G.Burlacu Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 Hristos a înviat! Ce mai fac veicsării? Eu unu am reuÂşit să schimb uleiul Âşi să fac Âşi un drum, aÂşa de probă, de PaÂşte până pe la Moldovița. Am pus Motorex 15W50 Âşi se simte oleacă de diferență față de 10W40 Mobil1. Adică motorul parca sună un pic mai înfundat...mai gros...Âşi nu mai consumă ulei. Problema cu uleiul ala mai subțire era că il mânca repejor. În rest merge frumos de tot. În comportamentul cutiei de viteze Âşi al ambreiajului nu am simțit nici o diferență...schimbă tot scurt Âşi precis...ceas. Plimbarea a fost foarte frumoasă. Prima noapte am stat la Cabana Zugreni după un drum destul de obositor datorat asfaltului deteriorat de pe valea Bistriței. A doua noapte ne-am cazat la un sătean în Moldovița...la 5 min. de plimbare pe jos până la mănăstire. Dar noaptea de Înviere la Moldovița m-a dezamăgit prin atmosfera prea turistică, comercială a slujbei Âşi ritualului. Totul s-a terminat repejor Âşi cam sec. Eh...asta e... Per total plimbarea a fost excelentă ...peisajele fiind superbe...Âşi vremea a ținut cu pelerinii. Adevarat a-nviat! Foarte frumoase poz(n)ele si sunt convins ca si excursia a fost pe masura. Eu de la motorex am avut 10W40.Motulul care il am acum 15W50 intradevar nu prea se mananca, dar tot raman la parerea ca in Mobil 1 VX-ul meu s-a simtit cel mai bine. As vrea sa nu le mai tot schimb atat dar din pacate tre sa le testez mai intai si apoi sa ma hotarasc la ceva si gata..ala va ramane. Si...in 7 zile imi vin arcurile progresive...ABIA ASTEPT! Toate bune si asfalt uscat! PS : Salutari lu' Alveolu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Mai 3, 2008 Share Postat Mai 3, 2008 Salutare la toți. N-am mai fost de o vreme pe aici, însă acu revin. Am tras ieri o plimbare, aÂşa, mai scurtă, prin Apuseni, împreună cu ASX Âşi cu ale noastre VX-uri. Am planificat miÂşcarea asta doar cu vreo 2 zile înainte ca să nu pierdem de tot aste 4 zile (teoretic) libere. AÂşa că vineri dimineață (vorba vine) în jur de 11.00 băgarăm benzina Âşi, potecuț, hai la drum. Vreo 130km dus Âşi, la fel, întors. Ideea a fost să ajungem la ghețarul Âşi peÂştera ScăriÂşoara. N-am apucat să facem decât vreo 10km, că ne-am trezit cu o însoțitoare la drum, ploaia, ce mă făcu să mă opresc Âşi să-mi iau țolul antiacvatic pe mine. Am mers pe ploaie tot drumul, cu mici opriri să încercăm să facem Âşi ceva fotografii prin zone plăcute privirii. Nu am ajuns la ghețar deoarece, undeva la vreo 7 km de locație am întors (eu nu am avut sânge în instalație să fac enduro cu VX-ul). Am făcut, totuÂşi, o mică abatere pe la peÂştera haiducului Ionele (sau Poarta lui Ionele), dar nici acolo nu ne-am putut aventura prea adânc, pentru că nu e amenajată la interior Âşi nu am avut lanterne la noi. Am intrat până unde mai pătrundea lumina de afară. Am reuÂşit să facem Âşi ceva poze Âşi un mic filmuleț pe traseu (cât ne-a lăsat ploaia), pe care le ataÂşăm aci: Nu spun că am ajuns acasă cu o durere de încheieturi la mâini, că, înainte să plec, mi-am pregătit motorul ca la carte si i-am băgat aer în roți, fără să Âştiu ce fel de drum (cam rău) mă aÂşteaptă. Apoi, ajuns acasă Âşi după ce am descărcat, m-am uitat la motor Âşi mi-am zis în gând: "oare eu cu ăsta am plecat la drum?" că nu-l mai recunoÂşteam de mizerie. Aici am pus filmulețul care am reuÂşit să-l fac, printre stropii de ploaie, Âşi care se vede puțin ciudat, că l-am filmat wide-screen: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cooler Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 Buna. Intentionez sa-mi iau si eu in Vx in viitorul apropiat. VXra e posibil sa ne intalnim candva sa discutam putin despre motor