Jump to content
Sign in to follow this  
Urs_meloman

Fz6 S/N

Recommended Posts

Vroiam sa va intreb,cum ca nu am vandut tobele stoc de la XTX-ul pe care l-am avut ma intreb daca as putea face modificari si sa le pun pe fazer?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca iese tiganie....mai bine cumperi unele sport pentru modelul respectiv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Vand cablu de ambreiaj de FZ6(an 2007)in stare ok,la 70 de roni.L-am luat pentru mine,dar nu e bun la ceea ce am vrut eu sa fac cu el!

PM sau 0745859585.

Cristi.

Vandut azi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si-a pus careva lupe pe fazer?daca da,cum si cat costa toata distractia?si desigur daca se merita:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Undeva la 450 ron cu un xenon (2 instalatii xenon+2lupe pt. 2 faruri). Cam asa erau cand voiam sa imi montez pe verzitura.

Edited by Banzay

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu vreau xenon,am avut,nu imi trebuie inca un motiv de luat talonul,si nici nu am loc sa il pun de clanxon,deci de unde iau lupele?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

 

Posesorii de Fazer 1000cc de dupa 2006 (generatia 2 / FZ1S), sau cei care cunoasteti modelul, daca aveti motocicleta prevazuta cu far pt mersul pe partea dreapta a drumului (nu anglia), am rugamintea de a compara inclinatia soclului pt halogen H4 cu fotografia atasata, (eventual puteti face voi o fotografie la farul vostru).

 

Nu stiu daca aceasta inclinatie a halogenului in far face diferenta intre mersul pe partea stanga vs mersul pe partea dreapta a drumului.

 

Am cautat cateva zile o fotografie cu farul cu pricina, insa sunt f slabe rezultatele de pe net. Intreb acest lucru deoarece va trebui sa montez o lupa bixenon in far, si daca pastrez inclinatia data de fabrica (pt anglia), imi este frica ca linia fazei scurte sa nu fie inclinata spre dreapta si sa afecteze participantii la trafic pe sensul opus.

 

post-70685-0-02971700-1426329555_thumb.jpg
Multumesc!
Edited by navix

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ia un spray de curatat lantul si unul de uns la tine, unge la fiecare 4-500km si curata la 1000km si nu ai probleme. Vezi ca drumurile lungi sunt mult mai obositoare pe motocicleta, ploaia e o problema mai serioasa decat cu masina, 2000km e un drum destul de lung si de obositor; in functie de traseu o sa iti ia 3-4 zile de mers. Alimenteaza la fiecare 250km, macar sa stii ca ai rezerva la nevoie. Cu S2 alimentam la 300 km, dar am mers si peste 350 intre 2 alimentari, cu ceva emotii. Vezi dupa primii 500km ce consum scoti si adaptezi tu.

3-4 zile??waw eu ma gandeam sa fac un popas abia dupa ce intru in Romania iar la sloveni sau la unguri nu prea as vrea sa opresc decat pentru benzina si baie daca este cazul.Atunci cred ca ar fi mai preferabil platforma as ajunge ma rpd si si as iesi si mai ieftin nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai zici ca nu ai experienta unui drum de 2000km, o sa te rupa; una e cu masina si alta e cu motocicleta, spre exemplu eu am facut Bucuresti-Budapesta in mai putin de o zi, iar cu moto fac 2 zile. Am mai scris pe-aici de o calatorie de 5100 km in 14 zile si in unele am fost rupti de oboseala toti. Pe autostrada poate ai ajunge spre 800-1000 km intr-o zi, dar in Romania faci o zi de la Timisoara la Bucuresti, daca vrei la Suceava e la fel de greu chiar daca o iei pe Cluj-Bistrita-Campulung Moldivenesc.

 

Stiu si oameni care au venit din Germania in Romania intr-o singura zi, dar a doua oara nu au mai facut drumul asta; pe deasupra motocicletele erau touring, mai comfortabile.

 

Cat despre cost nu ma pronunt, eu asemenea drumuri le fac doar de placere si atunci costa cat costa. La fel cu timpul, daca te grabesti iei avionul, daca ai tot timpul la dispozitie vii cu bicicleta (nu glumesc, as face asta odata).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare domnilor!

 

Am schimbat de curand levierele de ambreiaj si de frana impreuna cu mansoanele originale. Daca vreun coleg are nevoie de cele originale, le donez cu mare drag.

Le trimit oriunde in tara (plata la destinatie).

