Sari la conținut

Kawasaki VERSYS - dual sport


Postări Recomandate

De ceva vreme ma tot gandesc sa imi schimb si eu motoreta si dupa multe ore de facut research pe net m-am cam oprit la Versys 1000 (desi parca o sa-mi lipseasca glumele ca merg cu scuteru' care consuma 3.5% :D ).

 

Problema este ca am vazut pe multe forumuri ca oamenii spun ca suspensiile nu prea ar fi de enduro-touring, ci mai mult spre naked; fiind furca inversata, tind sa ii cred. Cum se comporta pe teren accidentat/semi-offroad, fata de un Transalp de exemplu?

Eu as crede ca este un naked putin mai inalt, daca tinem cont ca motorul este cel de pe Z1000, si suspensiile nu ar fi cine stie ce...

Protectia la vant cum vi se pare? Pentru partea de sus, presupun ca o rezolvi daca pui un parbriz mai de neam prost asa, cat motoru' :)) , dar genunchii sunt putin protejati?

O parte destul de buna este ca are cric central, ceea ce m-ar scapa de stander sau de mers pe langa motor.

 

Ah, inca ceva, pentru cele ce ABS, este posibil sa il decuplezi?

Editat de Beatrice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 483
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Furca inversata avea si aprilia pegaso spitata si cu roata de 19 pe fata si facea fata cu brio la teren accidentat (nu offroad), deci nu ea ar fi problema.

Problema apare intre ce vrei tu de la ea si ce poate ea sa-ti ofere.

Am mers cu versysu meu (de 650) pe drumuri neasfaltate/pietruite, e chiar comod, suspensia isi face treaba mai bine decat pe un naked, dar se simte roata aia mica pe fata ca se cam misca fata de 21le pe care il aveam pe KLE si care ii dadea stabilitate.

Versys 1000 are 240 de kile uda, e destul de grea...

 

Ah, si problema cea mai mare la versys 1000 este ca nu prea se gaseste SH in RO. Eu unu n-am vazut niciunu la vanzare.

 

Esti sigura ca vrei de o mie? Ca sa te dumiresti eu sunt d-ala de da motocicleta la toti asa ca pot sa ti-o dau o tura sa vezi daca iti ajunge puterea astuia de 650. Eu am 65 de kile si daca vreau pot sa fac ca steagu pe ea. Sau esti adepta 4 in linie forever?

Eu acu daca as avea gologani mi-as lua ducati multistrada 950

 

Pentru documentatie despre versys iti recomand forumu asta:

https://www.versys.co.uk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de info Shumilica!

Eu am ER6N, deci Versys cu alta fata si putin alte suspensii... :P Stiu cum trage motoru' si ce poate face (desi parca Versys are mai putin cu vreo 10 cai), din cauza asta mi-as lua ceva de 1000...

SH de 1000, nici eu nu prea am vazut la noi, dar nah, se mai pot aduce si de afara, desi nici acolo nu-s asa multe...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Versys 1000 are front wheel travel si rear wheel travel de 150mm. Prin comparatie, un VStrom 650, 2007-2008, mult mai bine adaptat pentru adventure touring, are o cursa a suspensiilor de 160mm. Ti se pare putin? Nu suspensia este problema la motoarele astea, ci roata aia de 17, la care se adauga greutatea. Nu sunt motoare pe care sa le bagi pe drumuri de tara si forestiere. Pentru asa ceva, roata de 21! In cel mai rau caz 19... dar deja este un compromis. Mai adecvat pentru o utilizare in afara asfaltului, mi se pare noul Versys X-300. Daca il are cineva de aici sau l-a testat cineva, ar fi bine sa posteze o opinie. Asa, din ce spun altii, de pe alte meridiane, cu o cultura adventure moto mult mai dezvoltata, pare o motoreta foarte funny.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

ma bag si eu in discutie daca se permite, nu ca posesor inca, dar sper ca posesor f in curind de 650. Pe aici pe la mine, 650 e cea mai bine vinduta mobra. Am amici care au plecat de aici din Kuala Lumpur pina in Nepal calare pe 650 full stock in afara de incaltari. drumul e 60% asfalt si 40%... depinde de noroc.

