Sari la conținut

Probleme Viteza Minsk


Postări Recomandate

abia am facut setul motor . ambielajul e nou .

 

Rodaj are si ea?

Ce ulei pui? Bujia de care e?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

este in rodaj , ulei de amestec repsol full sintetic ii pun , 3% in L de benzina , bujia este romaneasca , dar e ok , cum ziceam pana in viteza a 3-a trage bine pana la 73 , cand baga 4-a incepe sa incetineasca ...

 

1. nu mai merge cu 70 in rodaj, mai mult de 60 nu-i mai da... si 60 intr-a patra!!!

2. fa rodajul cel putin 1500 de km si mergi dimineatza si seara ca sa ai racirea mai buna

3. NU MAI PUNE SINTETIC IN RODAJ!!!!!!!!!!!!

4. bujie e bine sa fie de 240... adica un 14np21 (da, am scris corect 21)

5. in rodaj baga-i mineral prost primii 100-200 de km, 50 ml /litru, dupa aia pana la 1000 de km mineral bun, tot 50 ml/litru! de la 1000 la 1500 poti sa-i pui semi-sintetic, tot 50 ml/litru! dupa rodaj baga-i si mama sinteticului daca iti da mana... 40 ml/litru!

 

NU VA MAI LUATI DUPA CARTEA AIA DE MINSK CARE TOT UMBLA PE FORUM PE AICI TRADUSA DE COPII OLIGOFRENI!

 

uleiul se pune 40 la litru indiferent de natia lui, este vorba de un calcul volumetric, uleiul trebuie sa ajunga intr-o anumita cantitate in motor ca sa umple "golurile" unde exista frecare! practic admisia la un motor 2t este si o pompa de ulei! ganditi-va ca un motor 4t are o baie de ulei de... 5 litri sa zicem! dupa logica asta de kkkt cu uleiu' sintetic trebuie pus mai putin ar insemna sa se puna 3 litri in loc de 5, nu? :cheers: nu-i bine, ascultati-ma ca nu va zic de rau! puneti mai copii ulei cat trebuie si faceti rodajul cum trebuie, nu va jucati! dupa aia spuneti ca motoarele sunt proaste! e adevarat, sunt destul de proaste comunistele astea da' daca va mai si bateti joc de ele....

 

p.s. ai 100 de kile, cu cat dreq crezi ca o sa mearga minsku' asta cu tine? iti zic eu: maxim 85 dupa rodaj, nu-i busa! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. nu mai merge cu 70 in rodaj, mai mult de 60 nu-i mai da... si 60 intr-a patra!!!

2. fa rodajul cel putin 1500 de km si mergi dimineatza si seara ca sa ai racirea mai buna

3. NU MAI PUNE SINTETIC IN RODAJ!!!!!!!!!!!!

4. bujie e bine sa fie de 240... adica un 14np21 (da, am scris corect 21)

5. in rodaj baga-i mineral prost primii 100-200 de km, 50 ml /litru, dupa aia pana la 1000 de km mineral bun, tot 50 ml/litru! de la 1000 la 1500 poti sa-i pui semi-sintetic, tot 50 ml/litru! dupa rodaj baga-i si mama sinteticului daca iti da mana... 40 ml/litru!

 

NU VA MAI LUATI DUPA CARTEA AIA DE MINSK CARE TOT UMBLA PE FORUM PE AICI TRADUSA DE COPII OLIGOFRENI!

 

uleiul se pune 40 la litru indiferent de natia lui, este vorba de un calcul volumetric, uleiul trebuie sa ajunga intr-o anumita cantitate in motor ca sa umple "golurile" unde exista frecare! practic admisia la un motor 2t este si o pompa de ulei! ganditi-va ca un motor 4t are o baie de ulei de... 5 litri sa zicem! dupa logica asta de kkkt cu uleiu' sintetic trebuie pus mai putin ar insemna sa se puna 3 litri in loc de 5, nu? :cheers: nu-i bine, ascultati-ma ca nu va zic de rau! puneti mai copii ulei cat trebuie si faceti rodajul cum trebuie, nu va jucati! dupa aia spuneti ca motoarele sunt proaste! e adevarat, sunt destul de proaste comunistele astea da' daca va mai si bateti joc de ele....

 

p.s. ai 100 de kile, cu cat dreq crezi ca o sa mearga minsku' asta cu tine? iti zic eu: maxim 85 dupa rodaj, nu-i busa! :D

 

Gata! Ti-a raspus complet si concret!

Sinteticu in rodaj nu lasa sa se creeze jocurile firesti intre piese (scopul rodajului).

