Jump to content
metaxa

Honda Hornet

Recommended Posts

Spray degripant se cheama, gasesti si pe la dedeman daca nu ma insel eu. La orice magazin de piese auto gasesti cred.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa, degripant. Manca-l-ar mama. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vecinul mi-a lovit motocicleta in parcare. Caut o aripa fata, negru (NHA12) pt. Hornet 600 2005. Are cineva la vanzare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am de donat, cablul meu vechi. Nu aveam probleme cu el, am crezut ca daca il schimb o sa mearga mai usor maneta dar m-am inselat. Merge greu ca asa e ambreiajul la hornetul asta. Hai sa ne vedem sa il iei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

A venit momentul sa ma despart de viespea mea după 7 ani frumoși petrecuti împreună.

 

Dacă știți pe careva interesat de un hornet întreținut la un preț decent, anunțul e mai jos :

 

/index.php?/topic/752421-honda-hornet-2001-pc34/&do=findComment&comment=4450832

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cat pot unii sa injure. Absolut degeaba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo's mah...si imi asum injuraturile. Nu stiu despre voi dar eu cirucul zilnic cu motorul mai ales in orele de varf. Intalnesc prea multi din astia si am invatat sa ii 'miros'. Altfel filmarea de mai sus era cu un accident.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pau daca ai invatat sa ii mirosi, de ce-ți mai irosești nervii injurand? Nu te ajuta cu absolut nimic. Eventual un picior in capul fiecaruia. :D

 

Nu era cu nici un accident filmarea la cât de evident a fost ca retardul ala se va baga. Eh, daca era vreun constipat pe mobra, de ala ce vede doar in fata, poate. Desi, si asa, la cat de slow a fost totul, si cu avionul se "evita". :)

Edited by george05

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo's mah..

 

M-am gandit eu.. :)

 

Btw, eu merg in fiecare zi cu bita la munca (every day, all year round, indiferent de vreme), fac cam 7km doar dus si trec in partea opusa a orasului de unde locuiesc.

Stiu foarte bine cum e traficul in Cluj.

 

La intoarcere chiar pe Crisan ajung, apoi trec Horea in intersectia unde ai filmat tu si intru pe Closca.

 

E plin de idioti, de regula Crisan e blocata de cei cu masinile de pe Horea. Desi ai verde, nu poti sa faci nimic pt ca imbecilii au blocat intersectia.

Asa ca atunci cand prind soferii ca pot sa intre in intersectie, se baga, evident.

 

Am si camera pe ghidon, insa colectionez imaginile pentru amuzamentul propriu.

 

Recomandarea mea, pentru toata lumea, e sa va abtineti sa plecati cu viteza, primii, de la semafor, mai ales in orase ca si Cluj pline de daltonisti la volan pentru care rosu nu are nici o semnificatie.

 

Inca ceva, am impresia ca ai oprit motorul foarte aproape de sina de tramvai.. grija mare ;)

» Post actualizat in 11 May 2018 09:45

Nu era cu nici un accident filmarea la cât de evident a fost ca retardul ala se va baga.

 

+1

» Post actualizat in 11 May 2018 10:01

Geez, tocmai am realizat ca fac peste 3000km pe an, cu bicicleta prin oras numai..

Edited by Vallach

Share this post


Link to post
Share on other sites

Care esti mah? :)

(Hornet PC34, negru)

 

Nu cumva sunt si cam prost sincronizate semafoarele acolo? Adica verde pentru motociclist se schimba aproape in acelasi timp cu rosu pentru cei care veneau din stanga? (asta in cazul in care au si ei semafor)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cei din stanga aveau rosu deja, de secunde bune ;)

Prefer sa evit polemica pe subiectul civilizatiei din zona, insa din observatiile zilnice prin oras e clar ca nu prea se mai respecta nimic.

 

Insa nu, nu sunt sincronizate foarte bine semafoarele in Cluj, iar foarte putine au indicator pentru durata de asteptare.

