Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

OK, am desfacut si eu becurile pentru prima data, doar de curiozitate deocamdata, si am ramas cu gura cascata:

- faza scurta are un adaptor la bec, fara de care becul joaca in soclu; problema e ca adaptorul nu se poate pune la becurile HID pe care le-am vazut; cine a pus HID pe faza scurta, ce ati pus in locul adaptorului, o garnitura?

- faza lunga are un bec cu 2 filamente, dar unul nu se aprinde niciodata si nu are nici macar fir ca sa se poata face asta; inteleg ca se poate face foarte usor un mod pentru a pune faza scurta pe ambele faruri, dar care e sensul sa vina din fabrica cu 2 filamente din care unul nu merge?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

schimbat bujiile = acelasi simptom. cand se incalzeste putin incepe sa balbaie la ralanti. in ture absolut nimic .merge perfect. uneori daca este subturata si cu a doua plec putin mai tare dupa ce am micsorat viteza tinde sa intrerupa usor parca ar da vro fisa la masa. dar, nu mereu. daca ar fi vreo fisa cu izilatia crapata ar face tot timpul. ce am descoperit cand am schimbat bujiile, furtunul de la epurator din capacul chiuloasei era crapat. sa fi afost asta cauza si sa influenteze asa de mult relantiul?revin cu detalii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat de curand vreau sa ii schimb bujiile si uleiul la fazerul meu din 2005,in carte scrie ca intra 2,80 litri de ulei cu tot cu filtru iar bujiile sunt CR9EK e corect?

Editat de sonyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat de curand vreau sa ii schimb bujiile si uleiul la fazerul meu din 2005,in carte scrie ca intra 2,80 litri de ulei cu tot cu filtru iar bujiile sunt CR9EK e corect?

Da, este corect. Eu, cand i-am facut prima data schimbul de ulei, am cumparat 4 litri, la sfatul unui "mecanic" cu ideea sa bag doar 3,5 l dar, studiind mai bine caracteristicile tehnice, am ajuns la concluzia ca intra 2,5 l fara filtru si 2,8 cu schimbare de filtru de ulei. Dealtfel, scrie si pe motor, langa gaura pe unde torni uleiul: 2500 cm3. Asta nu e capacitatea cilindrica a motorului, ci cantitatea de ulei ce intra in motor. Si vezi ca uleiul se schimba la 10.000 km, nu la 5000 cum mi-a zis mie acelasi mecanic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca pui 2 de 55W poate ca asa e, dar ca sa pui 2 HID-uri de 55 inseamna ca te mananca undeva :DLasa unul de 35 pe scurta si gata, nu ai nici o problema, face fata alternatorul fara probleme. Dar masoara si daca iti incarca, e cam ciudat sa iti faca praf 2 baterii daca nu ai probleme cu incarcarea.

 

Amandoua erau de 35w. Alternatorul este in parametri, verificat la service-ul lui Caesar de pe forum saptamana trecuta, releul de incarcare functioneaza perfect. Dupa ce am scos xenonul... alta viata :).

 

Cum ai concluzionat?In mod normal, pornesti consumatorii, si la 4000rpm masori tensiunea pe baterie, trebuie sa fie intre 14,2V si 14,4V.

 

Verificat la 5000 de turatii, cum este si corect de altfel cu ambele faze pornite, iar valoarea de incarcare era in jur de 12.7V, adica nul. Cu halogen incarca 14.1V cu ambele faze pornite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, este corect. Eu, cand i-am facut prima data schimbul de ulei, am cumparat 4 litri, la sfatul unui "mecanic" cu ideea sa bag doar 3,5 l dar, studiind mai bine caracteristicile tehnice, am ajuns la concluzia ca intra 2,5 l fara filtru si 2,8 cu schimbare de filtru de ulei. Dealtfel, scrie si pe motor, langa gaura pe unde torni uleiul: 2500 cm3. Asta nu e capacitatea cilindrica a motorului, ci cantitatea de ulei ce intra in motor. Si vezi ca uleiul se schimba la 10.000 km, nu la 5000 cum mi-a zis mie acelasi mecanic.

