XorX Postat Iunie 12, 2010 Share Postat Iunie 12, 2010 vezi ca dr 350 la 90km/h are deja 6000+ rpm, deci la drum nu e tocmai cea mai potrivita alegere, poate doar daca schimbi raportul pe la pinioane pentru ce ai zis tu ca ai nevoie, si eu cred ca dominator este cea mai buna alegere, oricum a fost motorul (singurul) care m-a speriat cind am bagat mina in gaz ), mi s-a parut mai violent decit exc 450 in plus, incearca sa gasesti una cu cit mai putine probleme, ca piesele si reparatia or sa te cam coste (indiferent de model) si nici nu prea sunt de gasit (indiferent de model) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
llucianf Postat Iulie 19, 2010 Autor Share Postat Iulie 19, 2010 intre un dr650 si un dominator 650 care ar fi mai ok ca si fiabilitate, costuri de mentenanta etc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 intre un dr650 si un dominator 650 care ar fi mai ok ca si fiabilitate, costuri de mentenanta etc? Sunt pe-acolo amandoua. Bube "de model" au amandoua. Anumite "cerinte speciale" au amandoua. Eu zic asa: la modelele pana in 1996 e ceva mai fiabila/durabila Honda; la modelele dupa 1996 balanta se inclina in favoarea Suzuki. La costuri depinde mult de dealer insa overall Suzuki e mai ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
llucianf Postat Iulie 20, 2010 Autor Share Postat Iulie 20, 2010 Sunt pe-acolo amandoua. Bube "de model" au amandoua. Anumite "cerinte speciale" au amandoua. Eu zic asa: la modelele pana in 1996 e ceva mai fiabila/durabila Honda; la modelele dupa 1996 balanta se inclina in favoarea Suzuki. La costuri depinde mult de dealer insa overall Suzuki e mai ieftin. Cand ai timp si chef te rog detailiaza care ar fi 'bubele' si care 'cerintele speciale' pt cele doua modele. Mersi mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 Bube DR (ala facut pana in 1996): - chiulasa proiectata cam cu khuru - daca scapa un pic fara ulei suficient se face zdrente; se poate rezolva daca ii mentii intotdeauna un nivel de ulei ca la carte; - sistemul de contrabalansare al ambielajului cu 2 arbori balansieri angrenati printr-un lant - un sistem de toata jena - cand se slabeste lantul ala tre' intins (cam la 5 - 6000 km) iar cand il intinzi si el tot face zgomot il schimbi, nu se mai aude nimic iar dupa cca 2000 de km iar se aude un pic chit ca e nou; ma rog te obisnuiesti cu el, dar asa ca chestie, e o problema enervanta; - calitatea finisajelor si a constructiei overall un pic sub Honda; - suspensii ceva mai proaste ca la Honda; - un pic mai grea (cu vreo 5 - 6 kile nu mai mult) decat Honda; - pornirea la pedala la majoritatea variantelor de model; - alea care au pornire electrica au niste sisteme primitive execrabile; - elasticitatea motorului ceva mai proasta ca la Honda. Bube Domi: - se fuche CDI-ul din senin, cand te astepti mai putin; uneori da ceva semne, dar nu mereu; - culbutorii se deregleaza cam repede (parerea mea) si unul dintre aia de evacuare (care actioneaza decompresorul) tre' reglat cu schepsis ca altfel se impute treaba; e treaba un pic migaloasa dar se face pana la urma; - renumita flansa dintre carbelitor si blocul motor se fisureaza si trage aer fals; - consum cam mare la Domi fata de DR; - racirea exclusiv pe aer; isi face ea treaba binisor dar nu e mai buna decat racirea SACS a DR-ului; - desi are motorul mai elastic si mai cuplos in ture joase ca DR-ul, e un pic cam underpowered si plafoneaza in ture mai mari; nu prea ii place peste 110 km/h si deja la 140 - 150 esti blana blana; - frane mai proaste ca la DR. Cam astea ar fi in mare problemele lor. Alti posesori sunt bineveniti sa completeze si sa ma corecteze unde e cazul. De retinut ca 90% din problemele pe care le avea DR-ul au fost corectate in varianta SE de dupa 1996, singura chestie problematica fiind pretul si disponibilitatea acestor modele pe la noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 De acord cu ce-o zis Lupu, cu mentiunea ca flansa de rahat de la domi s-a rezolvat prin 95-96 (au scurtat-o si nu mai e asa frecvent simptomul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 + o alta diferenta la honda fata de suzeta: la Domi carbul e "ingropat" in cadru, printre furtune si cabluri, facand grea curatarea si reglarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 + o alta diferenta la honda fata de suzeta: la Domi carbul e "ingropat" in cadru, printre furtune si cabluri, facand grea curatarea si reglarea. Mda, trebe date jos saua si rezervoru; la fel ca pt supape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
