Vallach Postat Februarie 27, 2018 Share Postat Februarie 27, 2018 Motorex TopSpeed 10w40 nu e ok pt PC34 (probleme la schimbarea vitezelor la temperaturi ridicate). Daca aveti PC41 puteti incerca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
winky Postat Februarie 28, 2018 Share Postat Februarie 28, 2018 2000-2004 - 468ml SAE 10W / brat 2005-2006 - 486ml SAE 10W / brat Kn303 este filtrul cu hexagon, iar daca vrei filtrul sa fie cromat codul e kn303C. Aceleasi filtre sunt si la pc36.Stie careva cat ulei trebuie pentru furca fata? O sa schimb simeringurile si as vrea sa il incuiesc. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanel27 Postat Februarie 28, 2018 Share Postat Februarie 28, 2018 Deci mi-am comandat bine 1 litru Mersi winky. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 1, 2018 Share Postat Martie 1, 2018 (editat) Nu uita ca lichidul de furca(cantitatea) se toarna masurand coloana de aer din interior, NU mililitri inscriptionati pe whatever pahar de masura. Editat Martie 1, 2018 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanel27 Postat Martie 1, 2018 Share Postat Martie 1, 2018 Nu o sa il schimb personal ca mi se pare cam complicat sa schimb simeringurile, o sa o duc la mester. Doar lichidul de racire, cel de frana, uleiul si filtrele si bujiile o sa le schimb eu, plus noile semnalizari led ce mi le-am luat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 1, 2018 Share Postat Martie 1, 2018 (editat) Roagă-l pe "mester" de curiozitate, și pt a confirma daca e ok sau nu(degeaba va stiti de mult sa zicem), să-ți spuna cat e coloana de aer,in timpul operatiunii. Mai exact, înainte de a monta simeringurile. De 11 ani am gasit doar 1 mecanic care a pus lichidul in functie se coloana de aer data de producator si nu dupa cantitatea de lichid înscrisă in manual. Si evident, cand mergi sa ridici mobra de la el masoara cursa amortizoarelor. Daca baga lichidul din manual, fara sa masoare coloana de aer onsa ai in loc de amortizoare doua scanduri. Editat Martie 1, 2018 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 2, 2018 Share Postat Martie 2, 2018 Roagă-l pe "mester" de curiozitate, și pt a confirma daca e ok sau nu(degeaba va stiti de mult sa zicem), să-ți spuna cat e coloana de aer,in timpul operatiunii. Mai exact, înainte de a monta simeringurile. D Nu cred ca poti masura perna de aer fara sa pui uleiul,si nu poti pune uleiul fara sa montezi simeringurile!(Sa nu uitam,masurarea se face fara arcuri montate!!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 2, 2018 Share Postat Martie 2, 2018 (editat) Pai nu am zis fara sa puna uleiul, am spus in timpul operatiunii. Simeringurile de praf vroiam sa spun. Nu pt ca e logic, ci pt ca pe la mine prin zona impiedicatii astia le montează ca mai apoi sa le strice pt eventuale masuratori(da, reușesc asa ceva). Dap, de arcuri am uitat sa mentionez. Editat Martie 2, 2018 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiroland Postat Martie 3, 2018 Share Postat Martie 3, 2018 Va salut baieti...cum urmeaza primavara ma as vrea sa curat lantul si sa il ung. Am citit pe forum ca se recomanda sa desfac capacul de la pinion pentru ca se strange jeg acolo. Eu am pc34 si acolo vine cablul de la kilometraj. Intrebarea mea este...daca desfac capacul ala imi cade ceva? Sa nu am vreo surpriza sa nu mai mearga kilometrajul. Nu am desfa ut niciodata si nu vreau sa am surprize. Pot sa desfac fara griji? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 4, 2018 Share Postat Martie 4, 2018 (editat) Daca totul este ok, si nu este nimic rupt sau distrus, nu cade nimic acolo. Editat Martie 4, 2018 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiroland Postat Martie 7, 2018 Share Postat Martie 7, 2018 Baietii e normal sa aud lantul de distributie zornaind pe acolo? Am inteles ca e normal la hornet..multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 7, 2018 Share Postat Martie 7, 2018 (editat) Nu e normal! Eventual ai auzim "ca e normal sa huruie oala de la ambreiaj", nicidecum distributia. Editat Martie 7, 2018 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiroland Postat Martie 7, 2018 Share Postat Martie 7, 2018 La o ,, ascultare" mai amanuntita sincer si mie mi se pare ca huruie ambreiajul.. cand bag mana in ea asa se aude. Dar nu rau.. la a unui prieten cam tot la fel se aude.... sa ma sperii de zgomotele facute de jawa asta? Merge perfect trage bine nu are probleme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 7, 2018 Share Postat Martie 7, 2018 (editat) Pai ambreiajul huruie pe stanga, pe cand distribuția pe dreapta. Wtf?! Editat Martie 7, 2018 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiroland Postat Martie 7, 2018 Share Postat Martie 7, 2018 Pai mie imi pare ca se aude in mers in momentul cand bag mana in ea sa zic.. parca freaca usor ceva de ceva nu imi dau seama clar...nu am avut motocicleta pana acum. Daca e in sarcina aud zgomotul ala. Pe loc nu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 8, 2018 Share Postat Martie 8, 2018 Mai bine du-o la un mecanic si verific-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiroland Postat Martie 9, 2018 Share Postat Martie 9, 2018 Gata am rezplvat... lantul de diatributie se aude daca pun urechea langa motor. Ce