cristiroland Postat Martie 9, 2018 Share Postat Martie 9, 2018 Gata am rezplvat... lantul de diatributie se aude daca pun urechea langa motor. Ce auzeam eu e ambreiajul. E normal sa se auda in mers? In relanti am inteles ca e normal sa se auda cand nu este calcat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 9, 2018 Share Postat Martie 9, 2018 Prima parte da, ai dreptate mare si nici eu nu pricep de ce colegul ne intreaba pe noi si asteapta sa indrepte ceva in acest fel. Prea multe intrebari care și-ar gasi raspunsurile si, mai important, rezolvarile, la un mecanic, nu pe forum. Dar a doua parte nu e chiar asa. Orice Viespe are un mic huruit la oala de la ambreiaj DIN FABRICA. Modelele vechi au acest "defect", nu stiu de ce dar stiu ca si cand erau noi faceau la fel. Legat de Ducati, acolo e ambreiaj uscat, alta poveste. » Post actualizat in 09 Mar 2018 08:52 Gata am rezplvat... lantul de diatributie se aude daca pun urechea langa motor. Ce auzeam eu e ambreiajul. E normal sa se auda in mers? In relanti am inteles ca e normal sa se auda cand nu este calcat Lantul nu prea are voie sa se auda, spre deloc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 9, 2018 Share Postat Martie 9, 2018 (editat) Sunt curios cati km indica bordul hornetului colegului. Nu de alta, dar daca indica renumita zona a celor 30.000km si el aude distribuția cum clantane, cel mai probabil il pasc suprize neplacute de acum incolo. Un kit complet e in zona a 200eur+ manopera, iar intinzatorul(care e mecanic) nu e neaparat sa fie dus. Prima data "obosesc" lantul de distributie si cele doua role, nu intinzatorul. Dar din nou, nu pricep de ce nu merge la mecanic cu motorul. Editat Martie 9, 2018 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho87 Postat Martie 9, 2018 Share Postat Martie 9, 2018 Eu stiam ca e normal ca de la 'oala' ambreajului sa se auda zgomot nu de la distributie. Vezi sa nu patesti ca mine sa ti se rupa lantul cand mergi sa dai o tura chill de weekend. Noroc ca eram la semnafor si cu motorul in neutru. Am scapat doar cu lant si intinzator nou. Putea fi mai grav Dupa bord avea vreo 40k la vremea aia (2016 cred) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiroland Postat Martie 9, 2018 Share Postat Martie 9, 2018 Am analizat.o gata... se aude huruitul ala la ambreiaj. Lantul pot sa il aud mergand doar cand pun urechea langa motor...ce ma speriasem » Post actualizat in 09 Mar 2018 17:27 Pe kilometraj am 43 de mii si ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 9, 2018 Share Postat Martie 9, 2018 (editat) Am analizat.o gata... se aude huruitul ala la ambreiaj. Lantul pot sa il aud mergand doar cand pun urechea langa motor...ce ma speriasem » Post actualizat in 09 Mar 2018 17:27 Pe kilometraj am 43 de mii si ceva... Nu prea stii ce auzi sincer. Dar daca te incapatanezi sa nu o duci la mecanic sa nu scrii pe aici ca a bubuit. Huruitul de la ambreiaj nu il auzi in mers. Orice auzi in mers e big problem. Dar repet, incapataneaza-te si nu o duce la mecanic. » Post actualizat in 09 Mar 2018 19:25 Cum dracu toate motoretele au 40000????Simplu. Toate sunt smecherite. E cat se poate de logic nu? Si te mai miri ca le crapa unora motoarele sau amortizoarele sau mai știu eu ce la doar 40+ k km. Si se mira si ei si mecanicii lor. Dar nah,de unde nu e nici cel de sus nu cere. Editat Martie 9, 2018 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Martie 12, 2018 Share Postat Martie 12, 2018 Eu stiam ca e normal ca de la 'oala' ambreajului sa se auda zgomot nu de la distributie. Vezi sa nu patesti ca mine sa ti se rupa lantul cand mergi sa dai o tura chill de