danny_nt Postat Februarie 12, 2018 Share Postat Februarie 12, 2018 Silkolene a pus careva in PC34 ? Daca da, cum se comporta ? PS : anul trecut tot 7100 am pus si eu si nu mai vreau ... acum doi ani am pus Repsol si a mers super... acum ceva ani puneam castrol (versiunea aia de la Louis) - si cu el s-a comportat ok. Eu am pus ultimele 2 schimburi Silkolene. Este ok sunt multumit de el, nu am probleme la ambreiaj. nu mai stiu ce pret avea. » Post actualizat in 12 Feb 2018 13:50 Am studiat filmulete pe youtube cu curatat lantul... am vazut ca wd40 e bun. Si iar am auzit ca gazul lampant e bun...chiar asa? Puteti sa imi recomandati un spray de curatat? Sau sunt bune cele de mai sus. Pentru uns am folosit ceva pe baza de teflon de la motorex. Un spray cu tub verde... nu stiu exact denumirea Pentru spalat merge cam orice motorina, gaz lampant, WD40...mai putin benzina dupa cum zicea si Sorin. De uns merita mai multa atentie ca unele se imprastie pe cauciuc pe janta..etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiroland Postat Februarie 13, 2018 Share Postat Februarie 13, 2018 Baieti..o intrebare cam off topic asa pt hornet..dar nu stiu unde sa scriu si cred ca daca avem aceeasi mobra poate va indurati si imi dati un raspuns. Am luat de la cineva o geaca de piele dar are un miros de vechi in ea. Am primit urmatorul sfat pe care l.am aplicat fara prea multe rezultate. Am sters.o cu servetele umede fara alcool apoi am uns.o cu crema doina » Post actualizat in 13 Feb 2018 00:39 Cum pot sa scap de miross? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 13, 2018 Share Postat Februarie 13, 2018 Spal-o de mana cu orice detergent BUN din comert fara sa o lasi in apa prea mult timp, apoi las-o putin sa se usuce in casa, apoi scoate-o afara la uscat peste zi cand nu sunt mai putin de 5 grade dar nici mai mult de 10. Repeta "aerisirea" pe temperaturi scazute dar nu prea scazute de cateva ori și fff putin doina intins cu vata intre aerisiri. A funcționat la mine de fiecare data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiroland Postat Februarie 13, 2018 Share Postat Februarie 13, 2018 Va salut! Inca o intrebare... am observat ca atunci cand e motorul rece se aude lantul de distributie. La cald e mai usor sunetul. Asa e normal? La un prieten la fel se aude... ma sperie...e normal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Februarie 13, 2018 Share Postat Februarie 13, 2018 Si la mine se aude...nu vad de unde speriatul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiroland Postat Februarie 13, 2018 Share Postat Februarie 13, 2018 Ufff mersi de info. E prima mobra serioasa..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Februarie 13, 2018 Share Postat Februarie 13, 2018 Stai linistit, multe zgomote se pot auzi cand e motorul rece. Daca dupa ce se incalzeste nu dispar, abia atunci poate da de gandit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Februarie 13, 2018 Share Postat Februarie 13, 2018 Mai grav e daca il pornesti si nu se aude deloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiroland Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 Ma voi radeti de mine:))) da ce e drept cand se incalzeste nu se mai aude asa. Sper ca la urmatorul schimb de ulei sa faca zgomot doar toba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 (editat) Ziceai ca acum folosesti Motul 7100.. Cand am pus uleiul asta motorul scotea niste zgomote mai ciudate ca de obicei si un tacanit enervant. Zgomotul a disparut dupa ce am schimbat uleiul cu alt brand. Dupa cum vezi mai multi colegi au avut diverse probleme cu 7100, insa Horneta se comporta bine cu 5100, asta daca tii neaparat la brand si vrei Motul, totusi exista si alte optiuni disponibile. Evident vorbim de PC34/36. Pentru PC41 cred ca 7100 e foarte bun. Editat Februarie 14, 2018 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