In afara de diferenta de intaltime intre 1000 ( 845 la sea ) si 650 (840 la sea ) mai e si cea de greutate. 1000 ( 239kg wet) si rescpectiv 650 ( 206kg). Cred ca mai ales la drum accidentat ( offfroad) orice differenta in kg si chiar in cm conteaza.

Chiar vroiam sa intreb pe aici apropos de asta.. la 1.70m cit am eu, un 650 cu kit de coborire e ok? in sensul ca pot pune talpa jos complet? M-am catarat pe un 1000 si cam atirnam intr-o parte ca ating cu virful pe jos...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

ma bag si eu in discutie daca se permite, nu ca posesor inca, dar sper ca posesor f in curind de 650. Pe aici pe la mine, 650 e cea mai bine vinduta mobra. Am amici care au plecat de aici din Kuala Lumpur pina in Nepal calare pe 650 full stock in afara de incaltari. drumul e 60% asfalt si 40%... depinde de noroc.

In afara de diferenta de intaltime intre 1000 ( 845 la sea ) si 650 (840 la sea ) mai e si cea de greutate. 1000 ( 239kg wet) si rescpectiv 650 ( 206kg). Cred ca mai ales la drum accidentat ( offfroad) orice differenta in kg si chiar in cm conteaza.

Chiar vroiam sa intreb pe aici apropos de asta.. la 1.70m cit am eu, un 650 cu kit de coborire e ok? in sensul ca pot pune talpa jos complet? M-am catarat pe un 1000 si cam atirnam intr-o parte ca ating cu virful pe jos...

Salut,

 

Ai sa montezi la un moment dat minim crashbaruri, in Asia se gasesc mult mai usor piese pentru customizat mobra asta, asadar consider 215 kg. La 1,72, eu merg fara kit de coborire si tot ce trebuie sa fac atunci cand opresc, e sa pun un singur picior cu toata talpa pe sol, cu celelalt stau agatat ca sa zic asa. Pe langa kitul de coborire, trebuie scurtat si cricul lateral, trebuie reglata si furca fata si nu stiu daca/cat te va ajuta treaba asta pe drumuri cu denivelari. Ca si kit de coborire, cauta pe-acolo un kit genul si celelalte piese necesare pentru cricul scurtat asemanator celui de pe motowerk com. Pentru ce si cum se intampla atunci cand montezi kitul, iti recomand sa te documentezi pe versyspunctcopunctuk si kawasakiversys,com. Pe versys uk sunt destui oameni in varsta, ma gandesc ca pentru ei confortul e prioritar, ar trebui ca parerile lor despre ce se intampla dupa ce montezi kitul de coborire sa fie destul de pertinente.

 

Spor!

Editat de versatil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ai sa montezi la un moment dat minim crashbaruri, in Asia se gasesc mult mai usor piese pentru customizat mobra asta, asadar consider 215 kg. La 1,72, eu merg fara kit de coborire si tot ce trebuie sa fac atunci cand opresc, e sa pun un singur picior cu toata talpa pe sol, cu celelalt stau agatat ca sa zic asa. Pe langa kitul de coborire, trebuie scurtat si cricul lateral, trebuie reglata si furca fata si nu stiu daca/cat te va ajuta treaba asta pe drumuri cu denivelari. Ca si kit de coborire, cauta pe-acolo un kit genul si celelalte piese necesare pentru cricul scurtat asemanator celui de pe motowerk com. Pentru ce si cum se intampla atunci cand montezi kitul, iti recomand sa te documentezi pe versyspunctcopunctuk si kawasakiversys,com. Pe versys uk sunt destui oameni in varsta, ma gandesc ca pentru ei confortul e prioritar, ar trebui ca parerile lor despre ce se intampla dupa ce montezi kitul de coborire sa fie destul de pertinente.