weekend. Noroc ca eram la semnafor si cu motorul in neutru. Am scapat doar cu lant si intinzator nou. Putea fi mai grav Dupa bord avea vreo 40k la vremea aia (2016 cred) Pff.. De asta imi e si mie teama, pt ca nr de km de pe bord nu reflecta realitatea aproape pt nici o motocicleta second de la noi. Inca nu se aude nimic suspect la mine din zona lantului de distributie, totusi cred ca e cam vremea sa fie schimbat. Am 50.000+ pe bord km mai mult sau mai putini reali In cazul tau, a dat vreun semn de uzura distributia inainte sa puste lantul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho87 Postat Martie 12, 2018 Share Postat Martie 12, 2018 Pff.. De asta imi e si mie teama, pt ca nr de km de pe bord nu reflecta realitatea aproape pt nici o motocicleta second de la noi. Inca nu se aude nimic suspect la mine din zona lantului de distributie, totusi cred ca e cam vremea sa fie schimbat. Am 50.000+ pe bord km mai mult sau mai putini reali In cazul tau, a dat vreun semn de uzura distributia inainte sa puste lantul? Nope. Nu a dat nici un semn de avertizare. S-a rupt si gata. Noroc ca am avut motor de rezerva cat timp a mea a fost in service Nu te opreste nimeni sa desfaci capacul la distributie si sa verifici starea. Tu sau un mecanic priceput Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 12, 2018 Share Postat Martie 12, 2018 @Vallach:acum vreo 7 ani parca, ma plimbam cu un amic, amandoi cu viespile. Stand la semafor auzim poc si motorul lui pauza. Lant rupt la semafor. Fara nici un avertisment. Dupa vreun an, alt amic cu un R6 zicea ca-i clantane distribuția. A doua zi, clantanea de zici ca urma sa se rupa motorul in doua. Noroc ca era pe drum spre mecanic. Deci, cum ți-e norocul. Dar de verificat e simplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Martie 12, 2018 Share Postat Martie 12, 2018 Oricum trebuie sa ajung la service sa schimb pompa de apa. O sa verific si distributia cu ocazia asta. Ieri am pornit si eu viespea primata data sezonul asta. Baterie noua, a pornit ok, fara prea multe figuri. Anul trecut pe timpul asta eram deja pe Meses Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiroland Postat Martie 12, 2018 Share Postat Martie 12, 2018 Ma invata si pe mine cineva cum fac sa verific lantul? Ce trebuie sa desfac...cum verific daca e bun lantul...daca desfac acolo curge ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 12, 2018 Share Postat Martie 12, 2018 (editat) Owners manual si repair manual te invata orice. Editat Martie 12, 2018 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiroland Postat Martie 12, 2018 Share Postat Martie 12, 2018 Am rezolvat. O va vedea un mecanic.. i-am povestit de huruitul de la ambreiaj.. si cum am crezut si eu ca huruitul este normall...NU ESTE NORMAL! Cica este oala de ambreiaj uzata si trebuie schimbata. O sa o schimb impreuna cu garnitura aferenta. Mersi baieti pt sfatul de a contacta un mecanic. O mica intrebare.. cati L de ulei intra exact in motocicleta mea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Animads Postat Martie 12, 2018 Share Postat Martie 12, 2018 Intr-un final, am terminat de vopsit viespea. Cu bune, cu rele, este gata. Am vopsit-o pentru ca avea vopseaua originala si era foarte zgariata. Am incercat cu polish pe ici pe colo si tot nu arata bine, asa ca i-am dat haine noi. Jantele sunt facute electrostatic. Sunt multumita de rezultat, sa vedem si cat tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanel27 Postat Martie 12, 2018 Share Postat Martie 12, 2018 Pfff ti-a iesit nebunie curata, foarte foarte frumoasa. Arata tare fain negrul acela mat iar scrisul auriu