Jump to content
metaxa

Honda Hornet

Recommended Posts

La 12.10.2019 la 11:03, benilika a spus:

Știu ... Dar tot trebuie sa îi găsesc problema ...
 

Odată cu turometrul nu se stinge şi bordul(ledurile portocalii şi cifrele) ?   Dacă da, verifică toate siguranţele roşii, alea de 10 amperi. Scoate-le, măsoară-le şi dă cu spray de contact.

Semnalizările mai funcţioneză atunci când se opreşte turometrul? Încărcarea aia nu e normală şi nici cât de tare se încălzeşte releul

Share this post


Link to post
Share on other sites
Odată cu turometrul nu se stinge şi bordul(ledurile portocalii şi cifrele) ?   Dacă da, verifică toate siguranţele roşii, alea de 10 amperi. Scoate-le, măsoară-le şi dă cu spray de contact.
Semnalizările mai funcţioneză atunci când se opreşte turometrul? Încărcarea aia nu e normală şi nici cât de tare se încălzeşte releul
Absolut tot merge perfect mai puțin turometrul
Verificat și siguranțele tot tot și nimic nu este dus

Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk

Deci am găsit buba la mine
Am luat bordul de pe alt Hornet si se pare că merge ...
Nu aveam cum sa știu atâta timp cât electronistul mi-a garantat că este bun ...

Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

Stie cineva daca oglinzile de pe modelele de hornet, mai vechi de 2007(acelea rotunde), se potrivesc pe modelul din 2007? As avea nevoie de ceva cu piciorusul putin mai lung si acel model rotund pare ca este potrivit pentru cineva mai lat in spate. Daca aveti si alte recomandari mai bune le astept cu cea mai mare placere.

 

O zi buna si respect!

Andrei.

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 09.09.2019 la 23:03, winky a spus:

Sincer PC41 (Hornet de 2007+) arata naspa, iar un injector sau pompa de combustibil poate sa costa mai mult

Sincer, strugurii sunt acri. 70+ kkm no problemo

Singura chestie, fumul de PC36 miroase mai puternic, mai natural decât ăsta euro3 dar şi asta e chestie de gust...olfactiv :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desi s-a mai discutat, poate e util pt colegii incepatori:

 

Pregatire iarna CB600 F Y PC34

1. pus aditiv in benzina cand rezervorul este pe jumatate gol sau chiar mai putin, apoi facut plinul
(dupa aceea trebuie circulat cativa km sau lasat motorul sa functioneze cateva minute pentru ca benzina aditivata sa ajunga in carburatoare)
- aditiv: am folosit mai multe tipuri, in ultimii ani iau de la supermarket STP Fuel Cleaner sau Petrol Treatment
- benzina: de regula pun de 95, mai rar de 98 (benzina de 99/100 nu am pus niciodata)
- carburatoare: nu le-am golit niciodata, de aceea folosesc aditiv

 

2. facut presiune roti (2.3 / 2.5)

 

3. incarcat baterie
- in trecut o dadeam jos de pe moto, insa nu imi mai bat capul (imi e usor sa o incarc direct pe moto)
- o data pe luna obligatoriu pusa la incarcat

 

4. spalat motocicleta, curatat, sters, uscat
- aplicat crema de intretinere pt piele pe sa (a mea e din piele naturala)
- aplicat ceara sau similar pe elementele vopsite (rezervor, aparatori, codita)

 

5. curatat si gresat lant transmisie
- folosesc WD40 pt curatat si spray de lant apoi (acum am ceva cu teflon)

 

6. WD40 sau orice anti-rust spray pe elementele ce pot rugini (in special pe galerii), piesele din aluminiu nu au treaba
(la prima pornire o sa fumege putin galeriile pana se arde substanta de protectie, insa mai bine asa decat sa rugineasca)

 

7. acoperit evacuarea cu o punga de plastic + elastice pentru a evita ca umezeala sa intre in interiorul tobei
(evident, dupa ce se raceste esapamentul)

 

8. ultima poza a sezonului si acoperit moto cu husa ;)

 

Cateva note suplimentare:
- sistemul de racire trebuie sa fie in regula si sa se foloseasca antigel (recomand Hepu G12), nu apa distilata (cu care se poate rula doar vara)

- o data pe luna se muta motocicleta pentru ca anvelopele sa nu atinga solul in aceeasi pozitie pe toata durata in care este parcata (inainte sa mutati motocicleta, verificati pozitia curenta a anvelopelor pt a evita sa o lasati in aceeasi pozitie)

- schimbul de ulei il fac la inceput de sezon, insa se poate face si la final, inainte de a parca moto pe timul iernii

- recomand sa folositi o bucata de parchet sau similar peste care se lasa cricul lateral, asa evitati surprizele neplacute (universal valabil, nu doar pt pregatirea de iernat)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mama cate detalii, tu faci asa sau e un articol?

