Fanel Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 Multumesc. Tot ce m-ai indrumat sa fac am facut deja. Centru de baterii spun ca bateria e buna conform masuratorilor, electricianu ca motorul e ok. Am masurat si eu acasa si nu suge curent pe loc. Ideea e ca una din bateriile noi pe care le-am pus s-a terminat mai repede stand decat in mers, facand doar 200km cu ea si in rest static in garaj. Am dat si borna jos de pe baterie si am lasato asa si e ok, bateria rezista. Consumul ala de 50mA il da beculetul de la bord care palpaie. Am si alarma pe el dar am decuplato de anul trecut de cand a inceput motoru sa consume bateriile, ca am zis sa nu aibe alarma defect. Ideea e ca in continuare nustiu ce oi face cu ea. Cred ca fac o tura la Szeged sa vad baietii de acolo oare ce zic? Ma enerveaza ca nu am un programel ceva care sa-mi dea un istoric al masuratorilor, adica las aparatu seara pe el si peste 2 zile ma uit pe istoric si vad daca si cand suge curent. Daca mai ai si alte sugestii le ascult cu placere. Foarte ciudat . Nici nu stiu ce sa zic. Eu cred ca exista aparate care masoara in timp ... genul osciloscopului dar cred ca sunt foarte scumpe. Doar sa gasesti ceva de imprumutat de pe la un electronist ceva. Dar nu imi imaginez ce ar consuma curent inopinant. Nu stiu ce ar putea face scurt. Am atasat din manual partea electrica (daca nu o ai) ! O sa ma uit si eu si ma mai gandesc ! Sa ne tii la curent cu rezolvarea problemei ... poate o fi util si pentru alti oameni (desi nu cred ca o sa citeasca nimeni 200 de posturi ... ca e mai simplu sa intrebi) Success ! electrice_fz6_part1.pdf electrice_fz6_part2.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 hey, ce ziceti merge toba mica pe fazerul meu, model '98 ?as putea sa iau o toba stock de gsx-r k6 DAR are catalizator sub ea si nu stiu cat de jos va veni. toba este ca cea din poza astept pareri si sugestii nu se nimereste; ar trebui facute prea multe modificari, nu se merita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavy XT Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 Foarte ciudat . Nici nu stiu ce sa zic. Eu cred ca exista aparate care masoara in timp ... genul osciloscopului dar cred ca sunt foarte scumpe. Doar sa gasesti ceva de imprumutat de pe la un electronist ceva. Dar nu imi imaginez ce ar consuma curent inopinant. Nu stiu ce ar putea face scurt. Am atasat din manual partea electrica (daca nu o ai) !O sa ma uit si eu si ma mai gandesc ! Sa ne tii la curent cu rezolvarea problemei ... poate o fi util si pentru alti oameni (desi nu cred ca o sa citeasca nimeni 200 de posturi ... ca e mai simplu sa intrebi) Success ! Nu le aveam, mersi mult. O sa pun aici pe topic rezolvarea daca ii dau de cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 Nu le aveam, mersi mult. O sa pun aici pe topic rezolvarea daca ii dau de cap. aceeasi problema o am si eu la yamaha mea dar e un TDM din 92. raman fara baterie cand mi-e lumea mai draga. releu e bun, alternatoru la fel, bateria e buna dar totusi raman fara baterie. e o faza tampita la care inca nu i-am dat de cap. de o saptamana e la un electrician. daca ii da de cap o sa postez aici problema poate e identica Mesaj completat am aflat ce are motoreta mea. e de la releu care nu decupleaza cand opresti motor. si practic el ramane in sarcina si consuma bateria. poate ai aceeasi problema sper sa te ajute. numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavy XT Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 aceeasi problema o am si eu la yamaha mea dar e un TDM din 92. raman fara baterie cand mi-e lumea mai draga. releu e bun, alternatoru la fel, bateria e buna dar totusi raman fara baterie. e o faza tampita la care inca nu i-am dat de cap. de o saptamana e la un electrician. daca ii da de cap o sa postez aici problema poate e identica Mesaj completat am aflat ce are motoreta mea. e de la releu care nu decupleaza cand opresti motor. si practic el ramane in sarcina si consuma bateria. poate ai aceeasi problema sper sa te ajute. numai bine Super, o sa verific dar trebuie sa caut sa vad care e releul ala. Intrebarea mea este daca sti cumva in timp ce motoru era oprit, daca iti lua curent care era sesizat de ampermetru, ca mie numi arata nimic ca ar manca in timp ce motoru e oprit. Mesaj completat Super, o sa verific dar trebuie sa caut sa vad care e releul ala. Intrebarea mea este daca sti cumva in timp ce motoru era oprit, daca iti lua curent care era sesizat de ampermetru, ca mie numi arata nimic ca ar manca in timp ce motoru e oprit. Am verificat releele si functioneaza corect. Eu pe motor am alarma pe care am deconectat-o de la cheita. Azi umbland am descoperit