raszvan90 Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 Salut.pentru un fz6n s2 2010 unde as putea gasi bug spoiler, aripioare si masca pt far? Salut.pentru un fz6n s2 2010 unde as putea gasi bug spoiler, aripioare si masca pt far? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 peste tot,depinde ce buget ai,ce firma vrei etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 http://stores.ebay.de/ricambi-weiss-de/Bugspoiler.html cel mai ieftin de aici. dar iti trebuie niste platbanda sa il pui sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raszvan90 Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 Da..e ok pretul..trimit astia si in romania? e dificila operatiunea de montare cu platbandul? peste tot,depinde ce buget ai,ce firma vrei etc Bugetul..de criza..dar se poate mari la nevoie ..pt motor..orice ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 (editat) da. al meu e de la ei. nu e greu de pus sus. Editat August 14, 2013 de florynn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raszvan90 Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 Si aripioarele arata bine..de unde le-ai luat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 le-am facut eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Vinde cineva un suport de topcase ? ps. vechiul fazer: http://psndealer.com/dealersite/images/atkinsrv/vp1783939_1_large.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistercomy Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 Daca e cineva interesat de un Fazer, il vand: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-yamaha-fz%206%20fazer-din-2006-531801.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianB1 Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 Vinzi separat topcase + suport + laterale? Se potrivesc la 2011? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariuss1900 Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 (editat) Salut! 1. De unde pot achzitiona un set de crash paduri ieftine si bune? 2. Nu imi mai merg semnale de nici o culoare, in rest totul merge perfect. Inainte sa moara, avariile faceau un blink si mureau. Ceva sugestii? Editat August 26, 2013 de mariuss1900 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlbaCaZapada Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Neatza lume! Revin cu o trilema: daca trec de 8000 rpm mi se aprinde martorul de "engine trouble warning light". Daca scade turatia, se stinge si becul. Povestea pe scurt e asa: 1. - luat mobra in aprilie 2013 din Tg. Mures. Pe drumul catre Bucuresti, am observat ca becul se aprindea de fiecare data cand acceleram brusc sau luam mana din gaz brusc. 2. - imediat am pornit operatiunea surubarit la mobra: - schimbat ulei (15w50 Bel-Ray) +filtru de ulei - schimbat filtru de aer - schimbat antigel - schimbat bujii - schimbat baterie - verificat contacte - verficat sigurante - curatat/verficat cablu ambreiaj - verificat cabluri acceleratie - cauciucuri noi - schimbat lichid de frana, aerisit/curatat franele fatza/spate (inlocuit una bucata etrier fatza) - si alte cele..(diverse operatiuni de pudrat/cosmetizat) 3.- testat mobra pana la mare si inapoi. Rezultatul a fost ca nu se mai aprindea cand acceleram sau luam mana din gaz brusc, dar tot s-a aprins becul. (Pe drum spre mare dupa ~100 de km de mers pe la 9000/10000 rpm fara probleme, s-a aprins dintr-o data becul.. de data asta insa, se aprindea dupa 7000 rpm. Daca o tineam pana in 7000, uneori 7500 rpm nu se aprindea becul, cum treceam de 7000/7500 rpm - aparea becul!.) Nu si-a pierdut din putere, nu s-a intamplat nimic, ci pur si simplu se aprinde becul si sta aprins cat timp stau la turatiile respective. 4. - facut spume, intrebat in stanga si-n dreapta - nimeni nu s-a mai lovit de asemenea problema. Au mai trecut vreo 3000 de km, dar becul inca se aprindea. 5. - ignorat problema cu becul si plecat in tura cu mobra prin Europa. 6. - intors cu mobra din tura prin Europa dupa vreo 6000 de km in care vacutza s-a comportat impecabil (chiar daca am mers constant cu becul de "engine trouble warning light" aprins). 