doar ai peco-uri la tot pasul:D bafta maxima la Viespe! » Post actualizat in 04 Jun 2015 07:14 Eu daca schimb la 4000 ajung pe la 9 in oras.ca sa imi consume aprox 7 trebuie sa schimb pe la 6000.dar cel mai important nu este la cat schimb.important este cum ajungi la turatia respectiva.cu cat acceleratia este mai brusca cu atat ii este mai sete mobrei. +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Imediat sub 4000 deja am impresia ca suna lantul de distributie din cauza ca motorul este subturat, iar pana la 5000 nu ai putere deloc. » Post actualizat in 04 Jun 2015 07:33Cand aud vummmmmm atunci schimb. Corect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bughy91 Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Am analizat parerile voastre, am sa schimb dupa 5000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Crede-ma ca nu vorbesc la ureche.am avut Hornet timp Cristi,tu erai pe Tihuta la Dracula duminica? BN xx RUS?si inca doua motoare?cand ploua de numa numa,in jur de ora 13:00.mi-am intins gatul cat sa nu-mi ploua in combinezon,dar pe voi nu v-am vazut:) » Post actualizat in 04 Jun 2015 +1 Eu eram. Ne-am adapostit in localu ala din fata unde erau motoarele. Ne uitam la motogp ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 A fost careva cu Hornetul pe adancata? Eventual la Motoevolution? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanLNI Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Am analizat parerile voastre, am sa schimb dupa 5000. Mai ai de asteptat, suntem in 2015... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bughy91 Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Revin la voi cu o alta intrebare, sper sa nu fie stupida. Astazi ma prins ploaia, in fata la radiator se observa putin mizerie amestecata cu apa de ploaie ,am incercat sa curat usor cu o carpa usoara , dar nu s-a curatat cum vreau eu. Am inteles sa am grija la sa indoi ceva pe acolo, Voi cum il curatati cand observati, ca are mizerie, gandaci, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.