Eu prefer sa golesc carburatoarele pentru ca acum mai multi ani am avut o surpriza neplacuta sa gasesc benzina in baia de ulei. Da nu asa efectiv nu mai era ulei deloc era mai mult benzina. Nu mai invartea motorul de am crezut ca s-a calat. Motocicleta statuse nepornita vreo 4 luni da nu stiu cum s-a scurs benzina. Acu opresc si robinetul si o las pornita pina se opreste motorul. Primavara porneste imediat ce-i ajunge benzina. Mai scot si bateria si ii ung lantul si cam aia e. Uleiul schimbat cum vine caldura.

Edited by danny_nt

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, danny_nt said:

Mama cate detalii, tu faci asa sau e un articol?

 

Totul este bazat pe experienta personala ;)

 

Si uite cum am realizat ca am omis ceva:

- robinetul de benzina pus pe OFF

 

Urmez pasii astia cam de cand am motorul si nu am avut probleme niciodata.

 

Anul viitor incepe sezonul nr. 10 cu Horneta:

 

Hornet-PC34.jpg

Edited by Vallach

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 16.10.2019 la 17:55, benilika a spus:

Absolut tot merge perfect mai puțin turometrul
Verificat și siguranțele tot tot și nimic nu este dus

Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk
 

Deci am găsit buba la mine
Am luat bordul de pe alt Hornet si se pare că merge ...
Nu aveam cum sa știu atâta timp cât electronistul mi-a garantat că este bun ...

Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk
 

Salutare. Proaspăt posesor Hornet PC41,azi după 15 km a început să se oprească în mers in principiu la denivelări sau frana de motor ,că și cum aș acționa butonul de oprire,oare nu i place frigul 🤔

IMG_20191215_132130.jpg

Bordul trebuie sa fie pereche cu contactul,cipul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

Bordul nu are cip in el.
Eu cat îl aveam desfacut bucati porneam motorul mergea perfect cu bordul ( ceasuri ) dat jos.
Probabil că ai o lipitura la rece care nu este buna.
Sfatul meu este sa dai bordul jos ai vreo 9 șuruburi și să îl duci la un electronist la tine in oras.
Pe mine ma costat 30 Ron și merge și la 0 grade bordul

Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 19 ore, andri77 a spus:

Salutare. Proaspăt posesor Hornet PC41,azi după 15 km a început să se oprească în mers in principiu la denivelări sau frana de motor ,că și cum aș acționa butonul de oprire,oare nu i place frigul 🤔

IMG_20191215_132130.jpg

Bordul trebuie sa fie pereche cu contactul,cipul?

Mama cum arata anvelopele. Frigut, ah? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 15.12.2019 la 18:04, benilika a spus:

Salut

Bordul nu are cip in el.
Eu cat îl aveam desfacut bucati porneam motorul mergea perfect cu bordul ( ceasuri ) dat jos.
Probabil că ai o lipitura la rece care nu este buna.
Sfatul meu este sa dai bordul jos ai vreo 9 șuruburi și să îl duci la un electronist la tine in oras.
Pe mine ma costat 30 Ron și merge și la 0 grade bordul

Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk
 

Mulțumesc frumos. O sa incerc . Fostul proprietar a zis că nu a avut niciodată probleme ...și a făcut vreo 20000 cu el...probabil nu la 5 Gr🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 15.12.2019 la 16:26, andri77 a spus:

Salutare. Proaspăt posesor Hornet PC41,azi după 15 km a început să se oprească în mers in principiu la denivelări sau frana de motor ,că și cum aș acționa butonul de oprire,oare nu i place frigul 🤔

IMG_20191215_132130.jpg

Bordul trebuie sa fie pereche cu contactul,cipul?

