Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

vreau sa-i schimb bujiile am 12000 km cu ele , m-am uitat la pozitia lor, la doua mai ajungi la ele dar la celelalte doua ...... s-a incumetat cineva sa le schimbe ? Cum s-a descurcat? Sper ca nu trebuie sa desfaci tot motorul !

 

trebuie sa desfaci surubul de sub radiator si furtunul alal gros de racire din partea dreapta astfel incat sa deplasezi radiatorul in fata. si umbli pe acolo. eu m-am umplut de draci pt ca e dificil sa ajungi la ele si asa, dar se poate. daca vrei vino pe la mine cu scule, bujii si mobra si iti arat cum.

 

--- Mesaj completat în 21 Aug 2007 11:10 -------------

Dupa reclama si din prezentari, fazeru e si un pic motoreta sport.

Intrebarea mea este: a incercat careva sa i-a curbele, cu corpul un pic iesit in afara (ca la ss) si mai mult, e careva care a reusit sa puna genunchiu jos cu un fazer?

 

se poate pune genunchiul jos cu fazerul, am facut-o eu.

dar incercati pe circuit, nu pe strada :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

voi cam pe la ce turatii schimbati viteza in sus?... mie nu prea imi place sa o turez tare asa ca schimb pe la 5000 e bine? iar la drum lung, iarasi, cam ce turatie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa desfaci surubul de sub radiator si furtunul alal gros de racire din partea dreapta astfel incat sa deplasezi radiatorul in fata. si umbli pe acolo. eu m-am umplut de draci pt ca e dificil sa ajungi la ele si asa, dar se poate. daca vrei vino pe la mine cu scule, bujii si mobra si iti arat cum.

 

 

Merci ! o sa incerc si eu manevra asta. :cheers:

 

--- Mesaj completat în 21 Aug 2007 15:50 -------------

voi cam pe la ce turatii schimbati viteza in sus?... mie nu prea imi place sa o turez tare asa ca schimb pe la 5000 e bine? iar la drum lung, iarasi, cam ce turatie?

 

5-6000 in oras si in afara , cand vreau sa ma rup in figuri pe la 8-9000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voi cam pe la ce turatii schimbati viteza in sus?... mie nu prea imi place sa o turez tare asa ca schimb pe la 5000 e bine? iar la drum lung, iarasi, cam ce turatie?

 

eu am FZS, la 5-6k schimb, la drum intins iti recomand sa nu o tii peste 8000 decat penru perioade scurte.

 

vad ca tu ai FZ6..pe injectie nu cred ca fie diferenta de regim al turatiilor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha... din pacate la viteza sa'i zicem de croaziera de 110 km/h are exact 6000 rpm...adica in zona maxima de vibratii....asa ca ori merg cu 100 ori cu 120...hmmm....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu parere de rau, tin sa va anunt ca, Fazerul meu a fost furat( luat cu ,,japca''), de catre a mea sotie. :smoke:

 

Lasand gluma la o parte, sper sa o stapaneasca, la fel ca si mine, cat mai mult timp fara incidente neplacute! :agree:

post-6592-1187957794_thumb.jpg

Editat de rocristea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu parere de rau, tin sa va anunt ca, Fazerul meu a fost furat( luat cu ,,japca''), de catre a mea sotie. :moto:

 

Lasand gluma la o parte, sper sa o stapaneasca, la fel ca si mine, cat mai mult timp fara incidente neplacute! :D

 

 

Sa le stapaniti sanatosi amandoi :bounce: . Chiar vreau sa-mi spui cum e trecerea la tine pentru ca aceeasi miscare ma batea gandul si pe mine sa fac la anu' .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce ziceti de o iesire in weekend? (daca e vremea ok)

eu fac sambata o tura pe buzau, valea siriului si ma intorc pe cheia. drumul a f frumos, am fost sambatat trecuta tot pe acolo.

 

daca e timp, putem sa facem si o baie in lacul siriu.

 

PS: 137km/h @7000rpm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare: cat de tare este arcul care tine cablul ambreiajului sau mai exact cat de usor se trage ambreiajul comparativ cu alte motociclete Yamaha eventual chiar R6 ? La mine opune cam de doua ori mai multa rezistenta decat la R6 (am probat pe trei) si ma dor permanent doua degete de la mana stanga. Stiu ca pare stupid dar a devenit o problema foarte deranjanta :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa le stapaniti sanatosi amandoi :D . Chiar vreau sa-mi spui cum e trecerea la tine pentru ca aceeasi miscare ma batea gandul si pe mine sa fac la anu' .

