angus_young Postat August 13, 2018 Share Postat August 13, 2018 (editat) Tu iar este destept. Oare ai vreun post pertinent? si zici ca esti bun la gramatica ? sau faci o postare mai la misto asa , doar sa fie la numar ? frustrari ai destule , pot sa iti fac si un profil ...chiar vrei ? am de unde sa aleg berechet , te-ai etalat in toata splendoarea ! cat despre talent , tu ai unul , vorbesti mult sa fie la toata lumea , si da , ultima ta fraza imi confirma ca visezi sa fii moderator .... pai mai Georgica asa te vreau , ambitios ! P.S. - cum e cu schimbatul la antigelul ala .... nu mai prelungi suspansul Editat August 13, 2018 de angus_young Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat August 13, 2018 Share Postat August 13, 2018 (editat) Continuam pe PM daca te plictisesti. E pacat de topicul asta,in care oricum nu ai adus nimic pozitiv sau de real ajutor. Editat August 13, 2018 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat August 14, 2018 Share Postat August 14, 2018 Guys, am trait o experienta interesanta recent.. In 8 ani de cand am Horneta am tot iesit la ture cu amici care aveau alte motoare, pana cand am tulit-o cu un coleg ce are tot Hornet (PC36 fata de a mea PC34, more or less the same). M-a dat pe spate, atunci cand mergi in spate, cum intra in rezonanta sunetul motoarelor.. Geez, nu am mai auzit asa ceva pana acum, e greu de explicat in cuvinte. Astea inseamna ca hornetistii sunt pe aceeasi lungime de unda? (valabil probabil si pt alte moto, heck knows, nu sunt inginer de sunet..) Cheers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiroland Postat August 15, 2018 Share Postat August 15, 2018 Eu stiu ca pc36 si pc34 sunt cam aceleasi motoare. Conteaza si toba pe care o ai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supa La Plic Postat August 15, 2018 Share Postat August 15, 2018 Interesat. Am lasat si PM Salut, atașat și pozele.» Post actualizat in 15 Aug 2018 14:08 Exact de unde se prinde s-a rupt, de asta am zis că trebuie făcuta de cineva care lucrează în fibra de sticla.daca o vrei îmi lași detaliile de livrare in privat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho87 Postat August 16, 2018 Share Postat August 16, 2018 Salut, atașat și pozele. » Post actualizat in 15 Aug 2018 14:08 Exact de unde se prinde s-a rupt, de asta am zis că trebuie făcuta de cineva care lucrează în fibra de sticla.daca o vrei îmi lași detaliile de livrare in privat. Am lasat detalii in privat. Ms frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShyJoker Postat August 17, 2018 Share Postat August 17, 2018 Ciao baieti si fete! Proaspat posesor de Hornet '05, vreau sa va salut si sa va pun niste intrebari, ca sa stiu si eu cu ce am de-a face. Prima curiozitate: Nu se misca acul turometrului deloc, n-are nici o reactie, asa e de cand am luat-o la sfarsitul lui iulie. Pentru mine electrica si electronica e magie asa ca nu stiu si nici nu vreau sa ma bag. Un sfat? 2: E normal sa vibreze asa tare in ture (nu chiar) inalte? Ironic e ca nu-mi functioneaza turometrul si nu pot sa va spun o valoare de la care incep sa devina foarte sesizabile vibratiile, banuiesc doar ca e vorba de la vreo 5-6k de ture in sus. De exemplu, in treapta a sasea pe la 120-130 km/h deja incep scaritele, in special cea din stanga, sa ma gandile in talpa piciorului. Din nou, numarul de ture doar il banuiesc, poate bat campii. 3: Treptele 1 si 2 parca nu sunt asa precise. Schimb din neutru in 1, ma pun in miscare, eliberez complet ambreajul si dupa ce incep sa accelerez usor schimbatorul face un "clanc", ca si cum s-ar aseza ca lumea in pozitie, cam la fel e si la treapta 2. Deja cand urc in trepte, feelingul e mult mai finut. Se simte mai discret si la picior si nici sunete ciudate nu apar. 4: Cum e indicat sa-l pornesc? Eu ii trag socul la maxim, apas butonul si o ajut putin din acceleratie (altfel n-o ia din prima). Dupa vreo 10-15 secunde, de regula dupa ce apuc sa-mi iau manusile in maini, opresc socul de tot si totul e in regula. In felul asta nu mi-a facut niciodata probleme. Procedez gresit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexandru Boros Postat August 17, 2018 Share Postat August 17, 2018 Ciao baieti si fete! Proaspat posesor de Hornet '05, vreau sa va salut si sa va pun niste intrebari, ca sa stiu si eu cu ce am de-a