tommy_the_gun_2006 Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 http://motorun.ro/forum/index.php?/topic/1...-de-supersport/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 http://motorun.ro/forum/index.php?/topic/1...-de-supersport/ si? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 Pe spatele carenelor am gasit niste dreptunghiuri cu cifre si punctulete ca in fisierul atasat. Stie cineva ce semnifica ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 ... si inca una: motorul cam da in nas. Sub 3000 de ture si mai ales in frana de motor se poticneste si zvacneste de mama focului. Mi se pare incredibil pentru injectie ! V-as fi tare recunoscator pentru orice sugestie, ca sa stiu la ce sa ma astept: simple reglaje sau bujii, pompe etc. de cumparat. 10x, Vane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 (editat) Pai mi se pare normal sa dea-n nas sub 3.000 rpm! Ala e motor de turatie, sub 3.000 nu se simte bine. Cel putin asa e la a mea, pe carburatie. Daca sunt in treapa superioara si am undeva pe la 3000 rpm si cand bag mana-n gaz, n-are deloc vlaga pana cand ajunge la turatie mare (5.500+) Editat Iulie 15, 2009 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 (editat) Pe spatele carenelor am gasit niste dreptunghiuri cu cifre si punctulete ca in fisierul atasat. Stie cineva ce semnifica ? In Japonia, la fabrica, in pauza de masa au jucat angajatii sudoku pe spatele carenei !!! :laugh: Hai frate sa fim seriosi ce te interseaza si deranjeaza o hartie lipita cu niste cifre si puncte pe spatele unei carene??? Unde mai pui ca sunt si cuvinte in limba romana, asa ca, cu siguranta nu sunt de fabrica. ... si inca una: motorul cam da in nas. Sub 3000 de ture si mai ales in frana de motor se poticneste si zvacneste de mama focului. Mi se pare incredibil pentru injectie ! V-as fi tare recunoscator pentru orice sugestie, ca sa stiu la ce sa ma astept: simple reglaje sau bujii, pompe etc. de cumparat. 10x, Vane pai vezi ca in semnatura ta ai un meserias, de ce nu te duci la el ???? Pai mi se pare normal sa dea-n nas sub 3.000 rpm! Ala e motor de turatie, sub 3.000 nu se simte bine. Cel putin asa e la a mea, pe carburatie. Daca sunt in treapa superioara si am undeva pe la 3000 rpm si cand bag mana-n gaz, n-are deloc vlaga pana cand ajunge la turatie mare (5.500+) Bine punctat. Editat Iulie 15, 2009 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 Pai mi se pare normal sa dea-n nas sub 3.000 rpm! Ala e motor de turatie, sub 3.000 nu se simte bine. Cel putin asa e la a mea, pe carburatie. Daca sunt in treapa superioara si am undeva pe la 3000 rpm si cand bag mana-n gaz, n-are deloc vlaga pana cand ajunge la turatie mare (5.500+) M.H., fenomenul are loc la modul ca am 5000 rpm si ma apropii de semafor, iau mana din gaz, intra in frana de motor iar la 3000 trebue sa strang ambreiajul ca face ca taurii de la rodeo . Sau in limbaj moto o tentativa de wheelie-stoppie-wheelie-stoppie... Aproape ca pierd aderenta pe spate. Inteleg sa nu aiba fortza dar de ce zvacneste asa? Bujii-vreo bobina-valva de idle ??!!?? As vrea niste indicii inainte sa ajung la mecanic, sa scurtez un pic diagnosticul; eventual, sa am deja piesele suspecte disponibile pentru test. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 (editat) M.H., fenomenul are loc la modul ca am 5000 rpm si ma apropii de semafor, iau mana din gaz, intra in frana de motor iar la 3000 trebue sa strang ambreiajul ca face ca taurii de la rodeo . Sau in limbaj moto o tentativa de wheelie-stoppie-wheelie-stoppie... Aproape ca pierd aderenta pe spate. Inteleg sa nu aiba fortza dar de ce zvacneste asa? Bujii-vreo bobina-valva de idle ??!!?? As vrea niste indicii inainte sa ajung la mecanic, sa scurtez un pic diagnosticul; eventual, sa am deja piesele suspecte disponibile pentru test. Pai man... nu ti se pare logic?!?!? Daca esti in treapta superioara, nu-i normal sa-ti faca asa in momentul in care e subturata????!?!? Si tu cand faci asta... tragi ambreiajul si se opreste mai lin, cand ajungi la semanfor, in ce treapta esti?!?!? Cand mai faci frana de motor, da-i si trepte in jos si apoi elibereaza ambreiajul functie de cum vrei sa te opresti, mai brusc sau mai lin. Motocicleta n-are nimic, stai linistit! Nu prea le ai tu cu "ghidonatul" ca sa zic asa. Btw, asta