 

Spor!

Salut,

 

Crashbaruri sigur sint pe lista. Intradevar, fiind o motocicleta foarte populara in Asia piese si accesorii se gasesc foarte usor. Asta fiind zis, piata de motociclete mari ( peste 125cc) e foarte mica si scumpa. Ca exemplu, un versys 650 nou ajunge aici la un 9.000 euro. Fara nici un accesoriu pe el.

Am citit destule despre lowering kits, mai ales cel de la motorwerk. Se zice ca cu acel kit se coboara la 795cm, ceea ce pare super ok, avind in vedere ca triumph-ul (t100) cu care ma mai plimb din cind in cind e la 770cm dar e f lat si totusi ajung cu talpa plina jos.

In legatura cu capabilitatea Versysului de offroad, nu ma astept la cine stie ce performante, dar daca e de iesit de pe asfalt pe un drum mai pietruit, cred ca face fata, mai ales daca ii pui niste cauciucuri mai adecvate gen Heidenau.

O alternativa destul de buna ( la piata de aici) la versys ar fi Cb500x-ul de la Honda. E un pic cam underpowered din pacate, dar e si un pic mai usurica si mai joasa... Pina la sfirsitul lui iunie ( sper) trebuie sa fac o alegere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua,

 

Recent am devenit si eu un calaret de Kawasaki Versys 650 (model 2008) si sunt foarte curios cum se preteaza (la drum lung, la consum, etc).

 

Momentan pot spune doar ca e putin cam inalta de mine (am 1.75) , iar picioarele ating jos doar cu varfurile. De asemenea, in comparatie cu vechiul meu Yamaha FZ6 Fazer (model 2004) se simte ca vibreaza mai mult (e si normal, are doar 2 cilindri, insa este foarte enervant mai ales ca eu tin motorul in turatii joase).

 

In rest pozitia, manevrabilitatea si comoditatea sunt atuurile modelului respectiv.

 

Voi face si eu un consum mediu zilele acestea (nu am reusit deoarece am roata spate care rasufla si o gasesc cu presiune de 1.8 atm mereu).

 

Poate ne strangem cu totii intr-un weekend si facem o ieseala ceva, mai impartim pareri :D

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, mi am comandat unu de la Givi. Eu am 1.79 si parbrizul standard imi provoaca un zgomot infernal in casca. Am folosit casca si pe naked uri si nu am avut nevoie de dopuri, pe Versys mi a spart timpanele, ciudat rau.

Editat de ash
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Vreau sa-mi pun placute de frana noi. Am gasit pe un site placute de frana Brembo si EBC, ambele sinter, cam la acelasi pret.

Ar fi ok sa pun Brembo? Cica le cheama Sinter Brembo 07KA19SA.

In opinia mea suna bine, dar mi-am spus sa mai cer si parerea altora.


» Post actualizat in 25 May 2017 11:44

Barkbusters Storm. Poate cand virez maxim, dar n-am simtit si nici nu m-a interesat, in ultimii 5000k. Nu pot spune cu precizie, moto nu e "acasa" acu.

Salut!

De unde ti-ai luat protectiile la maini Barkbusters Storm?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Ideea e ca (dupa zece ani) a cam venit vremea sa insor si offizieru' (probabil luna viitoare). Initial voiam un Tracer 700, dupa test ride, insa, nu sunt prea convins - e prea "de strada", mi-ar placea o pozitie mai dreapta, o garda la sol mai inalta, niste suspensii mai putin sport etc. Asa ca am de ales intre Stroama sau Versys (nu prea ma incanta beemerele mai noi, iar transplantu' nu mai e ce a fost de cativa ani buni). Stroama 2017 este absolut hidoasa, plus ca in mai toate review-urile citite/vazute pana acum Versys-ul iese castigator la mai toate categoriile (bonus, arata foarte bine acum, prima iteratie era urata cu crengi!), pierzand in fata Tracerului numai la greutate si nervozitate (ambele de un minim interes pentru mine).

