Jump to content

Recommended Posts

Acum 20 minute, PzKpfW a spus:

100€ mi se pare un preț corect pentru un link pipe nou. Poți probabil să găsești mai ieftin doar SH, dar fiind model relativ rar, cam greu. Sau China.

Am găsit ceva mai ieftin pe ebay, dar depinde cu ce finală vrei s-o folosești. De văzut dacă merge cu cea stoc.

Sistem complet Arrow văd că e 400€. IXIL și GPR sunt mai ieftine.

Foarte interesantă chestia aia cu "eco indicator". Mi se pare foarte util pe genul acesta de motocicletă și nu am mai văzut așa ceva la concurență. Sunt curios și de "vopseaua care se repară singură" luată de pe H2.

Partea cu design-ul este subiectivă. Mie îmi place - mai ales pe portocaliu. Este colțuros, dar nu la fel de mult ca familia H2.

Păcat însă că motorul e fix la fel. Și greutatea. Și nu știu dacă KCMF-ul ăla al lor poate să facă ce face Cornering ABS-ul de la Bosch. Prețul l-am văzut anunțat doar pentru SUA: 18.000$ pentru varianta SE LT - ceea ce se va traduce în (cel puțin) 18.000€ la noi. Cam mulți bănuți...

ii stiu pe aia de la lextek, am avut toba pe gixxer de la ei...am sa ii intreb...dar pe mine ma interesa teava de la serpisori spre finala...adica asta

46102166_282381315951841_8294710656175702016_n.png.5ed72a6ae7944d896ef33a562c498c59.png

si in asta intra link pipe pentru finala...asta se monteaza fix de acolo de unde tai catalizatorul

Link to post
Share on other sites
  • Replies 499
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

OK, am înțeles. Credeam că link pipe-ul conturnează catalizatorul. Dar sistemul este 4-1-cat-1.

Tu asta ai găsit, nu? Sau vezi și aici, dar prețul e cam același.

Văd că nimeni nu vinde sistemul de-cat singur: poți cumpăra finala, link pipe sau sistemul complet. Și cum nimeni nu vinde așa ceva, se face custom, în serie limitată. Iar asta înseamnă cost mai mare. Și dacă faci țeava la comandă la noi (cum trebuie), cam tot atât te costă.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Pana Duminica (09-12-2018) cei de la https://www.helperformance.com/ au reducere 40% pe site folosind codul Number1 la checkout...

mi-am luat furtune pentru versysul meu...avand in vedere cat de scumpe sunt, pentru ca sunt multe, 40% au fost bineveniti

Edited by ashtray.
Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Salutari, 

Ma alatur si eu posesorilor de versys. Recent mi-am achizitionat un versys 650 cc din 2008. Este prima mea motocicleta. 

In prezent sunt foarte multumit de motocicleta. O sa revin cu lucrurile care imi plac mai mult sau mai putin, pe masura ce o voi folosi. Pana atunci, poate ne vor impartasi din experienta useri care au motocicleta de mult timp. Asfalt uscat! 

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Va salut, posesor de versys de 1 saptamana asta dupa ce prima mobra a fost un er6f (placut surprins) urmata de 2 sportive, un cbr600f si un gsxr600 k3. 

Cu sportivele a fost o alegere nu prea inteligenta la cei 187cm ai mei.

Primele pareri... ciclistica foarte buna frane ok si pozitia in sa excelenta. Puterea mai mica ca fostele dar chiar nu simt lipsa ei cuplul este exact unde trebuie.

 

 

20190426_135544.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Va salut.
Deși sunt posesor de Versys 650 din Sept anul trecut am făcut putini km (~400) dar sper că poate voi face mai multi anul acesta...
As avea câteva întrebări legate de acest model:
Îmi poate recomanda cineva o protecție buna pentru căzături pentru modelul 2012?
A incercat cineva sa modifice pozitia șeii cu acele înălțătoare montate la suportul din fata astfel încât să nu mai aluneci înspre fata?

Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, mrrlr a spus:

Va salut.
Deși sunt posesor de Versys 650 din Sept anul trecut am făcut putini km (~400) dar sper că poate voi face mai multi anul acesta...
As avea câteva întrebări legate de acest model:
Îmi poate recomanda cineva o protecție buna pentru căzături pentru modelul 2012?
A incercat cineva sa modifice pozitia șeii cu acele înălțătoare montate la suportul din fata astfel încât să nu mai aluneci înspre fata?

Salut,

 

Ia vezi daca iti place asta: https://sw-motech.com/en/bike/KAWASAKI/Versys650/2012/LE650C/products/protection/crash+bar/4052572016459.htm

 

 

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
La 13.05.2020 la 19:08, mrrlr a spus:

Ce cauciucuri folositi pe Versys-urile de 650cc ?

