Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Vizitator AdrianB1

Am o intrebare aparent dubioasa: cum trage motorul de Fazer S2? La CBF 600 pe la 5-6000 incepea sa traga mult mai puternic, se simtea o diferenta si urca foarte rapid in ture spre 10.000, la Fazer accelereaza decent, dar fara nici un salt de putere, e destul de lin si asta ma cam mira, ca destui spuneau ca are putere mare si brutala, mie mi se pare liniara, mai liniara ca la CBF.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am o intrebare aparent dubioasa: cum trage motorul de Fazer S2? La CBF 600 pe la 5-6000 incepea sa traga mult mai puternic, se simtea o diferenta si urca foarte rapid in ture spre 10.000, la Fazer accelereaza decent, dar fara nici un salt de putere, e destul de lin si asta ma cam mira, ca destui spuneau ca are putere mare si brutala, mie mi se pare liniara, mai liniara ca la CBF.

din cite am vazut eu la fzs600 2001 dupa 7000 bolunzeste parca. pina acol e super. da dupa tr sa te tii. :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@AdrianB1, eu, inainte de Fazer, am avut un Suzuki GSX 650F model 2008, pe injectie, cu 85 cp si, se comporta cam cum zici tu ca se comporta CBF-ul. Adica era cam anemic pana pe la 6000 de ture, dupa care, se simtea ceva mai tare puterea. Acum, Fazerul, in comparatie cu GSX-F-ul, si chiar cu CBF-ul tau, pe care am avut placerea sa-l calaresc cativa km, mi se pare brutal in orice regim de turatie. Ca sunt la 3000, 6000 sau 8000, mi se pare la fel de brutal, dar depinde de treapta de viteza, ca intr-a 6-a la 3000 de ture, e chiar anemic. Demarand putin mai in forta, eu nu simt diferenta de putere, intre 5000 si 9000 de ture. Cel putin, asta e feelingul meu, nu simt saltul ala de putere. Bine, nici nu prea am veleitati de Rossi, sa fac des asta. Mergand pe la 6000 de ture si cu 120 intr-a 6-a, mi se pare cel mai corect, asta pe A1.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Deci m-am obisnuit eu prea bine cu Fazerul de nu mi se pare prea brutal? :)

 

Alta intrebare: HID ("xenon") pe Fazer, cine are si cum se vede? Pe CBF aveam de 4300k si pe scurta noaptea era fantastic, lumineaza mult mai bine; pe lunga iarasi e fantastic ca iluminare, dar pana se aprinde si lumineaza la intreaga capacitate dureaza vreo 20 sec si nu prea poate fi folosit pe drumuri circulate. De asemenea, ce model de balast, ca cei de la Dual Tours au doar ceva numit "Xena" parca si e scump cu draci, 70 euro bucata; pe cele de CBF le-am luat cu vreo 50 de euro setul de 2 si merg impecabil de un an. De asemenea cei de la Dual Tours au doar becuri de 6000k, mult prea albastre; avand garantie la ei trebuie sa ii bag in seama.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ceva timp ma confrunt u o problema ciudata la fz6 n 2004. anume un mers neregulat la ralanti , scadere in turatie si tendinta de mers in 2-3 pistoane. am inlocuit senzorul de temperatura din carcasa filtrului de aer- nu corespundea valoarea masurata cu cea data in manual, tps nou si cam atat.in meniul diagnoza nu imi mai apare nici un cod de eroare. s-a mai confruntat cineva cu asemenea problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alta intrebare: HID ("xenon") pe Fazer, cine are si cum se vede?

 

Vezi cum le comanzi, ca pe faza scurta are bec H7, iar pe lunga are H4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alta intrebare: HID ("xenon") pe Fazer, cine are si cum se vede?

Eu am xenon faza scurta pe ambele faruri, si lunga doar pe stanga (H4 bixenon). Parerea mea este ca lumineaza mai eficient decat cu halogen.

 

de ceva timp ma confrunt u o problema ciudata la fz6 n 2004. anume un mers neregulat la ralanti , scadere in turatie si tendinta de mers in 2-3 pistoane. am inlocuit senzorul de temperatura din carcasa filtrului de aer- nu corespundea valoarea masurata cu cea data in manual, tps nou si cam atat.in meniul diagnoza nu imi mai apare nici un cod de eroare. s-a mai confruntat cineva cu asemenea problema?

 

De la senzorul TPS erau problemele astea, dar vad ca tu l-ai schimbat. In mers iti face probleme, bujiile cum sunt ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Vezi cum le comanzi, ca pe faza scurta are bec H7, iar pe lunga are H4.

Recunosc ca nici macar nu m-am uitat; stiu ca faza scurta e pe un singur far, nu pe ambele, de ce sunt puse asa?