e cireasa de pe tort, super felicitari. Ca fapt divers, cat a costat operatiunea, si in special jantele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Animads Postat Martie 12, 2018 Share Postat Martie 12, 2018 Nu stiu pretul separat al jantelor pentru ca le-am facut la gramada. Cu totul (inclusiv manopera demontarii si montarii) 1600 lei. Este discutabil si negociabil pentru ca am mai vrut un plastic, dupa aia m-am mai gandit si am mai vrut unul si mici prostioare. Poate exista mai ieftin de atat, nu stiu. Ideea este ca te duci la vopsitorie cu gandul ca o iei intr-o saptamana, hai doua. Pana se usuca bine si pana lipesti stickerele si dupa aia dai cu lac peste... dureaza.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 12, 2018 Share Postat Martie 12, 2018 O sa iti blestemi zilele cu negrul mat. Desi arata bine de tot Viespea. » Post actualizat in 12 Mar 2018 20:50 Uscarea,stikeritul si lacuitul nu dureaza. Pregatirea dureaza. Ce stickere ai folosit si cum au fost lacuite ulterior? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanel27 Postat Martie 13, 2018 Share Postat Martie 13, 2018 Salutari, ma uitam zilele astea la un suport pentru top case, am gasit la givi modelul 258fz, insa nu inteleg ce placa mi-ar trebui, as vrea un top case pentru 2 casti. Nici care e mai ok, cea monokey sau monolock. Aveti careva pe a voastre asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Martie 13, 2018 Share Postat Martie 13, 2018 Monokey este pentru topcaseuri mai mari, monolock pentru alea mai mici. Tu vrei topcase mai mare deci ai nevoie de placa monokey si de un topcase de 46l, sau mai mare, ca sa incapa 2 casti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanel27 Postat Martie 13, 2018 Share Postat Martie 13, 2018 Am inteles, deci eu pentru modelul meu am gasit asa: suportul de top case: 258FZ Placa monokey: M7 Top case: V47NN TECH. In configuratia asta ar fi ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mome Postat Martie 14, 2018 Share Postat Martie 14, 2018 guys....aveti idee...1.castrol sau repsol 10w50 ? detin o viespe pc41 07....si 2.cumva auziti vreun scartait usor la relanti ?...abia pornita dupa iarna si face figuri se pare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabi M Postat Martie 14, 2018 Share Postat Martie 14, 2018 salutare tuturor, de nici o saptamana sunt posesor de viespre ( 600 / 2006 ) si bineinteles ca au inceput intrebarile. Imi puteti spune va rog ce ulei folositi ? eu ma gandeam sa pun ENEOS Max Performance 10W40, dar din ce am citit pe "interneti" 10W50 este mai indicat pentru o utilizare preponderenta in oras, ce parere aveti ? Totodata as vrea sa ii pun becuri halogen de la philips insa nu stiu ce fel de soclu are, in manual nu specifica ( sau nu am gasit eu ) Sanq ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho87 Postat Martie 15, 2018 Share Postat Martie 15, 2018 Eu zic sa nu va luati dupa toti 'expertii' de pe www. Daca in manual zice sa pui 10W40 stie japonezu' de ce. Daca vreti va dau si linkuri cu ponturi la Motul si Repsol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 15, 2018 Share Postat Martie 15, 2018 Manualul zice "recomended oil", nu uleiul obligatoriu. Pornind de la recomandare, iti pui neuronii la treaba, te documentezi, vezi ce stil ai, unde conduci, etc si apoi iei cea mai buna decizie "according to those facts". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho87 Postat Martie 15, 2018 Share Postat Martie 15, 2018 Sau pui ce ulei zice in manual si folosesti timpul pentru research sa 'inmultesti' kilometrii pe ceas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.