Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

nu ma asteptam niciodata ca un posesor de fazer sa treaca pe super sport, si chiar gixer.inteleg ca esti icantata de cuplu.acum nu stiu cum era fazerul tau. al meu este de 98cp, leovince fara cat, si remapata. am mers pe unul stock pt comparatie. am facut chiar schimb cu un prieten , si am mers in paralel, diferenta clara. poate de aici sunt eu incatata de cuplul fz6 .''parerea mea''. ca maevrabilitate in oras , nu cred ca poti sa pui gsx pe locul 1 , in schmbul fazerului, nu ai avea cum.

Singura manevra mai greu de efectuat decat inainte, cu fazerul, este trecerea de pe o banda pe alta intre masinile stationate la semafor , pt ca bracheaza mai putin roata . In mers, avantaj clag gsxr din toate punctele de vedere. O sa o iau cu inceputul si iti vai descrie avantajele cat si dezavantajele.

1. Franele: este arhicunoscut faptul ca SS au cele mai bune frane ; sunt dozate bine , sunt radiale , etc

2. Ciclistica : pe o scara de la 1 la 10 pun fazerul pe un max loc 6 si repet maxim . Greutatea mare pt un 600 si faptul ca suspensiile sunt nereglabile si destul de moi mi-ai taiat din doza de placere pe care trebuia sa mi-o administrez pe Cheia .

La gsxr cand ai inclinat-o pe primul viraj ai senzatia ca se aseaza singura si sta acolo pana ii ceri sa se ridice . Senzatia este magnifica.

3. Greutatea : gsxr are 165 kg iar fazerul 196 . Diferenta mare la manevre de parcare coborat de pe mobra si nu numai.

4. Manevrabilitate : superioara in miscare in favoare gsxr dar pierde in schimb la manevrele gen "pe loc".

5. Putere mai mare in ture joase clar avantaj gsxr. Merg cu in treapta 6 la 150km/h si cand bag mana in gaz trage grav. La fazer ... Nu uita ca are motorul de pe r6 2003 usor modificat . Trage tare dupa 8 9k. Daca ai si pasager si mergi lin , daca ai nevoie de ea, trebuie sa fie in ture mari sa traga energic.

6. Dimensiuni : Gixx este mai compact si ma strecor mai usor printre masini .

7. Pozitia : Singurul lucru care te face sa zici ca fazerul este mai bun in orash este pozitia . Aici intervine gustul fiecaruia . Eu nu am fost atras de pozitia asta dreapta de pe fazer decat la inceput cand nu stiam cu ce se mananca baicareala asta . Acum vreau sa zic ca ma simt mai in largul meu pe SS . Parca e facuta pt mine . La fazer nu simteam asta . Mai este nevoie sa-ti mentionez ca ma durea putin mai multicel spatele iar saua este varza ?? In schimb, are avantaj fazerul ca imagine asupra traficului prin pozitia capului mai sus.

8. Motorul : nu stiu daca ai mers cu Suzuki , dar sunetul motorului in momentul cand lucreaza ram-air ma unge pe suflet. Urlau tobele alea devil la greu la fazer, dar senzatia nu are nici o legatura cu suzuki cu toba stock. Motorul il simti in cel mai mare fel.

 

Asta este o parere personala si este ceea ce simt eu comparand cele 2 motoare. Daca esti un fan tourig de ex. cred ca apreciezi mai mult fazerul. Depinde si ce vrei si ce apreciezi la un motor. Eu cochetez cu mersul sportiv pe drumuri serpuite si voi aprecia intotdeauna SS . Fz6 nu voi mai cumpara niciodata . Fz1 .. DA.

 

Nu stiu cum poti sa compari cele 2 grafice de putere. La gixer e liniar si are 152 cai in timp ce fz6 are explozii si trage mai tare doar sus si are 98 cai.

Sincer cred ca un motor v2 este mult mai practic pt oras . Fazerul are un motor de supersport intr-o carcasa touring. Motorul te trage sa bagi mana in el, in timp ce ciclistica este slaba pt ce poate motorul ala.