si cam ce probleme are? Eventual sa vad cam cum merge pt a putea face o comparatie obiectiva cu cel pe care vreau eu sa mi-l iau? Ti-as ramane recunoscator si te-as "umple" de beri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 (editat) Buna.Intentionez sa-mi iau si eu in Vx in viitorul apropiat. VXra e posibil sa ne intalnim candva sa discutam putin despre motor si cam ce probleme are? Eventual sa vad cam cum merge pt a putea face o comparatie obiectiva cu cel pe care vreau eu sa mi-l iau? Ti-as ramane recunoscator si te-as "umple" de beri. Salutare, În principiu, unii dintre noi ne întâlnim joia seara, în jurul orelor 19.00-19.30, la Break, vis-a-vis de Colegiul HCC. Editat Mai 4, 2008 de Lonerider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 Salutare la toți. N-am mai fost de o vreme pe aici, însă acu revin. Am tras ieri o plimbare, aÂşa, mai scurtă, prin Apuseni, împreună cu ASX Âşi cu ale noastre VX-uri. Domnilor frumos traseu ati ales, iar filmuletul ala ma pune pe jar.Parca acu imi vine sa ma urc in sa si sa dau bice. V-a plouat un pic , si o sa aveti ceva de munca la VX-uri, dar cred ca s-a meritat pe deplin. Am facut si eu o mica plimbare saptamana asta, prin niste sate cam uitate de lume in zona subcarpatilor de curbura ..si dupa tura asta de vreo 170 de km, a doua zi a trebuit sa lustruiesc ceva la ea ca mi se rupea sufletul sa o vad asa prafuita total ore de muca ~ 4 ore jumate, dar s-a meritat si asta. Buna.Intentionez sa-mi iau si eu in Vx in viitorul apropiat. VXra e posibil sa ne intalnim candva sa discutam putin despre motor si cam ce probleme are? Eventual sa vad cam cum merge pt a putea face o comparatie obiectiva cu cel pe care vreau eu sa mi-l iau? Ti-as ramane recunoscator si te-as "umple" de beri. Bine ai venit printre noi si succes cu achizitonarea VX-ului. Vad ca ai trecut si Alba Iulia la profil, asa ca daca @Lonerider si/sau ASX au ceva timp liber iti poate spune foarte multe despre mobra asta extraordinara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cooler Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 Salutare,În principiu, unii dintre noi ne întâlnim joia seara, în jurul orelor 19.00-19.30, la Break, vis-a-vis de Colegiul HCC. Am terminat si eu HCC-ul. Din nefericire in timpul saptamanii nu ajung in Alba Iulia, deci putine sanse sa ne intalnim joi. Poate totusi imi trimiti un PM cu un nr de telefon pe care sa te contactez in week-end, asta daca nu te deranjeaza. Sunt in discutii cu cineva pt un VX800 si mi-ar prinde f bine sa vad cam cum e unul in stare buna (pt a avea termen de comparatie). Asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Mai 11, 2008 Share Postat Mai 11, 2008 http://home.comcast.net/%7Ehalmc/IMG_5107.JPG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 http://home.comcast.net/%7Ehalmc/IMG_5107.JPG saracu motor... Din ce cauza o fi ajuns in halaul ala?Parca ar fi tras un lunetist cu pusca de l-a gaurit asa cap - coada. Oricum..n-as vrea sa fiu in pielea proprietarului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 Domnilor frumos traseu ati ales, iar filmuletul ala ma pune pe jar.Parca acu imi vine sa ma urc in sa si sa dau bice.V-a plouat un pic , si o sa aveti ceva de munca la VX-uri, dar cred ca s-a meritat pe deplin. Am facut si eu o mica plimbare saptamana asta, prin niste sate cam uitate de lume in zona subcarpatilor de curbura ..si dupa tura asta de vreo 170 de km, a doua zi a trebuit sa lustruiesc ceva la ea ca mi se rupea sufletul sa o vad asa prafuita total ore de muca ~ 4 ore jumate, dar s-a meritat si asta. Bine ai venit printre noi si succes cu achizitonarea VX-ului. Vad ca ai trecut si Alba Iulia la profil, asa ca daca @Lonerider si/sau ASX au ceva timp liber iti poate spune foarte multe despre mobra asta extraordinara jos palaria...frumoasa motocicleta.....are ceva greturi pe drumuri mai proaste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 jos palaria...frumoasa motocicleta.....are ceva greturi pe drumuri mai proaste? pe drumul din imagine ( drum de tara dar destul de bine nivelat), cu amortizoarele spate regalte pe "low" si arcurile ceva mai "relaxate" merge bine, nu te zguduie decat daca iei ceva viteza di dai in vreun hop mai important, dar totusi nu-i vreo enduroaica si mi se face mila de ea, asa ca o las incet in situatii d-astea. Mult mai mult de ata nu stiu cat face si nici nu as vrea sa aflu:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 http://www.kossan.se/roliga-filmer/springer_ikapp_sin_mc.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi0075 Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 Bre placut la mine ist motor dar am si o intrebare Eu nu am inca o chestie de se numeste carnet, da vreau sa dau, motorul este acceptabil pentru un incepator cu carnet pe patru roti de un veac si ceva? mentionesc ca eram indreptat catre choppere dar ca am vast motorul si mi-a placut io am 190 si 110 kg si nu prea intentinez sa fac drumuri lungi tare max 300km si prin oras la servic etc mai mult de placere dacat de necesitate mult mai mult aaa si se incadreaza si in bugetul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 Bre placut la mine ist motor dar am si o intrebare Eu nu am inca o chestie de se numeste carnet, da vreau sa dau, motorul este acceptabil pentru un incepator cu carnet pe patru roti de un veac si ceva?mentionesc ca eram indreptat catre choppere dar ca am vast motorul si mi-a placut io am 190 si 110 kg si nu prea intentinez sa fac drumuri lungi tare max 300km si prin oras la servic etc mai mult de placere dacat de necesitate mult mai mult aaa si se incadreaza si in bugetul meu Modelul asta este usor de manevrat in mers, mai greu e la manevre pe loc dar la cat esti de mare te joci cu ea. E buna si pentru incepatori, este docila iar cuplul mare si faptul ca e ingusta il face ideal pentru oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 (editat) Salutare! Ieri (vineri) mi-au venit arcurile progresive din state si tot ieri le-am si montat. NU mai avea rabdare pana azi asa ca dupa munca in vreo 3-4 ore treaba a fost gata. Chiar daca a fost putin incurcata operatiunea totul a iesit bine si sunt multumit de rezultat.A fost incurcata pentru ca arcurile astea progresive erau mai lungi zdravan decat ce aveam io in furca initial.Pe undeva pe o hartie ce a venit cu arcurile spunea ca la VX800 va trebui sa scurtez distantierul de la 18 cm cat are initial la 7.6 ( 3 inch). Cam neincrezator, il sun si pe @Lonirider ( multam pe aceasta cale) sa-si dea cu parerea.Discutam, analizam si ajungem la concluzia ca nu am incotro si ca tre sa scurtez distantierele. Noroc ca am gasit o panza buna de bomfaier si cu mare grija si deosebita atentie am facut dintr-un distantier vechi, 2 distantiere ( plus un mic rest) iar celalalt distantie l-am lasat cum era sa am mostra in caz ca ceva nu merge bine. Am pus si ulei nou in furca ( W15 - ceva mai vascos decat ce recomanda manualul), si azi am facut test-ride-ul:Bucuresti-Buzau si retur ( vreo 230 km).rezultatul? ALTA MOBRA FRATILOR!!!!Mai stabila in line dreapta si la viteze mari (peste 160km/h), mai comfortabila, filtreaza gropile mai bine, iar cand te opresti la stop, sau franezi mai la limita nu mai cazi in nas. In concluzie, eu zic ca am facut o investite buna.Costuri au fost urmatoarele: 80$ - arcurile 30$ - Shippingul 65 Ron - taxe vamele+TVA la Romanica Total: in