 

 

10 000 ? :yikes: ,poate daca bagi numai touring cu ea schimbi la 10 000 km,asa daca mai umbli si prin oras si ieseli cum fac eu,prefer sa schimb la 5000 km

Editat de sonyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FZ6 este o motocicleta gandita pentru oras, pentru viteze relativ mici, pentru macinat in cutie... uleiul schimbat la 5000 km eu zic ca-i o prostie. La mine schimb intre 8000 si 10000 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FZ6 este o motocicleta gandita pentru oras, pentru viteze relativ mici, pentru macinat in cutie... uleiul schimbat la 5000 km eu zic ca-i o prostie. La mine schimb intre 8000 si 10000 km.

asa zic si eu. un 8000 ar fi f ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 000 ? :yikes: ,poate daca bagi numai touring cu ea schimbi la 10 000 km,asa daca mai umbli si prin oras si ieseli cum fac eu,prefer sa schimb la 5000 km

 

La stilul meu de mers, 10000 km pentru un schimb de ulei, cum spune cartea, mi se pare in regula. La Megane, cartea spune sa-i schimbi uleiul la 15.000. Crezi ca e mai bine sa schimbi la 7500? O cheltuiala inutila! Nu te-ai gandit ca, sfaturile astea, cu schimbatul uleiului la jumate de distanta fata de cat scrie in carte, sunt doar o sarlatanie a vanzatorilor de consumabile? Normal, ca ei vand dublu. Eu zic sa schimbati cum scrie la carte, ca nu gresiti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello,

 

Am uitat sa mentionez si aici ca se vinde Pantera. Poate aveti cunostinte/prieteni interesati. Merita vazuta.

Pentru orice intrebare nu ezitati sa ma contactati. Detalii aici:

 

http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-yamaha-fz6%20n-din-2006-460062.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

-As vrea sa-mi achizitionez un FZ6 Fazer(nu stiu cum se numeste varianta cu semicarena, probabil "S") si as vrea sa stiu cate ceva despre modelul incepand cu 2004..

-Consum, ciclistica, se simte vantul in casca daca am 1.75 ? Care sunt problemele cele mai des intalnite ? Eventual alte sfaturi de la voi..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu o am pe a mea de aproape 2 luni de zile,nu am avut nici o problema cu ea,vorbesc despre modelul de fazer6 semicarenat din anul 2005,vantul in casca depinde ce parbriz ,ce casca ai si cu ce viteza mergi,pe orice motocicleta se simte,dar nu ca pa naked,consumul difera in functie de mers,eu am scos undeva la 5,3,asta in conditiile in care 192 de km i-am facut in afara orasului si restu i-am facut in oras,viteza de croaziera fiind intre 80-110 km/h,e o motocicleta foarte linistita,e foarte buna de oras si de asemenea si de iesiri,destul de puternica,98 cai iti sunt de ajuns,nu ai probleme in depasiri,trage ca o nebuna in ture mari,are cric central care e foarte bun :)

 

Mi se pare ca modelul 2004 nu stiu ce probleme are,am citit pe aici la baieti dar nu stiu sa iti zic exact ce,citeste si tu celelalte postari mai pe la inceput si intelegi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este o motocicleta superfiabila. Singura problema care aparea in mode frecvent la modelele din primii doi ani de productie era senzorul de TPS care se schimba ori gratis (in tarile cu apa calda) ori contra cost (aprox 100 E). Dupa aia s-a recunoscut ca era defect de fabricatie, si daca nu ma insel, la modelele incepand cu 2006 nu mai apar astfel de probleme. Daca-ti vei lua un 2004-2005, cu siguranta a fost schimbat demult. Dar asta nu e o regula, ca saracia aia sa se strice...

 

In rest, nu ai nimic de care sa te plangi. Daca iei una intretinuta, de duce de te plictisesti. Pe aici nu am citit nimic din care sa fi reiesit ca FZ6 are o problema majora la.. ceva. Ce s-a mai stricat pe la unu' sau pe la altu' su fost pur ghinioane sau uzuri datorita exploatarii.

 

Ca pe orice naked, datorita pozitiei si a lipsei protectiei, te bate vantul... semicarena mai protejeaza un pic, dar nu suficient. Oricum, poti tine relaxat viteze de croaziera de 130-160. Mai poti imbunatati un pic protectia la vant si aspectul cu un set de carene intregi (daca-ti iei modelul Fazer), carene care te vor usura de vreo 2-300 E.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Proaspat posesor de FZ6S.