 

ps: fazerul meu are evacuare devil, pc3 , filtru k&n etc .. crede-ma ca nu ajuta la nimic la 3k. Si ma dadeam si tare cu el pe curbe si l-am dus pana aproape de limita . Este o mobra ffff buna , dar cred ca este perfecta pt un incepator de peste 25 ani cu capul pe umeri. La ture mici e pisicuta si iarta tot. Dar incepe sa-si arate limitele cand o folosesti mai sportiv.

Eu am ales ceva care-mi satisface in acest moment cel mai bine ideea mea despre motoreta, si se adapteaza bine stilului meu de mers . Poate ne intalnim si mai stam de vb . :laugh:

 

Ride safe !!

Editat de Schuberth
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Singura manevra mai greu de efectuat decat inainte, cu fazerul, este trecerea de pe o banda pe alta intre masinile stationate la semafor , pt ca bracheaza mai putin roata . In mers, avantaj clag gsxr din toate punctele de vedere. O sa o iau cu inceputul si iti vai descrie avantajele cat si dezavantajele.

1. Franele: este arhicunoscut faptul ca SS au cele mai bune frane ; sunt dozate bine , sunt radiale , etc

2. Ciclistica : pe o scara de la 1 la 10 pun fazerul pe un max loc 6 si repet maxim . Greutatea mare pt un 600 si faptul ca suspensiile sunt nereglabile si destul de moi mi-ai taiat din doza de placere pe care trebuia sa mi-o administrez pe Cheia .

La gsxr cand ai inclinat-o pe primul viraj ai senzatia ca se aseaza singura si sta acolo pana ii ceri sa se ridice . Senzatia este magnifica.

3. Greutatea : gsxr are 165 kg iar fazerul 196 . Diferenta mare la manevre de parcare coborat de pe mobra si nu numai.

4. Manevrabilitate : superioara in miscare in favoare gsxr dar pierde in schimb la manevrele gen "pe loc".

5. Putere mai mare in ture joase clar avantaj gsxr. Merg cu in treapta 6 la 150km/h si cand bag mana in gaz trage grav. La fazer ... Nu uita ca are motorul de pe r6 2003 usor modificat . Trage tare dupa 8 9k. Daca ai si pasager si mergi lin , daca ai nevoie de ea, trebuie sa fie in ture mari sa traga energic.

6. Dimensiuni : Gixx este mai compact si ma strecor mai usor printre masini .

7. Pozitia : Singurul lucru care te face sa zici ca fazerul este mai bun in orash este pozitia . Aici intervine gustul fiecaruia . Eu nu am fost atras de pozitia asta dreapta de pe fazer decat la inceput cand nu stiam cu ce se mananca baicareala asta . Acum vreau sa zic ca ma simt mai in largul meu pe SS . Parca e facuta pt mine . La fazer nu simteam asta . Mai este nevoie sa-ti mentionez ca ma durea putin mai multicel spatele iar saua este varza ?? In schimb, are avantaj fazerul ca imagine asupra traficului prin pozitia capului mai sus.

8. Motorul : nu stiu daca ai mers cu Suzuki , dar sunetul motorului in momentul cand lucreaza ram-air ma unge pe suflet. Urlau tobele alea devil la greu la fazer, dar senzatia nu are nici o legatura cu suzuki cu toba stock. Motorul il simti in cel mai mare fel.

 

Asta este o parere personala si este ceea ce simt eu comparand cele 2 motoare. Daca esti un fan tourig de ex. cred ca apreciezi mai mult fazerul. Depinde si ce vrei si ce apreciezi la un motor. Eu cochetez cu mersul sportiv pe drumuri serpuite si voi aprecia intotdeauna SS . Fz6 nu voi mai cumpara niciodata . Fz1 .. DA.

