winky Postat Iulie 3, 2019 Share Postat Iulie 3, 2019 La 02.07.2019 la 2:59, cergutza a spus: Salut! Foaia si discurile F/S se nimeresc de la pc41 la pc36 din 2006 ? PC36 si PC41 nu prea are piese comune. Pinion sau foaie lant transmisie diferite, discuri frana fata spate diferite, discuri de ambreiaj diferite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cergutza Postat Iulie 8, 2019 Share Postat Iulie 8, 2019 Foaia si pinionul de la pc 41 se nimeresc la pc 36 , inclusiv discul spate , le am schimbat eu.Discurile fata nu le am schimbat ca erau făcute praf cele de pe pc41. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
winky Postat Iulie 9, 2019 Share Postat Iulie 9, 2019 Acum 18 ore, cergutza a spus: Foaia si pinionul de la pc 41 se nimeresc la pc 36 , inclusiv discul spate , le am schimbat eu.Discurile fata nu le am schimbat ca erau făcute praf cele de pe pc41. Bravo! Disc spate: PC36 Outer diameter: 220 mm Inner diameter: 105.0 mm Bolt circle: 125 mm PC41 Outer diameter: 240 mm Inner diameter: 116.0 mm Bolt circle: 136 mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cergutza Postat Iulie 9, 2019 Share Postat Iulie 9, 2019 Mda , nu stiu ce sa zic... O fi avut janta schimbată de pe pc36... Nu am fost atent. Dar iti zic ca s au nimerit... Acum 15 minute, cergutza a spus: Mda , nu stiu ce sa zic... O fi avut janta schimbată de pe pc36... Nu am fost atent. Dar iti zic ca s au nimerit... Ai dreptate. Eu am desfăcut moto si am schimbat foaia Și dupa am plecat , am lăsat pe altcineva sa schimbe restul ce se mai nimerea , am zis discul ca asa mi a zis ca a schimbat si discul spate. Verific daca a schimbat. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
winky Postat Iulie 12, 2019 Share Postat Iulie 12, 2019 La 09.07.2019 la 19:04, cergutza a spus: Mda , nu stiu ce sa zic... O fi avut janta schimbată de pe pc36... Nu am fost atent. Dar iti zic ca s au nimerit... Ai dreptate. Eu am desfăcut moto si am schimbat foaia Și dupa am plecat , am lăsat pe altcineva sa schimbe restul ce se mai nimerea , am zis discul ca asa mi a zis ca a schimbat si discul spate. Verific daca a schimbat. Multumesc! La pinionul fata nu ai avut probleme? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cergutza Postat Iulie 12, 2019 Share Postat Iulie 12, 2019 Nu am avut probleme ca nu l am schimbat eu si nici cel la care am lăsat moto nu a schimbat nici pinionul si nici discul spate... Decat foaia s a nimerit! Pentru foaie găsești specificații? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
winky Postat Iulie 12, 2019 Share Postat Iulie 12, 2019 1 oră în urmă, cergutza a spus: Nu am avut probleme ca nu l am schimbat eu si nici cel la care am lăsat moto nu a schimbat nici pinionul si nici discul spate... Decat foaia s a nimerit! Pentru foaie găsești specificații? Foaia spate e acelasi numai ca are 43 dinti fata de 42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iulie 18, 2019 Share Postat Iulie 18, 2019 Cat de rau va miroase echipamentul a gaze de esapament dupa o tura? Un amic se plange ca il afuma bine de tot.. Din experienta mea, insa, pasagerul o incaseaza de regula, dar daca te dai singur, nu ai treaba. Cel putin mie nu imi miroase echipamentul a fum deloc, plus ca am si scurtat toba prin 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iulie 19, 2019 Share Postat Iulie 19, 2019 Cand aveam Viespea stock, afuma in cel mai rau caz partial pasagerul. Apoi cu toba Leo Vince carbon afuma un pic mai mult. Cand am "trecut" la toba scurta in spatele scaritei pilot si am "ramas" fara locul pasagerului, eu nu aveam nici o treaba(și era a naibii de permisiva evacuarea aia). Daca pe el il afuma cu toba montata normal, si eventual și stock, pe undeva e buba. PS:cu evacuare sport pe R1, cu pasager si bagaje (unul desupra tobei) am ajuns dupa 300km la destinație cu unul din bagaje mirosind a peco. Deci se poate in cazuri excepționale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
winky Postat Iulie 26, 2019 Share Postat Iulie 26, 2019 A schibmat cineva discuri frana fata pe PC36? Ce marci, magazine recomandat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