localghost Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 mare mersi domnilor pt review-uri. se vede ca le cunoasteti pe caprele astea mai ceva decat pe neveste pt mine nebulozitatea decizionala e inca de amploare asa ca am sa mai revin cu ceva intrebari mai incolo. acu studiez si F650 din topicul dedicat de pe aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iulie 22, 2010 Share Postat Iulie 22, 2010 Sa zic si despre DR 650 SE cateva bunatati si neajunsuri ca poate cine stie, gasiti pe la noi vreuna la pret decent. Plusuri: - motorul care e complet revizuit fata de versiunile anterioare si deci: - scade puterea de la 45 la 43 CP (unii zic 42 dar ce mi-e 43 ce mi-e 42) si cuplul cu vreo 2 Nm DAR deci DAR creste plaja pe care e livrat cuplul si este lesne observabil ca e livrat de la ture mult mai joase; - creste simtitor elasticitatea motorului, incredibil de simtitor; - se renunta la porcaria aia de sistem cu 2 balansieri angrenati pe lant - acum are UN singur arbore balansier angrenat pe pinion; - se trece pe tehnologie moderna SCEM (Suzuki Composite Electrochemical Material) care usureaza ansamblul cilindru-piston si imbunatateste transferul termic si asta fara a sacrifica fiabilitate; - chiulasa este reproiectata (dar tot nu i-au pus si ei axa cu came pe rulmenti), ma rog, tot e bine; - distributia reproiectata cu un lantz tzapanos pe care nu il mai shimbi asa des; - sistemul SACS (Suzuki Advanced Oil Cooling) e pastrat si imbunatatit (se unge mult mai bine "in cap"); - motorul este mult mai silentios; - intra mai repede in ture, este mai "fashnetz". - in rest: - greutatea la gol scade cu - simtitor - 20 de kg, dar si aia la plin deci cu vreo 30 ca au "privat" rezervorul de 8-10L de benzina; - manevrabilitatea creste, mai ales in offroad; nu e ea EXC dar nici nu iti pune vreo problema de speriat; - suspensiile mult mai destepte ca alea vechi (desi totusi nu ceva de speriat); pe spate se poate pune plug'n'play amortizor de DRZ; - electric starterul (chiar daca nu unul dintre cele mai silentioase) e ca o mana cereasca (la cat imi place mie pedala, erau situatii in care ma enerva totusi sa stau sa dau la "carja"); - consum mai mic cu aprox 1 L la suta de km fata de DR-ul vechi. Minusuri: - seaua sub orice critica; e o sea f buna pt offroad dar complet mortala pentru butchi daca mergi mai mult de 150 - 200 km. Te rupe; la americani se remediaza repede fiindca gasesti in magazine sei Corbin, Renazco, etc; la noi e mai greu, in fine se remediaza daca te "superi" odata; - la modelele 1996 - 2000 garnitura dintre cilindru si carter e proiectata prea subtire asa ca drept urmare cand se incige tare transpira niste uleias pe-acolo; nu curge ci umezeste dar uneori e enervant; unii rezolva cu o carpa, altii o schimba cu una factory care e revizuita si nu mai face probleme - numai ca tre' sa stai sa dai cilindru' si q-lasa jos, etc, so... mai bine carpa - tot la modelele 1996 - 2000 pinioanele de viteza a 3-a incep sa fluiere dupa 40 - 50.000 de km; e doar enervant, nu se strica nimic daca le lasi asa pana la prima RK; - au scos turometrul; de ce p..da ma-sii de japonezi nu stiu; probabil ca era prea greu - nu mai prinde 170 km/h ca aia veche (eh asta e asa de "fitze"); mai mult de 160 fara pasager si 150 cu pasager nu merge nici s-o futsi; viteza de croaziera de 120 km/h insa s-a pastrat (eu merg 130 - 140 daca nu e vant si mere perfect, n-are treaba); Cam atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