Aveti experiente cu aceste modele :

Pirelli Angel ST
Mitas Touring Force
Michelin Road 5

?

Am optat pentru Mitas Touring Force. Singurul drum pe care l-am facut a fost catre casa dupa ce le-am schimbat si ... am plecat pe ploaie. Prima impresie  : aderenta este mult mai buna decat Dunlop-urile stoc care pe asfalt uscat derapau si intra ABS-ul foarte repede.

 

Link to post
Share on other sites
  • 6 months later...

image.thumb.png.b06507baa7ceda265773542ded02f22a.png

Hola,

In urma cu ceva timp (26 septembrie mai precis) am pus aici pe grup un post cu o problema la al meu Versys 1000 SE (2020). Linkul aici catre postarea initiala: https://www.facebook.com/groups/KawasakiVersysRomania/permalink/744260696151482/

Initial am fost la service cu ea si au zis ca 99% sigur este senzorul de cric lateral. L-am schimbat atunci si in ziua respectiva a mers. Acum povestea continua pentru ca de fapt problema nu s-a remediat, ci din contra facea mai rau si de fiecare data cand motoreta era pornita la rece si plecam cu ea (motiv pentru care nici nu am mai facut drumuri cu ea din frica sa nu se opreasca motorul in mers si sa ma dau pe jos). Acum dupa 2 luni si jumatate de vizite pe la service si de tot felul de piese schimbate si de dat cu presupusul am ajuns la problema reala (dar pana la marele final sa va zic ce am schimbat).

Pentru aceasta problema am schimbat initial urmatoarele (toate pe garantie): senzor cric lateral, relee, switchgear-ul de la ambreiaj si bordul (bordul a fost schimbat si pentru ca ramanea aprins circa 15 secunde dupa ce opream motoreta si scoteam cheia din contact). Chiar si dupa ce au fost schimbate toate piesele astea problema a persistat pana cand intr-un final apoteotic m-au sunt cei de la service si mi-au zis sa ma duc sa le las motoreta cateva zile si sa se uite pe indelete la ea. Am fost luni 7 decembrie sa o ridic si am aflat cu ocazia si motivul problemei: Canistra de carbon!!! Ideea principala este ca toate Versys-urile Euro 5 (cel putin astea de 1000 dar probabil si cele de 650) au canistrele astea de carbon pentru a reduce emisiile si poluarea si pentru a le face Euro 5 compliant. Ideea este ca aceste canistre se pot infunda, colmata, bla bla si pot duce la aceasta problema in care sa se opreasca motorul! Acum de ce am facut aceasta postare lunga? Pai ca un fel de aviz celor cu Versys-uri noi euro 5 (2019, 2020) si care au km multi, sa fie atenti daca patesc asa ceva sa nu stea sa piarda vremea si sa verifice si canistra de carbon. Acum cei de la service zic ca vezi domne poate fi ca am facut eu plinul prea plin (dar nu este cazul pentru ca sunt atent cand pun banzina sa nu depasesc tablia aia de la rezervor). Eu unul as zice ca poate fi de la benzina proasta??? (am facut un drum pe la turci asta vara si in cateva randuri prin mijlocul pustietatii am facut plinul si de la benzinarii mici unde calitatea benzinei era mai mult decat indoielnica si s-a simtit la mers si chiar la pornit). Ca o conluzie: Daca simtiti ca motorul (se intampla si asta si dupa curatarea canistrei merge ca uns acum) merge in salturi, adica la viteza constanta parca merge zgaltait si daca se opreste in mers dintr-a intaia intr-a doua sau chiar dintr-a doua intr-a treia atunci exista sanse foarte mari sa fie canistra de carbon.

Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, lacroyx a spus:

dupa curatarea canistrei

Eu știam de la auto că nu există posibilitatea curățării, în documentația unui producător apărea o limită de greutate, iar dacă atârna mai mult de xxx grame canistra de carbon activ trebuia înlocuită... Totuși monitorizarea unor parametri ai motorului în timpul funcționării (de către cineva care îi și înțelege, nu un simplu "cititor de erori" ducea către sursa problemei).

Sunt curios în ce condiții ți se oprea motorul! 

Edited by john17
Link to post
Share on other sites

Ia niste mangal de gratar si toarna benzina peste el , daca reusesti sa-l cureti de benzina esti maret...

Daca e canistra se poate verifica f usor, obturand frutunul ei de purjare spre admsie, daca nu mai face de acolo este. 

Link to post
Share on other sites
Acum 8 ore, einstein1984 a spus:

Ia niste mangal de gratar si toarna benzina peste el , daca reusesti sa-l cureti de benzina esti maret...

Daca e canistra se poate verifica f usor, obturand frutunul ei de purjare spre admsie, daca nu mai face de acolo este. 