un fir de la alarma desfacut si nu i-am gasit locul deoarece era lipit cu pistolu de lipit. Asa ca am scos complet alarma de la motor ca am mai auzit si de la altii ca majoritatea alarmelor de motor fac probleme. Ar fi logic ca acel fir sa-mi fi facut belele ca merge 2 luni si brusc in 2-3 zile pica bateria daca acel fir atingea la masa (am gasit unde facea flama pe sasiu). Ce ma ducea pe mine in eroare la masuratori, daca un fir este in scurt nu citeste ampermetru. Am testat asta cu un fir pe plus si unul pe masa si pus ampermetru(cu bucla de masurat amperii) pe fir si nu citea numic, poate si pt ca era curentul peste 200A si aparatul meu nu stie citi. Asadar sper sa se fi rezolvat problema mea dar voi afla in cateva saptamani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex The Ripper Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 In general, daca ai alarma, si daca e cu pager iti consuma bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 no shit, alarma cu pager consuma bateria ? ma gandeam sa imi pun una Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex The Ripper Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 no shit, alarma cu pager consuma bateria ?ma gandeam sa imi pun una Nu te rupe la consum, dar iti consuma pentru ca modulul de pe motocicleta transmite catre pager la anumite intervale. Eu am alarma, si e activata de vara trecuta, iar bateria nu m-a lasat pana acum, si nici nu stiu de cand e pe motor. Alarma e de ceva vreme instalata, din cate am inteles. Eu totusi iti recomand alarma...dormi mai linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavy XT Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 Daca e montata fara cap consuma ca la mine. Eu asa am cumparat motoru cu alarma, dar lucrarea lor a lasat de dorit si deaia am si patit ceea ce am patit de a trebuit sa o demontez complet. Eu zic ca daca e montata de cineva care stie ce are de facut nu e nici o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 cu ce consum se lauda ale voastre?eu merg din plin in plin si in oras scot cam 5.8. o fi bine.o fi rau...? Cam putine referinte despre consum in topic, dar am gasit cateva, totusi. Cea de sus si inca vreo 2-3. Toate pleaca de la un 4% la mers intins, cuminte, afara si ajung la peste 6% in oras. Rau e ca mie (exclusiv oras) imi ia 7.3-8%. Cine mai are/a avut necaz de genul asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 Am mers in tara in august 2400 km cu 111 litri de benzina, adica un consum de 4,62 litri %. In oras de cand am evacuari libere fara catalizator a crescut de la 5% la 6%. Mesaj completat Rau e ca mie (exclusiv oras) imi ia 7.3-8%. Cine mai are/a avut necaz de genul asta ? Pai sti bine de ce, da? Ca mergi cu ea subturata tremura si intra benzina ca la robinet in camera de ardere. Da-i frate si tu macar pe la 8000 ture din cele 14000 si ai sa vezi ca nu se mai intampla nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 hai sa va arat un fazer: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 superb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 superb Am impresia ca te bate gandul la unul.................... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 Cam putine referinte despre consum in topic, dar am gasit cateva, totusi. Cea de sus si inca vreo 2-3. Toate pleaca de la un 4% la mers intins, cuminte, afara si ajung la peste 6% in oras. Rau e ca mie (exclusiv oras) imi ia 7.3-8%. Cine mai are/a avut necaz de genul asta ? La mine variaza foarte mult consumul (eu am modelul pe carburatie), mers in oras imi ia 9% (dar nu exista sa nu-i dau un cox sanatos, adica sa ajung intre semafoare si la 160 km/h, iar daca mai ies seara cu bajetii...), combinat imi ia cam 7.5, iar in afara, mers normal si constant, viteze de 110-130 mi-a luat 5.5, dar tinuta in forje, viteza de croaziera peste 160 km/h imi ia cam 7. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 Am impresia ca te bate gandul la unul.................... pai prima motocicleta pe care am vrut-o era un fzs ca al lui metal heart si in ziua in care trebuia sa ma duc eu sa il vad, a facut el poc cu el. si m-am speriat si am luat-o ca pe un semn rau si mi-am luat TDM-ul. ca am facut o alegere buna sau proasta ramane de discutat dar TDM-ul actual cu toate problemele care mi le-a facut nu l-as mai da vreodata (plus ca nu as face vreo afacere din vanzarea lui) imi place fzs pe negru sau un fz6 carenat ca al lui SDS (de care am aflat cu parere de rau ca a facut poc) Mesaj completat PS bani nu sunt dar asta nu ma impiedica sa visez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 La mine variaza foarte mult consumul (eu am modelul pe