llucianf Postat Iulie 22, 2010 Autor Share Postat Iulie 22, 2010 Multumesc pt aceste opinii avizate. As mai vrea sa stiu cum ce influenteaza pozitia centrului de greutate manevrabilitatea pe asfalt si pe offroad? Intuitia imi zice ca ar fi de dorit ca centru de greutate sa fie cat mai jos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Iulie 22, 2010 Share Postat Iulie 22, 2010 dr-z 400 S desigur. n-are nicio buba si este foarte menevrabila pe unde vrei tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 23, 2010 Share Postat Iulie 23, 2010 Multumesc pt aceste opinii avizate. As mai vrea sa stiu cum ce influenteaza pozitia centrului de greutate manevrabilitatea pe asfalt si pe offroad? Intuitia imi zice ca ar fi de dorit ca centru de greutate sa fie cat mai jos? E greu sa obti centru de greutate de chopper si garda la sol de motocrosser Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iulie 23, 2010 Share Postat Iulie 23, 2010 dr-z 400 S desigur. n-are nicio buba si este foarte menevrabila pe unde vrei tu. Corect, e o motocicleta ff buna DAR asa nici DR 650 SE nu mai are nici o buba dupa 2000 incolo iar la drum lung poti sa mergi ca oamenii cu 120 - 130 km/h fara sa o stresezi. Deci depinde ce vrea sa faca omul cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
llucianf Postat Iulie 23, 2010 Autor Share Postat Iulie 23, 2010 DR 400 e capra pur singe, 95cm seat height. la semafor stau ca balerinu. Imi tre ceva la 150kg, 80cm seat height, pt urban cel mai mult si ceva drum forestier. Nu folosesc motoru la drumuri lungi, touring, cruising etc doar pt naveta la servici si mers la cabana zilnic ca e aproape de oras. Actualmente fac treaba asta cu cioperu dar uneori mai raschetez drumul forestier cand intra in balans. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 24, 2010 Share Postat Iulie 24, 2010 DR 400 e capra pur singe, 95cm seat height. la semafor stau ca balerinu. Imi tre ceva la 150kg, 80cm seat height, pt urban cel mai mult si ceva drum forestier. Nu folosesc motoru la drumuri lungi, touring, cruising etc doar pt naveta la servici si mers la cabana zilnic ca e aproape de oras. Actualmente fac treaba asta cu cioperu dar uneori mai raschetez drumul forestier cand intra in balans. Repet: DRz 400. Kit coborare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_ktm Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 Salut, Am un cioper mic, luat de vreo 2 ani pt naveta la servici prin oras dar il folosesc destul de des si pe un drum forestier unde il cam frec cu burta pe jos. As vrea un soft enduro f manevrabil prin oras si care sa se descurce pe drumu asta forestier pe care trebuie sa-l parcurg aproape zilnic. As vrea ceva cat mai usor ca greutate dar si f domestic si usor de manevrat. Am cautat pe aici dar is f multe optiuni si is f dezorientat. Pliz help! Mersi mult! un ktm lc4 620? http://www.pro-bike.ro/forums/index.php/to...873#entry380873 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 Dar la alte enduroaie de pilda Dominatoru de 650 cat e roata din spate? Mai mare de 16? Dupa cum m-am uitat la poze pe bikez.com par la fel.Alta chestie pe care vreau s-o intreb e de ce majoritatea enduroaielor au monocilindru? Are ceva avantaj tipu asta de motor fata de altele pt mersu pe drumuri accidentate? In ce priveste decizia mea is f dezorientat. Mi-ar place NX 250 dar am citit ca are probleme cu ceva modul de aprindere si e un model f rar. In plus problema cu guma pe spate care e greu de gasit dupa cum zice switch. Transalpu e cam greu si nu prea corespunde estetic. M-ar tenta Dominatoru de 650 da e cam inalta pt cracii mei tocma am masurat cu bicla si cu scaunu la 88cm stau ca balerinu pe varfuri. Cand te pui pe ea se mai lasa de la greutatea mea (am 95k)? Banuiesc ca da, nu stiu cam cat. Ideea e ca as vrea sa pot sta lejer cu picioarele jos la semafoare. Nu se poate seta la 80cm? pai daca ai 90 kile se lasa incat sa atingi cu picioarele jos cu jumate de talpa. nu am vazut pe nimeni sa stea cu calcaiele pe jos...calcaiele se folosesc pt. canotaj. e o fata care si-a lasat dominatorul jos, zici ca e touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.