linoleu Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 Puneai aia 5-600 de euro in plus la pretul de achizitie si luai ceva mai nou sau cu mai putini km in loc sa cumperi atatea piese, din cate imi dau eu seama cam fara rost. Daca erai gata sa schimbi distributia doar asa, presupun ca nici restul pieselor nu trebuiau schimbate. Exista o expresie aici pe forum: "apa, paie si bataie". O vinzi peste un an de zile si zice viitoru cumparator ca are milioane de km de a trebuit sa schimbi toate piesele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 Exista o expresie aici pe forum: "apa, paie si bataie". O vinzi peste un an de zile si zice viitoru cumparator ca are milioane de km de a trebuit sa schimbi toate piesele. E un mod cel putin superficial de a privi lucrurile. Daca ai grija de "fer" o sa aiba la randul lui grija de tine, e atat de simplu. Nu ma doare nici in cot de viitorul cumparator, nu schimb piesele/consumabilele pentru el, ci pentru mine, pentru siguranta mea. De ce oare m-as zgarci la 70 de lei cat costa un lichid de frana? L-am schimbat anul trecut pentru ca abia cumparasem mobra si nu stiam daca si cand a fost inlocuit ultima oara, iar anul asta in primavara il voi schimba din nou + aerisirea instalatiei, totul preventiv. Iar exemplele pot continua. De ce oare sa astept sa curga uleiul din furca pana sa ajung sa schimb simeringurile? Unii merg intocmai pe ideea de "apa, paie si bataie", ca doar o tii un an, si ajung ulterior sa vanda niste cazane de nu sunt bune nici tuica sa mai faci in ele. Eu unul nu voi proceda asa. Voi avea grija de ea, in primul rand din punct de vedere tehnic sa fie in regula, iar apoi si estetic, ca deh. In momentul in care voi lua decizia sa o vand, cumparatorului ii va fi inmanat istoricul mobrei din momentul in care eu am intrat in posesia ei. Daca se va speria cand o sa vada 3-4 schimburi de ulei pe sezon, lichid de frana/antigel/ulei furca schimbate o data pe sezon si multi zeci de mii de km peste cei deja clasici "30k" nu-i bai, e liber sa se reorienteze catre alti vanzatori, e clar ca il intereseaza cu totul alte aspecte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 Puneai aia 5-600 de euro in plus la pretul de achizitie si luai ceva mai nou sau cu mai putini km in loc sa cumperi atatea piese, din cate imi dau eu seama cam fara rost. Daca erai gata sa schimbi distributia doar asa, presupun ca nici restul pieselor nu trebuiau schimbate. Exista o expresie aici pe forum: "apa, paie si bataie". O vinzi peste un an de zile si zice viitoru cumparator ca are milioane de km de a trebuit sa schimbi toate piesele. Corect! De ce ai avea grija de mobra cand poti sa o freci un an si apoi sa o dai la alt "norocos"? In cazul in care vinzi ceva, mentioneaza si stilul tau de a privi lucrurile. Pacat ca sunt destui care gândesc asa, de aia piata romaneasca e supra saturata de cazane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
linoleu Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 kit lant - mai merge dar il schimbam ambreiaj - nu are nimic dar il schimbam distributie - nu stim de ce, dar hai sa o schimbam furca - nu curge dar o servisam placute - sunt bune dar nu sunt noi Care dintre astia de v-ati aprins ati facut operatiunile astea la achizitia unei motociclete? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 (editat) Oameni buni intretinere inseamna sa schimbi componentele\consumabilele conform cu planul de service ori uzura. Fiecare face ce vrea cu banii lui si cu fierul lui, dar nu inseamna ca daca eu schimb lantul cand bate si nu asa "preventiv" gresesc, sau placutele sau discurile daca nu ating limita de uzura descrisa in carte imi bat joc de motor. Atata timp cat respecti planul de service nu vad unde e problema. Editat Februarie 14, 2018 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanel27 Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 (editat) Si eu sunt incepator, am luat anul trecut hornetul iar anul acesta inainte de inceperea sezonului o sa ii schimb uleiul si filtrele, lichidul de frana, lichidul din furca si cel de racire, plus guma fata si simeringurile la furca, unul deja plange. Nu stiu de restul de ce le-ai schimba gen ambreiajul, simeringurile la furca sau kitul de lant daca e ok. Banii aia pe ambreiaj kitul de