Sari la conținut

Suzuki Vx 800


OLY
 Share

Postări Recomandate

 

 

PPS:Ottoman - da de stire cand vin segmentii ca am pofta de surubareala.

 

 

 

Iti veni chefu'... :agree:

 

Felicitari cu operatiunea, si la nu prea multe pe motoru' tau.

 

 

O mai tai pe la nemti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti veni chefu'... :agree:

 

Felicitari cu operatiunea, si la nu prea multe pe motoru' tau.

O mai tai pe la nemti?

Din pacate nu .Cel putin acum ca in perioada asta era programat.Unul din cei cu care trebuia sa plec si-a avariat motorul:(

Dar daca prognozele is bune...poate la sfarsitul lu septembrie tot facem o tura macar pana la Budapesta daca nu pana la Nemti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo, Burlaco ! E bine sa ai ambitie, dupa cum s-a vazut ! :agree:

Cand dau de segmenti, o sa dau de stire negresit. E mult mai sanatos sa stii ce ai prin motorul tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

@All

UItati aici :

 

http://www.louis.de/_40144235ecfdc875589c0...amp;anzeige=all

 

 

 

arcurile progresive pe care le cautam odata.

Eu nu investesc in asta deocamdata dar poate sunt doritori...

 

 

PS: Se pare ca tre sa reiau operatiunea cu reglajul tachetilor ...aia 2 ..singurii la care am umblat si i-am "reglat" io...dupa vreo cativa km au inceput sa tacane si mai tare.Cred ca nu am strans bine contrapiulita aia :) :scratch: .Bine macar ca acu stiu ce trebe facut.

Hai numa bine si sa tinem topicu' sus! :what:

Editat de burlaco
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu Âştiu exact ce naiba e aia "progresiv" la arcuri, dar model din acela am în telescoape.

Cica e un arc care la inceputul cursei e mai moale pentru a prelua micile denivelari si gropitze confortabil si apoi e din ce in ce mai tare sa fie mai bun cand te dai mai "racing".Cam asta am inteles io ca ar fi.Fata de cele stock se zice ca ar intari putin suspensia fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am descoperit un VX la Sibiu.Proprietarul se pare ca nu intra pe net.Motorul e din 1992 si e foarte multumit.

Arcurile cu pas variabil sau co Ø material laminat conic sunt proiectate pentru a elimina reglajul manual a suspensiei.

Pasul mai mic ajunge foarte aproape de spira/spira in momentul in care creste greutatea motorului.Rezulta acelasi efect(scutura la fel pe portiuni mai rele de drum) si cu incarcare maxima si cu cea minima.In anumite situatii se introduc arcuri una in cealalta(arc interior+arc exterior cu lungimi diferite=acelasi efect,greutate mai mare costuri mai ridicate)

Ptr condus mai sportiv se modifica de obicei cursa arcului (se introduce un adaus din material plin sub sau deasupra arcului).Cursa se face mai mica.Scutura mai tare ,strica rulmenti , bucsi , etc de la calea de rulare dar protejeaza un pic amortizorul.

Parere personala arcurile cu pas variabil sunt bune.

Cu respect

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cica e un arc care la inceputul cursei e mai moale pentru a prelua micile denivelari si gropitze confortabil si apoi e din ce in ce mai tare sa fie mai bun cand te dai mai "racing".Cam asta am inteles io ca ar fi.Fata de cele stock se zice ca ar intari putin suspensia fata.

 

 

--- Mesaj completat în 05 Sep 2007 17:52 -------------

Am descoperit un VX la Sibiu.Proprietarul se pare ca nu intra pe net.Motorul e din 1992 si e foarte multumit.

Arcurile cu pas variabil sau co Ø material laminat conic sunt proiectate pentru a elimina reglajul manual a suspensiei.

Pasul mai mic ajunge foarte aproape de spira/spira in momentul in care creste greutatea motorului.Rezulta acelasi efect(scutura la fel pe portiuni mai rele de drum) si cu incarcare maxima si cu cea minima.In anumite situatii se introduc arcuri una in cealalta(arc interior+arc exterior cu lungimi diferite=acelasi efect,greutate mai mare costuri mai ridicate)

Ptr condus mai sportiv se modifica de obicei cursa arcului (se introduce un adaus din material plin sub sau deasupra arcului).Cursa se face mai mica.Scutura mai tare ,strica rulmenti , bucsi , etc de la calea de rulare dar protejeaza un pic amortizorul.

Parere personala arcurile cu pas variabil sunt bune.

Cu respect

Asfalt uscat

 

 

ceva de genul asta am vrut sa spun si eu :)

@Gal :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E normal sa-ti doresti ceva peste 100 Nm

Am cochetat si eu cu ideea , dar, foarte probabil ca nu va dura mult si 300 kg va mult ptr mine :scratch: .Rezulta ca nu inbatranesti decat din momentul cand incepi sa te gandesti la efortul de a-l misca.

Am citit mai multe despre Sachs 800 ,nu straluceste.

Din pacate se produc foarte putine tipuri din aceste motoare.

Parerea mea:nu te gandi mult,actioneaza!

Bafta

Asfalt uscat

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Oameni buni dar ce s-a intamplat cu voi( noi)?Nu ne mai plimbam sau ne plimbam prea mult si nu mai avem timp sa mai spunem o parere , una alta.?