Patesc foarte des sa mi se faca rosu in fata dintr-o data. Culoarea verde nu clipeste, nu ai nici un alt indicator, nimic, iar galben dureaza foarte putin.

 

Iar de cealalta parte, se face verde, vrei sa pleci, insa mai trec 2, 3.. 4 masini, care, mai blocheaza si intersectia pentru ca, evident, nu mai au unde sa se bage pt ca in fata e blocat de alte masini.

 

You get the picture ;)

 

Asa ca nu ma duc cu moto la munca, as face cu nervii, ci prefer bicicleta.

Riscurile sunt mari si cu bita, dar ma strecor mai usor prin jungla clujeana.

Edited by Vallach

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am gandit eu.. :)

 

Btw, eu merg in fiecare zi cu bita la munca (every day, all year round, indiferent de vreme), fac cam 7km doar dus si trec in partea opusa a orasului de unde locuiesc.

Stiu foarte bine cum e traficul in Cluj.

 

La intoarcere chiar pe Crisan ajung, apoi trec Horea in intersectia unde ai filmat tu si intru pe Closca.

 

E plin de idioti, de regula Crisan e blocata de cei cu masinile de pe Horea. Desi ai verde, nu poti sa faci nimic pt ca imbecilii au blocat intersectia.

Asa ca atunci cand prind soferii ca pot sa intre in intersectie, se baga, evident.

 

Am si camera pe ghidon, insa colectionez imaginile pentru amuzamentul propriu.

 

Recomandarea mea, pentru toata lumea, e sa va abtineti sa plecati cu viteza, primii, de la semafor, mai ales in orase ca si Cluj pline de daltonisti la volan pentru care rosu nu are nici o semnificatie.

 

Inca ceva, am impresia ca ai oprit motorul foarte aproape de sina de tramvai.. grija mare ;)

» Post actualizat in 11 May 2018 09:45

 

+1

» Post actualizat in 11 May 2018 10:01

Geez, tocmai am realizat ca fac peste 3000km pe an, cu bicicleta prin oras numai..

 

Din pacate nu mai am rabdare sa merg cu bicicleta la munca. Mi-am patit destule si cu acest mijloc de transport.

 

Stiu ca nu e ok sa pleci in viteza de la semafor, am prieten care a murit in urma unui asemnea accident...conservarul i-a intors in fata pe dubla continua. Fratele meu a avut si el accident, dar a scapt numai cu zgarieturi cam tot in aceeasi situatie.

 

M-am pus intentionat in acel mod fata de linia de tramvai...pe exteriorul sinei drepte. Stiam exact unde e...cunosc bine ce iti poate face 'magnifica' sina ;)

 

Spor la pedalat cu grija mare si tie. Biciclsitii sunt si mai invizibil decat motociclistii pentru traficul clujean

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare. Stie cineva toate dimensiunile ghidonului stock pentru PC36 ? Sau un link catre un ghidon stock de aluminiu ?

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut baieti! Vreau si eu un link pt niste oglinzia hornetul meu din 2001. Fara Wish sau Alli...am unele care vibreaza si nu pot sa le rabatez...deci vreau unele care nu vibreaza si le pot rabata..bine si cat de cat dragute...multumesc!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutari.

A venit momentul sa schimb kitul de lant pe al meu PC34 din 2000. Dupa ceva cautari am dat peste aceste 2 variante...zic eu pont in ambele cazuri.

https://tinyurl.com/yc774y5v

sau

https://tinyurl.com/yawshnba

Din motive pur financiare as merge pe kitul JT525X1R, dar despre care nu stiu nimic. Despre kitul DID am gasit o multime de reviews si e cel mai folosit si recomandat.

A folosit cineva kitul JT ? Singurele parti negative ce imi trec prin minte e sa nu se rupa lantul sau sa ma tina numai un sezon.

Ca si exemplul kitul actual despre care nu stiu ce marca e il am din 2014 de cand am achizitionat motocicleta si m-a tinut peste 30 mii km. M-as putea astepta de la JT macar la 20-25 mii km ?