7. - sesizat probleme cu acceleratia. 8. - dus in service Yamaha, schimbat TPS (problema cu TPS-ul din fabrica). 9. - acceleratia ok acum, Becul inca se aprinde. 10. - schimbat uleiul (LiquiMoly 10w40) + filtrul de ulei + filtrul de aer 11. - iesit la o tura mica de control (500 km) sa verific daca se mai aprinde becul. Primii 100 de km la turatii de 8000/9000 - nicio problema. Dupa 109 km, iar s-a aprins becul. 12. - (multe injuraturi). Am deschis si un topic pe forumul international FZ6 cu problema mea..asa ca, pentru cei care au chef/stare sa citeasca 5 pagini de forum (in engleza) pe problema mea si cu diverse sfaturi si pareri, linkul AICI. Important: - becul se aprinde chiar daca este sau nu in sarcina. - nu imi apare eroare pe bord cand pun contacul dupa ce se aprinde "Becul" sau in timp ce se aprinde "Becul" Ce n-am verificat: pompa de benzina Ce e dubios: cand au verificat cei de la Yamaha erorile, a fost inregistrata o eroare legata de arborele cotit. Nu stiu daca era legata de fostul proprietar sau de becul meu. Intre timp nu am mai verificat daca mi-a mai dat vreo eroare au ba (o voi face dupa ce mai prestez niste drumuri mai lungi). Idei, sugestii, reclamatii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 tobele s-au vandut ,asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariuss1900 Postat August 31, 2013 Share Postat August 31, 2013 Am rezolvat firul de iluminare a placutei de inmatriculare facea masa. Salut! 1. De unde pot achzitiona un set de crash paduri ieftine si bune? 2. Nu imi mai merg semnale de nici o culoare, in rest totul merge perfect. Inainte sa moara, avariile faceau un blink si mureau. Ceva sugestii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 31, 2013 Share Postat August 31, 2013 Salut! 1. De unde pot achzitiona un set de crash paduri ieftine si bune Din păcate, ieftin si bun nu prea există dar te pot ajuta cu crash pads de calitate la preţ corect cu montajul inclus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat August 31, 2013 Share Postat August 31, 2013 Neatza lume! Revin cu o trilema: daca trec de 8000 rpm mi se aprinde martorul de "engine trouble warning light". Daca scade turatia, se stinge si becul. Povestea pe scurt e asa: 1. - luat mobra in aprilie 2013 din Tg. Mures. Pe drumul catre Bucuresti, am observat ca becul se aprindea de fiecare data cand acceleram brusc sau luam mana din gaz brusc. 2. - imediat am pornit operatiunea surubarit la mobra: - schimbat ulei (15w50 Bel-Ray) +filtru de ulei - schimbat filtru de aer - schimbat antigel - schimbat bujii - schimbat baterie - verificat contacte - verficat sigurante - curatat/verficat cablu ambreiaj - verificat cabluri acceleratie - cauciucuri noi - schimbat lichid de frana, aerisit/curatat franele fatza/spate (inlocuit una bucata etrier fatza) - si alte cele..(diverse operatiuni de pudrat/cosmetizat) 3.- testat mobra pana la mare si inapoi. Rezultatul a fost ca nu se mai aprindea cand acceleram sau luam mana din gaz brusc, dar tot s-a aprins becul. (Pe drum spre mare dupa ~100 de km de mers pe la 9000/10000 rpm fara probleme, s-a aprins dintr-o data becul.. de data asta insa, se aprindea dupa 7000 rpm. Daca o tineam pana in 7000, uneori 7500 rpm nu se aprindea becul, cum treceam de 7000/7500 rpm - aparea becul!.) Nu si-a pierdut din putere, nu s-a intamplat nimic, ci pur si simplu se aprinde becul si sta aprins cat timp stau la turatiile respective. 4. - facut spume, intrebat in stanga si-n dreapta - nimeni nu s-a mai lovit de asemenea problema. Au mai trecut vreo 3000 de km, dar becul inca se aprindea. 5. - ignorat problema cu becul si plecat in tura cu mobra prin Europa. 6. - intors cu mobra din tura prin Europa dupa vreo 6000 de km in care vacutza s-a comportat impecabil (chiar daca am mers constant cu becul de "engine trouble warning light" aprins). 7. - sesizat probleme cu acceleratia. 8. - dus in service Yamaha, schimbat TPS (problema cu TPS-ul din fabrica). 9. - acceleratia ok acum, Becul inca se aprinde. 