 

Spor si sa auzim de bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Oare unde pot sa găsesc urmatoarele: prima e cva tampon de la top case , a doua e cva tabla de la prinderea carenenei si cea dea treia d cva tot de la carene de fixat care e din plastic.orice informatie ajuta.mc

post-47474-0-29011000-1426891906_thumb.jpg

post-47474-0-78898100-1426891931_thumb.jpg

post-47474-0-36808300-1426891953_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Oare unde pot sa găsesc urmatoarele: prima e cva tampon de la top case , a doua e cva tabla de la prinderea carenenei si cea dea treia d cva tot de la carene de fixat care e din plastic.orice informatie ajuta.mc

Nu stiu ce e ala cva, am cautat prin cataloage si nu exista nimic care sa se numeasca cva, dar daca e de la top case nu e piesa specifica de FZ6.Celelalte doua par a fi o clema si un pin de prindere, le gasesti la orice dealer Yamaha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sam - ce manete ti-ai pus ? Pune niste poze sa vedem si noi lucrarea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mc mult de informație, nu știam cum se numesc de aia le-am numit "cva". Mc mult inca odată :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

va salut! De ieri am devenit Fz'ist :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa ce te ajuta omul mai dai si cu mucul in gard. Cum adica "Mc mult", ne suflam nasul acum pe forum?

Share this post


Link to post
Share on other sites

va salut! De ieri am devenit Fz'ist :)

 

te salutam si noi ! pune poze cu dihania. zi-ne de unde esti samd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum credeti ca ar fi mai bine,motocicleta sa fie vopsita sa infoliata?Vad ca se cam parctica in infolierea,daca as infolia-o nu s-ar mai vedea crapaturile de pe carene.As vrea sa o fac in stilul asta.

post-87083-0-12196300-1427028989_thumb.jpg

Edited by XCATale

Share this post


Link to post
Share on other sites

Folie peste tabla pun taximetristii ca sa nu se vada rugina, daca vrei sa faci ceva bun atunci vopseste. Daca vopsesti nu se mai vad crapaturile pentru ca inainte de vopsire se lipesc, ranforseaza (daca e nevoie) si retuseaza.

Edited by AdrianB1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ finu:

 

Le-am luat de la chinezi. Arata foarte bine si par robuste, facute din aluminiu. Levierul de frana trebuie pilit un pic deoarece apasa usor pe pompa de frana si tine roata infranata.

Am comandat si oglinzi in aceleasi culori. Pun poze dupa ce le montez.

 

De curand am montat si parbrizul (MRA), insa sunt oarecum nemultumit de el, deoarece imi arunca aerul direct in casca si se creaza niste reverberatii atat de puternice ca simt ca imi sparge timpanele. Chiar ma gandeam daca recomandarea de a purta dopuri in urechi este pt zgomotul aerului sau al motorului ?! Eu nu aud deloc motorul la viteze de peste 100Km/h.

 

Am incercat diverse setari ale parbrizului. Am incrcat sa il las mai jos. Rezultatul este mai bun, reverberatiile au scazut insa tot sunt suparatoare. Mai jos nu il pot da pentru ca spatiul de manevra al suportilor care se monteaza pe ghidon este foarte redus din cauza piesei aleia mari care strange ghidonul si care are sigla Yamaha pe ea. Ramane foarte putin spatiu in dreapta, respectiv stanga pentru suportii parbrizului.

 

Idei careva?

 

post-87774-0-34362000-1427044946_thumb.jpg

post-87774-0-28731000-1427044948_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca trec frontiera imi trebuie stingator de incendiu trusa de prim ajutor la motoreta ? Ruta Ungaria Austria si Probabil Germania ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ sam - cat te-au costat? userul garcya aduce manete pt aproape orice model de moto cu 150 roni. si din ce am inteles nu necesita nici o modificare.

ma bate si pe mine gandul sa le schimb ,dar ar fi vrut sa vad cum arata unele gata montate.

si feelingul evident

Share this post


Link to post
Share on other sites

UIte de aici le-am luat:

http://www.aliexpress.com/snapshot/6499167973.html?orderId=65865256871237

 

La chinezi dureaza cam 40 de zile pana ajung la tine. Mai trebuie sa negociezi si cu astia la vama sa nu platesti.

 

Eu nu am stiut de Garcia; pretul pare tot pe acolo.

 

Feelingul este mai bun decat la stoc. Se pot regla pe lungime si se pliaza in sus; in caz de cazatura nu re rup...teoretic.

 

Faza cu pilitul este o chestie minora. Eu banui ca fostul proptietar al motorului a cazut cu ea si din acest motiv lucrurile la ghidon pe partea dreapta nu mai sunt ca in fabrica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stop spate nou nout-original de fz6 2004+

Dau si la schimb pe echipament sau... orice.. :)

 

Pret 150 lei;

post-68258-0-67510500-1427051449_thumb.jpg

post-68258-0-93260800-1427051483_thumb.jpg

post-68258-0-09970200-1427051513_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...