Drept urmare, tind destul de serios catre un Versys 650 ABS 2017 (nush ce echipare are in plus Special Edition, cum l-am vazut trecut pe la unii dealeri).

Problema e ca nu face nimeni test ride cu nici o alta motocicleta (din cate am vazut eu), mai putin cei de la Yamaha. Astfel ca va cer ajutorul: daca stiti un dealer din Bucuresti care poate pune la dispozitie un Versys 650 2017 pentru test ride, sau daca sunteti dispusi sa va incredintati motocicleta 10-15 minute (de preferat un '16 sau '17, pentru a fi cat mai apropiat), macar intr-o parcare goala. Facem inclusiv hartiuta la notar, prin care sa ma declar raspunzator pentru orice pagube rezultate de pe urma test ride-ului, daca nu aveti incredere (pe buna dreptate) intr-un strainez de pe internetz. (am 10 ani de circulat zilnic prin traficul din bukresh, pe mai multe motociclete, dar asta nu reprezinta o garantie).

Gracias! :cheers:

 

PS: Stiu ca as avea cam tot topicul de frunzarit pentru a afla ce accesorii recomandati, care sunt plusurile si minusurile, dar daca vreti sa va laudati cu motocicletele voastre (de preferat pros and cons), va ascult cu draga inima, ori pe topic, ori prin MP.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa adaug la credibilitatea,cat si la indemanarea domnului John, sunt dispus ca in ziua test ride-ului sa incredintez cheile versysului meu 2015 1000 posesorului de 650 daca John nu se mai intoarce cu moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Ideea e ca (dupa zece ani) a cam venit vremea sa insor si offizieru' (probabil luna viitoare). Initial voiam un Tracer 700, dupa test ride, insa, nu sunt prea convins - e prea "de strada", mi-ar placea o pozitie mai dreapta, o garda la sol mai inalta, niste suspensii mai putin sport etc. Asa ca am de ales intre Stroama sau Versys (nu prea ma incanta beemerele mai noi, iar transplantu' nu mai e ce a fost de cativa ani buni). Stroama 2017 este absolut hidoasa, plus ca in mai toate review-urile citite/vazute pana acum Versys-ul iese castigator la mai toate categoriile (bonus, arata foarte bine acum, prima iteratie era urata cu crengi!), pierzand in fata Tracerului numai la greutate si nervozitate (ambele de un minim interes pentru mine).

 

Drept urmare, tind destul de serios catre un Versys 650 ABS 2017 (nush ce echipare are in plus Special Edition, cum l-am vazut trecut pe la unii dealeri).

 

Problema e ca nu face nimeni test ride cu nici o alta motocicleta (din cate am vazut eu), mai putin cei de la Yamaha. Astfel ca va cer ajutorul: daca stiti un dealer din Bucuresti care poate pune la dispozitie un Versys 650 2017 pentru test ride, sau daca sunteti dispusi sa va incredintati motocicleta 10-15 minute (de preferat un '16 sau '17, pentru a fi cat mai apropiat), macar intr-o parcare goala. Facem inclusiv hartiuta la notar, prin care sa ma declar raspunzator pentru orice pagube rezultate de pe urma test ride-ului, daca nu aveti incredere (pe buna dreptate) intr-un strainez de pe internetz. (am 10 ani de circulat zilnic prin traficul din bukresh, pe mai multe motociclete, dar asta nu reprezinta o garantie).

 

Gracias! :cheers:

 

PS: Stiu ca as avea cam tot topicul de frunzarit pentru a afla ce accesorii recomandati, care sunt plusurile si minusurile, dar daca vreti sa va laudati cu motocicletele voastre (de preferat pros and cons), va ascult cu draga inima, ori pe topic, ori prin MP.