 

Nu stiu cum poti sa compari cele 2 grafice de putere. La gixer e liniar si are 152 cai in timp ce fz6 are explozii si trage mai tare doar sus si are 98 cai.

Sincer cred ca un motor v2 este mult mai practic pt oras . Fazerul are un motor de supersport intr-o carcasa touring. Motorul te trage sa bagi mana in el, in timp ce ciclistica este slaba pt ce poate motorul ala.

 

ps: fazerul meu are evacuare devil, pc3 , filtru k&n etc .. crede-ma ca nu ajuta la nimic la 3k. Si ma dadeam si tare cu el pe curbe si l-am dus pana aproape de limita . Este o mobra ffff buna , dar cred ca este perfecta pt un incepator de peste 25 ani cu capul pe umeri. La ture mici e pisicuta si iarta tot. Dar incepe sa-si arate limitele cand o folosesti mai sportiv.

Eu am ales ceva care-mi satisface in acest moment cel mai bine ideea mea despre motoreta, si se adapteaza bine stilului meu de mers . Poate ne intalnim si mai stam de vb . :laugh:

 

Ride safe !!

 

Buna comparatie i-mi da de gandit :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Schubert, e normal sa gandesti asa. GXSR-ul de 750 e o motocicleta foarte buna, multi piloti il situeaza inaintea celui de 1000 si inaintea celui de 600. de ce? pentru ca puterea este liniara, trage frumos de jos pana sus, la 1000 ai prea multa putere si stai cu frica daca nu esti foarte experimentat iar la 600 ai putere exploziva, de aia 750-ul e mai usor de controlat. pe lista mea de "bikes to buy in this life" se afla si un GSXR 750, dar am alte planuri cu el, ma gandeam sa-l fac un fel de street fighter. evident ca ti se pare usor de manevrat si controlat, doar ai avut fazer inainte. ai avut o motocicleta buna pe care sa inveti. am auzit de la mult chestia asta: daca doi incepatori cu acelasi grad de cunostinte isi iau in acelasi moment unul un naked (Fazer sau Hornet) si altul un SS, dupa un an de zile, daca amandoi se dau pe SS, cel de pe naked va sti mult mai bine sa piloteze SSul decat cel care a mers un an intreg pe asa ceva. nu stiu cat de adevarata e afirmatia asta, sau daca a fost un mod mai subtil de a ma influenta in alegerea primei motociclete, dar tind sa cred ca este adevarat.

 

btw, cei cu fazere/FZ6 din bucuresti, ne intalnim si noi odata, sa vedem evolutia motoarelor? sunt curios FZ6-le de 2005 daca e cu mult mai presus de FZS600-le meu din 99. la fel, vreau sa vad si o diferenta intre un FZ6 s si un FZ6 n.... ce ziceti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Schubert, e normal sa gandesti asa. GXSR-ul de 750 e o motocicleta foarte buna, multi piloti il situeaza inaintea celui de 1000 si inaintea celui de 600. de ce? pentru ca puterea este liniara, trage frumos de jos pana sus, la 1000 ai prea multa putere si stai cu frica daca nu esti foarte experimentat iar la 600 ai putere exploziva, de aia 750-ul e mai usor de controlat. pe lista mea de "bikes to buy in this life" se afla si un GSXR 750, dar am alte planuri cu el, ma gandeam sa-l fac un fel de street fighter. evident ca ti se pare usor de manevrat si controlat, doar ai avut fazer inainte. ai avut o motocicleta buna pe care sa inveti. am auzit de la mult chestia asta: daca doi incepatori cu acelasi grad de cunostinte isi iau in acelasi moment unul un naked (Fazer sau Hornet) si altul un SS, dupa un an de zile, daca amandoi se dau pe SS, cel de pe naked va sti mult mai bine sa piloteze SSul decat cel care a mers un an intreg pe asa ceva. nu stiu cat de adevarata e afirmatia asta, sau daca a fost un mod mai subtil de a ma influenta in alegerea primei motociclete, dar tind sa cred ca este adevarat.