jur de vreo 340 ron daca nu ma insel. Pe Louis gasisem aceleasi arcuri la 100 euro bucata...deci mai mult decat dublu si asta fara transport. Astept saptamana viitoare Placutele de frana fata spate EBC Double Sinterised si furtun frana fata cu nu stiu ce minuni de aliaj metalic ( gen racing chipurile ) .Sper sa fie si astea o investitie la fel de buna ca toata lumea lauda firma asta EBC. Toate bune frati VX-ari! COMPLETARE Si ca sa fie si ieri ( duminica ) zi plina, m-am hotarat sa schimb si uleiul de transmisie. In carte zice SAE #90, ..am cautat , si iar am cautat dar un ulei pentru transmisie hipoida pe care sa scrie doar #90 nu am gasit.Asa ca am luat Texaco 80W90, si sper din tot sufletul sa nu fi facut vreo prostie ( adica sa nu fie bun pentru transmisia de la VX). Voi ce ziceti?? Cand l-am scurs pe cel vechi, mi s-a parut a fi un pic mai gros, mai vascos decat Texaco asta nou de l-am pus.De asemenea am vazut ca surubul de jos, pe unde scurgi practic uleiul din grup are un fel de magnet in cap care era plin de pilitura de fier. Va rog un raspuns la uleiul asta cu indicativul 80W90, daca e bun sau nu e bun ;) Aaaa, si sa nu uit, azi mi-au venit si placutele de frana si furtunul de frana fata...asa ca diseara am iar treaba Toate bune! Editat Mai 19, 2008 de Burlacu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 (editat) Si ca sa fie si ieri ( duminica ) zi plina, m-am hotarat sa schimb si uleiul de transmisie.In carte zice SAE #90, ..am cautat , si iar am cautat dar un ulei pentru transmisie hipoida pe care sa scrie doar #90 nu am gasit.Asa ca am luat Texaco 80W90, si sper din tot sufletul sa nu fi facut vreo prostie ( adica sa nu fie bun pentru transmisia de la VX). Voi ce ziceti?? Cand l-am scurs pe cel vechi, mi s-a parut a fi un pic mai gros, mai vascos decat Texaco asta nou de l-am pus.De asemenea am vazut ca surubul de jos, pe unde scurgi practic uleiul din grup are un fel de magnet in cap care era plin de pilitura de fier. Va rog un raspuns la uleiul asta cu indicativul 80W90, daca e bun sau nu e bun Salutare. Cam pustiu pe aici..., căzu cam jos topicul... Geo, stau cam prost cu timpul liber în ultima vreme,... dar am răsfoit puțin prin internet. Uleiul hipoid ar avea indicativ EP80W90 (SAE) Âşi GL-5 (API). Cert e că e scris pe etichete EP sau GL-5. Cum se comportă la drum motocicleta cu arcurile alea Âşi frânele noi? Veniti careva pe la Cluj (El Dorado) la bikerfest? Editat Iunie 2, 2008 de Lonerider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 Salutare. Cam pustiu pe aici..., căzu cam jos topicul... Geo, stau cam prost cu timpul liber în ultima vreme,... dar am răsfoit puțin prin internet. Uleiul hipoid ar avea indicativ EP80W90 (SAE) Âşi GL-5 (API). Cert e că e scris pe etichete EP sau GL-5. Cum se comportă la drum motocicleta cu arcurile alea Âşi frânele noi? Salutare! pustiu rau nu alta pe aici.Ce-i cu voi lume..ottoMan, ASX, MariuSS, reprezentati ai fortelor armate romane pe afara si care mai sunteti...stati prea mult in sha, sau ce se intampla? In alta ordine de idei, fix asta scria pe bidonul de ulei de transmisie care l-am luat: EP 80W90, API GL-5.ce ma deruta era 80W -ul ala care nu apare prin cartea VX-ului ci doar SAE 90, si faptul ca uleiul nou pus era mai putin vascos decat cel pe care l-am dat jos.Deci ala vechi era mai vascos decat asta nou. Amu'de atunci am mai facut vreo 1000 de km si observ nici o problema.L-am verificat si era la nivel. Cu arcurile se comporta foarte bine.Am tras o tura in uichendu trecut pe valea buzaului, pe la Siriu-Brasov-Rasnov-Bran-Targoviste-bucuresti.M-a plouat cum nu m-a plouat in viata mea, si ...credeti-ma ca eu sunt om plouat pe mobra ( cam 2 din 3 