 

Salut!

 

Din pacate nu detin un model asa nou de Kawasaki Versys (modelul meu este 2008), insa ceea ce ai iterat mai sus am citit si eu despre noile modele ale lor.

 

Inainte sa-mi iau aceasta motocicleta eram indecis si nu stiam ce sa aleg intre V-Strom si Versys. Am decis sa fac un test ride cu amandoua (m-am intalnit cu 2 proprietari care erau interesati sa-si vanda motocicletele) pentru a-mi face o parere. Desi nu m-am dus cu echipamentul la mine am avut parte de o surpriza, oamenii mi-au imprumutat echipamentul sa merg cu motoretele lor si sa-mi fac o parere despre cum se aseaza la drum.

 

Dupa cum ma asteptam, V-Strom-ul mi s-a parut foarte greoi la manevrarea pe loc (ba chiar am lasat proprietarul sa o scoata din curte pentru ca mi-era frica sa nu alunec sau sa-i julesc mobra, eu avand inaltimea de 1,75 si 74 kg) insa la drum se aseaza mai bine decat Versys-ul (mai ales la drum lung). Versys in schimb este mai manevrabila pe loc (pentru mine asta a fost factorul de decizie, deoarece 70% din timp folosesc motocicleta in oras pentru a ma deplasa mai repede), insa mi se pare putin mai zgomotoasa decat V-Strom-ul (vibreaza mai mult). Desi initial ma speriasem de pozitia inalta, am putut regla arcul astfel incat sa ating cu toata talpa cand motocicleta este oprita. Din cate am citit, de la modelele 2010+ , chiar ai o rotita sa-ti ajustezi singur inaltimea (deci mai mult ca sigur vei avea si la modelul de 2017.

 

Am ales Versys-ul si nu-mi pare rau pentru ca e destul de fasneata pentru ce-mi trebuie (i-am pus si topcase si nu simt ca se chinuie sa traga) , in schimb dezavantajul pe care-l vei avea mereu sunt piesele. Acestea sunt mai greu de gasit pentru Kawasaki comparativ cu V-Strom-ul (la V-Strom vei gasi foarte multe accesorii si vor fi accesibile), iar pentru Versys va trebui probabil sa faci comanda in afara tarii sau sa te duci cu ea la United Motors (singurul dealer Kawasaki din cate stiu eu). Si cei din urma sunt scumpi, am fost curios sa vad cat imi ia pe o revizie si m-am crucit cand suma a depasit 10 mil..asa ca pregateste portofelul daca vrei sa o duci la reprezentanta.

 

Cam asta a fost mica mea poveste, sper sa te ajute sa iei o decizie buna in ceea ce priveste viitorul tau companion la drum :D

 

O zi placuta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa adaug la credibilitatea,cat si la indemanarea domnului John, sunt dispus ca in ziua test ride-ului sa incredintez cheile versysului meu 2015 1000 posesorului de 650 daca John nu se mai intoarce cu moto.

:cheers:

 

 

Si cei din urma sunt scumpi, am fost curios sa vad cat imi ia pe o revizie si m-am crucit cand suma a depasit 10 mil..asa ca pregateste portofelul daca vrei sa o duci la reprezentanta.

 

Vorbim de motocicleta cu 0 km, cumparata de la dealer autorizat, deci clar va trebui sa fac reviziile la service autorizat din motive de garantie. Pentru ca ar fi motocicleta noua, insa, sper sa nu fie cazul de vizite prea dese..

United sunt singurul dealer autorizat Kawa? Pe kawasaki.eu nu apare nici un dealer in Ro, dar pe google apar inclusiv cei de la ATVROM care se lauda ca ar fi "distribuitor oficial". Cred ca nu exista dealer autorizat Kawasaki in Romania, iar cei mentionati sunt doar importatori "oficiali", ceea ce ar putea insemna ca, in caz de apelare la garantie, sa te trimita in Ungaria, sau de unde le-or importa ei..