10. - schimbat uleiul (LiquiMoly 10w40) + filtrul de ulei + filtrul de aer 11. - iesit la o tura mica de control (500 km) sa verific daca se mai aprinde becul. Primii 100 de km la turatii de 8000/9000 - nicio problema. Dupa 109 km, iar s-a aprins becul. 12. - (multe injuraturi). Am deschis si un topic pe forumul international FZ6 cu problema mea..asa ca, pentru cei care au chef/stare sa citeasca 5 pagini de forum (in engleza) pe problema mea si cu diverse sfaturi si pareri, linkul AICI. Important: - becul se aprinde chiar daca este sau nu in sarcina. - nu imi apare eroare pe bord cand pun contacul dupa ce se aprinde "Becul" sau in timp ce se aprinde "Becul" Ce n-am verificat: pompa de benzina Ce e dubios: cand au verificat cei de la Yamaha erorile, a fost inregistrata o eroare legata de arborele cotit. Nu stiu daca era legata de fostul proprietar sau de becul meu. Intre timp nu am mai verificat daca mi-a mai dat vreo eroare au ba (o voi face dupa ce mai prestez niste drumuri mai lungi). Idei, sugestii, reclamatii? probleme cu TPSUL ??? ce an e fazerul?din ce stiu doar modelul 2004 are problema asta cu TPS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 31, 2013 Share Postat August 31, 2013 Pai a zis ca a schimbat senzorul TPS @alba ca zapada Eu as verifica si pompa de ulei. Si posteaza asta si pe topicul de service, acolo intra mai multa lume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Septembrie 1, 2013 Share Postat Septembrie 1, 2013 Mai degraba, eu as verifica sonda care transmite presiunea uleiului. Daca pompa de ulei nu-si facea treaba, la cat a mers cu becul aprins, se bulea motorul. Zic si eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 1, 2013 Share Postat Septembrie 1, 2013 Are doar senzor de nivel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Septembrie 3, 2013 Share Postat Septembrie 3, 2013 Neatza lume! Revin cu o trilema: daca trec de 8000 rpm mi se aprinde martorul de "engine trouble warning light". Daca scade turatia, se stinge si becul. Povestea pe scurt e asa: 1. - luat mobra in aprilie 2013 din Tg. Mures. Pe drumul catre Bucuresti, am observat ca becul se aprindea de fiecare data cand acceleram brusc sau luam mana din gaz brusc. 2. - imediat am pornit operatiunea surubarit la mobra: - schimbat ulei (15w50 Bel-Ray) +filtru de ulei - schimbat filtru de aer - schimbat antigel - schimbat bujii - schimbat baterie - verificat contacte - verficat sigurante - curatat/verficat cablu ambreiaj - verificat cabluri acceleratie - cauciucuri noi - schimbat lichid de frana, aerisit/curatat franele fatza/spate (inlocuit una bucata etrier fatza) - si alte cele..(diverse operatiuni de pudrat/cosmetizat) 3.- testat mobra pana la mare si inapoi. Rezultatul a fost ca nu se mai aprindea cand acceleram sau luam mana din gaz brusc, dar tot s-a aprins becul. (Pe drum spre mare dupa ~100 de km de mers pe la 9000/10000 rpm fara probleme, s-a aprins dintr-o data becul.. de data asta insa, se aprindea dupa 7000 rpm. Daca o tineam pana in 7000, uneori 7500 rpm nu se aprindea becul, cum treceam de 7000/7500 rpm - aparea becul!.) Nu si-a pierdut din putere, nu s-a intamplat nimic, ci pur si simplu se aprinde becul si sta aprins cat timp stau la turatiile respective. 4. - facut spume, intrebat in stanga si-n dreapta - nimeni nu s-a mai lovit de asemenea problema. Au mai trecut vreo 3000 de km, dar becul inca se aprindea. 5. - ignorat problema cu becul si plecat in tura cu mobra prin Europa. 6. - intors cu mobra din tura prin Europa dupa vreo 6000 de km in care vacutza s-a comportat impecabil (chiar daca am mers constant cu becul de "engine trouble warning light" aprins). 7. - sesizat probleme cu acceleratia. 8. - dus in service Yamaha, schimbat TPS (problema cu TPS-ul din fabrica). 9. - acceleratia ok acum, Becul inca se aprinde. 10. - schimbat uleiul (LiquiMoly 10w40) + filtrul de ulei + filtrul de aer 11. - iesit la o tura mica de control (500 km) sa verific daca se mai aprinde becul. Primii 100 de km la turatii de 8000/9000 - nicio problema. Dupa 109 km, iar s-a aprins becul. 