Sari la conținut

Suzuki Dr 650


Postări Recomandate

Motorul (Suzuki Dr 650 RSE) nu e al meu e al unui prieten...

si eu am Dr RS din '90 ... nu am avut pana acum probleme cu el, dar are o mica bataie in bolt....

 

Despre ce e vorba ...motorul prietenului porneste f. greu , si doar daca se obtureaza cu mana intrarea aerului in filtru ... si cu socul tras (a mea , care e la pedala vara porneste din prima fara soc).

Cand in sfarsit porneste nu sta nici cum sub 2000 ture si se intampla sa moara si din senin.

Dupa ce am reusit sa o pornesc, am tinut-o vreo 3 minute turata intre 3-5000 ture si surpriza ... teava de esapament s-a inrosit!!! :rolleyes:

 

Cineva imi zice, si ii dau dreptate, ca e din cauza ca carburatorul merge sarac...

Sau aprinderea e "dereglata".

 

Ca urmare a acestor "concluzii" eu am verificat:

1. Jigleoarele de la carburator si membrana de vacuum (nici o problema aici)

2. Teava de esapament sa nu fie infundata , nu era

3. Momentul aprinderii sa nu fie dereglat (acel T care tre sa corespunda cu pozitia de sus a pistonului) si corespundea.

 

Nu mai stiu ce sa incerc...motorul e in aceeasi stare....

Eu cred ca totusi e de la carburator ... da' ce masa sa fie... ??????????

 

Sunt binevenite sugestiile si sfaturile tehnice....mai ales din partea celor care s-au confruntat cu aceasta problema sau au DR.

 

:bounce:

Editat de sadik69
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica cu ampermetru putere schinteii

Verifica starea bujiei (acolo se vede clar daca ai sau nu probleme in carburatie)

Mareste nivelul in camera de nivel la carburator

 

 

Dupa darerea mea e amestecul sarac in carburator (reglaj pe ceas a carburatorului )Asta o face cineva care chiar se pricepe ...io unul nu stiu si nu am cu ce

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E normal sa se inroseasca teava dupa ce ai tinut motorul la turatia aia mai mult de 30 de secunde.

Verifica carburatorul/traseul amestecului (flansa de cauciuc). Nu poate fi de la aprindere. Are benzina destula, nu e vreun filtru infundat ? S-ar putea sa mai fie un filtru minuscul in carburator, vezi cu atentie cartea tehnica (la XT aveam unul foarte bine ascuns, chiar inainte de cuiul pontou, nu-l gaseai decit daca desfaceai totul...)

 

E normal sa se inroseasca teava dupa ce ai tinut motorul la turatia aia mai mult de 30 de secunde.

Verifica carburatorul/traseul amestecului (flansa de cauciuc). Nu poate fi de la aprindere. Are benzina destula, nu e vreun filtru infundat ? S-ar putea sa mai fie un filtru minuscul in carburator, vezi cu atentie cartea tehnica (la XT aveam unul foarte bine ascuns, chiar inainte de cuiul pontou, nu-l gaseai decit daca desfaceai totul...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca si cu un alt CDI. o fi T-ul de care ziceai unde trebuie dar daca toate celelalte din circuitul de alimentare sant bune...CDI-ul determina si cand sa dea scanteia iar daca e defect si nu mai stie cand...motorul se poate supraincalzi si se poate chiar inrosi toba si daca avansul la aprindere nu e corect. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca si cu un alt CDI. o fi T-ul de care ziceai unde trebuie dar daca toate celelalte din circuitul de alimentare sant bune...CDI-ul determina si cand sa dea scanteia iar daca e defect si nu mai stie cand...motorul se poate supraincalzi si se poate chiar inrosi toba si daca avansul la aprindere nu e corect. :rolleyes:

 

 

Asta stiu si asa e....

 

Cat despre toba nu are voie sa se inroseasca asa de repede...

Dupa aia am pornit-o pe a mea si am turat-o si mai tare si mai mult si

nu s-a incalzit....

Eu tot presupun ca de la carburatie e buba... dar nu stiu unde exact...

 

Ar putea fi si CDI-ul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te ajuta cu ceva am un manual de service pt DR650SE

 

 

Da s-ar putea sa ma ajute...

Da un link sau daca nu trimite-l pe messenger...la ID

"cavalerulsadik"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te ajuta cu ceva am un manual de service pt DR650SE

 

 

Multumesc pt. manual...

 

Multumesc si celor care si-au dat cu parerea...

 

Pana la urma am dat de o pista sigura...

E carburatorul: Am luat carburatorul de la a mea si l-am pus pe a lui Marc...

Mergea astfel bine...

Acum ce masa in carburator e nu stiu, dar cred ca va face o mica excursie la un

profesionist in materie.

 

:disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt prietenul in sevraj, de o luna fara motor. Saptamama asta ar trebui sa repun in ordine situatia. Gratie lui Sadik. Oricum, de ce sa te dai cu motorul in iulie, cand poti sa o faci toamna tarziu. E mai special...Invat ce inseamna rabdarea si rezistenta la frustrare. Motociclismul e o chestie de stare si se pare ca iarasi trebuie sa visez.

Dar, pana acum am invatat multe. De la Sadiku asta. Cum se schimba un kit de lant, ambreiajul, surubareala in carburator...Dr ul va fi iarasi ce a fost si mai mult decat atat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai nu fii pre descumpanit. io in toamna trecuta am avut un accident cu dominatorul meu. cat am stat in spital imi spuneau prietenii ca nu are mai nimic cu exceptia carenelor. dar sa vezi: pe la sfarsitul lu' februareie zic sa ma apuc sa-l repar si ma apuc voios si cu speranta de treaba...dau jos tot ce era spart si inutil si incep constatarile. apare prima buba serioasa, telescoapele indoite. dupa valul de turbare ma remontez caut si gasesc alte telescoape. astept cam o luna simeringurile pt ele ci cand sa le montez... ce sa vezi? e stramb si jugul de jos. vad negru in fata ochilor. dar nu-i nimic gasesc unul de dr si-l modific si pana la urma reusesc sa montez toata fata. sapt trecuta iau salaruil vin acasa cu sufletul la gura la dominatorul meu bag 4 litri de benzina, montez CDI-ul si dau sa o pornesc. nimic, moarta...si putin fum. acum stau si ma gandesc sa-mi iau un pumn de suruburi si niste cuie sa-mi bag in cauciucuri ca la iarna pe zapada vor fi perfecte. :disappointed: . intre timp am facut multi km cu un CBR dar devine tot mai frustrant si incep sa-l urasc. salutare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca il obturezi cu mina si cu socul tras, si atunci porneste, eu zic asa:

Verifica flansa unde se leaga carbul, verifica nivelul si furtunele de la rezervor, ca merge sarac rau, si de aia se inroste si evacuarea. Faza cu inrositul e normala, dar nu in citeva secunde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

si eu zic la fel..... este foarte sarac...... verifice sa nu cumva sa aiba vre-un filtru prin carb si sa fie infundat...... curata carburatorul.... baga-l in decarbusolv dar ai grije la oringuri si la membrana de vacum ca s-ar putea sa le atace..... cel mai bine scoti toate garnituriel dupa care il cureti bine bine cu decarbusolv suflii toate orificiile la presiune si-l montezi.... trebuie sa mearga

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...