 

Ar fi interesant de aflat de la vreun coleg care s-a lovit de situatia asta cum sta situatia cu garantia la noi. Motivul principal pentru care doresc motocicleta noua este pentru a beneficia de garantie, si daca asta ar implica logistica si cheltuieli suplimentare, isi pierde mult din farmec Versys-ul.. :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Du-te la un testdrive cu Ducati Multistrada 950. Asta ar fi alegerea mea actuala pentru un motor nou.

Versysu meu e prea vechi (2009) pentru ce cauti tu, si chiar mi l-ai facut hidos, deci nu mai vorbesc cu tine :tomato: :crack:

United ofera garantie pe bune in serviceul propriu la motoarele luate de la ei.

Faza cu motor nou doar pentru ca garantie mi se pare cam deplasata, garantia nu face decat sa te oblige sa dai jdemii de lei la revizii oficiale ca sa fie inca valabila... Asa un motor vechi de 1-2-3-x ani a trecut testu timpului si daca inca mai merge nu prea are ce probleme de garantie sa apara. Motoru nou il iei din alte motive, gen iti plac virginele, nu doar pentru ca are garantie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faza cu motor nou doar pentru ca garantie mi se pare cam deplasata, garantia nu face decat sa te oblige sa dai jdemii de lei la revizii oficiale ca sa fie inca valabila... Asa un motor vechi de 1-2-3-x ani a trecut testu timpului si daca inca mai merge nu prea are ce probleme de garantie sa apara. Motoru nou il iei din alte motive, gen iti plac virginele, nu doar pentru ca are garantie...

Multistrada ala are scoruri cam mari, nu prea intra in buget.. :(

 

Ai rezon cu sh-ul, dar nu prea mai am incredere in ele.. Cred ca o sa incep sa iau si varianta asta in considerare, insa. Vad ca mobile.de e plin de ele (ceea ce cam ridica un semn de intrebare).

 

Apropos, beauty is in the eye of the beerholder.. personal, cred ca e urat cu crengi, motiv pentru care nu mi-as lua acele prime modele. La fel ca si ultimele Tenere-uri, de zici ca vin din fabrica lovite de zid. Asta nu inseamna ca ii respect mai putin pe cei care si le-au cumparat, si carora le pare designul chiar interesant. :cheers:

Editat de Just_John
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-mi exprim si eu parerea personala, fiindca vara asta am cochetat o perioada cu ideea de a-mi lua motor nou, si fix dintre cele enumerate de tine vroiam sa aleg.

 

Dintre cele 3 (Versys, Tracer 700 si V-Strom 650), Versys-ul, fara suparare, mi se pare o ciorba reincalzita. Stiu ca suntem pe topicul dedicat si ca unii posesori vor sari ca arsi, dar sincer cred ca are nevoie de un refresh total. La vremea lui a fost un deschizator de drumuri pe acest segment (excludem multistrada), dar acum pare invechit. Bordul mai ales e tare low-cost, macar daca puneau pe 650 cel de pe Versys X-300 era o treaba. A avut un coleg de munca model mai vechi, se plangea de vibratii in scarite si ghidon, poate ca la versiunile noi au mai rezolvat pb asta. Inca ramane un bike laudat in review-uri din cauza suspensiei fata reglabile, pare a fi destul de "composed" pe curbe. Ca design, culmea, eu cred ca e tocmai invers, modelele vechi aveau personalitate, asta nou e prea comun.