carburatie), mers in oras imi ia 9% (dar nu exista sa nu-i dau un cox sanatos, adica sa ajung intre semafoare si la 160 km/h, iar daca mai ies seara cu bajetii...), combinat imi ia cam 7.5, iar in afara, mers normal si constant, viteze de 110-130 mi-a luat 5.5, dar tinuta in forje, viteza de croaziera peste 160 km/h imi ia cam 7. Aha. Deci nu sunt eu singurul nebun care are parte de 9-10 in oras Sambata sper sa bag un Transfagarasan si o sa vad cat mai consuma la drum lung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 (editat) Sambata se baga o cheia cu intoarcere pe siriu. Jonctiunea la 9 fix in statia peco Mol imediat dupa ce cobori podul din Otopeni (dupa mec) Zircoane vine si Alex cu un R1 (2007) asa ca daca vrei ai companie. Editat Septembrie 11, 2009 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 Echipamentul meu de piele este in curs de uscare/tratare cu Leatherique si chiar as vrea sa fac Transfagarasanul. O sa ma decid in f. de prognozele meteo Oricum, multumesc pentru informatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Horia_D Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 (editat) Salut ! Senzorul meu TPS se cam da in barci (vorba lu' Dorel ). La reprezentanta Yamaha din BV nu se schimba mocca, lucru care era de asteptat in Romania, desi in toata Europa daca apare aceasta problema la FZ6 (2004-2005) ea este rezolvata gratuit. In fine, trecand peste treaba cu Romania, am aflat ca acest senzor imi poate fi adus pentru 133 de euro fara TVA (adica vreo 700 de RON cu totul). Alte variante in afara de reprezentantele Yamaha RO exista? Multam inca de p-acu' Editat Septembrie 11, 2009 de Horia_D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 Salut ! Senzorul meu TPS se cam da in barci (vorba lu' Dorel ). La reprezentanta Yamaha din BV nu se schimba mocca, lucru care era de asteptat in Romania, desi in toata Europa daca apare aceasta problema la FZ6 (2004-2005) ea este rezolvata gratuit. In fine, trecand peste treaba cu Romania, am aflat ca acest senzor imi poate fi adus pentru 133 de euro fara TVA (adica vreo 700 de RON cu totul). Alte variante in afara de reprezentantele Yamaha RO exista? Multam inca de p-acu' dap 550 lei la care mai adaugi trasportul pana la tine 30 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Horia_D Postat Septembrie 12, 2009 Share Postat Septembrie 12, 2009 dap 550 lei la care mai adaugi trasportul pana la tine 30 lei. unde e 550 (sper ca e pret cu TVA inclus) ? ca e mai putin de 700 oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Septembrie 12, 2009 Share Postat Septembrie 12, 2009 Salut ! Senzorul meu TPS se cam da in barci (vorba lu' Dorel ). Dar testul i l-ai facut ? Mie la "rece" mi-a iesit perfect. 16 inchis si foarte precisa cresterea pana la 101 deschis. Mai exact un milimetru twist, crestea cu o unitate valoarea de pe display ! M-a mirat insa ca ajunge la 101 !!!! Vreau sa fac si testul "la cald" dupa 1/2 ora de mers cand incepe sa dea in nas, de fapt. Din pacate nu poti porni motorul cat timp esti in dIAG mode, ca as fi vrut sa-l monotorizez "live" sa vad daca e vreo corespondenta intre variatiile de turatie si indicatia TPS-ului, cu acceleratia nemiscata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavy XT Postat Septembrie 12, 2009 Share Postat Septembrie 12, 2009 Si eu am variatii de turatie la relanti, banuiam ca din cauza acelui senzor dar am auzit majoritatea motoarelor in 4 cilindri ca fac la fel. Reprezentanta Yamaha din Arad au acceptat in garantie schimbarea senzorului dar deun an inca nu am primit piesa...deci....ca in Romania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Horia_D Postat Septembrie 12, 2009 Share Postat Septembrie 12, 2009 Dar testul i l-ai facut ? Mie la "rece" mi-a iesit perfect. 16 inchis si foarte precisa cresterea pana la 101 deschis. Mai exact un milimetru twist, crestea cu o unitate valoarea de pe display ! M-a mirat insa ca ajunge la 101 !!!! Vreau sa fac si testul "la cald" dupa 1/2 ora de mers cand incepe sa dea in nas, de fapt. Din pacate nu poti porni motorul cat timp esti in dIAG mode, ca as fi vrut sa-l monotorizez "live" sa vad daca e vreo corespondenta intre variatiile de turatie si indicatia TPS-ului, cu acceleratia nemiscata... La rece e totul bine si frumos. Daca intri in dIAG dupa ce-ti face figura vei avea surpriza sa vezi cum scade sub 16 la revenire. Eu am vazut chiar 8-10. Ideea e sa nu apuce sa-si revina (1-2 minute) si vei vedea. Si 101 nu stiu ce valoare e aia, e ceva putred si acolo. Bafta-n trafic si hai sa ne gasim TPS. Cred ca o sa incerc si in Ungaria pentru a vedea vreo diferenta de pret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.