Cesar Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Poti sa ma ajuti si pe mine cu manualul pt FZ6-S ca si eu am gasit un manual in care zice 467ml sau fara arc si cu jamba presata la maxim sa ramana 134mm. Am uleiul am semeringurile si tr sa ma apuc de ele. Pe site la motul daca dai zice ca vrea 5W pt FZ6-S FORK OIL FACTORY LINE LIGHT 5W (a) a. Alternative recommendations: 10W Tot in manual ai si valoarea pentru air-gap. Inaltimea coloanei de ar, cu jamba fara arc, compelt comprimata. Asta este informatia cea mai precisa pe care trebuie sa o folosesti cand servisezi suspensia fata. Daca nu cureti complet de ulei furca si nu o demontezi, ramane ceva ulei in ea si daca pui respectiva cantitate de ulei, poate rezulta intr-un air-gap prea mic. Consecinta cea mai dezastruoasa poate fi un bottoming pe o franare mai serioasa care te va duce direct pe jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Buna, Am un parbriz turing si aeru-mi da-n cap Aveti idee daca cel original sau cel racing e mai silentios? Adica daca-mi da aeru-n umeri? Multam' Depide de cat de inalt esti, nu exista parbriz optim universal. Mie ala original imi da aerul in zona gatului, e perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 (editat) Depide de cat de inalt esti, nu exista parbriz optim universal. Mie ala original imi da aerul in zona gatului, e perfect. Mda, exact cum banuiam, se pare ca suntem la fel de "inalti" multumesc Are cineva parbriz ca in imaginea de mai jos? Daca da, cum e? Editat Iunie 12, 2013 de Dane_Bad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 in cate ture e normal sa stea motorul la relantiu ? ma refer fazerul pe injectie nu are relantiu fix. trebuie sa oscileze intre minim 1150 si 1350 maxim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Poti sa ma ajuti si pe mine cu manualul pt FZ6-S ca si eu am gasit un manual in care zice 467ml sau fara arc si cu jamba presata la maxim sa ramana 134mm. Am uleiul am semeringurile si tr sa ma apuc de ele. Pe site la motul daca dai zice ca vrea 5W pt FZ6-S FORK OIL FACTORY LINE LIGHT 5W (a) a. Alternative recommendations: 10W am manualul original cumparat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Buna, Am un parbriz turing si aeru-mi da-n cap Aveti idee daca cel original sau cel racing e mai silentios? Adica daca-mi da aeru-n umeri? Multam' nefiind o motocicleta sport nu exista parbriz race. pur si simplu este o motoreta de touring sau nakaed dupa caz. atata timp cat pozitia de condus a trunchiului cu bazinul este de 90 grade doar un parbriz gen bmw rt 1150 poate sa iti arunce aerul pe spate. in rest toate existente deflecteaza aerul mai sus sau mai jos, niciodata peste tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Buna, Am un parbriz turing si aeru-mi da-n cap Aveti idee daca cel original sau cel racing e mai silentios? Adica daca-mi da aeru-n umeri? Multam' daca da aeru mai jos e mai ok. galagie face oricum. inalta putin parbrizu sau curbeazal sus spre exterior si asa iti va da mai sus aeru. poate peste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Dar cat de inalti sunteti de aveti probleme cu vantul ? peste 1.85m ? Mi se pare foarte ok, parbrizul original de pe fz6.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Da, peste 1,85. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Buna, Nici vorba sa mai pun ceva peste parbriz ca sa arate ca o vela sau ca Vespa Am 170, am sa-i indoi ultimii 10cm mai vertical, daca nu o sa-l tai la dimensiunea unuia original Iar la parbriz racing ma refeream la cel double bubble cum am pus poza mai sus cu cateva posturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Buna, Nici vorba sa mai pun ceva peste parbriz ca sa arate ca o vela sau ca Vespa Am 170, am sa-i indoi ultimii 10cm mai vertical, daca nu o sa-l tai la dimensiunea unuia original Iar la parbriz racing ma refeream la cel double bubble cum am pus poza mai sus cu cateva posturi Eu am 1.75 si n-am problema asta..incearca un parbriz original.. Ai FZS sau FZ6 ? Daca ai FZS, nu ma pronunt, banuiesc ca este o alta aerodinamica.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Eu am 1.75 si n-am problema asta..incearca un parbriz original.. Ai FZS sau FZ6 ? Daca ai FZS, nu ma pronunt, banuiesc ca este o alta aerodinamica.. Am FZS, dar nu conteaza, am avut mai multe motociclete si la fiecare parbrizul turing imi facea zgomot,, cel original nu, atata doar ca la viteze peste 160 simteam vantul in umeri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Am FZS, dar nu conteaza, am avut mai multe motociclete si la fiecare parbrizul turing imi facea zgomot,, cel original nu, atata doar ca la viteze peste 160 simteam vantul in umeri Asta vroiam si eu sa zic, peste 160 se cam simte vantul, dar e suficient pentru un turing.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