face. IMG-20180726-WA0000-01.jpeg Prima curiozitate: Nu se misca acul turometrului deloc, n-are nici o reactie, asa e de cand am luat-o la sfarsitul lui iulie. Pentru mine electrica si electronica e magie asa ca nu stiu si nici nu vreau sa ma bag. Un sfat? 2: E normal sa vibreze asa tare in ture (nu chiar) inalte? Ironic e ca nu-mi functioneaza turometrul si nu pot sa va spun o valoare de la care incep sa devina foarte sesizabile vibratiile, banuiesc doar ca e vorba de la vreo 5-6k de ture in sus. De exemplu, in treapta a sasea pe la 120-130 km/h deja incep scaritele, in special cea din stanga, sa ma gandile in talpa piciorului. Din nou, numarul de ture doar il banuiesc, poate bat campii. 3: Treptele 1 si 2 parca nu sunt asa precise. Schimb din neutru in 1, ma pun in miscare, eliberez complet ambreajul si dupa ce incep sa accelerez usor schimbatorul face un "clanc", ca si cum s-ar aseza ca lumea in pozitie, cam la fel e si la treapta 2. Deja cand urc in trepte, feelingul e mult mai finut. Se simte mai discret si la picior si nici sunete ciudate nu apar. 4: Cum e indicat sa-l pornesc? Eu ii trag socul la maxim, apas butonul si o ajut putin din acceleratie (altfel n-o ia din prima). Dupa vreo 10-15 secunde, de regula dupa ce apuc sa-mi iau manusile in maini, opresc socul de tot si totul e in regula. In felul asta nu mi-a facut niciodata probleme. Procedez gresit? 1. Idem. electrica si electronica sunt elemente de magie neagra. Nu pentru noi muritorii de rand. 2 Motorul vibreaza fin. Am mai vazut acelasi comportament pe alte 3 modele din 2006. Dar e ceva fin... abia perceptibil, mai ales in ture ridicate. 3. Poate ca esti tu usor timid cu ea? Schimba destul de precis. Verifica jocul manetei de ambreiaj si asigura-te ca se efectueaza complet si corect cursa ambreiajului. 4. Soc + buton = pornire. Iti spune singura cand sa ii reduci la 0 socul. Incepe sa accelereze ralanti-ul de la 1200 rpm la 2000 - 3000 samd. Si... cum tu nu ai turometru... o vei auzi ca face scandal. Faptul ca o ajuti din acceleratie ma face sa am gandesc la o verificare de carburatoare ... daca nu e facuta de ceva timp. Nu ma pricep sincer prea mult nici la d-astea... Motiv pentru care am un prieten mecanic ce isi baga mainile in ea an de an pentru mentenanta. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShyJoker Postat August 17, 2018 Share Postat August 17, 2018 1. Ma bucur ca nu sunt singurul, incepusem sa ma simt "special" 2. Nu e fin. Pur si simplu imi maseaza talpa piciorului si il simt si in restul partilor 3. Nu sunt timid, cel putin la semafor, daca esti in spatele meu, atunci cand bag in viteza cred ca arat ca si cum as porni un scuter la picior 4. M-am gandit la carburatoare. Nu stiu daca ma bag sezonul asta la ele decat daca incepe sa dea rateuri, o las pentru 2019. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cergutza Postat August 17, 2018 Share Postat August 17, 2018 4. De ceva timp o pornesc prima data fara soc si fara acceleratie , porneste la sfert, imediat jocul il pun foarte putin,niciodata la maxim. Daca ii pun socul si pornesc , porneste si se opreste si dupa dupa cateva incercari abia reusesc sa o pornesc iar... asa ca prima metoda o folosesc cu succes de fiecare data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShyJoker Postat August 17, 2018 Share Postat August 17, 2018 O să încerc si varianta asta. Azi mi-a apărut prima problemă concreta, nu doar banuieli ca până acum. Am si o filmare dar nu cred ca are nimeni nevoie s-o vada ca să-și dea seama ce e. Deci, un mecanic bun in Timișoara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat August 17, 2018 Share Postat August 17, 2018 Paul e un tip foarte priceput cel putin la BMW - “ivanp” aici pe moterism - dar o face din pura pasiune nu neaparat ca mecanic. Macar cu un sfat catre cine sa te indrepti in Timi s-ar putea sa te poata ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat August 19, 2018 Share Postat August 19, 2018 Ciao baieti si fete! Proaspat posesor de Hornet '05, vreau sa va salut si sa va pun niste intrebari, ca sa stiu si eu cu ce am de-a face Welcome. In primul rand e ok sa te documentezi pe forum sau din alte surse, insa, dupa ce iti achizitionezi o motocicleta second, ideal e sa o duci la un service pentru o revizie completa si schimb de consumabile. Desigur ca e important sa stii