nike Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 hadriane iti luasi in sfarsit ban pe uzeru vechi? Nu a suportat sa stea pe bara. Stiulete, pune guma aia de 200 dupa ce-ti repari mobra si spune-ne ca creizideval n-a avut dreptate cand ti-a spus asta. manevrabilitate mai greoaie. o apleci mai greu pe curbe, top speed-ul scade. in schimb ai o aderenta mai buna, dar nesesizabil. Dpmdv e clar ca vorbesti din auzite sau ca iti dai cu parerea, practica te omora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Irinel Stiulete Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 ala e iubitul tau , de ti l-ai pus la avatar? nu raspund la provocari Nu a suportat sa stea pe bara. Stiulete, pune guma aia de 200 dupa ce-ti repari mobra si spune-ne ca creizideval n-a avut dreptate cand ti-a spus asta. asta si intentionez.o pun de nevoie,oricum (nu ca as fi preferat-o pe asta). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 da, cred ca pe un 5.5" (janta), pe care vine stock 180/55/17, decat sa pui 190/50/17, mai bine pui 190/55/17... @crazy, vis a vis de aderenta,vroiam sa spun ca pe o mobra cu janta de 6", cand ai guma de 190/55/17, si esti aplecat sa zicem 45 grade, cred ca ai un patch de contact cu solu mai mare decat ai cu 190/50/17. (datorita felului in care e curbat cauciucul respectiv pe janta respectiva). 190/50 e mai talpa (zic eu...) oricum ce vorbi aici,vorbim stradal. la noi un procent f mic de oameni se dau pe pista. si aici se discuta folosirea pe strada. da, asa e. 55 e mai ascutit. dar asta sa nu crezi ca faci ce vrei pe curbe, fiind bazat pe aderenta aia in plus. Jeana nu e moarta Jeana se transforma ala e iubitul tau , de ti l-ai pus la avatar? e timid si nu va recunoaste. Nu a suportat sa stea pe bara. Stiulete, pune guma aia de 200 dupa ce-ti repari mobra si spune-ne ca creizideval n-a avut dreptate cand ti-a spus asta. Dpmdv e clar ca vorbesti din auzite sau ca iti dai cu parerea, practica te omora. ma refeream strict la el. la un mers decent, si crede-ma ca nu-mi dau cu parerea sau din auzite. ci din propria experienta. situatia se schimba cand vrei sa faci "performante stradale" inainte de WDW, am avut Dunlop GP Racer D211 190/55/17 iar pt Misano mi-am pus tot D211 doar ca era 180/55/17(ca in acte) situatia s-a schimbat foarte mult. parca faceam jonglerii cu motoru. dadeam guma pe capete fara nicio intentie si intratata ma trezeam ca am aproape genunchiu jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Irinel Stiulete Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 pai tu ai janta de 5.5" am impresia,si nu de 6" este foarte LOGIC sa se comporte mai ok pe viraje cu 180/55 decat 190/55 la tine e evidenta diferenta mai ambigua este situatia la 190/55/ vs 190/50 pe janta de 6" ,ca sa zicem asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 da, daca nu ma insel e de 5,5. cert este ca tot pe aceiasi janta au pus 190/50/17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Pune-o ca nu strici nimic. Sau pune-i-o ca nu strici nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 de ce nu-i intrebati pe cei care va fac revizia? dac-ati avea accident si vor gasi o alta guma decat cea indicata de constructor puteti spune adio asigurarii. va jucati prosteste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 de ce nu-i intrebati pe cei care va fac revizia? dac-ati avea accident si vor gasi o alta guma decat cea indicata de constructor puteti spune adio asigurarii. va jucati prosteste daca te duci la RAR si treci guma in carte/certificat, nu mai intampini astfel de probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 daca te duci la RAR si treci guma in carte/certificat, nu mai intampini astfel de probleme. foarte corect, asta daca ti-o trec ei in carte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 (editat) de ce nu-i intrebati pe cei care va fac revizia? dac-ati avea accident si vor gasi o alta guma decat cea indicata de constructor puteti spune adio asigurarii. va jucati