lant ai putea sa i bagi in benzina si sa te plimbi, zic si eu. In concluzie nu schimba ceva ce nu e stricat. Editat Februarie 14, 2018 de Fanel27 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 kit lant - mai merge dar il schimbam ambreiaj - nu are nimic dar il schimbam distributie - nu stim de ce, dar hai sa o schimbam furca - nu curge dar o servisam placute - sunt bune dar nu sunt noi Care dintre astia de v-ati aprins ati facut operatiunile astea la achizitia unei motociclete? Eu! Si mai cunosc cativa. Si culmea, in 85k km cu doua motoare, nici din greseala nu am avut NICI CEA MAI MICA PROBLEMA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
linoleu Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 In prima postare pe acest subiect am exagerat putin ca sa fie mai clar exemplul. Din punct de vedere al mentenantei sunt de aceeasi parere cu danny_nt. @baubau_arad - dpmdv mai verifica DOT-ul gumelor si esti ready to go Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 In prima postare pe acest subiect am exagerat putin ca sa fie mai clar exemplul. Eh, asa mai merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiroland Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 Cu motul 7100 am cumparat mobra. Ii voi face schimbul cu ceva bun vreau sa vad ce se recomanda.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 Se recomanda orice altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiroland Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 bun.. nu sunt pretentios la frma..daca e bun ala de lubrifin de la brasov din ala ii bag... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 Pune mana și rasfoieste aceat topic sau topicurile dedicate consumabilelor. Decat gargara pe aici și aceleasi chestii over and over again mai bine apucă-te de citit forumul asta si ai toate sfaturile și argumentele pas cu pas la un click distanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiroland Postat Februarie 15, 2018 Share Postat Februarie 15, 2018 Multumesc pentru sfaturi. O sa incerc ss citesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Februarie 15, 2018 Share Postat Februarie 15, 2018 (editat) este deja verificat sunt din 2016 gumele ambreiajul il schimb ca am eu o chestie;atunci cand uleiul este cald .cand merg mult in oras intra greu in prima viteza sau trebuie sa turez putin motorul ca sa intre usor Asta chiar daca am schimbat uleiul la intreval de 2000 de km In rest le schimb strict pentru faptul ca vreau sa ma dau cu motorul tot sezonul fara sa fiu nevoit sa ii fac altceva in afara de schimb ulei si filtru Legat de furca;din ce stiu eu uleiul(oricare ar fi el)in X km sau la o anumita durata de timp isi pierde din proprietati si chiar daca nu curge din furca nu isi mai face treaba cum trebuie Lichidul de frana este hidrofob,in aceste conditii se schimba la maxim doi ani pentru ca ,chiar daca este tot in vas nu isi mai face treaba cum trebuie Lantul nu stiu cand a fost schimbat de fostul proprietar si vreau sa fie nou(pentru linistea mea) Vreau sa fie in asa fel incat daca ma trezesc dimineata si mi se pune sa plec 2000 de km sa nu am nici o grija Uleiul il pot schimba pe margina drumului,si filtrul de ulei In rest drumuri bune si asflat uscat PS: si fara animale nesupravegheate » Post actualizat in 14 Feb 2018 14:45 Ca si cu cauciucurile Pot fi ele noi noute dar daca au un secol nu mai sunt bune de nimic Lichidul de frana este hidrofil, adica atrage umezeala hidrofob e antonim adica nu atrage umezeala..» Post actualizat in 15 Feb 2018 07:21 bun.. nu sunt pretentios la frma..daca e bun ala de lubrifin de la brasov din ala ii bag... Pai daca nu tii de un produs anume urmareste cand prinzi o oferta il iei acu si il schimbi cand iesi cu motorul. In perioada asta erau oferte la uleiuri si alte chestii moto..urmareste pe forum sau in magazinele online(daca vrei sa-l schimbi singur) daca nu, te duci la un service unde vezi ce oferte au poate daca iei uleiul de la ei iti dau filtrul sau schimbul gratis Editat Februarie 15, 2018 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.