Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Florin, din ce ti-ai facut parbrizul, plexiglass?

M-ar interesa un pinten pt moto, dar parca nu ma lasa inima sa dau 150E pe unu' nou,ma gandesc ca unul home made din fibra ar iesi mai ieftin. Te pricepi si la asa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Florin, din ce ti-ai facut parbrizul, plexiglass?

M-ar interesa un pinten pt moto, dar parca nu ma lasa inima sa dau 150E pe unu' nou,ma gandesc ca unul home made din fibra ar iesi mai ieftin. Te pricepi si la asa ceva?

plexic.azi am mai facut unu pt chopper.

nu ma pricep. daca m-as pricepe mi-as face si eu niste mini carene laterale la moto. am io ceva in minte da imi tr cineva priceput sa imi faca. am auzit ca e cineva peaici pe la noi care face. ma interesez si daca aflu ceva te ajut cum pot cu cea mai mare placere.

Editat de florynn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motogpricambi.com

 

vezi ca au aia tot felul de cacaturi si ornamente pentru FZS... daca ai nevoie de inspiratie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Mă alătur și eu acestui grup cu un FZ6N S2, din 2007.

 

Am o întrebare pentru cine mă poate ajuta. În oraș temperatura se apropie foarte mult de 100 grade, dacă prind un semafor care durează, îmi sare de 100 cu câteva grade. Este normal așa ceva? Care este temperatura maximă cu care se poate rula în condiții de siguranță?

 

Cât despre lichidul de răcire, este antigel, nu știu exact ce tip, deoarece abia am cumpărat-o. Ce îmi sugerați să folosesc?

 

Vă mulțumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am ajuns la acel moment in care trebuie sa-mi schimba bateria. De unde pot sa-mi iau si eu o baterie, din Bucuresti.

Multumesc!

Editat de Thot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Mă alătur și eu acestui grup cu un FZ6N S2, din 2007.

 

Am o întrebare pentru cine mă poate ajuta. În oraș temperatura se apropie foarte mult de 100 grade, dacă prind un semafor care durează, îmi sare de 100 cu câteva grade. Este normal așa ceva? Care este temperatura maximă cu care se poate rula în condiții de siguranță?

 

Cât despre lichidul de răcire, este antigel, nu știu exact ce tip, deoarece abia am cumpărat-o. Ce îmi sugerați să folosesc?

 

Vă mulțumesc!

 

Salut!

S-o stapanesti sanatos, fara incidente!

Si eu tot un S2 am, dar Fazer si, pe caldura asta, tot la 100 de grade sta apa (antigelul). Ideea este ca este o temperatura normala pentru vara si de aceea trebuie sa pui un antigel cu un prag de fierbere mai ridicat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am ajuns la acel moment in care trebuie sa-mi schimba bateria. De unde pot sa-mi iau si eu o baterie, din Bucuresti.

Multumesc!

MyMoto - iti recomand Yuasa pe gel.

Magazinul Varta - e undeva pe Stefan cel Mare, intre intersectia cu Floreasca si Lizeanu, pe partea dreapta cum te duci spre Obor. E un magazinas mic, de pe moto il ratezi cu succes, asa ca va trebui sa o iei un pic la picior.

Mai ai BauMaxx unde au baterii moto Victor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor , o dilema are si varu meu , are un FZ6N din 2006 ,si a ramas fara curent , deloc, zero curent.

a pus alta baterie , adica a cumparat una noua, varta, . cu asta noua a pornit fara probleme, a facut un drum prin Buc dimineatea si a lasat-o pana seara, cand a vrut sa plece iar, dar la pornire nici bordul nu se mai aprinde , deci iar aproappe fara curent.

ce ar putea fi picat, ati mai avut asemenea probleme?? si cum se remediaza ??

Multumesc anticipat tuturor si asfalt uscat si mult.va doresc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor , o dilema are si varu meu , are un FZ6N din 2006 ,si a ramas fara curent , deloc, zero curent.

a pus alta baterie , adica a cumparat una noua, varta, . cu asta noua a pornit fara probleme, a facut un drum prin Buc dimineatea si a lasat-o pana seara, cand a vrut sa plece iar, dar la pornire nici bordul nu se mai aprinde , deci iar aproappe fara curent.

ce ar putea fi picat, ati mai avut asemenea probleme?? si cum se remediaza ??

Multumesc anticipat tuturor si asfalt uscat si mult.va doresc

Pai vezi sa nu aiba vreun consumator suplimentar si sa haleasca tot curentul pe acolo (xenon, alarma, proiectoare, priza 12V). Daca nu e asta, atunci trebuie verificata instalatia electrica si vazut pe unde pierde curent. Apropo, am halit curentul in timp ce statea oprita sau in mers?

 

Bucuresteni, maine ne vedem si noi la Academie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai vezi sa nu aiba vreun consumator suplimentar si sa haleasca tot curentul pe acolo (xenon, alarma, proiectoare, priza 12V). Daca nu e asta, atunci trebuie verificata instalatia electrica si vazut pe unde pierde curent. Apropo, am halit curentul in timp ce statea oprita sau in mers?

 

sal. si merci de raspuns

nu are niciun consumator suplimentar

a halit curentul in timp ce statea oprita.... deci trebe verif instalatia electrica .................??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

ce ar putea fi picat, ati mai avut asemenea probleme?? si cum se remediaza ??