konievic Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 Am si eu o intrebare , am o yamaha fz6 2005 , am o problema cand scade relatiu si ajunge la valoarea normala incepe sa oscileze prea mult de la 1000 pana la 1340 , mentionez ca am schimbat bujiile si filtru de aer si aceasi problema , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 (editat) http://stores.ebay.de/ricambi-weiss-de/Bugspoiler.html poate intereseaza pe cineva. nu are relantiul fix. oscileaza. Editat Iunie 14, 2013 de florynn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 http://www.ebay.com/itm/Yamaha-Fz6-Center-Stand-/251287664096?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3a81e975e0&vxp=mtr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
konievic Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 http://stores.ebay.de/ricambi-weiss-de/Bugspoiler.html poate intereseaza pe cineva. nu are relantiul fix. oscileaza. stiu ca nu are fix da oscileaza de la 1000 la 1350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 daca nu moare nui stres. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
konievic Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 ) De murit nu moare , da ii enervant parca nu merge rotund motoru , dar problema ii atunci cand ii motoru rece si scade socul si ajunge spre valoarea normala de 1260 , si incepe sa oscileze acolo , dupa ce merg cu el nu mai am probleme , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 E normal să oșcileze turația de relanți când motorul este rece. E o problemă dacă oșcilează în continuare după ce s-a încălzit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
konievic Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 Mai sunt 2 fz6 uri in oras si la iei coboara liniar socul si dupa ce se opreste oscileaza in jur de 100 rpm , la mine 300 350 de rpm , ceva ii problema ca se aude si dupa sunet si chiar nu pot sa imi dau seama ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_wts Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Daca oscileaza si la iei sigur ai o problema!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduph Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 Mai sunt 2 fz6 uri in oras si la iei coboara liniar socul si dupa ce se opreste oscileaza in jur de 100 rpm , la mine 300 350 de rpm , ceva ii problema ca se aude si dupa sunet si chiar nu pot sa imi dau seama ! Ai tobe stock stau aftermarket? Daca ai aftermarket incearca sa pui silencer si vezi daca face la fel. Balbaiala aia la mine a aparut dupa ce i-am pus tobe aftermarket. Benzina poate sa afecteze, de asemenea, performantele motorului, se vede in special la relanti. Daca pui benzina de la Nicu Galbenus... don't. Ce bujii i-ai pus si ce filtru de aer. Iti recomand si http://www.fz6-forum.com/forum/fz6-general-discussion/37269-fuel-injector-cleaners-anyone-use-them.html . lectura placuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
konievic Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 am tobele stock , problema o face numa cand se termina socul de ajuns la valoarea normala , filtru de aer de la yamaha din ungaria , si bujii cr9-eix iridium , parca nu se alimenteaza bine parca din cand in cand merge in 3 pistoane , poate o sa fac un video Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 -Dupa ce parcati motocicleta si aeroterma sufla, e bine sa-o mai lasi cu contactul pus, sa se raceasca, sau nu mai are niciun rost ? -Cati litrii mai sunt in rezervor, cand incepe sa clipoceasca liniuta de la benzina ? -Vrea cineva sa facem un schimb de huse ? a mea este cam mica si mi-as dori una putin mai mare..din cauza suportului de topcase, trebuie sa pliez oglinzile ca sa o pun pe motor..n-as vrea sa fac asta, ca sa nu stric cauciucurile de la oglinzi..pentru cineva cu un FZ6 Fazer, e perfecta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.