iesiri ma ploua) - pur si simplu eram undeva intre pe drumul ce duce de la Bran la Pitesti si a inceput grindina, si ploaie de nu mai vedeam nimic, masinile se oprisera toate pe dreapta, viziera mea era aburita complet, noroc cu picaturile care scurgeau pe INTERIOR si mai lasau cate o dara clara pe unde sa vad ceva.Am oprit la un moment dat si ne-am dat seama ca e mai rau decat in mers.Veneau parauri de pe dealuri care se revarsau pe sosea, cu namol si pietre si crengide numa de oprit nu iti ardea. Am avur noroc la un moment dat cu un Logan mai viteaz decat restul care s-a hotarat sa infrunte nature si sa mearga inainte si am mers si noi in spatele lui ( noi, adica eu si un prieten cu Yamaha TDM, care daca merge cu farurile aprinse si opreste motorul, dupa aia nu mai porneste - probleme cu incarcarea), si asa am reusit sa iesim din zona aia demna de filmele de groaza. Sa revin la suspensie...se simte mai bine pe curbe in primul rand, e mai tare si "simte" mai bine drumul, plus ca daca ai ghinionul sa intri intr-o curba mai cu viteza , iar curba sunt denivelari nu mai salta fata ca nebuna - urmareste trasa mai bine.La franari mai bruste nu mai cazi in nas ( cred ca s-a redus cursa suspensiei cu vreo 2-3 cm pe lungimea de lucru a furcii). Franele..iarasi imbunatatite.Am schimbat placutele , furtunul fata si lichidul.Am aerisit cum trebuie si zic eu..o imbunatatire cu cel putin 20-25%.Asta datorita placutelor si furtunului cu insertie metalica ca lichidul era schimbat oricum anul trecut. Urmeaza filtrele de aer, si apoi uleiul si tot asa.Mereu trebuie facut ceva.Abia am schimbat uleiul...nu cred ca sa fie 2 luni..si am deja peste 4000 de km facuti.Parca prea repede trebuiesc schimbate. Mereu imi zic" gata ii mai iau cutare si pe anul asta am terminat cu ea" da de unde....costisitoare intretinerea asta. Azi am spalat-o, ca deh...dupa ploaia din uichend era vai si amar de ea.Mi-a luat 2 ore cel putin pentru ca m-am grabit ca se innopta si nu mai vedeam, ca altfel stateam 4- ore ca popa pe langa ea. Asta e..bag bani in fundu ei mai mult decat in fundu meu , dar mi-e tare draga, si sunt mandru cu ea.Nu m-a lasat niciodata in drum si iaca aveam peste 15 000 de km impreuna Se vede ca nu am mai scris de mult.Cand vad cate am insirat parca asta ar fi blog nu forum, dar poate asa va "inspir" sa mai semnati si voi condica pe aici, ca e pacat sa se piarda topicul.E unul din putinele curate din forumul asta, si este depre o motocicleta deosebita pe care orice propretar chiar o iubeste. Va salut! Geo PS: Multzam de raspun Lonirider! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat Iunie 6, 2008 Share Postat Iunie 6, 2008 (editat) Treaba cu furca vreau sa o fac si eu ca e prea moale si de la 140 in sus nu mai am stabilitate, ca sa nu mai zic ca pe curbe mai tare mergeam cu Uralu'. Prima oara o sa-i bag ulei mai vascos in furca si pe urma bag arcuri daca nu sunt multumit. @burlacu da-mi si mie te rog datele de contact de unde ai cumparat arcurile. Editat Iunie 6, 2008 de lznicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Iunie 6, 2008 Share Postat Iunie 6, 2008 @burlacu da-mi si mie te rog datele de contact de unde ai cumparat arcurile. Linkul e urmatorul: ARCURI PROGRESIVE si alte accesorii Gasesti mai multe chestii interesante acolo si la preturi buniciele. Spor la cumparaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat Iunie 7, 2008 Share Postat Iunie 7, 2008 Linkul e urmatorul: ARCURI PROGRESIVE si alte accesorii Gasesti mai multe chestii interesante acolo si la preturi buniciele. Spor la cumparaturi! Multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stell_nick Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 (editat) <small>--- Mesaj completat în 13 Mar 2008 16:00 -------------</small><br/>Salutare, Zilele trecute am avut timp să verific Âşi să fac o revizie de primăvară, aÂşa că am dat jos rezervorul, frame cover-ele Âşi locaÂşul bateriei. Am curatat tot ce s-a putut curata, ocazie cu care am verificat Âşi filtrele de aer. Astea cam trebuie înlocuite, dar le las până face 54k aÂşa cum scrie la carte. Am spălat tot ce am putut prin locurile pe unde nu ai acces zi de zi Âşi am schimbat toate furtunele de la alimentarea cu combustibil, pentru că erau cam coapte. Am verificat uleiul în motor, în grup Âşi lichidul de răcire. Mi-am verificat Âşi cablurile de accelerație, Âşoc, ambreiaj Âşi la gata, după ce am adunat totul la loc, am trecut la sincronizarea carburatoarelor cu o ustensilă "home made" (operație deloc uÂşoară, care mi-a luat vreo oră Âşi jumătate, dar care a reuÂşit Âşi de care sunt foarte mulțumit). Motocicleta numa' râde acum. AÂştept ziua de bani, ca să umplu rezervoru de benzină Âşi să trag o tură mai lungă. Dar asta numai săptămâna viitoare, după ce îmi vin ceasul de compresie Âşi fiÂşele de bujii. Până atunci să auzim de bine. Salutare am ajuns si eu acasa si am inceput sa merg cu moto si vreau sa o pun la punct.Drept pt.care am schimbat filtrele de aer,filtrul de ulei,uleiul,bujiile etc.acum vreau sa fac sincronul la carburatoare si te rog daca poti sa-mi dai niste explicatii,Am inteles cum se procedeaza la sincronul carburatoarelor singura chestie e ca nu stiu unde sa conectez capetele furtunului ca sa pot face sincronul.Multumiri si drum uscat la toata lumea ! Gata m-am lamurit cu dispozitivele pt.sincronizat carburile.Am o problema totusi,am reglat nivelul din carburatoare si nu stiu cum sa fac reglajul de amestec benzina - aer adica dupa ce etalon sa ma iau sau cum trebuie sa fac ,am surubelele pe care le reglez,astea sunt debitul de aer sau de benzina,trebuiesc rotite un numar de ture sau cum trebuie facut .Va rog o explicatie mai amanuntita ca in cartea ei nu explica sau nu am gasit eu .Drum uscat la toti baietii ! Editat Iunie 21, 2008 de stell_nick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stircu Postat Iunie 24, 2008 Share Postat Iunie 24, 2008 Salutare am ajuns si eu acasa si am inceput sa merg cu moto si vreau sa o pun la punct.Drept pt.care am schimbat filtrele de aer,filtrul de ulei,uleiul,bujiile etc.acum vreau sa fac sincronul la carburatoare si te rog daca poti sa-mi dai niste explicatii,Am inteles cum se procedeaza la sincronul carburatoarelor singura chestie e ca nu stiu unde sa conectez capetele furtunului ca sa pot face sincronul.Multumiri si drum uscat la toata lumea ! Gata m-am lamurit cu dispozitivele pt.sincronizat carburile.Am o problema totusi,am reglat nivelul din carburatoare si nu stiu cum sa fac reglajul de amestec benzina - aer adica dupa ce etalon sa ma iau sau cum trebuie sa fac ,am surubelele pe care le reglez,astea sunt debitul de aer sau de benzina,trebuiesc rotite un numar de ture sau cum trebuie facut .Va rog o explicatie mai amanuntita ca in cartea ei nu explica sau nu am gasit eu .Drum uscat la toti baietii ! Nimeni nu vorbeste aici despre VX800 intradevar o motoreta rara. Sunt si eu posesorul uneia Am probleme cu semeringul de la grup este cineva care mapoate ajuta cu un sfat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 (editat) ...sa fac reglajul de amestec benzina - aer adica dupa ce etalon sa ma iau sau cum trebuie sa fac ,am surubelele pe care le reglez,astea sunt debitul de aer sau de benzina,trebuiesc rotite un numar de ture sau cum trebuie facut . Daca ai carburatoare 45C50 (modelul de 50 CP) strangi suruburile de tot apoi revii 1 1/8 ture inapoi, la