Auxois350 Postat Iulie 8, 2006 Share Postat Iulie 8, 2006 Am mare nevoie de un comparator, si sunt dispus sa-l cumpar! Aveti cineva, cumva de vanzare o bucata? Am jawa si am constatat ca nu se poate trai fara asa ceva cu aceasta marca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat Iulie 9, 2006 Share Postat Iulie 9, 2006 intra pe www.trabi.ro/forum la vanzari piese parca, user-ul Ratza vinde unul la 30 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nomad Postat Iulie 10, 2006 Share Postat Iulie 10, 2006 http://www.mecanicafina.ro/ix.php?lang=ro&link=lung Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raddu Postat Iulie 14, 2006 Share Postat Iulie 14, 2006 Cel mai bine reglam aprinderea la jawa 350 cu un "instrument' fabricat dintr-o bujie. Poti sa-ti faci si tu unul: iei o bujie, spargi partea aia din ceramica(asta e partea cea mai grea), ii dai filet(sa aiba pasul de 1 mm) si ii bagi un surub. Cand vrei sa reglezi aprindera pui "instrumentul" in loc de bujie, infiletezi surubul pana atinge capatul pistonului(pistonul sa fie in p.m.i.) si apoi rotesti surubul(o rotatie=1mm) pana pana obtii avansul pe care il vrei. Rotesti apoi de arbore pana se opreste pistonul in surub si acolo trebuie sa iti dea scanteie. Si daca iti cumperi comparator tot trebuie sa iti faci un dispozitiv dintr-o bujie ca sa poti face ceva cu el. Si cu un subler poti sa reglezi aprindera, dar trebuie sa dai rezervorul jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iulie 14, 2006 Share Postat Iulie 14, 2006 Cel mai bine reglam aprinderea la jawa 350 cu un "instrument' fabricat dintr-o bujie. Poti sa-ti faci si tu unul: iei o bujie, spargi partea aia din ceramica(asta e partea cea mai grea), ii dai filet(sa aiba pasul de 1 mm) si ii bagi un surub. Cand vrei sa reglezi aprindera pui "instrumentul" in loc de bujie, infiletezi surubul pana atinge capatul pistonului(pistonul sa fie in p.m.i.) si apoi rotesti surubul(o rotatie=1mm) pana pana obtii avansul pe care il vrei. Rotesti apoi de arbore pana se opreste pistonul in surub si acolo trebuie sa iti dea scanteie. Si daca iti cumperi comparator tot trebuie sa iti faci un dispozitiv dintr-o bujie ca sa poti face ceva cu el. Si cu un subler poti sa reglezi aprindera, dar trebuie sa dai rezervorul jos. super tare ideea. eu unul habar nu am ca nu am avut nevoie de asa ceva. dar nu e timpul trecut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
12adu Postat Iulie 25, 2006 Share Postat Iulie 25, 2006 Eu reglez cu un metru d'ala metalic, bineinteles se stringe ca alea de timplarie. are 8mm latime, intra lejer in gaura bujiei. Am reusit mereu. (2 pistoane, 3,5mm avans) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Auxois350 Postat Iulie 25, 2006 Autor Share Postat Iulie 25, 2006 3.5??? Nu e cam mult? Eu la Jawa ii reglez avansul la 2.6! La jupiter nu pot sa ma pronunt ca nu stiu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 26, 2006 Share Postat Iulie 26, 2006 e mult prea mult.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Iulie 26, 2006 Share Postat Iulie 26, 2006 Cel mai bine reglam aprinderea la jawa 350 cu un "instrument' fabricat dintr-o bujie. Poti sa-ti faci si tu unul: iei o bujie, spargi partea aia din ceramica(asta e partea cea mai grea), ii dai filet(sa aiba pasul de 1 mm) si ii bagi un surub. Cand vrei sa reglezi aprindera pui "instrumentul" in loc de bujie, infiletezi surubul pana atinge capatul pistonului(pistonul sa fie in p.m.i.) si apoi rotesti surubul(o rotatie=1mm) pana pana obtii avansul pe care il vrei. Rotesti apoi de arbore pana se opreste pistonul in surub si acolo trebuie sa iti dea scanteie. Si daca iti cumperi comparator tot trebuie sa iti faci un dispozitiv dintr-o bujie ca sa poti face ceva cu el. Si cu un subler poti sa reglezi aprindera, dar trebuie sa dai rezervorul jos. Trebuie sa incerc si eu... ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Iulie 26, 2006 Share Postat Iulie 26, 2006 Cea mai sigura metoda e cu ceasul comparator. Se poate folosi bine-mersi si fara adaptare la gaura bujiei, sta prin gravitatie si gata. Odata ce reglezi cu comparatorul iti dai seama si de imprecizia aprinderii la Jawa, de fiecare data cand masori ai alta valoare Totusi daca pe ambii cilindri avansul e in zona 2.5-2.8 mm totul e ok. P.S. 3.5 e cam mult si pt IJ . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Auxois350 Postat Iulie 26, 2006 Autor Share Postat Iulie 26, 2006 Aia de la mecanica fina is neseriosi!! Am dat comanda acu nushcat timp si nu a venit nimic!! Fratilor, chiar nu are nimeni de vanzare asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.