De mentionat ar fi ca nu planuiesc sa ma despart de Hornet ci dimpotriva daca imi voi lua alt bike acesta va ramane in continuare in 'familie'.

Orice feedback este binevenit ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti recomand sa iei separat foaie+pinion JT si lant RK. Din experienta proprie iti pot spune ca tine de te saturi de el. Pe Viespe am facut peste 25000km cu el si am abuzat in ultimul hal de el, dar curatat/uns exemplar. Acum am pe R1-le din dotare aceeasi configuratie de peste 20.000km. Circuit, strada, ocazional wheelie, pasagera. U get the point. Si inca ma tine bine mersi. Tot asa, ingrijit exemplar. Si fara mers pe ploaie. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut baieti. Intentionez ca pe saptamana viitoare sa imi schimb rulmentii de la jug.

Credeti ca pot face asta singur acasa? La ce trebuie sa fiu atent?

Si inca ceva...furca mea este foarte moale si m.am gandit ca daca tot dau amortizoarele jos sa intirc amortizoarele invers si sa scurg uleiul vechi si sa pun altul nou. Estie corect? Daa da cat sa pun in fiecare amortizor? Si pot pune ulei hidraulic?

 

Multumesc!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

A venit momentul sa schimb kitul de lant pe al meu PC34 din 2000

 

In 2014 am schimbat kitul de lant si, dupa multe ore de documentare, am ales DID 525VX.

Mi-a venit cu pinioane Esjot, care, pana acum, s-au tinut bine.

 

Poate merita mentionat ca am ales varianta de lant fara za de imbinare ce se poate desface, ci modelul care se nituieste si il mai dai jos cu flexu' ;)

 

Asta din cauza ca lantul cu care am luat moto avea za cu clema de siguranta, care s-a pierdut in negura timpului iar lantul putea oricand sa se desfaca.

 

Va recomand sa evitati asa ceva:

 

s-l300.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Subscriu! Buna mentiunea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ms mult pt info. Ma decid zilele astea si voi plasa comanda.

Toate cele bune ;)


» Post actualizat in 26 May 2018 15:57
Cu lantul am rezolvat. Luat kitul JT si inca in pinion fata de 14 ca sa avem acceleratie mai vioaie ;)
Abia astept sa le instalez.

Alta problema. Uneori cand are el chef, motorul zice ca ar ramane fara benzina si trebuie sa trec pe rezerva.
Am patit-o cel mai recent ieri seara iar azi cand am alimentat au intrat doar 8 litri.
Facand si un calcul de consum am scos exclusiv pe oras 6.5 ceea ce nu e deloc rau.
Oare de la ce sa fie acest comportament ? A mai patit cineva asa ceva.
La ultimul drum lung ce l-am facut luna asta am scos cu un plin peste 250 km.

Orice ideei si pareri sunt binevenite. Ms

Hornet PC34 an 2000

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut,

Ieri am schimbat uleiul si am pus ceva mai mult la final. Am pus 3.4l-3.5l. Mai tarziu mi-am data seama ca atat puneam la masina si nu la motor. Pe google zice ceva de 2.8l.

Cand motorul este oprit pe cric nivelul este la gradatia de sus. Cand dau cheie scade la jumatatea gradatiilor.

In schimb cand il tin perpendicular pe sol, oprit nu pot vedea nivelul uleiului (este tot plin), iar cand dau cheie nivelul este cu este cu putin peste cel maxim.

Ce ma sfatuiti sa fac, sa mai scot ceva din el?

 

N.B.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nivelul uleiului se verifica cu motorul oprit, perpendicular pe sol cu joja desfiletata. Banuiesc ca stii asta. Doi la mana, ce an de fabricatie e Viespea? Daca e pre-2007 sigur nu ai 2.8L necesar de ulei, ci mai mult, dar verifica manualul de intretinere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...