12. - (multe injuraturi). Am deschis si un topic pe forumul international FZ6 cu problema mea..asa ca, pentru cei care au chef/stare sa citeasca 5 pagini de forum (in engleza) pe problema mea si cu diverse sfaturi si pareri, linkul AICI. Important: - becul se aprinde chiar daca este sau nu in sarcina. - nu imi apare eroare pe bord cand pun contacul dupa ce se aprinde "Becul" sau in timp ce se aprinde "Becul" Ce n-am verificat: pompa de benzina Ce e dubios: cand au verificat cei de la Yamaha erorile, a fost inregistrata o eroare legata de arborele cotit. Nu stiu daca era legata de fostul proprietar sau de becul meu. Intre timp nu am mai verificat daca mi-a mai dat vreo eroare au ba (o voi face dupa ce mai prestez niste drumuri mai lungi). Idei, sugestii, reclamatii? Ceva asemanator am avut si eu numai ca problema a fost de la baterie. Nu aparea eroare dar becul acela se aprindea la acceleratii,turatii inalte sau revenire in relanti. Am pus bateria la incarcat si s-a rezolvat. In concluzie,verifica incarcarea si toate mufele(in partea stanga sub sa se afla: starting circuit cut-off relay ) . Este posibil ca pinii sa fie oxidati. O alta rezolvare ar fi sa scoti bornele de la baterie si sa le unesti intre ele pentru 15sec. , uneori da rezultate. Ca un comentariu rautacios ar fi ca nu exista eroare care sa aibe legatura cu arborele cotit.Asa ca ,trage tu concluziile . Senzorul TPS nu iti da eroare in bord decat atunci cand motorul devine inutilizabil,asa ca pana la un bec aprins din cauza TPS ,motorul tau va functiona foarte rau ( nu are relanti sau ramane fara el dupa prima accelerare,motorul ramane turat sau se opreste in mers , nu se accelereaza si scoate fum ca o locomotiva obosita). Ar mai si : intake air temperature sensor. O zi buna si succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 ma fratilor ,cum naiba sa fi pe motor in mers,dau sa opresc camera gopro din telecomanda care era legata de chei,si ma trezesc ca raman cu cheile in mana si motocicleta tot mergea,am ramas uimit,bag cheia in contact si mi-am vazut de drum,apoi trag pe dreapta,opresc motorul,pun contactul,scot cheia,ramane contactul pus,si surpriza,pot porni motorul fara cheie ),o trebuii sa schimb contactul? cam cat m-ar costa? ce bate vantul prin desertul asta,ati amutit mai nene? nu mai graiti nimic? nu o punem si noi de o intalnire asa ca intre fazeristi ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 ma fratilor ,cum naiba sa fi pe motor in mers,dau sa opresc camera gopro din telecomanda care era legata de chei,si ma trezesc ca raman cu cheile in mana si motocicleta tot mergea,am ramas uimit,bag cheia in contact si mi-am vazut de drum,apoi trag pe dreapta,opresc motorul,pun contactul,scot cheia,ramane contactul pus,si surpriza,pot porni motorul fara cheie ),o trebuii sa schimb contactul? cam cat m-ar costa? ce bate vantul prin desertul asta,ati amutit mai nene? nu mai graiti nimic? nu o punem si noi de o intalnire asa ca intre fazeristi ??? Zici ca porneste fara cheie, a ? unde ziceai ca stai ? ) Cei cu fz-uri nu sunt prea comunicativi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Pai a fost o vreme cand ne intalneam joia la Academie si apoi mergeam in gasca la o bere, un mic, ceva. Ideea e ca multi le-am schimbat si s-a cam dus obiceiul de joi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 Zici ca porneste fara cheie, a ? unde ziceai ca stai ? ) Cei cu fz-uri nu sunt prea comunicativi.. din pacate pentru hoti nu intra alte cheie si de asemenea fata mea e bine securizata ,poi laso incolo de academie,ne organizam noi si dam o tura pana undeva la un suc,o barfa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianB1 Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 Pai a fost o vreme cand ne intalneam joia la Academie si apoi mergeam in gasca la o bere, un mic, ceva. Ideea e ca multi le-am schimbat si s-a cam dus obiceiul de joi A fost o vreme, acum vreo 10 ani, cand toti motociclistii din Bucuresti se intalneau la Arc si nu era deloc aglomerat, ca erau vreo 20-30; dar vremea trece, obiceiurile se schimba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.