impaiatu Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 (editat) POT SA FAC ENDUREALA CU KAWA KLE?E KM GREA ,NU? NISTE PARERI DESPRE MOTORU MEU? ASA E CAND N'ARE OMU' LUCRU LUI "TATAIA NAS" Editat Iulie 19, 2006 de impaiatu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 NU, nu poti.(enduro) Da, este. (grea) Poti ataca linistit forestiere dar nu coclauri mai grele. E grea si se simte "grea" , iar motorul de GPZ din ea nu are nici o treaba cu un motor de enduro. Motor de strada,care nu trage bine decat sus in ture, intr-un cadru de enduro. Mie personal nu-mi place Da, m-am dat cu asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bilutza Postat Iulie 20, 2006 Share Postat Iulie 20, 2006 Am si eu asa ceva. Si e o motocicleta de sosea care merge si pe drumuri forestiere. Si atat! E buna prin gropile din orase, mai ales din Bucuresti, sta foarte bine pe sosea la viteza de croaziera de 100-120 km/h si cam atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
impaiatu Postat Iulie 20, 2006 Autor Share Postat Iulie 20, 2006 MERCI BAIETI! SUNT KM INKPATINAT ,SI CINE STIE UNDE AJUNGEAM CU FIERU' , D-EL FACEAM MONUMENT AL NATURII!!! MI-ATI CONFIRMAT TEMERILE, ASA KM SA RAMAN LA SHOSEA! DA....CONSUMU'...CONSUMU'....?!?!?!....DINCOLO ERA MAI IEFTIN!!!! MI-A LUAT 9 LA SUTA, CU PASAGER SI BAGAJE C-I DREPT, DAR DAO'N COLO D TREABA! PAI SE POATE?!?!?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bilutza Postat Iulie 23, 2006 Share Postat Iulie 23, 2006 Esti sigur de asta? 9% este enorm Mie imi consuma maxim 6% in oras, si asta daca mai dau in ea. Altfel pe afara am mers si cum 3.92% , da am stat constant la 4000 rpm in treapta a 6. (mai eram cu un Simson si cu o Gilera de 125 si am mers cu ei). Si eram cu genti, bagaje si pasager. Si cand am mers pe la o medie de 110-120 km/h, am avut un consum de 5%. Deci la tine iti recomand sa-ti reglezi carburatoarele intai, ca poate e ceva pe acolo Cheers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
McKagan Postat Iulie 24, 2006 Share Postat Iulie 24, 2006 constant la 4000 rpm in treapta a 6 Si ce viteza aveai la turatia aia?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bilutza Postat Iulie 25, 2006 Share Postat Iulie 25, 2006 Pai aveam vreo 80-85 km/h Da oricum nu puteam sa merg mai repede, datorita vitezei de deplasare a grupului. I-am mai dat eu ceva mai tare, doar pe portiuni, ca sa nu-si faca un obicei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
impaiatu Postat Iulie 27, 2006 Autor Share Postat Iulie 27, 2006 merci BILUTZA! MA GANDEAM SI EU K N-ARE CUM SA CONSUME CAT UN TANC! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Iulie 29, 2006 Share Postat Iulie 29, 2006 acu am gasit si eu topicu.... dupa cum spunea Axa....mai mult de forestiere n-ai cum. Nu iti sugerez sa incerci ceva mai serios pt va vei simti o greutate apasatoare cand va cadea pe tine prin noroi sau padure. eu, sincer, nu m-as baga in teren cu un moto mai greu de 140 kg.... asta la endureala usoara prin padure Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
impaiatu Postat Iulie 31, 2006 Autor Share Postat Iulie 31, 2006 ai dreptate Achile!Am facut niste goange cu ea si ........dak esti singur n-o mai ridici! Thanks anyway! Dak mai are cineva ceva de spus despre KLE rog s-o faca, orice amanunt, de la ralantiu pana la..... mi-ar prinde bine sa stiu fiindk nu am gasit p nicari niciun manual! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Iulie 31, 2006 Share Postat Iulie 31, 2006 (editat) E valabil ce s-a scris si pentru Honda Dominator? (avand in vedere ca e cu vreo 20 de kile mai usoara dar si ca e monocilindru insa cel putin din punct de vedere vizual e in aceeasi clasa cu KLE) Editat Iulie 31, 2006 de paulcannibal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Special K Postat Septembrie 1, 2006 Share Postat Septembrie 1, 2006 ai dreptate Achile!Am facut niste goange cu ea si ........dak esti singur n-o mai ridici! Thanks anyway! Dak mai are cineva ceva de spus despre KLE rog s-o faca, orice amanunt, de la ralantiu pana la..... mi-ar prinde bine sa stiu fiindk nu am gasit p nicari niciun manual! Service manual pt KLE din 2004: http://www.motocikli.com/content/view/21/58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
impaiatu Postat Septembrie 2, 2006 Autor Share Postat Septembrie 2, 2006 Service manual pt KLE din 2004: http://www.motocikli.com/content/view/21/58 merci man!orice motociclist are nevoie neaparat sa stie cate ceva despra motoru lui, eu cu atat mai mult cu cat eram obisnuit sa-mi rapar vechiul SIMSON!!!!!esti "THE MAN"!vii la targoviste?bem beri impreuna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Septembrie 2, 2006 Share Postat Septembrie 2, 2006 relanti la 1200 RPM... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Special K Postat Septembrie 4, 2006 Share Postat Septembrie 4, 2006 merci man!orice motociclist are nevoie neaparat sa stie cate ceva despra motoru lui, eu cu atat mai mult cu cat eram obisnuit sa-mi rapar vechiul SIMSON!!!!!esti "THE MAN"!vii la targoviste?bem beri impreuna! Sorry, e cam departe... Urmatoarea iesire va fi la Cluj... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
impaiatu Postat Septembrie 4, 2006 Autor Share Postat Septembrie 4, 2006 relanti la 1200 RPM... eu i-l tineam p la 1400!! merci man! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.