Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Baieti..o intrebare cam off topic asa pt hornet..dar nu stiu unde sa scriu si cred ca daca avem aceeasi mobra poate va indurati si imi dati un raspuns. Am luat de la cineva o geaca de piele dar are un miros de vechi in ea. Am primit urmatorul sfat pe care l.am aplicat fara prea multe rezultate. Am sters.o cu servetele umede fara alcool apoi am uns.o cu crema doina :)

» Post actualizat in 13 Feb 2018 00:39

Cum pot sa scap de miross? Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Spal-o de mana cu orice detergent BUN din comert fara sa o lasi in apa prea mult timp, apoi las-o putin sa se usuce in casa, apoi scoate-o afara la uscat peste zi cand nu sunt mai putin de 5 grade dar nici mai mult de 10. Repeta "aerisirea" pe temperaturi scazute dar nu prea scazute de cateva ori și fff putin doina intins cu vata intre aerisiri. A funcționat la mine de fiecare data. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ziceai ca acum folosesti Motul 7100..

 

Cand am pus uleiul asta motorul scotea niste zgomote mai ciudate ca de obicei si un tacanit enervant.

Zgomotul a disparut dupa ce am schimbat uleiul cu alt brand.

 

Dupa cum vezi mai multi colegi au avut diverse probleme cu 7100, insa Horneta se comporta bine cu 5100, asta daca tii neaparat la brand si vrei Motul, totusi exista si alte optiuni disponibile.

Evident vorbim de PC34/36.

 

Pentru PC41 cred ca 7100 e foarte bun.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puneai aia 5-600 de euro in plus la pretul de achizitie si luai ceva mai nou sau cu mai putini km in loc sa cumperi atatea piese, din cate imi dau eu seama cam fara rost. Daca erai gata sa schimbi distributia doar asa, presupun ca nici restul pieselor nu trebuiau schimbate.

 

Exista o expresie aici pe forum: "apa, paie si bataie". O vinzi peste un an de zile si zice viitoru cumparator ca are milioane de km de a trebuit sa schimbi toate piesele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista o expresie aici pe forum: "apa, paie si bataie". O vinzi peste un an de zile si zice viitoru cumparator ca are milioane de km de a trebuit sa schimbi toate piesele.

 

E un mod cel putin superficial de a privi lucrurile. Daca ai grija de "fer" o sa aiba la randul lui grija de tine, e atat de simplu. Nu ma doare nici in cot de viitorul cumparator, nu schimb piesele/consumabilele pentru el, ci pentru mine, pentru siguranta mea. De ce oare m-as zgarci la 70 de lei cat costa un lichid de frana? L-am schimbat anul trecut pentru ca abia cumparasem mobra si nu stiam daca si cand a fost inlocuit ultima oara, iar anul asta in primavara il voi schimba din nou + aerisirea instalatiei, totul preventiv. Iar exemplele pot continua. De ce oare sa astept sa curga uleiul din furca pana sa ajung sa schimb simeringurile?

 

Unii merg intocmai pe ideea de "apa, paie si bataie", ca doar o tii un an, si ajung ulterior sa vanda niste cazane de nu sunt bune nici tuica sa mai faci in ele. Eu unul nu voi proceda asa. Voi avea grija de ea, in primul rand din punct de vedere tehnic sa fie in regula, iar apoi si estetic, ca deh.

 

In momentul in care voi lua decizia sa o vand, cumparatorului ii va fi inmanat istoricul mobrei din momentul in care eu am intrat in posesia ei. Daca se va speria cand o sa vada 3-4 schimburi de ulei pe sezon, lichid de frana/antigel/ulei furca schimbate o data pe sezon si multi zeci de mii de km peste cei deja clasici "30k" nu-i bai, e liber sa se reorienteze catre alti vanzatori, e clar ca il intereseaza cu totul alte aspecte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puneai aia 5-600 de euro in plus la pretul de achizitie si luai ceva mai nou sau cu mai putini km in loc sa cumperi atatea piese, din cate imi dau eu seama cam fara rost. Daca erai gata sa schimbi distributia doar asa, presupun ca nici restul pieselor nu trebuiau schimbate.

 

Exista o expresie aici pe forum: "apa, paie si bataie". O vinzi peste un an de zile si zice viitoru cumparator ca are milioane de km de a trebuit sa schimbi toate piesele.

Corect! De ce ai avea grija de mobra cand poti sa o freci un an si apoi sa o dai la alt "norocos"? In cazul in care vinzi ceva, mentioneaza si stilul tau de a privi lucrurile. Pacat ca sunt destui care gândesc asa, de aia piata romaneasca e supra saturata de cazane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kit lant - mai merge dar il schimbam

ambreiaj - nu are nimic dar il schimbam

distributie - nu stim de ce, dar hai sa o schimbam

furca - nu curge dar o servisam

placute - sunt bune dar nu sunt noi

 

Care dintre astia de v-ati aprins ati facut operatiunile astea la achizitia unei motociclete?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni intretinere inseamna sa schimbi componentele\consumabilele conform cu planul de service ori uzura.