 

Pai din moment ce aia de la service au zis ca aia e, si acum dupa 3 zile de probe nu mai face, ma gandesc ca aia era problema

 

Acum 20 ore, john17 a spus:

Eu știam de la auto că nu există posibilitatea curățării, în documentația unui producător apărea o limită de greutate, iar dacă atârna mai mult de xxx grame canistra de carbon activ trebuia înlocuită... Totuși monitorizarea unor parametri ai motorului în timpul funcționării (de către cineva care îi și înțelege, nu un simplu "cititor de erori" ducea către sursa problemei).

Sunt curios în ce condiții ți se oprea motorul!

 

Pornit dimineata la rece, lasat 2 minute sa se incalzeasca un pic, dupa care plecat de pe loc si in momentul in care trageam ambreiajul sa schimb intr-a doua se oprea motorul. Si facea treaba asta de vreo 2-3 ori cel putin, si nu o data mi-a facut si dintr-a doua intr-a treia. Concluzia e ca facea cand trageam maneta de ambreiaj.

 

Link to post
Share on other sites
La 09.12.2020 la 18:19, lacroyx a spus:

Ca o conluzie: Daca simtiti ca motorul  merge in salturi, adica la viteza constanta parca merge zgaltait atunci exista sanse foarte mari sa fie canistra de carbon.

Salutari,

Din ce am citit in diverse locuri pe internet, aceasta problema a fost intalnita si la Caponordul de 1200. Multi posesori, mai ales din Statele Unite au decis pur si simplu sa demonteze acea canistra , iar furtunele ramase se le mufeze in asa fel incat sa se pastreze circuitul initial insa fara a mai trece prin piesa cu pricina. Dupa efectuarea operatiunii cativa s-au plans ca dupa ce tin motocicleta mai multe zile parcata in garaj inchis, se simte miros de benzina. Din punct de vedere al functionarii motorului, toata lumea a spus ca este o schimbare in bine.

Deci Versysul nu este sigura motocicleta la care se intalneste problema asta cu canistra de carbon.

Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, MirceaB a spus:

Salutari,

Din ce am citit in diverse locuri pe internet, aceasta problema a fost intalnita si la Caponordul de 1200. Multi posesori, mai ales din Statele Unite au decis pur si simplu sa demonteze acea canistra , iar furtunele ramase se le mufeze in asa fel incat sa se pastreze circuitul initial insa fara a mai trece prin piesa cu pricina. Dupa efectuarea operatiunii cativa s-au plans ca dupa ce tin motocicleta mai multe zile parcata in garaj inchis, se simte miros de benzina. Din punct de vedere al functionarii motorului, toata lumea a spus ca este o schimbare in bine.

Deci Versysul nu este sigura motocicleta la care se intalneste problema asta cu canistra de carbon.

Nu zic ca nu asa o fi dar...., avand in vedere ca este in garantie inca 1 an si jumatate m-as feri sa fac interventii la partea de mecanica, electrica, electronica, etc. Chestii estetice de tip crash bar, scarite, manete si alte asemenea da, dar cele de functionare nu, pentru ca de abia asteapta sa anuleze garantia si sa iti scoata ochii: "pai da dom'le daca ati umblat la ea".

Link to post
Share on other sites

Departe de mine ideea de a-ti spune sa faci vreo modificare, mai ales ca motorul tau este nou. Vroiam doar sa spun ca piesa respectiva dupa parerea unora mai mult incurca iar realitatea se pare ca le da dreptate.

Cat despre garantie, ai perfecta dreptate.

Link to post
Share on other sites
Acum 17 ore, MirceaB a spus:

Departe de mine ideea de a-ti spune sa faci vreo modificare, mai ales ca motorul tau este nou. Vroiam doar sa spun ca piesa respectiva dupa parerea unora mai mult incurca iar realitatea se pare ca le da dreptate.

Cat despre garantie, ai perfecta dreptate.

Nu e doar dupa parerea unora, ci dupa parerea tuturor cred. Inclusiv eu am intrbat daca nu se poate dace bypass la piesa asta fara sa pierd garantia, nu de alta dar nu mai am chef de treburi de genu asta

 

Link to post
Share on other sites
Acum 41 minute, einstein1984 a spus:

Asta depinde doar de mecanicul de la rezentanta, daca zice ceva sau nu. Obturarea ei te-ar pune in conflict cu RARul mai degraba. 

De ce?!? Măsoară rar vaporii de benzină din jurul mobrei? 

Link to post
Share on other sites

Pentru ca mobra nu e conforma cu omologarea in ce priveste emissile evaporative. nu zic ca vor si constata asta, poate e unu cu nasul mai bun daca e si cald afara, dar sunt singura agentie cu atributii in directia asta. 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...