 

Eu am xenon faza scurta pe ambele faruri, si lunga doar pe stanga (H4 bixenon). Parerea mea este ca lumineaza mai eficient decat cu halogen.

CUm adica faza scurta pe ambele? La mine faza scurta e doar pe un far, asa era din magazin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ ctlnext : in mers nu face nimic anormal. doar la ralanti mai ales cand se incalzeste tinde sa balbaie. nu mereu face asta ! asta ma enerveaza. si daca nu turez putin mai mult cand plec de pe loc da tinde sa dea in nas sau chiar se opreste. treb sa turez mai mult. ranati intre 1140-1200 -oscileaza. evident nu facea asa cu ceva timp in urma, un an sau doai. bujiile au cam 8000 km, distanta verificata in iarna cand am pregatit-o . sa se fi dus vreun izolator la vreuna sau la mai multe bujii si sa faca fazele astea? am sa imi fac timp sa le schimb cu toate ca nu imi vine ,fiind mijlocul de locomotie pe vremea asta. cand la schimb am sa postez daca simptomul a disparut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CUm adica faza scurta pe ambele? La mine faza scurta e doar pe un far, asa era din magazin.

 

Se pot modifica si iti pui faza scurta pe ambele faruri www.fz6-forum.com/forum/fz6-mods/3993-head-light-mod.html . A mea arata asa cu faza scurta

 

@ ctlnext : in mers nu face nimic anormal. doar la ralanti mai ales cand se incalzeste tinde sa balbaie. nu mereu face asta ! asta ma enerveaza. si daca nu turez putin mai mult cand plec de pe loc da tinde sa dea in nas sau chiar se opreste. treb sa turez mai mult. ranati intre 1140-1200 -oscileaza. evident nu facea asa cu ceva timp in urma, un an sau doai. bujiile au cam 8000 km, distanta verificata in iarna cand am pregatit-o . sa se fi dus vreun izolator la vreuna sau la mai multe bujii si sa faca fazele astea? am sa imi fac timp sa le schimb cu toate ca nu imi vine ,fiind mijlocul de locomotie pe vremea asta. cand la schimb am sa postez daca simptomul a disparut.

 

Incearca sa schimbi bujiile si eventual sa imprumuti niste fise de la cineva, ca sa faci o proba.

post-39187-0-53058000-1340362135_thumb.jpg

Editat de ctlnext
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

anul trecut mi-am pus niste inaltatoare de ghidon, astea de la louis:

 

http://www.louis.de/_20c746a73cb1ab814ad7debd2a44dc2d91/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10021487

 

primul drum mai lung l-am facut acum 2 weekenduri (transalpina) 750km. Pozitia in sea, este mai dreapta si este absolut geniala. Inainte dupa 500km ma durea spatele, nu stiam cum sa ma mai asez. Dupa tura asta mi-am dat seama intr-adevar cat de misto e pozitia noua.

 

Si daca tot scriu, 2 intrebari:

- vinde cineva topcase + prindere? (sau chiar si sidecase-uri) (FZ6 S2)

- si-a facut cineva crashbar-uri mai ieftine de 80euro?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Si daca tot scriu, 2 intrebari:

- vinde cineva topcase + prindere? (sau chiar si sidecase-uri) (FZ6 S2)

Da, Dual Tours are de vanzare ambele produse. Daca iei original de Yamaha nu poti prinde sidecase, daca iei Givi sau altceva nu ai nici o problema, dar o sa ai permanent dupa tine suportii de genti laterale care arata in general cam urat, in special pe Fazer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, Dual Tours are de vanzare ambele produse. Daca iei original de Yamaha nu poti prinde sidecase, daca iei Givi sau altceva nu ai nici o problema, dar o sa ai permanent dupa tine suportii de genti laterale care arata in general cam urat, in special pe Fazer.

 

Da, merci, am vorbit deja cu ei, am preturile. Suportul pe care il au ei este Shad - are review-uri bune pe net.

Relativ la suporturile laterale, eu am niste genti textile dar nu prea am de ce sa le sprijin si cand le leg, partea de jos se trage spre interior, spre roata. Nu atinge dar nici nu arata bine, in plus nu stau fix.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Vezi si pe Louis produsul 10023561 - suporti pentru genti Givi, 76 euro. Pentru genti laterale textile au un suport foarte frumos optic, dar groaznic de scump - 10066323 la aproape 140 euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Daca pui 2 de 55W poate ca asa e, dar ca sa pui 2 HID-uri de 55 inseamna ca te mananca undeva :D

 

Lasa unul de 35 pe scurta si gata, nu ai nici o problema, face fata alternatorul fara probleme. Dar masoara si daca iti incarca, e cam ciudat sa iti faca praf 2 baterii daca nu ai probleme cu incarcarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri mi-am scos xenoanele de pe moto pentru ca mai aveam putin si distrugeam a doua baterie. Nu incarca suficient alternatorul daca puneti xenoane.