carb nr.1 si 1 tura inapoi, la carb nr.2 Daca ai carburatoare 45C60 (modelul de 61 CP) strangi suruburile de tot apoi revii 1 1/8 ture inapoi, la carb nr.1 si 1 1/16 ture inapoi, la carb nr.2 Astea sunt valorile pre-setate de fabrica pentru modele germane E22. Daca ai alte tipuri de carburatoare, vezi lista din .pdf-ul de mai jos Nu pot urca attachment-ul, dar ia-ti codul de pe ele si ne uitam la valori. Am probleme cu semeringul de la grupeste cineva care mapoate ajuta cu un sfat? De unde de la grup (sunt 4 semeringuri): la cardan sau la canelurile de la roata? Editat Iunie 25, 2008 de Lonerider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Iunie 27, 2008 Share Postat Iunie 27, 2008 (editat) Navigand pe diverse site-uri am gasit asta LINK FOARTE TARE Sunt o gramada de informatii utile referitoare la VX si mententanta. @Stell_nick , cred ca o sa gasesti si tu raspuns la intrebarile tale referitoare la simeringurile de la cardan. Toate bune! Editat Iunie 27, 2008 de Burlacu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stell_nick Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 salutare oameni buni ,nu stiu ce sa mai fac am mari probleme cu cilindrul spate.am facut consumul la motor si mi-a dat foarte mult adika 11% si atunci ce mi-am propus trebuie sa fac reglaje ca asa nu se mai poate.zis si facut ,am facut cele necesare(am intrebat pe aici cum se face sincronul la carburi si cum se regleaza surubelele pt.a avea un amestec bun)si totusi am o problema pe care nu reusesc sa o rezolv de 3 zile,si anume:la cilindrul fata totul merge ok insa la cel din spate nu mai stiu ce sa-i fac.am reglat camera de nivel ca sa-i vine benzina corespunzator si totusi merge innecat adika am bujia uda si scoate un fum de nu se poate,plus ca da si niste rateuri sanatoase.acum intreb eu poate fi de la camera de nivel problema sau de la reglajul supapelor,adika aceste probleme pot fi cauzate si de o reglare defectuoasa a supapelor,deoarece am tot reglat camera de nivel cand mai mare cand mai mica iar,cand e prea mica nu mai merge cilindrul spate dar bujia tot uda e.bujia din fata are culoarea cum ii place la mecanic adika maron deschis si merge ceas.sfatuiti-ma cu ceva ca nu stiu ce sa-i mai fac.oricum mai verific inca o data jocul la supape azi si daca e corect nu stiu ce sa mai fac.toate bune si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 salutare oameni buni ,nu stiu ce sa mai fac am mari probleme cu cilindrul spate.am facut consumul la motor si mi-a dat foarte mult adika 11% si atunci ce mi-am propus trebuie sa fac reglaje ca asa nu se mai poate.zis si facut ,am facut cele necesare(am intrebat pe aici cum se face sincronul la carburi si cum se regleaza surubelele pt.a avea un amestec bun)si totusi am o problema pe care nu reusesc sa o rezolv de 3 zile,si anume:la cilindrul fata totul merge ok insa la cel din spate nu mai stiu ce sa-i fac.am reglat camera de nivel ca sa-i vine benzina corespunzator si totusi merge innecat adika am bujia uda si scoate un fum de nu se poate,plus ca da si niste rateuri sanatoase.acum intreb eu poate fi de la camera de nivel problema sau de la reglajul supapelor,adika aceste probleme pot fi cauzate si de o reglare defectuoasa a supapelor,deoarece am tot reglat camera de nivel cand mai mare cand mai mica iar,cand e prea mica nu mai merge cilindrul spate dar bujia tot uda e.bujia din fata are culoarea cum ii place la mecanic adika maron deschis si merge ceas.sfatuiti-ma cu ceva ca nu stiu ce sa-i mai fac.oricum mai verific inca o data jocul la supape azi si daca e corect nu stiu ce sa mai fac.toate bune si asfalt uscat. Ti-am raspuns la PM! Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.