 

V-Stromu e tot un fel de ciorba reincalzita (din prisma motorului), dar la care au mai adaugat ceva mirodenii (gen traction control). A fost pe lista mea cand am luat moto-ul actual (bine, sh) si, la fel cum zicea colegul mai sus, cand am vazut-o mi-era frica sa o misc, am rugat proprietarul sa o scoata din garaj :)). E balena, dar dupa aia am invatat ca genul asta de motocicleta e numai buna pt drumuri lungi. In plus, poti sa o bagi si pe ceva poteci si nu se supara (evident, cu pneuri adecvate). Cat despre motor, v-twin-ul are multi fani, chiar daca mie mi s-a parut acceleratia putin cam "on-off", presupun ca din cauza faptului ca vine cuplul devreme.

 

La Tracer 700 m-am uitat vreo juma de ora cand am fost acu in primvara sa fac revizia la Yamaha. Tre sa tii cont ca e singura care vine cu un motor nou, foarte laudat in review-uri, dar in acelasi timp lumea se cam plange de suspensia cheap. Vazut live mi s-a parut fix o jucarie (ma refer la dimensiunea manerelor, butoane, distanta sa-ghidon - comparativ cu a mea), dar in sensul bun al cuvantului. Iar greutatea de doar 197 kg la plin e wow. La urmatoarea vizita mai mult ca sigur ca fac drive-test. Daca e ceva ce nu-mi place e pretul, mi se pare putin cam scumputa, unii vor zice ca exagerez, dar cred ca e cu vreo 1k euro mai scumpa decat ar merita.

 

Ai putea sa iei in calcul si NC750x, au la motorteam vreo 2 bucati in showroom, te duci, il vezi, faci drive-test. Pret ok-ish, poate reusesti sa mai "razi" cateva sute de euro din pretul de lista. Modelul 2017 e chiar fain, are faruri led, parbriz mai inalt, suspensii reviziuite, evacuarea arata acum mai de doamne ajuta. NC-ul a fost alt bike avut in vedere de mine, de fiecare cand merg la munca si tre sa car ghiozdan sau sa "leg" ceva de saua spate, ma gandesc ce bine mi-ar fi prins "portbagajul" NC-ului :D. Tre sa recunosc, puncteaza f mult la partea practica.

 

Bun, ca si concluzie, daca m-ai pune sa aleg dintre primele 3, totul s-ar rezuma la ce vreau sa fac cu mobra:

- Tracer 700 pt mers zilnic la munca, touring scurt, mers mai agresiv. Dar, la un pret bun, sa-mi ramana bani si de un Hyperpro Street Box :D (mai ales daca te dai tare pe serpentine).

- V-Strom 650 daca stiu ca o sa fac ture lungi, cu pasager, bagaje si, cel mai important, daca vreau si putin soft-road (iar aspectul asta din urma conteaza pt multi - de aceea si popularitatea v-strom-ului).

 

Una peste alta, cel mai important sfat e sa nu cumperi motor (mai ales nou) fara sa faci un drive-test adecvat.

 

Pentru varianta SH vei primi multe sugestii, poate un Tiger 800 XR, poate un KTM 1050 Adventure (gasesti pe mobile.de la preturi suprinzator de mici)...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai incearca cu un drive test, poate si in Ungaria daca nu gasesti aici. toate posturile sunt ale posesorilor cu motoare mai vechi, unde vibratiile au fost o mica problema, rezolvata dupa 2012( daca nu ma insel)
ps: vibratiile sunt moderate

Editat de kappy666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu(2009) nu vibreaza in scarite sau sea cum am auzit la altii. Singura vibratie/zbarnaiala ce m-a deranjat a fost cea a plasticului de deasupra farului. Aia am rezolvat-o relativ usor cu o bucata de spuma de cauciuc lipita pe spatele plasticului. Acum mi se pare prea silentioasa mobra...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Hei ! Salutare

 

Va dati si voi putin cu parerea pls?

 

Michelin Anakee 2 vs Pirelli Scorpion Trail vs Metzeler Tourance Next . Sincer as alege Metzeler dar poate stiti voi ceva ce nu stiu eu.

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...