 

btw, cei cu fazere/FZ6 din bucuresti, ne intalnim si noi odata, sa vedem evolutia motoarelor? sunt curios FZ6-le de 2005 daca e cu mult mai presus de FZS600-le meu din 99. la fel, vreau sa vad si o diferenta intre un FZ6 s si un FZ6 n.... ce ziceti?

 

Buna ideea ! Eu am FZS din 2005 .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singura manevra mai greu de efectuat decat inainte, cu fazerul, este trecerea de pe o banda pe alta intre masinile stationate la semafor , pt ca bracheaza mai putin roata . In mers, avantaj clag gsxr din toate punctele de vedere. O sa o iau cu inceputul si iti vai descrie avantajele cat si dezavantajele.

1. Franele: este arhicunoscut faptul ca SS au cele mai bune frane ; sunt dozate bine , sunt radiale , etc

2. Ciclistica : pe o scara de la 1 la 10 pun fazerul pe un max loc 6 si repet maxim . Greutatea mare pt un 600 si faptul ca suspensiile sunt nereglabile si destul de moi mi-ai taiat din doza de placere pe care trebuia sa mi-o administrez pe Cheia .

La gsxr cand ai inclinat-o pe primul viraj ai senzatia ca se aseaza singura si sta acolo pana ii ceri sa se ridice . Senzatia este magnifica.

3. Greutatea : gsxr are 165 kg iar fazerul 196 . Diferenta mare la manevre de parcare coborat de pe mobra si nu numai.

4. Manevrabilitate : superioara in miscare in favoare gsxr dar pierde in schimb la manevrele gen "pe loc".

5. Putere mai mare in ture joase clar avantaj gsxr. Merg cu in treapta 6 la 150km/h si cand bag mana in gaz trage grav. La fazer ... Nu uita ca are motorul de pe r6 2003 usor modificat . Trage tare dupa 8 9k. Daca ai si pasager si mergi lin , daca ai nevoie de ea, trebuie sa fie in ture mari sa traga energic.

6. Dimensiuni : Gixx este mai compact si ma strecor mai usor printre masini .

7. Pozitia : Singurul lucru care te face sa zici ca fazerul este mai bun in orash este pozitia . Aici intervine gustul fiecaruia . Eu nu am fost atras de pozitia asta dreapta de pe fazer decat la inceput cand nu stiam cu ce se mananca baicareala asta . Acum vreau sa zic ca ma simt mai in largul meu pe SS . Parca e facuta pt mine . La fazer nu simteam asta . Mai este nevoie sa-ti mentionez ca ma durea putin mai multicel spatele iar saua este varza ?? In schimb, are avantaj fazerul ca imagine asupra traficului prin pozitia capului mai sus.

8. Motorul : nu stiu daca ai mers cu Suzuki , dar sunetul motorului in momentul cand lucreaza ram-air ma unge pe suflet. Urlau tobele alea devil la greu la fazer, dar senzatia nu are nici o legatura cu suzuki cu toba stock. Motorul il simti in cel mai mare fel.

 

Asta este o parere personala si este ceea ce simt eu comparand cele 2 motoare. Daca esti un fan tourig de ex. cred ca apreciezi mai mult fazerul. Depinde si ce vrei si ce apreciezi la un motor. Eu cochetez cu mersul sportiv pe drumuri serpuite si voi aprecia intotdeauna SS . Fz6 nu voi mai cumpara niciodata . Fz1 .. DA.

 

Nu stiu cum poti sa compari cele 2 grafice de putere. La gixer e liniar si are 152 cai in timp ce fz6 are explozii si trage mai tare doar sus si are 98 cai.

Sincer cred ca un motor v2 este mult mai practic pt oras . Fazerul are un motor de supersport intr-o carcasa touring. Motorul te trage sa bagi mana in el, in timp ce ciclistica este slaba pt ce poate motorul ala.

