Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Nu stiu pretul separat al jantelor pentru ca le-am facut la gramada. Cu totul (inclusiv manopera demontarii si montarii) 1600 lei. Este discutabil si negociabil pentru ca am mai vrut un plastic, dupa aia m-am mai gandit si am mai vrut unul si mici prostioare. Poate exista mai ieftin de atat, nu stiu. Ideea este ca te duci la vopsitorie cu gandul ca o iei intr-o saptamana, hai doua. Pana se usuca bine si pana lipesti stickerele si dupa aia dai cu lac peste... dureaza....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

O sa iti blestemi zilele cu negrul mat. Desi arata bine de tot Viespea.

» Post actualizat in 12 Mar 2018 20:50

Uscarea,stikeritul si lacuitul nu dureaza. Pregatirea dureaza. Ce stickere ai folosit si cum au fost lacuite ulterior?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari, ma uitam zilele astea la un suport pentru top case, am gasit la givi modelul 258fz, insa nu inteleg ce placa mi-ar trebui, as vrea un top case pentru 2 casti. Nici care e mai ok, cea monokey sau monolock. Aveti careva pe a voastre asa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

guys....aveti idee...1.castrol sau repsol 10w50 ? detin o viespe pc41 07....si 2.cumva auziti vreun scartait usor la relanti ?...abia pornita dupa iarna si face figuri se pare..:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor, de nici o saptamana sunt posesor de viespre ( 600 / 2006 ) si bineinteles ca au inceput intrebarile.

 

Imi puteti spune va rog ce ulei folositi ? eu ma gandeam sa pun ENEOS Max Performance 10W40, dar din ce am citit pe "interneti" 10W50 este mai indicat pentru o utilizare preponderenta in oras, ce parere aveti ?

 

Totodata as vrea sa ii pun becuri halogen de la philips insa nu stiu ce fel de soclu are, in manual nu specifica ( sau nu am gasit eu )

 

 

Sanq !

post-79735-0-02693500-1521070507_thumb.jpeg

post-79735-0-48950500-1521070758_thumb.jpg

post-79735-0-78705200-1521070953_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Manualul zice "recomended oil", nu uleiul obligatoriu. Pornind de la recomandare, iti pui neuronii la treaba, te documentezi, vezi ce stil ai, unde conduci, etc si apoi iei cea mai buna decizie "according to those facts".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor, de nici o saptamana sunt posesor de viespre ( 600 / 2006 ) si bineinteles ca au inceput intrebarile.

 

Imi puteti spune va rog ce ulei folositi ? eu ma gandeam sa pun ENEOS Max Performance 10W40, dar din ce am citit pe "interneti" 10W50 este mai indicat pentru o utilizare preponderenta in oras, ce parere aveti ?

 

Totodata as vrea sa ii pun becuri halogen de la philips insa nu stiu ce fel de soclu are, in manual nu specifica ( sau nu am gasit eu )

 

 

Sanq !

 

Legat de becuri, si eu am cautat si din ce am gasit soclul este H11. Asta zice pe site la Osram si la Phillips cand selectezi modelul moto.

» Post actualizat in 15 Mar 2018 12:07

Stiti pe cineva care are sau care face pentru hornet aripa pentru roata din spate cu tot cu aparatoare de lant?

Imi trebuie pentru modelul 05-06. Pe net am mai gasit second dar pentru modelul pana in 04. Din ce stiu eu sunt cam la fel inafara de modificarea furcii si a bordului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles, deci eu pentru modelul meu am gasit asa:

suportul de top case: 258FZ

Placa monokey: M7

Top case: V47NN TECH.

 

In configuratia asta ar fi ok?

 

Eu pe a mea am asa:

Suport topcase: https://motomus.ro/suport-top-case-monorack-honda-hornet-600-03-258fz

Placa topcase: https://motomus.ro/placa-top-case-monorack-fz-monokey-m5

Topcase: http://www.bikershop.ro/index.php?route=product/product&product_id=6144

 

Daca te intereseaza sa-ti pui si laterale:

Rack: https://motomus.ro/suporti-laterale-genti-textile-honda-hornet-600-03-t214

Genti: http://motodiscount.ro/GENTI-LATERALE-GIVI-EA100-40L

 

Cauta-le SH inainte sa le iei noi, poate ai noroc. Eu am gasit topcase-ul cu 600 lei, de exemplu.

 

*Nu fac reclama, site-urile nu-mi apartin, nu sunt afiliat in nici un fel, I'm just helping.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti este normal raportul viteza turatie? 120 si un pic cu a6a la aproape 6000rpm...mi se pare cam turata...