e prima ta motocicleta? Conduci frecvent si masina? Editat Iulie 15, 2009 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 @Metal Heart: La prima intalnire ti-o dau sa te plimbi cu ea ca la tine sigur n-ar fi prima Si, foarte serios, daca si in treapta I sau a II-a zvacneste la 3000 rpm, atunci daca o uiti intr-a IV-a la 1300 ce dreaq sa mai faca ? BTW: rablele de la scoala mergeau rotund la 1000 rpm de puteai face 8-uri, iar cu asta nu pot merge in linie dreapta. Sigur are o buba. Ma rog, aflu eu la mecanic ... @Florin: hartiile alea sunt scrise de mine. Dosul carenelor arata ca in poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 (editat) Vane, motoretele de scoala au 125 cmc... tu ai o cascarabeta de 600 cmc si aproape 100 CP!!!! Mai incearca o chestie: mergi cu ea intr-a doua si las-o usr sa mearga din relanti, adica fara ambreiaj tras si fara acceleratie, o lasi sa curga. Teoretic ar trebui sa mearga incet si constant fara alte zvacniri. Editat Iulie 15, 2009 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 Am facut scoala pe Yamaha de 125, pe Tricker (tot Yamaha) de 250 si pe Suzuki GS de 500, mai nervos printre jaloane ca Vadim printre udemeristi TOATE mergeau rotund ! Daca fac testul dat de tine cand ajunge la 2000-2500 rpm ma arunca in cap sau fac febra musculara de la tinut de ghidon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 5VX-2836L = codul componentei respective. 5VX este codul modelului de FZ6-ului produs intre 2004-2006. Tabelele cred ca reprezinta lunile si anii in care s-a produs piesa. Pana la data la care a iesit din fabrica. Imo, fz6 este o motocicleta putin zvacnita. Daca brutalizei gazul si inchizi/deschizi brusc, asa se comporta si motocicleta. Bine, nu as zice ca face wheely si nici nu aduce a taur la rodeo dar a fost ciudat pana m-am obisnuit. Verifica lantul, sa fie reglat corect. Si uita-te putin la pinionul de atac si la foaie sa nu prezinte urme de uzura excesiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 Cum a zis si Zircon... verifica lantul. S-ar putea ca pinionul de atac sa aibe un dinte rupt sau stramb. Daca nu-i dai de cap, vedem maine la Academie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 10x, Zircon ! Daca aia cu lunile e adevarata, inseamna ca vizorul dreapta si carena mare au fost schimbate in 2007 (moto e produs in 2005). Vizorul stanga ramasese original, saracul, dar am avut eu grija de el ! Cat despre taurash, nu-mi ramane decat sa va rog sa faceti niste ture cu el cand ne-om mai intalni ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SDS Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 Vane, o s-o forjam si noi vreo doua luni( cand unul,cand altul), ca sa ne facem si noi o parere despre problema asta . Acum serios si la mine face cam la fel.......in primul rand te gandesti ca esti intr-o trapta prea mare fata de viteza cu care rulezi, dar nu este asta ( ex: ca si la masina cand esti intr-o treapta mare si rulezi cu viteza mica, te zmuceste=cam asa ceva)................s-ar putea, cum a zis ZIRCON sa fie de la lant ( sa fie lantul prea slab), poate sa fie si asta o cauza sau dupa cum mi s-a parut mie sa fie de la cutia de viteze, un joc mai mare intre angrenaje sau ce o mai fi pe acolo........eu am ridicat-o pe cricul central , am bagat-o in viteza si am invartit roata spate intr-un sens si in celalalt si mi s-a parut ca are un joc destul de mare( nu am incercat si la altele sa vad daca face la fel) si pot sa-ti spun ca asa a facut de la inceput ( am luat-o de noua in 2007). La mine face in treptele inferioare 1,2 si putin si intra 3-a, dar o mai tin din ambreiaj. Am auzit la alte motoare cum reduc pana la momentul de a opri pe loc si merg cursiv pe cand la fz6 parca intra in vrie. Dar mai vorbim joi, numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 Damn ! Ceilalti posesori, nu ziceti nimic ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Goldbug Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 Damn ! Ceilalti posesori, nu ziceti nimic ? Vane, si la mine face la fel. Nu ca la rodeo cum ai zis tu dar se mai smuceste cand intra in frana de motor. Bine, mie sincer mi se pare ca nu merge tot timpul la fel. Ca uneori e mai lina alteori mai smucita, in functie de pozitia astrelor, nu stiu . Acum poate sunt doar eu nebun . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 (editat) Exact asa e cum zici tu; problema e ca (legea lui Murphy) se gaseste sa smuceasca mai tare cand incerc sa abordez o curba stransa si tocmai a trecut masina de varsat zoaie, pardon, de udat asfaltul. Sau cand trec "la mustatza" printre sirurile de masini oprite la semafor ... Ar putea fi e o problema cu firmware-ul de injectie, spuneau ceva pe forumul FZ6 intl, mai exact cu senzorul TPS. Acum imi amitesc, ziceau ca poate duce chiar la dezechilibrare datorita pierderii aderentei pe roata spate. Ciudat este ca, dupa 2005, au rezolvat problema, de ce mai apare la SDS care are motor nou ?!? TPS trouble... Editat Iulie 16, 2009 de vane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 Vane, nu vezi ce raspunsuri inteligente primesti?! Nu inteleg ce astepti? Vrei sa se repare singura mobra? Inteleg ca vrei sa te informezi putin inainte de a ajunge la servis, dar se pare ca nu e nimeni in masura sa-ti dea informatii precise. E clar ca nu merge bine motorul, nu are voie sa smuceasca! Al meu smucea din cauza senzorului TPS. Totusi, din ce spui nu cred ca e senzorul la tine. Motorul meu dadea in nas daca tineam acceleratia constant, indiferent de viteza. In mers, daca trageam ambreiajul, murea motorul. Daca opream motorul din cheie si il reporneam, functiona totul bine o scurta perioada dupa care reaparea problema. Dupa ce l-am schimbat totul era ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 (editat) Orice fel de raspuns este bun ! Ma rog, unele sunt mai bune ca altele, asta e clar. Dar la service nu ma pot duce fara sa stiu deja defectul ca o sa ma coste cat toata mobra si nici n-o sa fie reparata; aici nu este Germania BTW: Vad ca, pana la urma, tu ai schimbat marca !! Cum ai schimbat senzorul TPS: la reprezentantza ? Avand second hand eu nu cred ca mai beneficiez de garantie, asa ca pot sa comand eu senzorul si sa-l schimb ... M2006_016R.pdf Editat Iulie 16, 2009 de vane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Goldbug Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 Vane, nu vezi ce raspunsuri inteligente primesti?! Nu inteleg ce astepti? Vrei sa se repare singura mobra? Inteleg ca vrei sa te informezi putin inainte de a ajunge la servis, dar se pare ca nu e nimeni in masura sa-ti dea informatii precise. E clar ca nu merge bine motorul, nu are voie sa smuceasca! Al meu smucea din cauza senzorului TPS. Totusi, din ce spui nu cred ca e senzorul la tine. Motorul meu dadea in nas daca tineam acceleratia constant, indiferent de viteza. In mers, daca trageam ambreiajul, murea motorul. Daca opream motorul din cheie si il reporneam, functiona totul bine o scurta perioada dupa care reaparea problema. Dupa ce l-am schimbat totul era ok. Si cum ai rezolvat problema cu senzorul TPS? Ti l-au schimbat la Yamaha? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 l-am cumparat din banii mei, am citit pe net cum se monteaza si ce valori trebuie sa-ti dea in ceasul de bord (calibrarea) dupa care m-am dus la servis pentru mana de lucru calificata si scule si le-am furnizat informatiile necesare calibrarii. Eu am 2 maini pe stanga si nu ma bag la surubareala. Decat sa repare altul dupa mine, mai bine merg din prima la servis. Chiar si asa, le-am dat ceva bataie de cap baietilor de la servis pt. ca e nevoie de o cheie foarte lunga, ~40cm, ca sa desfaci rampa aia, de aceea nu recomand sa-l faci singur decat daca ai scule carca si inclinatie mecanica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 Simt ca multa lume iti va multumi daca dai mai departe info gasite de tine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 CrazyRO, in absenta obiectului cu probleme, dam si noi ce raspunsuri putem. In mod cert acestea sunt mai plauzibile decat varianta cu TPS-ul pentru ca o motocicleta care smuceste permanent din acest motiv are TPS-ul distrus si crede-ma, nu poti merge cu TPS-ul distrus fara sa repornesti motocicleta din cheie din 200 in 200m sau mai putin, in functie de semafoare si trafic. Regretabil ca vane nu a ajuns azi la Academie ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 Am o saptamana ingrozitoare la birou de aia si incerc sa "repar" motocicleta pe forum si de aia nici n-am ajuns la intalnire... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.