 

ps: fazerul meu are evacuare devil, pc3 , filtru k&n etc .. crede-ma ca nu ajuta la nimic la 3k. Si ma dadeam si tare cu el pe curbe si l-am dus pana aproape de limita . Este o mobra ffff buna , dar cred ca este perfecta pt un incepator de peste 25 ani cu capul pe umeri. La ture mici e pisicuta si iarta tot. Dar incepe sa-si arate limitele cand o folosesti mai sportiv.

Eu am ales ceva care-mi satisface in acest moment cel mai bine ideea mea despre motoreta, si se adapteaza bine stilului meu de mers . Poate ne intalnim si mai stam de vb . :lol:

 

Ride safe !!

 

cu siguranta tre sa ne intalnim la o bere, ceva.

sunt de acord cu tine in mare parte,exceptie cateva chestii , le discutam pe viu. treaba ca nu conteaza,filtru evacuare, bujiim te contrazic, dar nu numia atat. ma indoiesc ca nu ai simtit dif cand le-ai schimbat pe toate , si ai facut primii 100m sa simti ca se misca altfel.

ma batea ideea de monat capace telescoape cu reglaj, de la r, aceleasi jambe.am schmbat de curand uleiul in jambe, ohlins. este altceva. stiam, dar nu ma asteptam la o asa dif.. f putini dau atentie uleiului in jambe care este mai mult de jumate din ciclistica.

ne vedem la bere :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa intrerup avantul si bucuria achizitionarii k8`lui :lol: cum ziceam am terminat si eu cu actele pe Fazer si i-am ps xenon ..ambele faze ..si NU are H1 pe faza scurta ..are H7 si H4 :lol:.. kitul este Siemens si sunt de 4300 k ..poze din timpul instalrii cu diferentze ..o data faza scurta xenon i faza lunga halogen . .si dupa ce sunt ambele xenoane montate

post-26055-1210410812_thumb.jpg

post-26055-1210410819_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

Eu am avut anul trecut un FZ6N 2004 si acum l-am schimbat cu un Fazer din 2000..intrebare pt cine are fazer model 2000...cat de moale este suspensia pe fata?poate mi se pare mie, dar a mea e destul de moale..e normal sa nu fie rigida ca la mod din 2004?

mersi

Editat de dozzer_bike
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

Eu am avut anul trecut un FZ6N 2004 si acum l-am schimbat cu un Fazer din 2000..intrebare pt cine are fazer model 2000...cat de moale este suspensia pe fata?poate mi se pare mie, dar a mea e destul de moale..e normal sa nu fie rigida ca la mod din 2004?

mersi

nu este moale. schimba uleiul in jambe. medium 15w, sau ceva mai bun, OHLINS. evident toate piesele spalate si uscate, nu doar sa dai drumul la ulei si sa bagi cel nou peste.

majoritatea uita sa treaca uleiul din jamba pe lista consumabilelor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello ;)

Am si eu o problema la motocicleta mea .

De la un timp se cam opreste cand merge la relanty.

 

Cam asa :

Dupa ce o pornesc , si merg 15-20 min la relanti turatia incepe sa scada ... 700 , 600 ,

daca mai accelerez merge si o tin din acceleratie. Si pana la urma daca o las moare.

Daca ii dau sa porneasca nu prea porneste usor , tot trebuie sa o ajut cu acceleratia.

Daca tai contactul si bag din nou , porneste ok si merge toata ziua. Am mai discutat cu Zircon si mi-a spus ca ar fi de la benzina.

Am verificat si erorile de la calculator si nu scrie nimic. Adica nu e o erare de calculator.

Ce suspectez ar fi bujiile ca nu le-am schimbat nicioadata. Sau sa fie de la aprindere ceva , dar cred ca ar da eroare ceva .

Ce parere aveti ?

Cum se comporta cand nu merg bujiile ?

 

Si sa fiu in topic aici ... Fz6 e lux ;)

Merci !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e de la senzoru` ala vedeta ?!

 

Pai nu stiu .

