Metallbyker Postat Iulie 25, 2006 Share Postat Iulie 25, 2006 salut , am urmatoarea problema : ajung la 73 cu a 3-a si cand bag a 4-a incpe sa scada viteza . am miscat cuiul de la dozer in sus si in jos dar fara rezultate . ce este de facut ? precizez ca am pinion de viteza din acela cu 15 dinti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Iulie 25, 2006 Share Postat Iulie 25, 2006 Pai daca ai cu 15 si motorul nu e brici de aia scade nu are de unde sa duca in a-4-a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metallbyker Postat Iulie 25, 2006 Autor Share Postat Iulie 25, 2006 abia am facut setul motor . ambielajul e nou . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iulie 25, 2006 Share Postat Iulie 25, 2006 abia am facut setul motor . ambielajul e nou . Rodaj are si ea? Ce ulei pui? Bujia de care e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 25, 2006 Share Postat Iulie 25, 2006 numai ambielaj? asta pe langa ce a intrebat lupu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metallbyker Postat Iulie 25, 2006 Autor Share Postat Iulie 25, 2006 este in rodaj , ulei de amestec repsol full sintetic ii pun , 3% in L de benzina , bujia este romaneasca , dar e ok , cum ziceam pana in viteza a 3-a trage bine pana la 73 , cand baga 4-a incepe sa incetineasca ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Iulie 25, 2006 Share Postat Iulie 25, 2006 cand baga 4-a incepe sa incetineasca ... Filtrul de aer murdar, si toba poate sa fie infundata!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Iulie 25, 2006 Share Postat Iulie 25, 2006 eu zic ca e filtru , scoate-l si repeta miscarea sa vezi care-i treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metallbyker Postat Iulie 25, 2006 Autor Share Postat Iulie 25, 2006 toba e curatata filtrul de aer e nou si nu are pic de murdarie pe el . specific ca motorul este la cota 3 si eu am 100 de kg . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Iulie 25, 2006 Share Postat Iulie 25, 2006 helooo , uiti ca ai schimbat filtrul ... incercarea moarte nare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metallbyker Postat Iulie 25, 2006 Autor Share Postat Iulie 25, 2006 incerc maine ca acum nu am chef. oricum astept mai multe pareri si idei ca sa le incerc pe toate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 26, 2006 Share Postat Iulie 26, 2006 este in rodaj , ulei de amestec repsol full sintetic ii pun , 3% in L de benzina , bujia este romaneasca , dar e ok , cum ziceam pana in viteza a 3-a trage bine pana la 73 , cand baga 4-a incepe sa incetineasca ... 1. nu mai merge cu 70 in rodaj, mai mult de 60 nu-i mai da... si 60 intr-a patra!!! 2. fa rodajul cel putin 1500 de km si mergi dimineatza si seara ca sa ai racirea mai buna 3. NU MAI PUNE SINTETIC IN RODAJ!!!!!!!!!!!! 4. bujie e bine sa fie de 240... adica un 14np21 (da, am scris corect 21) 5. in rodaj baga-i mineral prost primii 100-200 de km, 50 ml /litru, dupa aia pana la 1000 de km mineral bun, tot 50 ml/litru! de la 1000 la 1500 poti sa-i pui semi-sintetic, tot 50 ml/litru! dupa rodaj baga-i si mama sinteticului daca iti da mana... 40 ml/litru! NU VA MAI LUATI DUPA CARTEA AIA DE MINSK CARE TOT UMBLA PE FORUM PE AICI TRADUSA DE COPII OLIGOFRENI! uleiul se pune 40 la litru indiferent de natia lui, este vorba de un calcul volumetric, uleiul trebuie sa ajunga intr-o anumita cantitate in motor ca sa umple "golurile" unde exista frecare! practic admisia la un motor 2t este si o pompa de ulei! ganditi-va ca un motor 4t are o baie de ulei de... 5 litri sa zicem! dupa logica asta de kkkt cu uleiu' sintetic trebuie pus mai putin ar insemna sa se puna 3 litri in loc de 5, nu? nu-i bine, ascultati-ma ca nu va zic de rau! puneti mai copii ulei cat trebuie si faceti rodajul cum trebuie, nu va jucati! dupa aia spuneti ca motoarele sunt proaste! e adevarat, sunt destul de proaste comunistele astea da' daca va mai si bateti joc de ele.... p.s. ai 100 de kile, cu cat dreq crezi ca o sa mearga minsku' asta cu tine? iti zic eu: maxim 85 dupa rodaj, nu-i busa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iulie 26, 2006 Share Postat Iulie 26, 2006 1. nu mai merge cu 70 in rodaj, mai mult de 60 nu-i mai da... si 60 intr-a patra!!! 