prosteste Tare de tot, nici prin cap nu-mi trecea, cite incoveniente sa te joci cu moto/ viata, te mai costa si altele! Super tare remarca. daca te duci la RAR si treci guma in carte/certificat, nu mai intampini astfel de probleme. Am citit multe posturi app. de gume, din pacate n-am citit o recomandare de genul acesta. Nici macar un singur om n-a spus ca daca te iei dupa ultimele programe de conformat cauciuc/geanta/masina/ moto, poti avea mari probleme cu asigurarile, toate recomandarile au fost "se potriveste perfect - n-ai treaba", TOTAL ERONAT! Scuze pentru cei care citesc asta, dar, ma vad ducindu-ma la RAR sa-mi treaca pe carte noul cauciuc, ma intreaba ala de acolo daca-s sanatos (asa in general) si-i bag site-ul care mi-a recomandat gentile si gumele la inaintare ........ faza, cred de desene animate (pentru el), pentru mine o lectie de retinut! Nu de alta, dar chiar am schimbat aceste caracteristici stantard la o masina, si acum trebuie sa ma interesez daca renunt la app. 2000 ron (genti smechere/gume), sau intru in bucla cu RAR-ul. Editat Februarie 3, 2013 de Contabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 io-ti zic ca degeaba te duci la ei. cred ca cel care recomanda ca "bah, te duci la ei si se rezolva" nu prea cunoaste ce se intampla in procesul de omologare. eu am lucrat acolo. chiar la incercari pentru omologarea de tip. sunt chestii legale pentru care nu se baga nimeni. daca ai un accident nasol care se termina cu judecata.. nu cred ca cineva e nebun sa-si ia raspunderea sa modifice performantele de stabilitate si franare fara acceptul constructorului. iar constructorul.. trebuie sa fie nebun s-o faca. numai pentru o modificare simpla de bucsa de cauciuc de la bara antiruliu de la diametrul de 25mm s-o aduca la 24.5mm se cheltuie FARA TESTE din partea constructorului peste €30k in caz de accident cu urmari grave si judecata, fiecare incearca sa se spele de pacate. si, daca ajung la schimbarea performatelor dinamice, "tinuta" de drum a vehiculului, atitudinea in curba etc, cel vinovat e cel care a adus modificari. constructorul are un target de performanta si de cost. el face probele aferente de siguranta rutiera, de poluare chimica, acustica si electromagnetica si.., gata. pentru altceva nu-si ia rapsunderea. el nu stie cum arata pata de contact in curba, care e aderenta in curba, in franare, modificarea centrului dem greutate etc. toate modificarile facute de diferite firme, fie ca-s tobe, fie ca-s elemente care schimba geometria, performantele vehiculului, sunt aprobate de constructor si omologate. touratech, wunderlich au omologare tuv sau dekra a ansamblelor respective + omologarea a montajului pe vehicul. pentru asta au platit bani seriosi constructorului, pentru ca in ultima instanta el a facut probele si raspunderea e in totalitate a lui. eu daca schigiuiesc un copil si-l pun pentru restul vietii in carucior, daca se dovedeste ca sistemul de franare (in care pneul este parte), are "scapari", asigurarea ii da banii, urmand ca asigurarea sa si-i recupereze de la vinovat. sincer, va place cum arata un motor cu guma mai groasa... cumparati-va unu care are deja o guma mai groasa. eu cu libertatea si sanatatea mea nu prea negociez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 am impresia ca in noile taloane nu mai sunt trecute dimensiunile gumelor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 cartea de identitate, ce zice? aia e importanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 am impresia ca in noile taloane nu mai sunt trecute dimensiunile gumelor... da, in talon nu mai sunt trecute seriile, dar in carte le trec. la cerere la RAR se pot schimba. eu vreau sa ma duc sa schimb pt ca pe fata nu gasesc sau gasesc mai greu 120/60/17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Irinel Stiulete Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 da, in talon nu mai sunt trecute seriile, dar in carte le trec. la cerere la RAR se pot schimba. eu vreau sa ma duc sa schimb pt ca pe fata nu gasesc sau gasesc mai greu 120/60/17 gasesti. 