Daca ar fi de la ala ar trebui sa am eroare acolo cand consult modul diagnostic .

O sa trec pe la yamaha sa se dea si aia cu parerea.

Nici nu pot sa ma duc cu ea . Ca merge impecabil. Si azi a mers brici .

Cel mai bine skimb bujiile si ma mai lamuresc si vad dc rup pisica.

Ce pujii sa pun , de unde iau ? Cine ma ajuta si pe mine sa le schimb ... dau bere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello :rolleyes:

Am si eu o problema la motocicleta mea .

De la un timp se cam opreste cand merge la relanty.

 

Cam asa :

Dupa ce o pornesc , si merg 15-20 min la relanti turatia incepe sa scada ... 700 , 600 ,

daca mai accelerez merge si o tin din acceleratie. Si pana la urma daca o las moare.

Daca ii dau sa porneasca nu prea porneste usor , tot trebuie sa o ajut cu acceleratia.

Daca tai contactul si bag din nou , porneste ok si merge toata ziua. Am mai discutat cu Zircon si mi-a spus ca ar fi de la benzina.

Am verificat si erorile de la calculator si nu scrie nimic. Adica nu e o erare de calculator.

Ce suspectez ar fi bujiile ca nu le-am schimbat nicioadata. Sau sa fie de la aprindere ceva , dar cred ca ar da eroare ceva .

Ce parere aveti ?

Cum se comporta cand nu merg bujiile ?

 

Si sa fiu in topic aici ... Fz6 e lux :(

Merci !

 

Acelasi lucru l-am patit si eu anul trecut . Mi-a facut faza asta cam de doua ori si tot cum a aparut tot asa a si disparut. Pentru orice eventualitate i-am schimbat filtru de aer care era destul de imbacsit si oricum trebuia schimbat. Ai grija cand te apuci sa schimbi bujiile sa te inarmezi cu rabdare ca te apuca toti dracii pana le scoti. Nu se putea sa le puna intr-o pozitie mai buna, nu stiu ce a fost in capul lor de le-au ascuns in halul asta. Daca ai mainile groase nu te hazarda cauta pe cineva cu maini de pianist . Bafta.

Editat de DragStar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello :rolleyes:

Am si eu o problema la motocicleta mea .

De la un timp se cam opreste cand merge la relanty.

 

Cam asa :

Dupa ce o pornesc , si merg 15-20 min la relanti turatia incepe sa scada ... 700 , 600 ,

daca mai accelerez merge si o tin din acceleratie. Si pana la urma daca o las moare.

Daca ii dau sa porneasca nu prea porneste usor , tot trebuie sa o ajut cu acceleratia.

Daca tai contactul si bag din nou , porneste ok si merge toata ziua. Am mai discutat cu Zircon si mi-a spus ca ar fi de la benzina.

Am verificat si erorile de la calculator si nu scrie nimic. Adica nu e o erare de calculator.

Ce suspectez ar fi bujiile ca nu le-am schimbat nicioadata. Sau sa fie de la aprindere ceva , dar cred ca ar da eroare ceva .

Ce parere aveti ?

Cum se comporta cand nu merg bujiile ?

 

Si sa fiu in topic aici ... Fz6 e lux :(

Merci !

am vazut exact aceleasi simptone la un fz6s. bujiile noi, filtru aer original yamaha, nou, senzorul TPS la diagnoza arata 17 inchis - 100 deschis full - exact ca la carte. i-a facut figura pe care ai descris-o tu de 3 ori in timpul mersului, la temeperatura de lucru optima. initial am crezut ca e de la tps, dar mecanicii de la servis au zis ca e de la benzina.

daca afli mai multe informatii da-ne de stire!

 

Cazi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai acuma e in teste .

 

Eu mai am de schimbat senzorul TPS.

Am schimbat bujiile si am curatat filtru.

Pana acuma e ok . Dar dintr-o data o apuca boala nu pot fi sigur!