2. fa rodajul cel putin 1500 de km si mergi dimineatza si seara ca sa ai racirea mai buna 3. NU MAI PUNE SINTETIC IN RODAJ!!!!!!!!!!!! 4. bujie e bine sa fie de 240... adica un 14np21 (da, am scris corect 21) 5. in rodaj baga-i mineral prost primii 100-200 de km, 50 ml /litru, dupa aia pana la 1000 de km mineral bun, tot 50 ml/litru! de la 1000 la 1500 poti sa-i pui semi-sintetic, tot 50 ml/litru! dupa rodaj baga-i si mama sinteticului daca iti da mana... 40 ml/litru! NU VA MAI LUATI DUPA CARTEA AIA DE MINSK CARE TOT UMBLA PE FORUM PE AICI TRADUSA DE COPII OLIGOFRENI! uleiul se pune 40 la litru indiferent de natia lui, este vorba de un calcul volumetric, uleiul trebuie sa ajunga intr-o anumita cantitate in motor ca sa umple "golurile" unde exista frecare! practic admisia la un motor 2t este si o pompa de ulei! ganditi-va ca un motor 4t are o baie de ulei de... 5 litri sa zicem! dupa logica asta de kkkt cu uleiu' sintetic trebuie pus mai putin ar insemna sa se puna 3 litri in loc de 5, nu? nu-i bine, ascultati-ma ca nu va zic de rau! puneti mai copii ulei cat trebuie si faceti rodajul cum trebuie, nu va jucati! dupa aia spuneti ca motoarele sunt proaste! e adevarat, sunt destul de proaste comunistele astea da' daca va mai si bateti joc de ele.... p.s. ai 100 de kile, cu cat dreq crezi ca o sa mearga minsku' asta cu tine? iti zic eu: maxim 85 dupa rodaj, nu-i busa! Gata! Ti-a raspus complet si concret! Sinteticu in rodaj nu lasa sa se creeze jocurile firesti intre piese (scopul rodajului). Daca ii dai 70 intr-a treia in rodaj... ii refaci setul si ambielajul cat de curand posibil! Si e perfect adevarat ca mai mult de 80-90 nu o sa ia Minskul cu 100 de kg pe el, e doar un motorash micutz si simplu care consuma putin si are rolul de a transporta din punctul A in punctul B cat mai ieftin si cu cat mai putine batai de cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metallbyker Postat Iulie 26, 2006 Autor Share Postat Iulie 26, 2006 ms pt sfaturi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Iulie 27, 2006 Share Postat Iulie 27, 2006 Chestia asta am patit-o si eu cu minsk-ul. Intr-a treia o turam pana nu mai ducea motorul si cum ii dadeam a patra scadea turatia si trbuia sa-i dau iar a treia. Am rezolvat prin desfacerea surubului de langa cablu( cel care ridica suberul).Daca zici ca nu merge asa verifica si filtrul si toba. Cauta un drum mai putin prafuit, scoate racordul de la filtrul de aer si vezi daca merge.S-ar putea ca filtrul sa arate bine si totusi sa fie prea dens. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metallbyker Postat Iulie 27, 2006 Autor Share Postat Iulie 27, 2006 filtrul arata asa : mai dens decat ala de minsk NU ESTE cu siguranta . chestia e ca motorul e la cota 3 .deci are compresia scazuta , chiar daca abia am facut setul motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 29, 2006 Share Postat Iulie 29, 2006 mai... esti in RODAJ! stii cat de greu merge un motor in rodaj? mai ales un 125 cmc cu 100 de kile pe el! mergi frumos in rodaj, termina-l si vezi dupa aia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator <-BlacK_Killer-> Postat Iulie 29, 2006 Share Postat Iulie 29, 2006 filtrul arata asa : mai dens decat ala de minsk NU ESTE cu