Hellryder Postat Iulie 25, 2006 Share Postat Iulie 25, 2006 Am ajuns si eu sa am o problema la motor. Nu stiu de la ce se trage si m-am gandit sa intreb aici, poate mai aflu niste pareri. In drum spre Bran motorul a inceput sa se "inece" pe la 5000 de ture. De fapt FIX la 5000 de ture, in conditiile in care intra pe rosu la 8500 de ture. La inceput a fost doar temporara problema: se ineca putin, apoi continua sa urce in ture. Acum vad ca s-a stabilizat: nu mai urca in ture peste 5000 de nici o culoare. Motorul este pe injectie, a fost alimentat inainte de plecare cu benzina Super 100 de la OMV si apoi cu Top99 de la Petrom. Bujiile sunt proaspat schimbate, au sub 1500km. Acum vad ca a inceput sa mai faca o figura: se opreste inexplicabil la ralanti. Nu tot timpul, doar din cand in cand. Are cineva idei sau sugestii? Apreciez sfaturile argumentate tehnic. Multumesc! Ry. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dl_Doctor Postat Iulie 25, 2006 Share Postat Iulie 25, 2006 Cauta la filtrul de benzina sa nu fie infundat (daca ai asa ceva). Sau alte site, sau gaurele mici pe traseul benzinei. Foarte bine poate sa fie ceva depunere la baza rezervorului, pe unde pleaca benzina din el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat Iulie 25, 2006 Autor Share Postat Iulie 25, 2006 Filtrul de benzina e proaspat schimbat. Am o banuiala: e posibil sa fi intrat niste apa in benzina. Depuneri la baza rezervorului nu sunt sigur. Merci oricum! Ry. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MaDoG Postat Iulie 25, 2006 Share Postat Iulie 25, 2006 posibil sa fie si de la bujj incearca cu cele vechi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reptile Postat Iulie 25, 2006 Share Postat Iulie 25, 2006 Uita-te dupa mizerii in rezervor,dau scoate benzina si las-o sa stea si uita-te dupa apa la fund. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat Iulie 26, 2006 Autor Share Postat Iulie 26, 2006 Am mari dubii ca e jeg in benzina, iar filtrul de benzina ar trebui sa-si faca treaba, ca doar e nou. Apa e posibil sa fie, nu stiu eu cum sa o detectez insa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motomaniac Postat Iulie 26, 2006 Share Postat Iulie 26, 2006 vezi ca sunt de cumparat niste tratamente care scot apa din benzina......si pt motoare cu injectie....nu erau foarte scumpe....poti sa incerci cu asa ceva.Si cu ocazia asta cureti si circuitul de benzina inclusiv eventualele depuneri din rezervor.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Iulie 26, 2006 Share Postat Iulie 26, 2006 Banuiesc ca traseul de aer si filtrul l-ai verificat, nu ? ca mai stiu eu pe unul caruia i-a mancat motorul o carpa de sub sha P.S. Teoria conspiartiei masinii impotriva omului spune ca de obicei e ceva atat de simplu incat nici nu te gandesti la el . E o idee buna si sa schimbi bujiile cu alea vechi sa vezi daca e de acolo. Bujia nu stie carte si crapa cand vrea ea, nu cand zice manualul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat Iulie 26, 2006 Autor Share Postat Iulie 26, 2006 Banuiesc ca traseul de aer si filtrul l-ai verificat, nu ? ca mai stiu eu pe unul caruia i-a mancat motorul o carpa de sub sha P.S. Teoria conspiartiei masinii impotriva omului spune ca de obicei e ceva atat de simplu incat nici nu te gandesti la el . E o idee buna si sa schimbi bujiile cu alea vechi sa vezi daca e de acolo. Bujia nu stie carte si crapa cand vrea ea, nu cand zice manualul Da, am verificat traseul de aer si am scos crocodilii si dinozaurii aciuati acolo. Nu era de la asta. Si eu ma gandesc la ceva extrem de simplu: daca ar fi bujiile nu ar merge bine nici la ture mai joase, ar da rateuri si/sau ar merge in trei cilindri. Eu suspectez ceva legat de benzina/injectoare/regulator de presiune. Dar ma gandeam ca mai gasesc idei noi la oameni care s-au mai confruntat in trecut cu asta. Legat de conspiratia masinii impotriva omului, m-am mai confruntat cu asta dupa ce am schimbat ceva pe la pompa de ulei si dupa ce am pus totul la loc mi se aprindea becul de pe bord cum ca nu ar avea presiune uleiul. Dupa ce am demontat si montat la loc ansamblul pompa de apa/ulei de cel putin 4 ori, mi-am bagat picioarele si am lasat motorul sa zaca in garaj o luna. Culmea: dupa o luna problema disparuse ca prin minune. Mai tarziu mi-am dat seama ca se evaporase apa care intrase la contactul electric al senzorului de presiune de ulei si nu mai facea un scurt acolo aprinzand becul. Asa ca acum ori aplic aceeasi metoda ori ma apuc sa desfac toate alea pe acolo si sa vad care e problema si pe unde se manifesta ea. Prefer varianta a doua. Ry. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Iulie 26, 2006 Share Postat Iulie 26, 2006 O bujie obosita are un simptom clar: la turatie mica/sarcina mica/amestec lejer da scinteie fara probleme. Dar cind e vorba sa-si faca treaba in sarcina, scinteia e prea slaba si apar rateuri/intreruperi. Ori asta, ori probleme de alimentare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat August 9, 2006 Autor Share Postat August 9, 2006 Dupa cum spunea si Axa, conspiratia masinii impotriva omului presupune un lucru extrem de simplu, la care nu te gandesti nicicum. Dupa ce am verificat alimentarea (fiecare furtunel si orificiu), am curatat filtrul de aer, scos si verificat bujiile (aratau IMPECABIL), am verificat fisele de la bujii, ca pareau putin ciupite, si in manual scria ca poate fi un motiv pentru care sa nu traga la turatii mai mari, am mers cu zeama de desfundat injectia, etc etc etc, astazi am avut urmatoarea revelatie: daca ma apasam un pic pe rezervor se oprea motorul. Brusc. Subit. Inexplicabil. Ajuns acasa am dat jos rezervorul suspectand un cablu prins intre rezervor si ceva (cadru sau alte balarii) si sugrumat sau taiat. Negasind nici un astfel de cablu suspect am zis sa ma uit si la aprindere, ca e si aia pe acolo. SURPRIZA!!! Mufa de la aprindere se tinea prinsa in unitate prin forte kinetice necunoscute inca... Cum s-o fi desprins ramane un mister, cert este ca acum, odata pusa la loc mufa buclucasa, mobra merge excelent. Pai cum sa nu mearga excelent: filtru de benzina schimbat, filtru de aer curatat/suflat, benzina de 98, contactele curatate pe unde s-a putut, totul uns! atat ii trebuia, sa nu mearga bine! Ry. P.S.: multumesc Axa pentru pont si de asemenea multumesc Bogdan Padure, ca el mi-a sugerat sa ma uit la aprindere sau la instalatia electrica. R. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.