Sal. Si mie mi se opreste hornetul in mers si mi se aprinde pe bord Fi, dar dupa 2 sec se stinge si functioneaza normal. Mie mi s-a intamplat de 3 ori anul acesta la accelerari mai agresive. Cel mai naspa cand se intampla e in depasire. 🤣 Totul am legat de carburant (calitatea sau anumiti aditivi din benzina). Eu nu mi-am facut probleme. Poate si la tine e aceeasi problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Calitatea benzinei nu aprinde simbolul FI in bord! Este o problema pe sistemul electric/electronic al motocicletei. Un test diagnoza va arata codurile stokate in memorie in felul acesta vei afla de unde provine problema.

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 5 ore, TNG a spus:

Calitatea benzinei nu aprinde simbolul FI in bord! Este o problema pe sistemul electric/electronic al motocicletei. Un test diagnoza va arata codurile stokate in memorie in felul acesta vei afla de unde provine problema.

Succes!

Sa stii ca s-ar putea sa ai dreptate. Poate oprirea motorului la accelerari bruste are alta cauza.🤔 Fi se aprinde deoarece mi se opreste motorul si se stinge cand reporneste.E ca si cum bag cheia in contact si pun contactul pe On. Mi-ai dat idei.🤯 Acu am de mesterit.🔨🔧🔩⚙ Multumesc👍

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intra in diagnoza,daca nu ai disponibilitatea unui tester, si pune codul aici,si vedem despre ce este vorba. Ca si intrebare: Dupa ce sa aprins FI si se opreste motorul...daca apesi butonul de start,motorul porneste? Sau porneste doar dupa ce iei contactul si-l pui la loc?

Edited by TNG

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 02.01.2020 la 20:18, TNG a spus:

Intra in diagnoza,daca nu ai disponibilitatea unui tester, si pune codul aici,si vedem despre ce este vorba. Ca si intrebare: Dupa ce sa aprins FI si se opreste motorul...daca apesi butonul de start,motorul porneste? Sau porneste doar dupa ce iei contactul si-l pui la loc?

Sal. Scuze de intarziere. Reporneste singur, fara sa-i fac nimic. Se opreste doar pentru 2-3 secunde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Prin noiembrie dupa o ploaie mi-a cazut motorul pe partea cu cricul si mi s-a indoit rezervorul. Se poate repara la un tinichigiu sau trebuie sa inlocuiesc rezervorul ?

E chiar pe cantul ala, si a sarit si vopseaua in locul ala. A cazut pe ciment.

Mi s-a zgariat si carena spate destul de urat, plus semnalizari rupte, fata spate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lasa rezervorul asa, e prea mare bataia de cap, si tine numai pana data viitoare. Ai grija unde o parchezi, vezi ca vara se infunda si in asfalt cricul, pune mereu ceva sub el.

Da-te cu mobra si fa km! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 15.12.2019 la 16:26, andri77 a spus:

Salutare. Proaspăt posesor Hornet PC41,azi după 15 km a început să se oprească în mers in principiu la denivelări sau frana de motor ,că și cum aș acționa butonul de oprire,oare nu i place frigul 🤔

IMG_20191215_132130.jpg

Bordul trebuie sa fie pereche cu contactul,cipul?

 

Eu pateam asta de la o borna de baterie slaba. In mers era suficient sa tina bobina and all dar daca ii dadeam socuri / denivelar / accelerari bruste samd... pentru o clipa pierdeam curentul. Basca, puneam contactul, faceau ceasurile circuitul si cand apasam butonul starter se inchidea bordul si murea tot. Moment in care trebuia sa dau jos carena neagra de sub rezervor si sa misc borna putin. Mobra era un pc36 2006

 

Poate scapi repede de buba si fara costuri semnificative

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.era de la borma,graba spre plimbare. Multumesc frumos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, stie cineva daca cadrul de Hornet PC34 se potriveste la PC36 si invers, sunt diferente intre ele?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un clip foarte bun si amuzant despre cum se verifica incarcarea la Hornet, urmata de inlocuirea releului si a bateriei:

 

 

Mi-e teama ca ma lasa si pe mine releul.

Vineri am avut mai multe drumuri scurte de facut prin oras si, dupa aprox. 8-9 porniri.. am ramas fara curent.

 

Weekend-ul asta urmeaza sa verific incarcarea. Anul trecut era ok, dar cine stie.. o fi luat COVID releul intre timp

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

UPDATE

 

Am avut noroc, problema a fost cauzata de mufa dintre stator si releu.

Cablurile au fost sertizate individual, incarcarea e ok.

 

Pentru cei cu Hornet din prima generatie, va recomand sa verificati mufa respectiva la fiecare inceput de sezon si sa curatati cu spray de contacte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...