siguranta . chestia e ca motorul e la cota 3 .deci are compresia scazuta , chiar daca abia am facut setul motor scuze de offtopic , dar vreau sa stiu si eu de unde ai luat filtrul ala de aer , ca eu nu am deloc (asa am luat-o).Ms mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Iulie 31, 2006 Share Postat Iulie 31, 2006 pRIETENE FA RODAJUL SI SCHIMBA PINIONUL ALA de 15 dinti la 100 de KG nu poate sa depaseasca rotatia aia critica ca sa cresca in ture si de aia moare intr-a patra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metallbyker Postat Iulie 31, 2006 Autor Share Postat Iulie 31, 2006 am mai dat ture , si problema este alta , ea trage si in viteza a 4-a , dar RAMANE FARA BENZINA IN CAMERA DE NIVEL CONSTANT CAD O TIN IN ACCELERATA MULT TIMP (LA DRUM LUNG FARA OPRIRI) . nu se umple destul de repede camera aia , nu am filtru de benzina pe furtun , totul este curatat bla bla bla , nu are debitul destul de mare incat sa umple camera aia , si nivelul in camera este cel mai sus posibil. cum pot rezolva problema ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Iulie 31, 2006 Share Postat Iulie 31, 2006 Daca ai carbul curat, verifica traseul benzinei din rezervor pina in camera de nivel constant. Sa nu ai cumva paharul decantor al robinetului de benzina colmatat cu 'balauri', ori furtunul infundat.... Verifica si busonul rezervorului, sa nu fie acoperita gaura aia care asigura egalizarea presiunii interioare cu cea exterioara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Iulie 31, 2006 Share Postat Iulie 31, 2006 Daca ai carbul curat, verifica traseul benzinei din rezervor pina in camera de nivel constant. Sa nu ai cumva paharul decantor al robinetului de benzina colmatat cu 'balauri', ori furtunul infundat.... Verifica si busonul rezervorului, sa nu fie acoperita gaura aia care asigura egalizarea presiunii interioare cu cea exterioara. sI DACA NU SI NU ATUNCI TRE SA DAI NUVELUL MAI MARE IN CAMERA DE NIVEL CONSTANTCA SA AIBE DE UNDE SA PAPE SI SA SE SI UMPLE IN ACELASI TIMP. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metallbyker Postat Iulie 31, 2006 Autor Share Postat Iulie 31, 2006 plutitoare infecte si cui pontou infect . s-a rezolvat oarecum pana maien , cand imi iau carb nou , acu ca totul e op am descoperit marea problema in viteza a 4-a trage panal a 74 , nu depaseste 74 . si dozelul e la maxim si se aude un sunet in filtrul de aer . intrebare : daca maresc compresia motorului (el fiind cota 3) poate sa scoate ceva putere mai multa sa ma traga si pe mine pana e pa 85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Iulie 31, 2006 Share Postat Iulie 31, 2006 plutitoare infecte si cui pontou infect . s-a rezolvat oarecum pana maien , cand imi iau carb nou , acu ca totul e op am descoperit marea problema in viteza a 4-a trage panal a 74 , nu depaseste 74 . si dozelul e la maxim si se aude un sunet in filtrul de aer . intrebare : daca maresc compresia motorului (el fiind cota 3) poate sa scoate ceva putere mai multa sa ma traga si pe mine pana e pa 85 Pai fiind la cota 3 e marita deja ca ai aceeasi cursa insa ai alezaj mai mare deci intra mai mult amestec si deci se comprima mai tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 31, 2006 Share Postat Iulie 31, 2006 Pai fiind la cota 3 e marita deja ca ai aceeasi cursa insa ai alezaj mai mare deci intra mai mult amestec si deci se comprima mai tare Dacă e alezaj mai mare e şi volumul mai mare şi atunci chiar dacă intră mai mult amestec are aceeaşi compresie. Compresie mai mare face dacă măreşte cursa (nu are cum) sau micşorează volumul în compresie cu un piston bombat. Întrebare de baraj: ce e aia ambielaj? Biele, cuzineţi şi bolţuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.