Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Eu am luat-o pe a mea direct cu suporti pentru genti laterale.

» Post actualizat in 13 Feb 2015 12:09

Dragi tovarasi as mai avea o intrebare la voi,defapt 2

1.Pe ce numar aveti setata maneta de frana?

2.Pe ce numar aveti setata suspensia?

Tine de greutatea si inaltimea conducatorului?Daca da am 1.87cm si 58 kg cred ca nici nu ma simte cand ma urc pe ea.

post-87083-0-78968600-1423825704_thumb.jpg

post-87083-0-53236800-1423825742_thumb.jpg

post-87083-0-33860200-1423825759_thumb.jpg

post-87083-0-69658600-1423825791_thumb.jpg

Editat de XCATale
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Maneta de frana tine de cat de tocite sunt placutele, daca sunt tocite maneta se apropie prea mult de ghidon. Cel putin eu dupa asta o reglez, nu dupa pozitie sau inaltime.

 

Suspensia tine de greutate si preferinta de comfort, daca mergi singur sau cu pasager diferenta e destul de mare si trebuie sa schimbi setarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@XCATale ... maneta mie mi`e reglata numa s`o pisc putin.. cea mai scurta cursa la maneta. Am biciclit mult inainte de motor, si sunt extrem de familiarizat cu franarea pe cursa scurta. Telescopul il am la setarea 3, si eu am 90 de kg:) Si in ciuda acestor lucruri, mai merg si cu prietena, aprox 55 kg. Intradevar, poate suna putin setarea 3 cu 2 persoane, da eu o simt perfect motocicleta. Si cand e denivelare MARE, imi bat toate pana in cap, ii drept ;)) Din fericire nu am prins decat o data asa ceva:) un canal facut prost

Editat de SkyWay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noi avand cric cental e usor de masurat pe spate :)

 

Eu am 87 kg si o am pusa pe 6 parca (penultimul). La mers tare este de vis insa la hartoape ma omoara. Standard era pe 3 si cand ma dadeam pe curbe era jale pe 1 nici nu vreu sa ma gandesc cum e cand te inclini.

Maneta ar tr cat mai sus cat sa poti trage de ea cu 2 degete. Eu daca o dau prea aproape ma trezesc ca ating manerul si frana canci. Acum o am pe 2 si e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pe a mea si cric lateral si central.Il folosesc mai mult pe ala lateral deoarece ma cam chinui sa o ridic pe ala central.Sa nu mai zic cand sunt in public o pun ala lateral ca sa nu vada lumea ca ma chinui sa o ridic :nono: ,cand sunt singur unde nu e nimeni o pun pe ala central :tempted:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sam, stai linistit ca nu umbla nimeni dupa respect. Cel mai simplu test e sa obturezi (cu ce poti) iesirea din teava de esapament si vei vedea:

- daca sunt probleme la etansare o sa iasa mai mult fum pe acolo

- daca obiectul cu care ai obturat miroase tare a benzina e posibil sa ai ardere incompleta sau ceva probleme cu injectia (prea multa benzina), desi la motorul de pe S2 nu m-as astepta la asa ceva decat dupa foarte multi kilometri (spre 100.000km sau mai mult).

 

Consum de 6 litri la 100km e normal pentru traficul din Bucuresti, eu scot intre 5.5 vara si 6.5 iarna, in afara orasului mai spre 4.5. La ture lungi imi iese oricum sub 5, dar cu carena consumul e ceva mai mic pentru ca aerodinamica e mai buna.

 

@finu, tot pe-acolo stau si eu (mai spre Prelungirea Ghencea), dar nu ies prin cartier ca seara nu sunt aproape niciodata liber - ori lucrez, ori zbor. Nici la Arc nu am fost de aproape 10 ani, pentru motocicleta e pentru mers la birou sau pentru ture departe, departe, nu pentru plimbat prin oras.

Consuma mai putin s2-ul decat s1 ? Eu am reusit o singura data sa scot 5.7% la ~110, in rest numai peste 6. La 140-150 cu varfuri de 200 scosesem parca 6.7 iar in oras nu cred ca a scazut sub 7 si nu in bucuresti, mers linistit. Filtrul de aer parea destul de curat.

 

@XCATale uita-te pe net la tutoriale de ridicat motoreta pe cric central, e foarte usor daca stii tehnica.

Editat de Chivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consuma mai putin s2-ul decat s1 ? Eu am reusit o singura data sa scot 5.7% la ~110, in rest numai peste 6. La 140-150 cu varfuri de 200 scosesem parca 6.7 iar in oras nu cred ca a scazut sub 7 si nu in bucuresti, mers linistit. Filtrul de aer parea destul de curat.

