Florynn Postat Iunie 3, 2012 Share Postat Iunie 3, 2012 ma costa 350 ron unu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 Florin, din ce ti-ai facut parbrizul, plexiglass? M-ar interesa un pinten pt moto, dar parca nu ma lasa inima sa dau 150E pe unu' nou,ma gandesc ca unul home made din fibra ar iesi mai ieftin. Te pricepi si la asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 (editat) Florin, din ce ti-ai facut parbrizul, plexiglass? M-ar interesa un pinten pt moto, dar parca nu ma lasa inima sa dau 150E pe unu' nou,ma gandesc ca unul home made din fibra ar iesi mai ieftin. Te pricepi si la asa ceva? plexic.azi am mai facut unu pt chopper. nu ma pricep. daca m-as pricepe mi-as face si eu niste mini carene laterale la moto. am io ceva in minte da imi tr cineva priceput sa imi faca. am auzit ca e cineva peaici pe la noi care face. ma interesez si daca aflu ceva te ajut cum pot cu cea mai mare placere. Editat Iunie 4, 2012 de florynn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 motogpricambi.com vezi ca au aia tot felul de cacaturi si ornamente pentru FZS... daca ai nevoie de inspiratie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Deimos Postat Iunie 10, 2012 Share Postat Iunie 10, 2012 Salut, Mă alătur și eu acestui grup cu un FZ6N S2, din 2007. Am o întrebare pentru cine mă poate ajuta. În oraș temperatura se apropie foarte mult de 100 grade, dacă prind un semafor care durează, îmi sare de 100 cu câteva grade. Este normal așa ceva? Care este temperatura maximă cu care se poate rula în condiții de siguranță? Cât despre lichidul de răcire, este antigel, nu știu exact ce tip, deoarece abia am cumpărat-o. Ce îmi sugerați să folosesc? Vă mulțumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thot Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 (editat) Salut, Am ajuns la acel moment in care trebuie sa-mi schimba bateria. De unde pot sa-mi iau si eu o baterie, din Bucuresti. Multumesc! Editat Iunie 11, 2012 de Thot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 Salut, Mă alătur și eu acestui grup cu un FZ6N S2, din 2007. Am o întrebare pentru cine mă poate ajuta. În oraș temperatura se apropie foarte mult de 100 grade, dacă prind un semafor care durează, îmi sare de 100 cu câteva grade. Este normal așa ceva? Care este temperatura maximă cu care se poate rula în condiții de siguranță? Cât despre lichidul de răcire, este antigel, nu știu exact ce tip, deoarece abia am cumpărat-o. Ce îmi sugerați să folosesc? Vă mulțumesc! Salut! S-o stapanesti sanatos, fara incidente! Si eu tot un S2 am, dar Fazer si, pe caldura asta, tot la 100 de grade sta apa (antigelul). Ideea este ca este o temperatura normala pentru vara si de aceea trebuie sa pui un antigel cu un prag de fierbere mai ridicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 Salut, Am ajuns la acel moment in care trebuie sa-mi schimba bateria. De unde pot sa-mi iau si eu o baterie, din Bucuresti. Multumesc! MyMoto - iti recomand Yuasa pe gel. Magazinul Varta - e undeva pe Stefan cel Mare, intre intersectia cu Floreasca si Lizeanu, pe partea dreapta cum te duci spre Obor. E un magazinas mic, de pe moto il ratezi cu succes, asa ca va trebui sa o iei un pic la picior. Mai ai BauMaxx unde au baterii moto Victor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin10 Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 Salutare tuturor , o dilema are si varu meu , are un FZ6N din 2006 ,si a ramas fara curent , deloc, zero curent. a pus alta baterie , adica a cumparat una noua, varta, . cu asta noua a pornit fara probleme, a facut un drum prin Buc dimineatea si a lasat-o pana seara, cand a vrut sa plece iar, dar la pornire nici bordul nu se mai aprinde , deci iar aproappe fara curent. ce ar putea fi picat, ati mai avut asemenea probleme?? si cum se remediaza ?? Multumesc anticipat tuturor si asfalt uscat si mult.va doresc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 (editat) deflector fzs 98-2001 la 120 ron si parbriz touring la 190 ron 0751232565 pt deflector nu se gaureste parbrizul original. Editat Iunie 13, 2012 de florynn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 Salutare tuturor , o dilema are si varu meu , are un FZ6N din 2006 ,si a ramas fara curent , deloc, zero curent. a pus alta baterie , adica a cumparat una noua, varta, . cu asta noua a pornit fara probleme, a facut un drum prin Buc dimineatea si a lasat-o pana seara, cand a vrut sa plece iar, dar la pornire nici bordul nu se mai aprinde , deci iar aproappe fara curent. ce ar putea fi picat, ati mai avut asemenea probleme?? si cum se remediaza ?? Multumesc anticipat tuturor si asfalt uscat si mult.va doresc Pai vezi sa nu aiba vreun consumator suplimentar si sa haleasca tot curentul pe acolo (xenon, alarma, proiectoare, priza 12V). Daca nu e asta, atunci trebuie verificata instalatia electrica si vazut pe unde pierde curent. Apropo, am halit curentul in timp ce statea oprita sau in mers? Bucuresteni, maine ne vedem si noi la Academie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin10 Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 Pai vezi sa nu aiba vreun consumator suplimentar si sa haleasca tot curentul pe acolo (xenon, alarma, proiectoare, priza 12V). Daca nu e asta, atunci trebuie verificata instalatia electrica si vazut pe unde pierde curent. Apropo, am halit curentul in timp ce statea oprita sau in mers? sal. si merci de raspuns nu are niciun consumator suplimentar a halit curentul in timp ce statea oprita.... deci trebe verif instalatia electrica .................?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 (editat) ce ar putea fi picat, ati mai avut asemenea probleme?? si cum se remediaza ?? Releul de incarcare - posibil sa fie dus si sa mearga doar pe baterie pana o goleste. Se verifica usor, pui bateria incarcata pe moto, masori tensiunea, pornesti motorul, masori tensiunea, trebuie sa fie intre 13.8 si 14.5, daca e sub 13.5 inseamna ca nu incarca deloc. Daca descarca bateria fiind oprita, ceea ce e greu de crezut, pui aparatul de masura pe sigurante si masori curentul care trece prin aparat (nu tensiunea) ca sa vezi unde ai consum. Editat Iunie 13, 2012 de AdrianB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bambiloid1 Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 Salut, Mă alătur și eu acestui grup cu un FZ6N S2, din 2007. Am o întrebare pentru cine mă poate ajuta. În oraș temperatura se apropie foarte mult de 100 grade, dacă prind un semafor care durează, îmi sare de 100 cu câteva grade. Este normal așa ceva? Care este temperatura maximă cu care se poate rula în condiții de siguranță? Cât despre lichidul de răcire, este antigel, nu știu exact ce tip, deoarece abia am cumpărat-o. Ce îmi sugerați să folosesc? Vă mulțumesc! Confirm, am versiuena carenata, S2 din 2007 si asa face. La 100 grade porneste ventilatorul si il opreste cand scade la 95. Nu mi-a crescut niciodata peste 107. Nu mia tin mine exact care era pragul de led rosu din carte. Parca 120 dar nu sunt sigur. In mod cert peste 110. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin10 Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 Releul de incarcare - posibil sa fie dus si sa mearga doar pe baterie pana o goleste. Se verifica usor, pui bateria incarcata pe moto, masori tensiunea, pornesti motorul, masori tensiunea, trebuie sa fie intre 13.8 si 14.5, daca e sub 13.5 inseamna ca nu incarca deloc. Daca descarca bateria fiind oprita, ceea ce e greu de crezut, pui aparatul de masura pe sigurante si masori curentul care trece prin aparat (nu tensiunea) ca sa vezi unde ai consum. Multumesc mult de explicatii Adriane s-a rezolvat problema... el si-a adus motorul de la un prieten , de la garaj ,in fata blocului,, siii ....... a vrut sa blocheze roata dar a lasat-o cu pozitiile pornite, si de aici toata treaba cu consumul in timp