Nu este o trecere grea. ,,Busa'' este destul de ascultatoare pana in 5000 rot/min. Multe plusuri: aspect, cuplu, protectie la vant, saua moale si lata. Minusuri: lipseste manevrabilitatea pe care o aveam cu Fazerul in oras si incinge ca dracu. Oricum imi place mult.... :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este o trecere grea. ,,Busa'' este destul de ascultatoare pana in 5000 rot/min. Multe plusuri: aspect, cuplu, protectie la vant, saua moale si lata. Minusuri: lipseste manevrabilitatea pe care o aveam cu Fazerul in oras si incinge ca dracu. Oricum imi place mult.... :D

 

Nu am remarcat o prin zona.Unde o tii? :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut eu azi si FZ6-ul si Busa. Usor de identificat, pe FZ6 scrie Rocristea. Frumoase amandoua.

Anyway, mi-a fost rusine de cat de murdara era a mea.

Editat de Zircon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este o trecere grea. ,,Busa'' este destul de ascultatoare pana in 5000 rot/min. Multe plusuri: aspect, cuplu, protectie la vant, saua moale si lata. Minusuri: lipseste manevrabilitatea pe care o aveam cu Fazerul in oras si incinge ca dracu. Oricum imi place mult.... :D

 

fazerul nu tragea? am vazut ca aveai leo vince . aveai ''remapata ''si harta aprinderii, sau nu?cu tobe sport si remapata trage f bine. cat despre look nu sunt de aceasi parere cu tine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare: cat de tare este arcul care tine cablul ambreiajului sau mai exact cat de usor se trage ambreiajul comparativ cu alte motociclete Yamaha eventual chiar R6 ? La mine opune cam de doua ori mai multa rezistenta decat la R6 (am probat pe trei) si ma dor permanent doua degete de la mana stanga. Stiu ca pare stupid dar a devenit o problema foarte deranjanta :bounce:

 

degripeaza-l (cu WD-40) si o sa mearga usor :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din nefericire cred ca este vorba de arcul aflat in interiorul cutiei de viteze :D

 

--- Mesaj completat în 05 Sep 2007 11:08 -------------
Vine cineva pe la Arc azi ? As vrea sa ma uit la/aud cateva minute un alt FZ6 :bounce:

Editat de Zircon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema foarte ciudata. Din cand in cand (azi s-a intamplat pentru a doua oara, prima data fiind luni) imi scade turatia motorului. Practic, daca sunt la relanti, acesta e undeva intre 700 si 800. Daca sunt in viteza superioara, estimez ca imi lipseste cca. 30% din turatie. Dupa ce moare, daca incerc sa repornesc doar din starter, fara a opri de tot motocicleta, problema persista. Se rezolva doar intorc cheia si dau drumul din nou.

 

Yamaha FZ6 Fazer, model 2005, 8500km la bord.

 

A mai auzit cineva de asa ceva ?

Editat de Zircon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema foarte ciudata. Din cand in cand (azi s-a intamplat pentru a doua oara, prima data fiind luni) imi scade turatia motorului. Practic, daca sunt la relanti, acesta e undeva intre 700 si 800. Daca sunt in viteza superioara, estimez ca imi lipseste cca. 30% din turatie. Dupa ce moare, daca incerc sa repornesc doar din starter, fara a opri de tot motocicleta, problema persista. Se rezolva doar intorc cheia si dau drumul din nou.

 

Yamaha FZ6 Fazer, model 2005, 8500km la bord.

 

A mai auzit cineva de asa ceva ?

 

in primul rand relantiul e foarte mic. cel mai mic admisibil( ca sa nu se opreasca) este pe la 1020-1100( cand selectezi pe afisajul analogic- -sa-ti aratae turatia in cifre.

umble sub rezervor in partea stanga cand motorul este cald si regleaza relantiul.

succes :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, se pare ca nu am explicat bine. Relantiul este reglar corect, poate chiar putin prea sus (1380). Motorul merge perfect cu exceptia acestor ocazii (de doua ori pana acum), cand apare povestea descrisa mai sus. De fiecare data cand s-a intamplat a fost dupa o perioada in care am mers destul de mult (Bucuresti - Curtea de Arges si Bucuresti - aproape de Targoviste).

 

Nu ma prea pricep la motoare dar n-am nici o rusine in a-mi murdari mainile. Din nefericire poate sa fie din varii motive (deci mult timp pierdut) gen filtru aer (destul de improbabil, din moment ce dispare la repornire), bujii, pompa de benzina, injectie, TPS samd. Speram ca poate a mai rezolvat cineva ceva similar :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...