Daca ii dai 70 intr-a treia in rodaj... ii refaci setul si ambielajul cat de curand posibil!

Si e perfect adevarat ca mai mult de 80-90 nu o sa ia Minskul cu 100 de kg pe el, e doar un motorash micutz si simplu care consuma putin si are rolul de a transporta din punctul A in punctul B cat mai ieftin si cu cat mai putine batai de cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestia asta am patit-o si eu cu minsk-ul. Intr-a treia o turam pana nu mai ducea motorul si cum ii dadeam a patra scadea turatia si trbuia sa-i dau iar a treia. Am rezolvat prin desfacerea surubului de langa cablu( cel care ridica suberul).Daca zici ca nu merge asa verifica si filtrul si toba. Cauta un drum mai putin prafuit, scoate racordul de la filtrul de aer si vezi daca merge.S-ar putea ca filtrul sa arate bine si totusi sa fie prea dens.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

mai... esti in RODAJ! stii cat de greu merge un motor in rodaj? :D mai ales un 125 cmc cu 100 de kile pe el! mergi frumos in rodaj, termina-l si vezi dupa aia! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator <-BlacK_Killer->

filtrul arata asa :

 

 

mai dens decat ala de minsk NU ESTE cu siguranta . chestia e ca motorul e la cota 3 .deci are compresia scazuta , chiar daca abia am facut setul motor

 

scuze de offtopic , dar vreau sa stiu si eu de unde ai luat filtrul ala de aer , ca eu nu am deloc (asa am luat-o).Ms mult. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mai dat ture , si problema este alta :cheers: , ea trage si in viteza a 4-a , dar RAMANE FARA BENZINA IN CAMERA DE NIVEL CONSTANT CAD O TIN IN ACCELERATA MULT TIMP (LA DRUM LUNG FARA OPRIRI) . nu se umple destul de repede camera aia , nu am filtru de benzina pe furtun , totul este curatat bla bla bla , nu are debitul destul de mare incat sa umple camera aia , si nivelul in camera este cel mai sus posibil. cum pot rezolva problema ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai carbul curat, verifica traseul benzinei din rezervor pina in camera de nivel constant. Sa nu ai cumva paharul decantor al robinetului de benzina colmatat cu 'balauri', ori furtunul infundat....

 

Verifica si busonul rezervorului, sa nu fie acoperita gaura aia care asigura egalizarea presiunii interioare cu cea exterioara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai carbul curat, verifica traseul benzinei din rezervor pina in camera de nivel constant. Sa nu ai cumva paharul decantor al robinetului de benzina colmatat cu 'balauri', ori furtunul infundat....

 

Verifica si busonul rezervorului, sa nu fie acoperita gaura aia care asigura egalizarea presiunii interioare cu cea exterioara.

sI DACA NU SI NU ATUNCI TRE SA DAI NUVELUL MAI MARE IN CAMERA DE NIVEL CONSTANTCA SA AIBE DE UNDE SA PAPE SI SA SE SI UMPLE IN ACELASI TIMP.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

plutitoare infecte si cui pontou infect . s-a rezolvat oarecum pana maien , cand imi iau carb nou :cheers: , acu ca totul e op am descoperit marea problema in viteza a 4-a trage panal a 74 , nu depaseste 74 . si dozelul e la maxim si se aude un sunet in filtrul de aer . intrebare : daca maresc compresia motorului (el fiind cota 3) poate sa scoate ceva putere mai multa sa ma traga si pe mine pana e pa 85

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

plutitoare infecte si cui pontou infect . s-a rezolvat oarecum pana maien , cand imi iau carb nou :cheers: , acu ca totul e op am descoperit marea problema in viteza a 4-a trage panal a 74 , nu depaseste 74 . si dozelul e la maxim si se aude un sunet in filtrul de aer . intrebare : daca maresc compresia motorului (el fiind cota 3) poate sa scoate ceva putere mai multa sa ma traga si pe mine pana e pa 85

Pai fiind la cota 3 e marita deja ca ai aceeasi cursa insa ai alezaj mai mare deci intra mai mult amestec si deci se comprima mai tare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai fiind la cota 3 e marita deja ca ai aceeasi cursa insa ai alezaj mai mare deci intra mai mult amestec si deci se comprima mai tare

Dacă e alezaj mai mare e şi volumul mai mare şi atunci chiar dacă intră mai mult amestec are aceeaşi compresie. Compresie mai mare face dacă măreşte cursa (nu are cum) sau micşorează volumul în compresie cu un piston bombat.

 

Întrebare de baraj: ce e aia ambielaj? Biele, cuzineţi şi bolţuri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...