 

Oricum e cel mai usor sa dai vina pe benzina !

In fine .... eu nu sunt adeptul sa bag din acelas loc sau de la aceeasi firma ¨ca e mai buna¨.

Poti lua petrom dintr-o statie daia antica sa fie plina de rugina.

 

Oricum o sa ii adaug si niste spalator dala de injectoare .

Va tin la curent !

Ce nu e deranjant ca odata ce imi moare, o opresc si pornesc si merge totimpul.

Odata mi s-a oprit si in plin mers ... cand coboram o vale pe cheia si nu era solicitat motorul , era la relanti sau tineam ambreeat. Oricum am schimbat in superioara si am pornit-o ca pe dacia impinsa !

 

Oricum cu senzorul ... cum zici tu acolo la service poate sa iti dea 17 cu 100 dar in viatza reala ... odata il apuca boala, probabil daia le si schimba !

Ultim Moment :

 

Face din nou cu toate schimbarile facute.

O sa merg sa incerc faza cu senzorul TPS !

Multumesc !

:lol:

Editat de Fanel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

M-am combinat si eu la un fazer pe carb.

 

Ce-mi place - motoru e super fin si trage de rupe fara scandal aproape in orice trepta.

 

 

Ce nu-mi place - ciclistica vaga (nu m-am apucat sa-i strang suspensia ca oricum merg 90% prin oras) + cu rezervorul plin adio figuri

-peste 140 trebuie sa ma ascund dupa parbriz dar pozitia e ciudata - raman cu mainile prea sus

 

Una peste alta buna motoreta - cred ca o tin vreo trei ani min.

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

M-am combinat si eu la un fazer pe carb.

Ce-mi place - motoru e super fin si trage de rupe fara scandal aproape in orice trepta.

Ce nu-mi place - ciclistica vaga (nu m-am apucat sa-i strang suspensia ca oricum merg 90% prin oras) + cu rezervorul plin adio figuri

-peste 140 trebuie sa ma ascund dupa parbriz dar pozitia e ciudata - raman cu mainile prea sus

Una peste alta buna motoreta - cred ca o tin vreo trei ani min.

:cheers:

 

:D

 

 

o motocicleta foarte frumoasa si fiabila. fazerul de 1000 e o spuersportiva ascunsa intr-un naked. greutatea motorului o fac un pic mai dificil de manevrat decat pe surata ei de 600, dar ai sa te obisnuiesti si ai sa vezi ca nu-i dracu' chiar atat de negru. am mai auzit plangeri cum ca nu are o protectie asa buna la vant, dar daca tii neaparat sa faci touring, vezi ca exista parbrize speciale pentru asa ceva, care-ti ofera o protectie foarte buna contra vantului la viteze mari.

 

iar pentru alegerea facuta cred ca meriti un :P

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ca vobleaza usor la viteza peste 100 km/h sau face zgomote dubioase pe drum denivelat, va recomand sa verificati rulmentii jugului. Si sa fiti pregatitil sa-l inlocuiti pe cel de jos. Cu tot cu lagare :)

Se pare ca foarte multe FZ6-uri (indiferent de an) sufera de aceasta problema. Rulmentii pot sa cada si dupa 6k km.

 

In prima imagine, de la st la dreapta: rulment All Balls pus astazi, rulment de la un R6 (folosit dar ok), rulmentul vechi.

Am montat si furca de R6 + etrierii aferenti. Din nefericire nu am apucat sa termin, deci impresiile maine seara :D

 

nota: FZ6 din 2005, tinut acoperit cand ploua. Spalat relativ rar, inca si mai rar cu jet de presiune si niciodata in asa fel incat sa intre apa la jug.

post-18207-1212269621_thumb.jpg

post-18207-1212269627_thumb.jpg

post-18207-1212269633_thumb.jpg

post-18207-1212269638_thumb.jpg

post-18207-1212269643_thumb.jpg

post-18207-1212269648_thumb.jpg

Editat de Zircon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...