 

1) De ce treapta 6 la 120 km/h? Mergi la consum?

 

2) La aproape 6k rpm nu e nici pe departe turata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma ce rai sunteti

 

1) Nu e nimeni rau, dar pe bune, treapta 6 la 120 km/h? La peste 200 ce treapta mai selectezi?

 

2) Cat despre turatie, la fel. Care este rpm maxima afisata in bord? Bun, acum acesti "aproape" 6k la care ai ajuns, e la jumatate, sau sub?

 

Altii nu stiu cum sa le faca mai galagioase, iar tu plangi ca se aude motorul turat la nici 6k rpm. Vezi ca o bicicleta e mult mai silentioasa, abia asta poti sa spui ca e o rautate gratuita. Chiar si asa, nu o fac ca sa te supar, din contra. Baga km omule, nu iti mai face atatea griji ca se dezmembreaza motorul.

Editat de SONYC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

1) Nu e nimeni rau, dar pe bune, treapta 6 la 120 km/h? La peste 200 ce treapta mai selectezi?

 

 

Bun, insiști se pare. Fa un exercitiu de logica elementara. Faci un drum lung(whatever km/zile) in treapta a6-a la 120kmh. După care faci o baieteasca de 50km "blana orbitoare". In care dintre situatii ti se pare mai ok sa mergi lejer? Se rupe mobra, se strica daca mergi a la long lejer? Las-o in saracie duma cu consumul,aia e irelevanta,in special pe Viespe. Care-i pana la urma problema ta cu stilul fiecaruia de mers? Tu, după cateva luni de motorit, esti mai acid decat altii care chiar ar avea cu ce. Give it a brake dude!

 

PS:vezi ca omului a zis ca i se pare cam turata si intreba de raportul viteza/rpm, nu ca e galagioasa. Dar nah, cand citesti pe sarite nu prea pricepi multe.

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, insiști se pare. Fa un exercitiu de logica elementara. Faci un drum lung(whatever km/zile) in treapta a6-a la 120kmh. După care faci o baieteasca de 50km "blana orbitoare". In care dintre situatii ti se pare mai ok sa mergi lejer? Se rupe mobra, se strica daca mergi a la long lejer? Las-o in saracie duma cu consumul,aia e irelevanta,in special pe Viespe. Care-i pana la urma problema ta cu stilul fiecaruia de mers? Tu, după cateva luni de motorit, esti mai acid decat altii care chiar ar avea cu ce. Give it a brake dude!

 

PS:vezi ca omului a zis ca i se pare cam turata si intreba de raportul viteza/rpm, nu ca e galagioasa. Dar nah, cand citesti pe sarite nu prea pricepi multe.

 

George, prietene, calmeaza-te. Sau mai pe intelesul tau, din moment ce iti place romgleza, stai chill boss.

 

Omul a intrebat, drept urmare a primit un raspuns. Nu a deschis nimeni topic sa ii bata obrazul ca merge subturat, e mobra lui, face ce vrea in fond cu ea. Ideea e alta, daca intrebi pe forum, inevitabil vor veni si raspunsurile. Acum, ca tu le cataloghezi pe ale mele ca fiind "acide", este doar problema ta. Sau poate consideri ca n-am dreptul sa raspund, nu de alta, dar cum bine ai punctat, am doar cateva luni de motocicleala. Nu ma cunosti, asa ca tot ce faci sunt presupuneri, e in regula, mult succes in continuare cu aceasta activitate.

 

Cat despre exercitiul de imaginatie, cel mai lejer e sa lasi mobra acasa, nu mai consuma benzina deloc atunci, nu? De ce sa uzam componentele transmisiei in treapta 6, sau in oricare alta? Nu mai bine sta frumos in parcare? Nu ne mai deranjeaza nici turatia, zic.

 

Am inteles foarte bine ce a intrebat omul, dar asa se intampla cand esti intrerupt, te apuci sa scrii una si cand citesti dupa ce postezi vezi ca a iesit cu totul alta. Chiar si asa, a inteles omul ideea, n-am dubii.

 

Ohh well, another one bites the dust. E un grup restrans, dar ai reusit, ti-am gasit loc in lista de ignore, felicitari! N-am timp de pierdut cu "ASII" care cred ca doar parerea lor conteaza.

 

 

Toate bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea ta e printre singurele pareri de aici care merita ignorate cu larga inima, nu de alta, dar e absolut irelevanta. Nu cred să-ți fi citit pe acest topic vreun post care sa ajute pe cineva. Asa ca, nu e nici o pierdere daca nu mai postezi pe-aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...