 

Cum ai concluzionat?

 

In mod normal, pornesti consumatorii, si la 4000rpm masori tensiunea pe baterie, trebuie sa fie intre 14,2V si 14,4V.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

OK, am desfacut si eu becurile pentru prima data, doar de curiozitate deocamdata, si am ramas cu gura cascata:

- faza scurta are un adaptor la bec, fara de care becul joaca in soclu; problema e ca adaptorul nu se poate pune la becurile HID pe care le-am vazut; cine a pus HID pe faza scurta, ce ati pus in locul adaptorului, o garnitura?

- faza lunga are un bec cu 2 filamente, dar unul nu se aprinde niciodata si nu are nici macar fir ca sa se poata face asta; inteleg ca se poate face foarte usor un mod pentru a pune faza scurta pe ambele faruri, dar care e sensul sa vina din fabrica cu 2 filamente din care unul nu merge?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

schimbat bujiile = acelasi simptom. cand se incalzeste putin incepe sa balbaie la ralanti. in ture absolut nimic .merge perfect. uneori daca este subturata si cu a doua plec putin mai tare dupa ce am micsorat viteza tinde sa intrerupa usor parca ar da vro fisa la masa. dar, nu mereu. daca ar fi vreo fisa cu izilatia crapata ar face tot timpul. ce am descoperit cand am schimbat bujiile, furtunul de la epurator din capacul chiuloasei era crapat. sa fi afost asta cauza si sa influenteze asa de mult relantiul?revin cu detalii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat de curand vreau sa ii schimb bujiile si uleiul la fazerul meu din 2005,in carte scrie ca intra 2,80 litri de ulei cu tot cu filtru iar bujiile sunt CR9EK e corect?

Editat de sonyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat de curand vreau sa ii schimb bujiile si uleiul la fazerul meu din 2005,in carte scrie ca intra 2,80 litri de ulei cu tot cu filtru iar bujiile sunt CR9EK e corect?

Da, este corect. Eu, cand i-am facut prima data schimbul de ulei, am cumparat 4 litri, la sfatul unui "mecanic" cu ideea sa bag doar 3,5 l dar, studiind mai bine caracteristicile tehnice, am ajuns la concluzia ca intra 2,5 l fara filtru si 2,8 cu schimbare de filtru de ulei. Dealtfel, scrie si pe motor, langa gaura pe unde torni uleiul: 2500 cm3. Asta nu e capacitatea cilindrica a motorului, ci cantitatea de ulei ce intra in motor. Si vezi ca uleiul se schimba la 10.000 km, nu la 5000 cum mi-a zis mie acelasi mecanic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca pui 2 de 55W poate ca asa e, dar ca sa pui 2 HID-uri de 55 inseamna ca te mananca undeva :DLasa unul de 35 pe scurta si gata, nu ai nici o problema, face fata alternatorul fara probleme. Dar masoara si daca iti incarca, e cam ciudat sa iti faca praf 2 baterii daca nu ai probleme cu incarcarea.

 

Amandoua erau de 35w. Alternatorul este in parametri, verificat la service-ul lui Caesar de pe forum saptamana trecuta, releul de incarcare functioneaza perfect. Dupa ce am scos xenonul... alta viata :).

 

Cum ai concluzionat?In mod normal, pornesti consumatorii, si la 4000rpm masori tensiunea pe baterie, trebuie sa fie intre 14,2V si 14,4V.

 

Verificat la 5000 de turatii, cum este si corect de altfel cu ambele faze pornite, iar valoarea de incarcare era in jur de 12.7V, adica nul. Cu halogen incarca 14.1V cu ambele faze pornite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, este corect. Eu, cand i-am facut prima data schimbul de ulei, am cumparat 4 litri, la sfatul unui "mecanic" cu ideea sa bag doar 3,5 l dar, studiind mai bine caracteristicile tehnice, am ajuns la concluzia ca intra 2,5 l fara filtru si 2,8 cu schimbare de filtru de ulei. Dealtfel, scrie si pe motor, langa gaura pe unde torni uleiul: 2500 cm3. Asta nu e capacitatea cilindrica a motorului, ci cantitatea de ulei ce intra in motor. Si vezi ca uleiul se schimba la 10.000 km, nu la 5000 cum mi-a zis mie acelasi mecanic.

 

 

10 000 ? :yikes: ,poate daca bagi numai touring cu ea schimbi la 10 000 km,asa daca mai umbli si prin oras si ieseli cum fac eu,prefer sa schimb la 5000 km

Editat de sonyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FZ6 este o motocicleta gandita pentru oras, pentru viteze relativ mici, pentru macinat in cutie... uleiul schimbat la 5000 km eu zic ca-i o prostie. La mine schimb intre 8000 si 10000 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...