Sari la conținut

Intrebare Generala Carburatoare


csman
 Share

Postări Recomandate

ce se va intampla daca la un carburator ii bag aer fortat ? ce simtome va avea motoru , eu ma gandeam ca daca ii pun jiglor mai mare si il reglez din nou dupa noul debit de aer voi castiga ceva putere ... astept parerile voastre :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce se va intampla daca la un carburator ii bag aer fortat ? ce simtome va avea motoru , eu ma gandeam ca daca ii pun jiglor mai mare si il reglez din nou dupa noul debit de aer voi castiga ceva putere ... astept parerile voastre :banana:

Aer fortat poti baga doar daca-i pui turbo. Nu e suficient sa schimbi jiglerele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

turbo=aer fortat!!! :smoke: asa am invatat la scoala...asa ama invatat acasa... oricum...trebuie sa izc ca o mica mare diferenta o va face faptul daca pui turbina inainte sau dupa carburator.se stie ca turbo se foloseste in general la injectii,dar cu grija si studiu se poate pune si la carburator.daca puiturbina inaintea carburatorului...o sa ai superpower,super consum ,super probleme,super uzura,si 1 kil de adrenalina in vene pe minut....dar stai asa...despre ce motor vorbim aici? :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

minsk 125 :banana:

 

 

eu cred ca mai degraba csmanu' se gandea la ceva de genul ram-air! :smoke:

 

daca vrei sa-i pui ceva de genul asta e de ajuns sa ridici acul cu o gradatie si sa mergi peste 80 ca sa simti putina diferenta... doar putina! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand eram mai mic si mai "altfel" mi-a venit ideea sa fac Oltcitul intercooler. Simplu nu? I-am varat un cooler de sursa de PC in filtrul de aer si l-am alimentat prin supapa de dozaj de la carburator. Asta a fost o alta mare prostie. Cand puneam contactul pornea automat si ventilatorul. Performanta a fost ca am reusit un consum de aproape 100%. Este adevarat ca scartaia roata pana la a III-ia. dar nau am reusit sa ajung cu masina acasa. Am ramas fara gaz. Nu se ineca nu se supara. Mergea de rupea. Practic pistonul nu mai aspira benzina din galerii aceasta fiind impinsa toata in cilindru cu un surplus de aer.

Imediat dupa isprava am eliminat intercoolerul. Era deranjant pentru buget.

Dar asta se intampla la un autoturism cu nuste galerii de admisie super lungi. La motor e putin probabil sa mearga.

parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...