acalin Postat August 7, 2019 Share Postat August 7, 2019 Salutare tuturor Am o problema la un Hornet PC36. Dupa ce se incalzeste motorul nu se mai aprinde becul de Neutral. Daca o turez, clipeste pe durata cat e turata dar tot stins ramane. Daca ma joc intre treptele 1 si 2 cu schimbatorul, maii clipeste cate o fractiune de secunda dar ramane tot stins. Stie cineva unde e localizat acest senzor ? In manual nu scrie nimic despre asta. As vrea sa verific daca e vorba de un contact imperfect sau daca e dus senzorul. Ma ajuta cineva cu o informatie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho87 Postat August 7, 2019 Share Postat August 7, 2019 De regula in situatia descrisa de tine e dus sau pe duca senzorul de neutru. Costa vreo suta de lei. Teoretic iti poate aduce orice magazin moto sau service. spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
acalin Postat August 8, 2019 Share Postat August 8, 2019 Am mai observat ca se mai aprinde si cand ii pun cricul dupa ce se incalzeste. Daca misc cricul mai licareste asa, dar nu vrea sa stea aprins. O singura data am reusit sa-l fac sa ramana aprins, tot prin miscarea cricului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho87 Postat August 8, 2019 Share Postat August 8, 2019 Schimba-l si gata. Daca se defecteaza de tot nu mai sta motorul pornit cat timp esti cu crickul in pozitia de jos. E deranjant daca vrei sa il lasi sa se incalzeasca fara a fi pe moto sau in diverese situatii in care lasi moto pornit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cergutza Postat August 8, 2019 Share Postat August 8, 2019 Unde e poziționat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho87 Postat August 8, 2019 Share Postat August 8, 2019 undeva in zona marcata cu rosu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cergutza Postat August 8, 2019 Share Postat August 8, 2019 Multumesc! O sa trebuiască sa l schimb si eu ca are licareli. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florian Yfl Postat August 19, 2019 Share Postat August 19, 2019 30 de lei am dat pe senzor de netru. Aveam aceleasi simptome ca alea tale, la cald nu mai indica neutru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djenavar Postat August 19, 2019 Share Postat August 19, 2019 Salut, are cineva un releu pentru semnal, sa.l probez, pentru un Hornet 2006, ca nu mai stiu de ce naiba i.ar nu.mi merg semnalele.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho87 Postat August 20, 2019 Share Postat August 20, 2019 La 19.08.2019 la 11:51, Florian Yfl a spus: 30 de lei am dat pe senzor de netru. Aveam aceleasi simptome ca alea tale, la cald nu mai indica neutru. un link sau ne poti spune de unde ai luat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florian Yfl Postat August 22, 2019 Share Postat August 22, 2019 La 20.08.2019 la 12:05, Psycho87 a spus: un link sau ne poti spune de unde ai luat ? https://www.autoemarket.ro/piesa-auto-senzor-releu-nus-102 L-am comandat la un magazin de piese auto, NUS102 este codul senzorului si este facut de cei de la TOURMAX. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho87 Postat August 22, 2019 Share Postat August 22, 2019 Ms. Cu tot cu transport ajung tot la pretul cu care l-am gasit local in Cluj-Napoca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mukiki Postat August 23, 2019 Share Postat August 23, 2019 Salutare, am si eu urmatoarea problema cu hornetul meu din 2002, astazi inainte cu 10 metrii inainte sa parchez la munca s-a oprit motorul si nici nu mai vrea sa mai porneasca, cat a fost cald nu mai invartea deloc, la 15 minute dupa ce a murit a inceput sa invarta anemic dar tot nu porneste. Din ce am citit pe aici ar putea sa fie alimentarea sau aprinderea. Bateria este schimbata de o luna, la fel si bujiile. Ce credeti ca poate fi? O sa incerc putin mai tarziu sa ii dau curent de la o masina, poate asa o ia. Update, la rece a pornit. Sper sa pot ajunge acasa diseara cand plec de la munca. Update 2 :)) nu am reusit sa ajung acasa, s-a oprit din nou dupa aproximativ 10 km. Chiar nu inteleg ce se intampla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat August 23, 2019 Share Postat August 23, 2019 "releul de încărcare" ce zice? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
winky Postat August 26, 2019 Share Postat August 26, 2019 Dupa 4-5 ani de MOTUL 7100 am incercat MOTUL 5100 ... (mie imi place 7100) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.