istoricul motocicletei, in functie de asta poti decide daca trebuie intervenit asupra unor aspecte, de exemplu inlocuirea bujiilor sau sincronizare carburatoare samd. Hornet e o motocicleta foarte fiabila, daca este intretinuta corespunzator. » Post actualizat in 19 Aug 2018 06:17 Ciao baieti si fete! Proaspat posesor de Hornet '05, vreau sa va salut si sa va pun niste intrebari, ca sa stiu si eu cu ce am de-a face. IMG-20180726-WA0000-01.jpeg Prima curiozitate: Nu se misca acul turometrului deloc, n-are nici o reactie, asa e de cand am luat-o la sfarsitul lui iulie. Pentru mine electrica si electronica e magie asa ca nu stiu si nici nu vreau sa ma bag. Un sfat? 2: E normal sa vibreze asa tare in ture (nu chiar) inalte? Ironic e ca nu-mi functioneaza turometrul si nu pot sa va spun o valoare de la care incep sa devina foarte sesizabile vibratiile, banuiesc doar ca e vorba de la vreo 5-6k de ture in sus. De exemplu, in treapta a sasea pe la 120-130 km/h deja incep scaritele, in special cea din stanga, sa ma gandile in talpa piciorului. Din nou, numarul de ture doar il banuiesc, poate bat campii. 3: Treptele 1 si 2 parca nu sunt asa precise. Schimb din neutru in 1, ma pun in miscare, eliberez complet ambreajul si dupa ce incep sa accelerez usor schimbatorul face un "clanc", ca si cum s-ar aseza ca lumea in pozitie, cam la fel e si la treapta 2. Deja cand urc in trepte, feelingul e mult mai finut. Se simte mai discret si la picior si nici sunete ciudate nu apar. 4: Cum e indicat sa-l pornesc? Eu ii trag socul la maxim, apas butonul si o ajut putin din acceleratie (altfel n-o ia din prima). Dupa vreo 10-15 secunde, de regula dupa ce apuc sa-mi iau manusile in maini, opresc socul de tot si totul e in regula. In felul asta nu mi-a facut niciodata probleme. Procedez gresit? Pentru primele puncte iti recomand sa o duci la o verificare tehnica. Legat de ultimul punct, a mea porneste doar cu socul tras la maxim, fara acceleratie. De regula o sa mentina turatiile pe la 1000-1500 rpm in primele 2 minute, apoi urca pana pe la 3000-4000 rpm. Eu inchid socul doar dupa ce observ ca incepe sa urce temperatura (sa treaca macar de prima liniuta indicatorul de temperatura de pe bord). Pana apuc sa ma echipez, e gata de drum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 20, 2018 Share Postat August 20, 2018 @george05 explica-ne te rog de ce trebuie omul sa schimbe antigelul ? Georgica al nostru e cam recalcitrant, de multa vreme e pe-aci dar de putina vreme strange scule, sfaturi in schimb berechet, tin minte de acu vreo 2 ani ca ma certam cu el si cu unu' si mai rau de prin Lyon tot legat de sistemul de racire: 'ca cum domle sa schimbi termocupla (si oare si termostatul?) cu una care declanseaza mai repede?' Legat de antigel acum. Apa fierbe la +/-100. Motocoolu' fierbe pe la 135 (parca asa zice). Cand nu ai un antigel/amestec bun si cand nu ai nici presiunea prea buna in sistem (cu cat e presiunea mai mare, creste punctul de fierbere) => da pe afara din borcan. Cateodata cand nu ai presiunea care trebuie, te mai salveaza un antigel bun, dar totusi problema trebuie remediata. Plus, ca unul care a tot avut probleme cu pompele de apa (presetupele), cica un amestec bun ar face bine si pe acolo, ar lubrifia. sau sa ma orientez dupa ce scrie @Trancanicicel Adica de bine sau de rau? Baieti va multumesc! Am rezolvat! Am dat jos radiatorul si am curatat cu apa. Nu a avut asa decat niate negreala. Am testat termostatul. Am inteles ca me de matiz?? Am schimbat lichidul de racire 1l apa 1 l antigel. Si am schimbat BUSONUL DE RADIATOR! Am aerisit iar motocicleta merge bine.. am incalzit.o pana a pornit termocupla..am oprit..nu mai face asa..apoi am dat o tura apa se raceste in radiator..merge normal Ps nu stau la oras. Mai merg rar cu ea in bucuresti! Cam pe la toate fiarele care le-am luat pe langa schimburile normale, schimbam termostatul si unde puteam pompa de apa. Tot consumabile sunt si alea Si as zice ca la fel de importante ca si uleiul... No, e bine ca ai rezolvat trocariciul si mere cum trebuie si te bucuri de el! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat August 20, 2018 Share Postat August 20, 2018 acu vreo 2 ani ca ma certam cu el si cu unu' si mai rau de prin Lyon ^like he said » Post actualizat in 20 Aug 2018 19:39 Cand nu ai un antigel/amestec bun si cand nu ai nici presiunea prea buna in sistem (cu cat e presiunea mai mare, creste punctul de fierbere) => da pe afara din borcan Am patit ca busonul de la radiator sa nu etanseze pentru ca nu a fost infiletat corect, iar agregatul se manifesta exact in acest mod. Dupa ce l-am desfacut si l-am infiletat din nou, problema a disparut. Care-i faza cu buson de Tico? Am tot auzit asta si mi se pare tare amuzanta. Chiar se potriveste? Nu ca ar mai fi Tico-uri pe sosele, oare cand am vazut ultima data masina asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 20, 2018 Share Postat August 20, 2018 Care-i faza cu buson de Tico? Stiam de ... termostat parca? Cum era si pe la Yamaha de pe mitsu colt. Cum au pus altii pompe de injectie de pe logan pe beambeau (moto). Sunt piese care se potrivesc. Specificatiile conteaza. Si decat sa dai 100$ pe o piesa originala, pui aceeasi piesa doar ca nu e luata de la yamaha, honda etc. la 20$ (sau mai putin). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat August 20, 2018 Share Postat August 20, 2018 (editat) Tranca, ai dreptate, doar recent m-am apucat de strans scule suficiente incat sa nu mai am nevoie de altii să-mi umble ampulea pe la motor si eu sa stau geana pe ei.Daca tu consideri ca asta ma face necunoscător sau ca vorbesc din stele, mie mi-e tot una. Tu sa fii fericit ca stii mai bine, nu citi si nu baga de seama postarile mele. Cu atat mai mult, nu cumva sa imi urmezi sfaturile. » Post actualizat in 20 Aug 2018 21:23 ^like he said » Post actualizat in 20 Aug 2018 19:39 Am patit ca busonul de la radiator sa nu etanseze pentru ca nu a fost infiletat corect, iar agregatul se manifesta exact in acest mod. Dupa ce l-am desfacut si l-am infiletat din nou, problema a disparut. Dă-mi voie sa ghicesc. Ti l-a infiletat un Gigel? ) Editat August 20, 2018 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 20, 2018 Share Postat August 20, 2018 Daca tu consideri ca asta ma face necunoscător Nenica, de cand ne-am certat noi atunci s-au intamplat multe. Inca nu am stricat nici un fier, am mai schimbat ceva masini, mobrete. Chiar din contra, am reparat dupa altii. Am lucrat si am facut ceva intretiere si reparatii si la motorase mai mari (V12 si V16 diesel )Nu zic ca e o rusine sa nu stii, insa e usurel nasol sa zici ca stii (cand nu stii) si sa dai sfaturi la altii. N-am nimic cu tine si stai linistit ca am sarit de obicei peste posturile tale. Dar cand ai avut dreptate, cu antijelu', nu ti-am zis ca nu e asa. Perfect nu-s nici eu si nici nu le stiu pe toate; eu-s ala de merge cu uleiu' peste maxim si care pune vaselina mai multa decat trebuie: "sa fie!". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat August 21, 2018 Share Postat August 21, 2018 Bravo tie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat August 21, 2018 Share Postat August 21, 2018 Dă-mi voie sa ghicesc. Ti l-a infiletat un Gigel? ) Varul lui Dorel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho87 Postat August 21, 2018 Share Postat August 21, 2018 Salut, atașat și pozele. » Post actualizat in 15 Aug 2018 14:08 Exact de unde se prinde s-a rupt, de asta am zis că trebuie făcuta de cineva care lucrează în fibra de sticla.daca o vrei îmi lași detaliile de livrare in privat. Salutari. Am primit azi aripa. Super frumos gest ai facut cu aceasta donatie. Multumesc mult si revin cu poze dupa ce o refac si montez pe motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supa La Plic Postat August 21, 2018 Share Postat August 21, 2018 Salut, Ma bucur ca a ajuns intreaga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat August 22, 2018 Share Postat August 22, 2018 Salut, ma mananca undeva sa iau hornetul de 900 dupa 2004 (furca fata reglabila). Care este valoarea ei? Vad unele preturi destul de mari, peste 2800 euro care mi se par cam exagerate. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat August 22, 2018 Share Postat August 22, 2018 Depinde ce așteptări ai de la acele reglaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiroland Postat August 23, 2018 Share Postat August 23, 2018 Salut baieti! Stiu ca pare o prostie sau suna aiurea dar...as vrea sa stiu daca se poate sa gasesc un spray la culoare sa dau pe motorul de la bondarul meu. Are unele locuri unde e sarita vopseaua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.