Fiecare face ce vrea cu banii lui si cu fierul lui, dar nu inseamna ca daca eu schimb lantul cand bate si nu asa "preventiv" gresesc, sau placutele sau discurile daca nu ating limita de uzura descrisa in carte imi bat joc de motor.

Atata timp cat respecti planul de service nu vad unde e problema.

Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu sunt incepator, am luat anul trecut hornetul iar anul acesta inainte de inceperea sezonului o sa ii schimb uleiul si filtrele, lichidul de frana, lichidul din furca si cel de racire, plus guma fata si simeringurile la furca, unul deja plange. Nu stiu de restul de ce le-ai schimba gen ambreiajul, simeringurile la furca sau kitul de lant daca e ok. Banii aia pe ambreiaj kitul de lant ai putea sa i bagi in benzina si sa te plimbi, zic si eu. In concluzie nu schimba ceva ce nu e stricat.

Editat de Fanel27
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kit lant - mai merge dar il schimbam

ambreiaj - nu are nimic dar il schimbam

distributie - nu stim de ce, dar hai sa o schimbam

furca - nu curge dar o servisam

placute - sunt bune dar nu sunt noi

 

Care dintre astia de v-ati aprins ati facut operatiunile astea la achizitia unei motociclete?

Eu! Si mai cunosc cativa. Si culmea, in 85k km cu doua motoare, nici din greseala nu am avut NICI CEA MAI MICA PROBLEMA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In prima postare pe acest subiect am exagerat putin ca sa fie mai clar exemplul. Din punct de vedere al mentenantei sunt de aceeasi parere cu danny_nt.

 

@baubau_arad - dpmdv mai verifica DOT-ul gumelor si esti ready to go :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune mana și rasfoieste aceat topic sau topicurile dedicate consumabilelor. Decat gargara pe aici și aceleasi chestii over and over again mai bine apucă-te de citit forumul asta si ai toate sfaturile și argumentele pas cu pas la un click distanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este deja verificat sunt din 2016 gumele

ambreiajul il schimb ca am eu o chestie;atunci cand uleiul este cald .cand merg mult in oras intra greu in prima viteza sau trebuie sa turez putin motorul ca sa intre usor

Asta chiar daca am schimbat uleiul la intreval de 2000 de km

In rest le schimb strict pentru faptul ca vreau sa ma dau cu motorul tot sezonul fara sa fiu nevoit sa ii fac altceva in afara de schimb ulei si filtru

Legat de furca;din ce stiu eu uleiul(oricare ar fi el)in X km sau la o anumita durata de timp isi pierde din proprietati si chiar daca nu curge din furca nu isi mai face treaba cum trebuie

Lichidul de frana este hidrofob,in aceste conditii se schimba la maxim doi ani pentru ca ,chiar daca este tot in vas nu isi mai face treaba cum trebuie

Lantul nu stiu cand a fost schimbat de fostul proprietar si vreau sa fie nou(pentru linistea mea)

Vreau sa fie in asa fel incat daca ma trezesc dimineata si mi se pune sa plec 2000 de km sa nu am nici o grija

Uleiul il pot schimba pe margina drumului,si filtrul de ulei

In rest drumuri bune si asflat uscat

PS: si fara animale nesupravegheate

» Post actualizat in 14 Feb 2018 14:45

 

Ca si cu cauciucurile

Pot fi ele noi noute dar daca au un secol nu mai sunt bune de nimic

Lichidul de frana este hidrofil, adica atrage umezeala :D hidrofob e antonim adica nu atrage umezeala..

» Post actualizat in 15 Feb 2018 07:21

bun.. nu sunt pretentios la frma..daca e bun ala de lubrifin de la brasov din ala ii bag...

Pai daca nu tii de un produs anume urmareste cand prinzi o oferta il iei acu si il schimbi cand iesi cu motorul. In perioada asta erau oferte la uleiuri si alte chestii moto..urmareste pe forum sau in magazinele online(daca vrei sa-l schimbi singur) daca nu, te duci la un service unde vezi ce oferte au poate daca iei uleiul de la ei iti dau filtrul sau schimbul gratis

Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare . Sunt posesor de Honda Hornet PC41 2007 . Am o problema la ea ( am auzit ca e frecventa problema la modelu asta ) . Mai exact , scoate un sunet ( zumzait la viteze si turatii mici ) , dupa a 3 a nu se mai aude. Tind sa cred ca partea de bord atinge cu ceva partea de motor , si de la vibratii exista un sunet. Mai stie cineva ceva legat de asta ? S-a mai confruntat ? As desface bordu si sa dau cu ceva banda pe unde as crede ca misca sau e ceva desprins .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...