ce era oprita .... cam tarziu si-a dat seama ( a mai cumparat si baterie noua)... acum a incarcat bateria si e ok........ doar sa n-o mai lase blegu iar cu luminile aprinse. Numai bine tuturor ...... asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 (editat) tati, la motociclete nu poti lasa pozitia pornita (daca nu uiti cheile in contact) , e vre-o matzocherie facuta la instalatia electrica. Nu e nici o matzocherie. Contactul mai are o pozitie, dupa blocare, in care se aprind luminile de pozitie pentru parcare pe timp de noapte. Si poti lua cheia si s-o inghiti, luminile de pozitie tot aprinse raman. Asa am patit si eu la inceputuri, dar doar odata. A doua oare deja e... Editat Iunie 13, 2012 de Shepard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 Da, e pozitia aia de dupa LOCK, adica o blochezi si lasi pozitia aprinsa. Si modelul meu are asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 Cum se gandesc japonejii astia la toate! Daca era contact facut de romani, era fara chestia asta cu luminila de pozitie ca, de! "merge si asa" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 Da, e pozitia aia de dupa LOCK, adica o blochezi si lasi pozitia aprinsa. Si modelul meu are asa ceva. poate e pe parcare, ultima poziție de la contact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctlnext Postat Iunie 16, 2012 Share Postat Iunie 16, 2012 Confirm, am versiuena carenata, S2 din 2007 si asa face. La 100 grade porneste ventilatorul si il opreste cand scade la 95. Nu mi-a crescut niciodata peste 107. Nu mia tin mine exact care era pragul de led rosu din carte. Parca 120 dar nu sunt sigur. In mod cert peste 110. Dupa 116°C incep problemele poate e pe parcare, ultima poziție de la contact Intradevar este pozitia de parcare. Pozitiile raman aprinse si poti folosii doar avariile si semnal stanga, dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 ma ajuta si pe mine cineva cum sa reglez ora din bord de la un fazer din 2005? am inteles ca mai sunt cativa care au probleme si s-au lasat pagubasi Inca o intrebare la cat trebuie verificata distributia? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thot Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 Dupa 116°C incep problemele Nasol daca ajungi acolo, la cat am mers in oras nu tin minte sa-mi fi de 107°C. La cat timp trebuie schimbat lichidul de racire? Sau nu se schimba, doar se completeaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bambiloid1 Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 Nasol daca ajungi acolo, la cat am mers in oras nu tin minte sa-mi fi de 107°C. La cat timp trebuie schimbat lichidul de racire? Sau nu se schimba, doar se completeaza? La 4 ani se schimba lichidul de racire. 107 grade C e inca in parametri, nu imi fac griji. Oricum s-a intamplat o data cand erau vreo 39-40 de grade afara. Eu eram mai rau decat motorul . ma ajuta si pe mine cineva cum sa reglez ora din bord de la un fazer din 2005? am inteles ca mai sunt cativa care au probleme si s-au lasat pagubasi Inca o intrebare la cat trebuie verificata distributia? mersi la 2007 distributia se verifica la 42k km, conform cartii. in carte nu scrie insa cat de repede sa verifici intinzatorul de lant. Se pare totusi ca asta se poate uza mai repede, si poate da un tzacanit (de la uzura lui) sau un uruit daca nu mai intinde corect lantzul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 mersi frumos,nu stiu cum ii zice la distributie in engleza ca nu am manualul in romana,am citit pe acolo mai multe,dar de distributie nu stiu ce sa zic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctlnext Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Nasol daca ajungi acolo, la cat am mers in oras nu tin minte sa-mi fi de 107°C. La cat timp trebuie schimbat lichidul de racire? Sau nu se schimba, doar se completeaza? Nu e nasol deloc, uite aici valorile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.