binox Postat Iulie 31, 2006 Share Postat Iulie 31, 2006 Întrebare de baraj: ce e aia ambielaj? Biele, cuzineți Âşi bolțuri? + "arbore cotit" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 31, 2006 Share Postat Iulie 31, 2006 este in rodaj , ulei de amestec repsol full sintetic ii pun , 3% in L de benzina , bujia este romaneasca , dar e ok , cum ziceam pana in viteza a 3-a trage bine pana la 73 , cand baga 4-a incepe sa incetineasca ... filtrul arata asa : mai dens decat ala de minsk NU ESTE cu siguranta . chestia e ca motorul e la cota 3 .deci are compresia scazuta , chiar daca abia am facut setul motor am mai dat ture , si problema este alta , ea trage si in viteza a 4-a , dar RAMANE FARA BENZINA IN CAMERA DE NIVEL CONSTANT CAD O TIN IN ACCELERATA MULT TIMP (LA DRUM LUNG FARA OPRIRI) . nu se umple destul de repede camera aia , nu am filtru de benzina pe furtun , totul este curatat bla bla bla , nu are debitul destul de mare incat sa umple camera aia , si nivelul in camera este cel mai sus posibil. cum pot rezolva problema ? ai uitat sa spui ca ai si cauciuc lat pe spate pune naibii filtru original de minsk cu cutia aia de plastic a lui ca de aia nu are motorul forta la ture mari filtrul in sine este un rezonator care face supraalimentare (la fel ca si tobele la 2t) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 31, 2006 Share Postat Iulie 31, 2006 plutitoare infecte si cui pontou infect . s-a rezolvat oarecum pana maien , cand imi iau carb nou , acu ca totul e op am descoperit marea problema in viteza a 4-a trage panal a 74 , nu depaseste 74 . si dozelul e la maxim si se aude un sunet in filtrul de aer . intrebare : daca maresc compresia motorului (el fiind cota 3) poate sa scoate ceva putere mai multa sa ma traga si pe mine pana e pa 85 nu fii nebun! fa dreq rodajul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat August 1, 2006 Share Postat August 1, 2006 Dacă e alezaj mai mare e şi volumul mai mare şi atunci chiar dacă intră mai mult amestec are aceeaşi compresie. Compresie mai mare face dacă măreşte cursa (nu are cum) sau micşorează volumul în compresie cu un piston bombat. Întrebare de baraj: ce e aia ambielaj? Biele, cuzineţi şi bolţuri? SERIOS VORBESTI? Pai dupa rationamentul tau daca pune o biela mai LUNGA mareste compresia deasupra bujiei. Iar daca pune un piston bombat face praf ambielajul in doi timpi si trei miscari fiind mai greu decat unul original. aca am volum mai mare care se comprima la final in aceeasi camera de ardere dupa cum zici tu e aceesi compreisie.Ia incearca sa dai la pedala la motoare cu aceeasi cursa dar cu alezaje diferite sa vezi la care dai mai usor la unul de 125 sau la unul de 350? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 3, 2006 Share Postat August 3, 2006 plutitoare infecte si cui pontou infect . s-a rezolvat oarecum pana maien , cand imi iau carb nou , acu ca totul e op am descoperit marea problema in viteza a 4-a trage panal a 74 , nu depaseste 74 . si dozelul e la maxim si se aude un sunet in filtrul de aer . intrebare : daca maresc compresia motorului (el fiind cota 3) poate sa scoate ceva putere mai multa sa ma traga si pe mine pana e pa 85 De unde iti iei (sau ti-ai luat) carb nou? De care si cat costa? De care aveai inainte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.