Sari la conținut

Problema La Motor


Postări Recomandate

Am ajuns si eu sa am o problema la motor. Nu stiu de la ce se trage si m-am gandit sa intreb aici, poate mai aflu niste pareri.

 

In drum spre Bran motorul a inceput sa se "inece" pe la 5000 de ture. De fapt FIX la 5000 de ture, in conditiile in care intra pe rosu la 8500 de ture. La inceput a fost doar temporara problema: se ineca putin, apoi continua sa urce in ture. Acum vad ca s-a stabilizat: nu mai urca in ture peste 5000 de nici o culoare.

 

Motorul este pe injectie, a fost alimentat inainte de plecare cu benzina Super 100 de la OMV si apoi cu Top99 de la Petrom. Bujiile sunt proaspat schimbate, au sub 1500km.

 

Acum vad ca a inceput sa mai faca o figura: se opreste inexplicabil la ralanti. Nu tot timpul, doar din cand in cand.

 

Are cineva idei sau sugestii? Apreciez sfaturile argumentate tehnic.

 

Multumesc!

Ry.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca sunt de cumparat niste tratamente care scot apa din benzina......si pt motoare cu injectie....nu erau foarte scumpe....poti sa incerci cu asa ceva.Si cu ocazia asta cureti si circuitul de benzina inclusiv eventualele depuneri din rezervor....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banuiesc ca traseul de aer si filtrul l-ai verificat, nu ? :burnout: ca mai stiu eu pe unul caruia i-a mancat motorul o carpa de sub sha :burnout:

 

 

P.S. Teoria conspiartiei masinii impotriva omului spune ca de obicei e ceva atat de simplu incat nici nu te gandesti la el . E o idee buna si sa schimbi bujiile cu alea vechi sa vezi daca e de acolo. Bujia nu stie carte si crapa cand vrea ea, nu cand zice manualul :D :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banuiesc ca traseul de aer si filtrul l-ai verificat, nu ? :crack: ca mai stiu eu pe unul caruia i-a mancat motorul o carpa de sub sha :crack:

P.S. Teoria conspiartiei masinii impotriva omului spune ca de obicei e ceva atat de simplu incat nici nu te gandesti la el . E o idee buna si sa schimbi bujiile cu alea vechi sa vezi daca e de acolo. Bujia nu stie carte si crapa cand vrea ea, nu cand zice manualul :burnout: :cheers:

 

 

Da, am verificat traseul de aer si am scos crocodilii si dinozaurii aciuati acolo. Nu era de la asta. :blbl: Si eu ma gandesc la ceva extrem de simplu: daca ar fi bujiile nu ar merge bine nici la ture mai joase, ar da rateuri si/sau ar merge in trei cilindri. Eu suspectez ceva legat de benzina/injectoare/regulator de presiune. :burnout: Dar ma gandeam ca mai gasesc idei noi la oameni care s-au mai confruntat in trecut cu asta.

 

Legat de conspiratia masinii impotriva omului, m-am mai confruntat cu asta dupa ce am schimbat ceva pe la pompa de ulei si dupa ce am pus totul la loc mi se aprindea becul de pe bord cum ca nu ar avea presiune uleiul. Dupa ce am demontat si montat la loc ansamblul pompa de apa/ulei de cel putin 4 ori, mi-am bagat picioarele si am lasat motorul sa zaca in garaj o luna. Culmea: dupa o luna problema disparuse ca prin minune. Mai tarziu mi-am dat seama ca se evaporase apa care intrase la contactul electric al senzorului de presiune de ulei si nu mai facea un scurt acolo aprinzand becul. :D

 

Asa ca acum ori aplic aceeasi metoda ori ma apuc sa desfac toate alea pe acolo si sa vad care e problema si pe unde se manifesta ea. Prefer varianta a doua. :crack:

 

Ry.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O bujie obosita are un simptom clar: la turatie mica/sarcina mica/amestec lejer da scinteie fara probleme. Dar cind e vorba sa-si faca treaba in sarcina, scinteia e prea slaba si apar rateuri/intreruperi.

 

Ori asta, ori probleme de alimentare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Dupa cum spunea si Axa, conspiratia masinii impotriva omului presupune un lucru extrem de simplu, la care nu te gandesti nicicum.

Dupa ce am verificat alimentarea (fiecare furtunel si orificiu), am curatat filtrul de aer, scos si verificat bujiile (aratau IMPECABIL), am verificat fisele de la bujii, ca pareau putin ciupite, si in manual scria ca poate fi un motiv pentru care sa nu traga la turatii mai mari, am mers cu zeama de desfundat injectia, etc etc etc, astazi am avut urmatoarea revelatie: daca ma apasam un pic pe rezervor se oprea motorul. Brusc. Subit. Inexplicabil. Ajuns acasa am dat jos rezervorul suspectand un cablu prins intre rezervor si ceva (cadru sau alte balarii) si sugrumat sau taiat. Negasind nici un astfel de cablu suspect am zis sa ma uit si la aprindere, ca e si aia pe acolo. SURPRIZA!!! Mufa de la aprindere se tinea prinsa in unitate prin forte kinetice necunoscute inca... Cum s-o fi desprins ramane un mister, cert este ca acum, odata pusa la loc mufa buclucasa, mobra merge excelent.

Pai cum sa nu mearga excelent: filtru de benzina schimbat, filtru de aer curatat/suflat, benzina de 98, contactele curatate pe unde s-a putut, totul uns! :crack: atat ii trebuia, sa nu mearga bine!

 

Ry.

 

P.S.: multumesc Axa pentru pont si de asemenea multumesc Bogdan Padure, ca el mi-a sugerat sa ma uit la aprindere sau la instalatia electrica.

 

R.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...