Pros: Acceleratie buna, motor silentios, pozitie confortabila in oras. Unghi de bracare decent, aerisire buna, suspensii placute. Motor cuminte in ture mici, fara peak-uri de putere neasteptate cand urci in ture serios.

Cons: Ambreiaj cam tare si prinde foarte sus. Motor PREA SILENTIOS. Zici ca mergi cu motocicleta electrica. La ceva mai multi km pe autostrada a inceput sa ma doara poponeata, deci vreau sa retapitez saua cu ceva extra burete. Dupa juma de ora de mers in oras, incep sa-ti friga poponeata si picioarele de la caldura degajata de motor.

 

De schimbat: Saua cu ceva cu mai mult burete (180-25RON). Parbrizul cu ceva de la Puig/Givi touring (75E). Tobele cu ceva aftermarket (aici om vedea cand om avea bani).

 

M-am obisnuit foarte repede cu el, singurul meu gripe actual e legat de ambreaj care e... ciudat si iti oboseste mana in oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stapanesti sanatos felina bogdan192 :)

 

Pe seara careva la academie? Azi e ceva mai lejera ziua si am chef de o plimbare; stam si noi la un pahar de vorba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cons: Ambreiaj cam tare si prinde foarte sus. Motor PREA SILENTIOS. Zici ca mergi cu motocicleta electrica.

... singurul meu gripe actual e legat de ambreaj care e... ciudat si iti oboseste mana in oras.

Ambreiajul are punctul de prindere reglabil, vezi rozeta din capatul manetei. Daca iti oboseste mana vezi sa nu mearga cablul prea greu pe camasa, trebuie curatat si uns, in conditii normale ambreiajul de Fazer mi se pare foarte usor de actionat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine (S2) ambreiajul merge mai usor ca la CBF, iar mana nu m-a durut de dinainte de a curata cablul la CBF din care a curs noroi, poate e si o problema de obisnuinta insa comenzile la Fazer mi se par foarte precise (mai putin schimbatorul de viteze) si fix cat trebuie de ferme.

 

Am fost la 2 dealeri Yamaha in Paris sa ma lamuresc cu farurile, unul singur a fost capabil sa imi spuna ca "daca e la fel ca T-max, care are aceeasi combinatie de becuri, poate sa imi comande kit de xenon cu bixenon, dar dureaza cateva zile". Nici unul nu a stiut sa imi spuna daca pot gasi garnitura respectiva de la faza scurta si nici codurile produselor care imi trebuie. O sa incerc luni in Rotterdam sau in Amsterdam, poate dau de careva mai priceput, ca as vrea sa imi pun pe scurta singur un kit de pe Honda (am un set nefolosit) si nu am chef sa zdrangane becul in soclu si nici sa improvizez garnituri.

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-Joia trecuta am fost sa vad un fazer din 2004 in cluj..am ramas profund dezamagit, noroc ca nu m-am dus special pentru el, pentru ca aveam treaba in zona..

-Avand in vedere preturile si ca nu prea gasesc varianta semicarenata, cred ca voi opta pentru varianta N(an, minim 2004)

-Sper ca la sfarsitul lui Iulie sau cel tarziu, sfarsitul lui August, sa ma alatur si eu comunitatii FZ6..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in cluj sint preturi mari la moto

-Am fost sa vad motorul asta: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-yamaha-fz6%20fazer-din-2004-457248.html

dar sa zicem ca nu este tocmai in mintile lui..nu vreau sa intru in detalii si sa fac reclama proasta..

-In schimb, am gasit motorul asta: http://www.okazii.ro/motociclete-yamaha/yamaha-fz6-a112835676 , care mi-a placut, chiar daca nu este semicarenat, dar trebuie sa mai fac rost de niste banuti..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta userul GOUL, el are un FZ6 interesant de vanzare. La fel si FLORIN_FZN. Cauta-le anunturile lor la BURSA, macar te duci si arunci un ochi.

 

Fazerul ala cu numere de Anglia e demult timp la vanzare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...