120/60/17 e la fel ca aia de pe sv 650......iar sv uri sunt o gramada. nu e o guma rara, ca aia de 130 de pe 919. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 gasesti. 120/60/17 e la fel ca aia de pe sv 650......iar sv uri sunt o gramada. nu e o guma rara, ca aia de 130 de pe 919. nu am gasit D211 (de care foloseam) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 pai si daca ma duc la rar, imi schimba aia cartea de identitate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Irinel Stiulete Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 nu am gasit D211 (de care foloseam) fara D211 nu se invarte roata,nu? supercorsa iti sta in gat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 fara D211 nu se invarte roata,nu? supercorsa iti sta in gat? am sa incerc si SC, doar ca, cu 120/70 ma impac mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 am sa incerc si SC, doar ca, cu 120/70 ma impac mai bine. ziceai ca ti-ai reglat suspensiile parca la nush ce iesire pe circuit. ce aveai pe ea, 70 sau 60? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Irinel Stiulete Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 chuck norris poate folosi aceleasi setari de suspensie,indiferent daca ridica sau coboara fata putin (talon 60 vs 70) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 da, in talon nu mai sunt trecute seriile, dar in carte le trec. la cerere la RAR se pot schimba. eu vreau sa ma duc sa schimb pt ca pe fata nu gasesc sau gasesc mai greu 120/60/17 Te rog sa postezi ce raspuns ai de la RAR, daca chiar te duci, faza cu "desene animate si intrebarea daca sint sanatos" sper ca nu le-ai interpretat ca o ironie fata de tine - nu asta a fost ideea mea, dar cam ghicesc cum se poarta RAR-ul anticipat, doar sint institutii de stat nu? Am fost acolo cu constatarea de la CBR - un sarcasm pe aia, n-am mai vazut de mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 ziceai ca ti-ai reglat suspensiile parca la nush ce iesire pe circuit. ce aveai pe ea, 70 sau 60? da, era vorba de anul trecut la Misano mi-au reglato cei de la Ohlins. aveam 70 ca 60 nu am folosit niciodata. de ce intrebi? Te rog sa postezi ce raspuns ai de la RAR, daca chiar te duci, faza cu "desene animate si intrebarea daca sint sanatos" sper ca nu le-ai interpretat ca o ironie fata de tine - nu asta a fost ideea mea, dar cam ghicesc cum se poarta RAR-ul anticipat, doar sint institutii de stat nu? Am fost acolo cu constatarea de la CBR - un sarcasm pe aia, n-am mai vazut de mult. cu siguranta voi reveni cu detalii despre cum a evoluat treaba acolo. sper sa nu am probleme. si eu sunt curios si am juma' de morcov in mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 (editat) da, era vorba de anul trecut la Misano mi-au reglato cei de la Ohlins. aveam 70 ca 60 nu am folosit niciodata. de ce intrebi? pai stai un pic, ai zis ca te impaci mai bine cu 70 dar dupa ai ai spus ca nu ai folosit 60. deci cum vine asta? intreb pentru ca niste profesionisti iti regleaza suspensiile si in functie de talonul gumelor. Editat Februarie 8, 2013 de Performance Solutions Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 pai stai un pic, ai zis ca te impaci mai bine cu 70 dar dupa ai ai spus ca nu ai folosit 60. deci cum vine asta? intreb pentru ca niste profesionisti iti regleaza suspensiile si in functie de talonul gumelor. intradevar ma exprimasem putin gresit. ma impac mai bine cu 70 pt ca 60 nu gasesc D211. dar daca nu ma inseala memoria e posibil sa fi avut si 60 cand am luato si le-am taiat la cateva zile. cert este ca 60 il duc repede pe capat. nu stiam de reglatul in functie de gume. baietii doar s-au urcat pe ea, au impinso si au franat, apoi unu a apasat cu mana de cateva ori pe saua si ghidoane. apoi s-a apucat de jucat la ea. cert este ca dupa aia motoreta mea era complet diferita. statea lipita de asfalt pe orice curba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.