auzeam eu e ambreiajul. E normal sa se auda in mers? In relanti am inteles ca e normal sa se auda cand nu este calcat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 9, 2018 Share Postat Martie 9, 2018 Prima parte da, ai dreptate mare si nici eu nu pricep de ce colegul ne intreaba pe noi si asteapta sa indrepte ceva in acest fel. Prea multe intrebari care și-ar gasi raspunsurile si, mai important, rezolvarile, la un mecanic, nu pe forum. Dar a doua parte nu e chiar asa. Orice Viespe are un mic huruit la oala de la ambreiaj DIN FABRICA. Modelele vechi au acest "defect", nu stiu de ce dar stiu ca si cand erau noi faceau la fel. Legat de Ducati, acolo e ambreiaj uscat, alta poveste. » Post actualizat in 09 Mar 2018 08:52 Gata am rezplvat... lantul de diatributie se aude daca pun urechea langa motor. Ce auzeam eu e ambreiajul. E normal sa se auda in mers? In relanti am inteles ca e normal sa se auda cand nu este calcat Lantul nu prea are voie sa se auda, spre deloc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 9, 2018 Share Postat Martie 9, 2018 (editat) Sunt curios cati km indica bordul hornetului colegului. Nu de alta, dar daca indica renumita zona a celor 30.000km si el aude distribuția cum clantane, cel mai probabil il pasc suprize neplacute de acum incolo. Un kit complet e in zona a 200eur+ manopera, iar intinzatorul(care e mecanic) nu e neaparat sa fie dus. Prima data "obosesc" lantul de distributie si cele doua role, nu intinzatorul. Dar din nou, nu pricep de ce nu merge la mecanic cu motorul. Editat Martie 9, 2018 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho87 Postat Martie 9, 2018 Share Postat Martie 9, 2018 Eu stiam ca e normal ca de la 'oala' ambreajului sa se auda zgomot nu de la distributie. Vezi sa nu patesti ca mine sa ti se rupa lantul cand mergi sa dai o tura chill de weekend. Noroc ca eram la semnafor si cu motorul in neutru. Am scapat doar cu lant si intinzator nou. Putea fi mai grav Dupa bord avea vreo 40k la vremea aia (2016 cred) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiroland Postat Martie 9, 2018 Share Postat Martie 9, 2018 Am analizat.o gata... se aude huruitul ala la ambreiaj. Lantul pot sa il aud mergand doar cand pun urechea langa motor...ce ma speriasem » Post actualizat in 09 Mar 2018 17:27 Pe kilometraj am 43 de mii si ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 9, 2018 Share Postat Martie 9, 2018 (editat) Am analizat.o gata... se aude huruitul ala la ambreiaj. Lantul pot sa il aud mergand doar cand pun urechea langa motor...ce ma speriasem » Post actualizat in 09 Mar 2018 17:27 Pe kilometraj am 43 de mii si ceva... Nu prea stii ce auzi sincer. Dar daca te incapatanezi sa nu o duci la mecanic sa nu scrii pe aici ca a bubuit. Huruitul de la ambreiaj nu il auzi in mers. Orice auzi in mers e big problem. Dar repet, incapataneaza-te si nu o duce la mecanic. » Post actualizat in 09 Mar 2018 19:25 Cum dracu toate motoretele au 40000????Simplu. Toate sunt smecherite. E cat se poate de logic nu? Si te mai miri ca le crapa unora motoarele sau amortizoarele sau mai știu eu ce la doar 40+ k km. Si se mira si ei si mecanicii lor. Dar nah,de unde nu e nici cel de sus nu cere. Editat Martie 9, 2018 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Martie 12, 2018 Share Postat Martie 12, 2018 Eu stiam ca e normal ca de la 'oala' ambreajului sa se auda zgomot nu de la distributie. Vezi sa nu patesti ca mine sa ti se rupa lantul cand mergi sa dai o tura chill de weekend. Noroc ca eram la semnafor si cu motorul in neutru. Am scapat doar cu lant si intinzator nou. Putea fi mai grav Dupa bord avea vreo 40k la vremea aia (2016 cred) Pff.. De asta imi e si mie teama, pt ca nr de km de pe bord nu reflecta realitatea aproape pt nici o motocicleta second de la noi. Inca nu se aude nimic suspect la mine din zona lantului de distributie, totusi cred ca e cam vremea sa fie schimbat. Am 50.000+ pe bord km mai mult sau mai putini reali In cazul tau, a dat vreun semn de uzura distributia inainte sa puste lantul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho87 Postat Martie 12, 2018 Share Postat Martie 12, 2018 Pff.. De asta imi e si mie teama, pt ca nr de km de pe bord nu reflecta realitatea aproape pt nici o motocicleta second de la noi. Inca nu se aude nimic suspect la mine din zona lantului de distributie, totusi cred ca e cam vremea sa fie schimbat. Am 50.000+ pe bord km mai mult sau mai putini reali In cazul tau, a dat vreun semn de uzura distributia inainte sa puste lantul? Nope. Nu a dat nici un semn de avertizare. S-a rupt si gata. Noroc ca am avut motor de rezerva cat timp a mea a fost in service Nu te opreste nimeni sa desfaci capacul la distributie si sa verifici starea. Tu sau un mecanic priceput Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 12, 2018 Share Postat Martie 12, 2018 @Vallach:acum vreo 7 ani parca, ma plimbam cu un amic, amandoi cu viespile. Stand la semafor auzim poc si motorul lui pauza. Lant rupt la semafor. Fara nici un avertisment. Dupa vreun an, alt amic cu un R6 zicea ca-i clantane distribuția. A doua zi, clantanea de zici ca urma sa se rupa motorul in doua. Noroc ca era pe drum spre mecanic. Deci, cum ți-e norocul. Dar de verificat e simplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.