Releul de incarcare - posibil sa fie dus si sa mearga doar pe baterie pana o goleste. Se verifica usor, pui bateria incarcata pe moto, masori tensiunea, pornesti motorul, masori tensiunea, trebuie sa fie intre 13.8 si 14.5, daca e sub 13.5 inseamna ca nu incarca deloc.

 

Daca descarca bateria fiind oprita, ceea ce e greu de crezut, pui aparatul de masura pe sigurante si masori curentul care trece prin aparat (nu tensiunea) ca sa vezi unde ai consum.

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Mă alătur și eu acestui grup cu un FZ6N S2, din 2007.

 

Am o întrebare pentru cine mă poate ajuta. În oraș temperatura se apropie foarte mult de 100 grade, dacă prind un semafor care durează, îmi sare de 100 cu câteva grade. Este normal așa ceva? Care este temperatura maximă cu care se poate rula în condiții de siguranță?

 

Cât despre lichidul de răcire, este antigel, nu știu exact ce tip, deoarece abia am cumpărat-o. Ce îmi sugerați să folosesc?

 

Vă mulțumesc!

 

 

Confirm, am versiuena carenata, S2 din 2007 si asa face.

La 100 grade porneste ventilatorul si il opreste cand scade la 95.

Nu mi-a crescut niciodata peste 107.

Nu mia tin mine exact care era pragul de led rosu din carte. Parca 120 dar nu sunt sigur. In mod cert peste 110.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Releul de incarcare - posibil sa fie dus si sa mearga doar pe baterie pana o goleste. Se verifica usor, pui bateria incarcata pe moto, masori tensiunea, pornesti motorul, masori tensiunea, trebuie sa fie intre 13.8 si 14.5, daca e sub 13.5 inseamna ca nu incarca deloc.

 

Daca descarca bateria fiind oprita, ceea ce e greu de crezut, pui aparatul de masura pe sigurante si masori curentul care trece prin aparat (nu tensiunea) ca sa vezi unde ai consum.

 

Multumesc mult de explicatii Adriane

s-a rezolvat problema... el si-a adus motorul de la un prieten , de la garaj ,in fata blocului,, siii ....... a vrut sa blocheze roata dar a lasat-o cu pozitiile pornite, si de aici toata treaba cu consumul in timp ce era oprita .... cam tarziu si-a dat seama ( a mai cumparat si baterie noua)... acum a incarcat bateria si e ok........ doar sa n-o mai lase blegu iar cu luminile aprinse.

Numai bine tuturor ...... asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tati, la motociclete nu poti lasa pozitia pornita (daca nu uiti cheile in contact) , e vre-o matzocherie facuta la instalatia electrica.

Nu e nici o matzocherie. Contactul mai are o pozitie, dupa blocare, in care se aprind luminile de pozitie pentru parcare pe timp de noapte. Si poti lua cheia si s-o inghiti, luminile de pozitie tot aprinse raman. Asa am patit si eu la inceputuri, dar doar odata. A doua oare deja e...

Editat de Shepard
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum se gandesc japonejii astia la toate! Daca era contact facut de romani, era fara chestia asta cu luminila de pozitie ca, de! "merge si asa"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Confirm, am versiuena carenata, S2 din 2007 si asa face. La 100 grade porneste ventilatorul si il opreste cand scade la 95. Nu mi-a crescut niciodata peste 107. Nu mia tin mine exact care era pragul de led rosu din carte. Parca 120 dar nu sunt sigur. In mod cert peste 110.

Dupa 116°C incep problemele

 

poate e pe parcare, ultima poziție de la contact

Intradevar este pozitia de parcare. Pozitiile raman aprinse si poti folosii doar avariile si semnal stanga, dreapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma ajuta si pe mine cineva cum sa reglez ora din bord de la un fazer din 2005? am inteles ca mai sunt cativa care au probleme si s-au lasat pagubasi :baldy:

 

Inca o intrebare la cat trebuie verificata distributia?

 

mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa 116°C incep problemele

 

Nasol daca ajungi acolo, la cat am mers in oras nu tin minte sa-mi fi de 107°C.

La cat timp trebuie schimbat lichidul de racire? Sau nu se schimba, doar se completeaza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nasol daca ajungi acolo, la cat am mers in oras nu tin minte sa-mi fi de 107°C.

La cat timp trebuie schimbat lichidul de racire? Sau nu se schimba, doar se completeaza?

 

La 4 ani se schimba lichidul de racire.

107 grade C e inca in parametri, nu imi fac griji. Oricum s-a intamplat o data cand erau vreo 39-40 de grade afara. Eu eram mai rau decat motorul :).

 

ma ajuta si pe mine cineva cum sa reglez ora din bord de la un fazer din 2005? am inteles ca mai sunt cativa care au probleme si s-au lasat pagubasi :baldy:

 

Inca o intrebare la cat trebuie verificata distributia?

 

mersi

 

la 2007 distributia se verifica la 42k km, conform cartii.

in carte nu scrie insa cat de repede sa verifici intinzatorul de lant. Se pare totusi ca asta se poate uza mai repede, si poate da un tzacanit (de la uzura lui) sau un uruit daca nu mai intinde corect lantzul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi frumos,nu stiu cum ii zice la distributie in engleza ca nu am manualul in romana,am citit pe acolo mai multe,dar de distributie nu stiu ce sa zic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nasol daca ajungi acolo, la cat am mers in oras nu tin minte sa-mi fi de 107°C.

La cat timp trebuie schimbat lichidul de racire? Sau nu se schimba, doar se completeaza?

 

Nu e nasol deloc, uite aici valorile.

post-39187-0-56850900-1340090431_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...