Din ce spui tu, da. La o tura 5000km mixta, majoritatea in afara orasului dar si ceva Budapesta, Viena sau Praga la ore de varf, am scos media sub 5 cu bucati de 4.5-4.7. Cel mai prost consum vreodata a fost 6.84 in Bucuresti la ore de varf pe ploaie in noiembrie 2014, medie pe 225 km. Dar nu stiu cum se comporta motorul de S1, cel de S2 e castrat si gatuit, oricat ai invarti de maneta acceleratia e mai slaba decat vechiul meu CBF600 pe carburatoare de 72CP si vechi de 8 ani. Probabil nici nu are cum sa consume mult cu asemenea mapare in ECU.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Performantele nu sunt aceleasi ? Credeam ca au acelasi cuplu si aceasi cai.

Au aceeasi putere maxima (pe care nu o atingi decat in turatii foarte mari), dar dezvoltarea puterii e diferita, S2 trebuie sa indeplineasca norme de poluare mai severe si baga benzina cu pipeta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Performantele sunt una iar feelingul (carburatie, injectie non euro, injectie euro 3) e alta.

Eu am FZ6 S1 2007 cu euro 3 iar la consum sunt la fel 5 medie. Daca merg pana in 110 si linistit am ~4.

In oras mananca mai mult.

A mea e FZ6 Fazer 2006 com s-ar zice S1 ma gandesc ca la vara sa vin cu ea pana in tara pe rotile ei pt 2-3 saptamani,dar nu stiu ce consum as avea cu ea de cate ori am sa intru in peco pt plin pus partea care imi da fiori nu am facut niodata un drum de 2000 km pe motor(la acctivi am cateva drumuri bune Romania Italia si retur cu masina si nici nu mai am nevoie de harta sau de GPS,dar niciodata pe moto)ce anume ar trebui sa fac,la ce sa fiu atent,unde sa opresc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia un spray de curatat lantul si unul de uns la tine, unge la fiecare 4-500km si curata la 1000km si nu ai probleme. Vezi ca drumurile lungi sunt mult mai obositoare pe motocicleta, ploaia e o problema mai serioasa decat cu masina, 2000km e un drum destul de lung si de obositor; in functie de traseu o sa iti ia 3-4 zile de mers. Alimenteaza la fiecare 250km, macar sa stii ca ai rezerva la nevoie. Cu S2 alimentam la 300 km, dar am mers si peste 350 intre 2 alimentari, cu ceva emotii. Vezi dupa primii 500km ce consum scoti si adaptezi tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O punem si noi de o intalnire in primavara?desigur dupa ce terminam cu reviziile,bem un ceai cald,o bere fara alcool,dezbatem subiecte despre fazere,poate si test care e mai sprinten,S1 sau S2 sa ne lamurim:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O punem si noi de o intalnire in primavara?desigur dupa ce terminam cu reviziile,bem un ceai cald,o bere fara alcool,dezbatem subiecte despre fazere,poate si test care e mai sprinten,S1 sau S2 sa ne lamurim:)

like

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O punem si noi de o intalnire in primavara?desigur dupa ce terminam cu reviziile,bem un ceai cald,o bere fara alcool,dezbatem subiecte despre fazere,poate si test care e mai sprinten,S1 sau S2 sa ne lamurim:)

toate fac la fel :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu propun weekendul dupa 15 martie ca atunci o sa ii fac revizia,si sa se mai incalzeasca sper,voi ce zi propuneti?ar fi bine sa fie in weekend :)

Ma bate gandul sa dau fz6 pe un fz1 fazer,mai exact modelul de dinainte de noua generatie,adica mai jos de 2006,ce parere aveti?este modelul cu cadrul de otel,am auzit ca ar fi mai fiabil decat noua generatie si chiar mai vanjos,injectie fiind foarte problematica si imblanzita,cunoscatori?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merg 70% cu pasager,cu motocicleta merg 80%-90% afara,eu vreau sa stiu unde pot gasi o comparatie intre fzs1000 si fz1 fazer,modelul vechi find carburatie,cadru de otel,si cat mai simplu,noul model injectie,mai sport,am auzit ca injectia e praf,trebuie facute multe modificari,nu e asa fiabila si nici vanjoasa ca vechiul model...am ocazia sa iau un fzs1000 dar vreau sa stiu daca merita mai intai sau mai astept 1 an si iau un fz1 fazer

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Personal nu stiu pe nimeni care sa fi mers pe ambele ca sa iti poata povesti despre diferentele dintre ele, dar daca te uiti pe internet prin articolele despre FZ1 s-ar putea sa gasesti si comparatii cu modelul anterior.

 

Din ce am citit iti trebuie doar un update la maparile de injectie, preferabil la versiunea 2011, si ai o moto excelenta.

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...