suvinx Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Rog cunoscatorii sa ma indrume ce motocicleta sa-mi cumpar pt enduro (adica umblat pe drumuri forestiere), am un honda dominator 650 din 93 dar cam papa ulei si il voi dezmembra. Ce imi recomandati? 1. tot dominator? 2.Yamaha xt 600? 3.Suzuki DR? 3.altele? ma gandesc sa iau tot dominator ca o sa am piese de la celalalt, dar as vrea sa stiu si parerea voastra evantual un clasament in functie de rezistenta in timp adica sa nu se strice des. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 (editat) Inca unu care dezmembreaza un Domi? Mai bine il repari, nenea! Ideea e ca daca il cumperi bun, il ai bun. Daca umblii dupa ieftinaturi, o sa ai doar de reparat. Eu in aproape 13000km cu al meu nu am bagat decat benzina, ulei si filtre, toate la termen. Ah, si un ghidon ca ala vechi era sub forma de multi de "s". N-am prea menajat mobra, de la forja in canicula pana la mers la -5 grade. Fara aditivi in ulei. Fara aditivi in benzina. Doar intrerinere normala cu produse de calitate ok; nici cele mai scumpe, nici cele mai ieftine. Singura chestie problematica ar fi lantul de distributie care se apropie de termenul de schimbare. Dar aia e o chestie normala, data in manual, etc. Cam aceeasi poveste si la DR: daca il iei bun, e bun. Editat Iunie 10, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Iunie 13, 2010 Share Postat Iunie 13, 2010 Inca unu care dezmembreaza un Domi? Mai bine il repari, nenea! Ideea e ca daca il cumperi bun, il ai bun. Daca umblii dupa ieftinaturi, o sa ai doar de reparat. Eu in aproape 13000km cu al meu nu am bagat decat benzina, ulei si filtre, toate la termen. Ah, si un ghidon ca ala vechi era sub forma de multi de "s". N-am prea menajat mobra, de la forja in canicula pana la mers la -5 grade. Fara aditivi in ulei. Fara aditivi in benzina. Doar intrerinere normala cu produse de calitate ok; nici cele mai scumpe, nici cele mai ieftine. Singura chestie problematica ar fi lantul de distributie care se apropie de termenul de schimbare. Dar aia e o chestie normala, data in manual, etc. Cam aceeasi poveste si la DR: daca il iei bun, e bun. al meu 65 mii km nici o problema. merge foarte bine. nu papa ulei. doar consumabile, mici si bere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 Rog cunoscatorii sa ma indrume ce motocicleta sa-mi cumpar pt enduro (adica umblat pe drumuri forestiere), am un honda dominator 650 din 93 dar cam papa ulei si il voi dezmembra. Ce imi recomandati?1. tot dominator? Da , daca ai fost multumit de nx, si cred ca da, se merita sa mai iei tot nx si o sa ai piese girla.Eu asa as face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Rog cunoscatorii sa ma indrume ce motocicleta sa-mi cumpar pt enduro (adica umblat pe drumuri forestiere), am un honda dominator 650 din 93 dar cam papa ulei si il voi dezmembra. Ce imi recomandati?1. tot dominator? 2.Yamaha xt 600? 3.Suzuki DR? 3.altele? ma gandesc sa iau tot dominator ca o sa am piese de la celalalt, dar as vrea sa stiu si parerea voastra evantual un clasament in functie de rezistenta in timp adica sa nu se strice des. Multumesc anticipat. dac aieie nu stii ce rujdrule ieie .. Honda is motoare ce tinn ,daca le DAIIIII ULEI nu prista sua alte kkturi.. dai ulei yacco, coastrol motul da snu jafuri si te tine garantezz.. domi is the best:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 dac aieie nu stii ce rujdrule ieie .. Honda is motoare ce tinn ,daca le DAIIIII ULEI nu prista sua alte kkturi.. dai ulei yacco, coastrol motul da snu jafuri si te tine garantezz.. domi is the best:) E valabil pentru orice motor nu crezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suvinx Postat Iunie 24, 2010 Autor Share Postat Iunie 24, 2010 Am cumparat alaltaieri din Germania un Dominator din 1996 cu 17000 km (cu carte service), a costat 1500 euro. Arata si merge excelent. Ce imi recomandati sa schimb in afara de ulei? si ce ulei e cel mai bun? multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 Am cumparat alaltaieri din Germania un Dominator din 1996 cu 17000 km (cu carte service), a costat 1500 euro. Arata si merge excelent. Ce imi recomandati sa schimb in afara de ulei? si ce ulei e cel mai bun? multumesc. Pai si filtrul de ulei. Restul.... daca e cazul: cauciucuri, filtru de aer, etc. Ulei: moto mineral sau semisintetic. Motul, Yacco, Putoline, Motorex, Boxxer, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 (editat) Am cumparat alaltaieri din Germania un Dominator din 1996 cu 17000 km (cu carte service), a costat 1500 euro. Arata si merge excelent. Ce imi recomandati sa schimb in afara de ulei? si ce ulei e cel mai bun? multumesc. Stie andreiu ce zice Hai pe la topicu de Domi-uri si vezi acolo detalii mai clare. E la Coltul Enduristilor -> Enduro-Touring & Adv. Ca sa iti raspund punctual: uleiul sa fie 15-50 sau 20-50, semisintetic recomandat. Merge si mineral. Nu baga full sintetic decat daca n-ai tu ce face. Din experienta, in ordinea calitatii: Motorex, Yacco, Castrol, Valvoline, Putoline. Nu am incercat niciodata Motul (mi-a s-a contraindicat sa cumpar Motul de la importatori din Romania). Schimba si filtrul, cu tot cu garnitura de etansare de pe capac (filtrul Champion vine cu garnitura; cele de la Delo sau Hiflo vin fara). Nu ar trebui sa sari de 100ron cu toate astea. Mare grija la cele doua suruburi de scurgere: sunt destul de proaste cele originale (adica se rotunjesc daca bagi scule proaste pe ele); se recomanda chei tubulare BUNE (12 si 14 parca) pentru desfacerea lor. La suruburile filtrului (cap hex de 8) e bine sa folosesti inelara sau tubulara si foarte multa grija: la strangere nu trebuie sa scoti untul din ele ca se fac praf si te-ai rupt in fericire. Editat Iunie 24, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 Garniturile alea is practic niste o-ringuri, nu? Deci se pot cumpara si separat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 (editat) Logic. Dar decat sa dai 4-5e pe filtru si 2-3e pe garnitura, mai bine le iei pe amandoua la 5e. Preturi din memorie: Garnitura - 9 ron Delo domi - 14 ron Hilflo domi - 15 ron Champion domi - 19 ron Editat Iunie 24, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 Ghici cu cat am cumparat ieri 8 bucati? 1.5 RON Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 Ghici cu cat am cumparat ieri 8 bucati? 1.5 RON O-ring-uri de filtru de Dominator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 O-ring-uri de filtru de Dominator? Cu diametrul interior si grosimea te duci la magazine de oringuri. Le iei practic la kilogram. Sunt ieftine. Cum zicea si Dan Cata. In Buc nu stiu decat de BADI. Dar or mai fi si altele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suvinx Postat Iunie 24, 2010 Autor Share Postat Iunie 24, 2010 multumesc tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.