In alta ordine de idei, si din ciclul "daca te mananca in fund sa vezi ce te scarpini", am vrut eu sa fac cu manutza mea verificarea jocurilor la supape ca asa scrie la carte, ca la un anumit interval trebe facut.

M-am pus pe treaba am verificat, si am reglat 2 bucati supape la cilindrul din fata.

Am pus tot la loc, am dat cheie, si mergea bine.Am iesit la plimbareeee.Dupa cativa kilometri a inceput sa se auda un clantzanit.Zic "hait" ca nu e a buna.Ma gandesc ca nu am strans prea bine contrapiulitele alea si s-a marit jocul.

Dau iara totul joc, bag lera .....nu mi se parea mare, adica lira de 0.15 nu intra. :finger:

Zic...nu stiu io sa masor ca lumea.

Ma pun si o iau de la cap.de data asta bag tot lera de 0.10 dar strang ceva mai tare .

Pornesc, merge / se aude bine.Plec la plimbare si acu u mai stiu...parca se aude, parca nu se aude un clantzanit.Poate am io "auzenii" dar n-ash preash crede :moron:

As vrea sa il mai asculte cineva, sa -si dea cu presupusul,dar cine....

Asadar, dintr-un motor care nu avea nici o problema fiindca m-a mancat pe mine s-a intamplat necazul.Ma repet ...poate el nu are nici o belea si numa mi se pare mie dar eu tot parca aud ceva.

 

Intrebare: daca sa zicem e asa cum cred eu si clantzene tachetii/supapele sau ce draq sunt ele, de ce clantzane daca eu am reglat ca la carte, si daca clantzane ce se poate intampla rau.

 

PS:Pt meseriasi: Daca fac un filmuletz cu motoru mergand si il postez oare va puteti da seama daca sunt io paranoia sau nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suzi VX 800 nu este rea, am fost un posesor foarte multumit. Nu este spectaculoasa, dar are un cardan care face toti banii, foarte bine echilibrat si motorul se intretine super usor. Acelasi motor este folosit si pe modelul de chopper si este un motor simplu care a fost in multi ani verificat si nu a facut figuri. Pentru touring este chiar foarte bun, am facut citiva km in Europa si a fost foarte OK, suspensie reglabila, crom suficient ca sa fie placuta la vedere si merge bine in 2. Transalp este cu totul alta poveste...dar pentru gropile din RSR poate ca este ceva mai recomandata.

 

Matei

 

:finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare oameni buni.am fost pe acasa da nu am avut timp sa fac prea multe deoarece am stat doar o saptamana.Am montat piesele voposite,shuberele de la carburatoare(cele comandate din SUA),si pompa de benzina.post-16118-1190809058_thumb.jpgpost-16118-1190809135_thumb.jpgArata bine acum si merge la fel de bine,insa am o problema.Cine ma poate ajuta sa inteleg.Am citit despre reglarea tachetilor da nu am inteles si de aceea nu m-am apucat de ei.Am inteles tot pana la faza cu reglatul in cazul in care nu se incadreaza in 0.08 - 0.13.Ce nu am inteles ,dupa punerea la semn (RF) spune sa reglezi tacheti de la cilindrul din spate(engine nr.1),se regleaza atunci si admisia si evacuarea sau doar una din ele.Daca da,se regleaza la aceleasi cote(ex:0.10)pt.evacuare si admisie.Dupa aceea se invarte pana se vede semnul FF si se procedeaza la fel pt.cilindrul din fata(engine nr.2).Va rog sa ma lamuriti ca sa stiu cum procedez cand vin acasa prin noiembrie.Salutare si asfalt usact cat o mai fi.

Editat de stell_nick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare oameni buni.am fost pe acasa da nu am avut timp sa fac prea multe deoarece am stat doar o saptamana.Am montat piesele voposite,shuberele de la carburatoare(cele comandate din SUA),si pompa de benzina.Arata bine acum si merge la fel de bine,insa am o problema.Cine ma poate ajuta sa inteleg.Am citit despre reglarea tachetilor da nu am inteles si de aceea nu m-am apucat de ei.Am inteles tot pana la faza cu reglatul in cazul in care nu se incadreaza in 0.08 - 0.13.Ce nu am inteles ,dupa punerea la semn (RF) spune sa reglezi tacheti de la cilindrul din spate(engine nr.1),se regleaza atunci si admisia si evacuarea sau doar una din ele.Daca da,se regleaza la aceleasi cote(ex:0.10)pt.evacuare si admisie.Dupa aceea se invarte pana se vede semnul FF si se procedeaza la fel pt.cilindrul din fata(engine nr.2).Va rog sa ma lamuriti ca sa stiu cum procedez cand vin acasa prin noiembrie.Salutare si asfalt usact cat o mai fi.

 

Salut

Cu tachetii este exact cum ai spus si tu.Sau cel putin eu asa am inteles.Se pune motorul la semnul RF si se regleaza si admisia si evacuarea la 0.10, apoi rotesti mototul la semnul FF si reglezi si admisia si evacuarea la 0.10.Eu asa am facut dar pana s-a dovedit a fi cu ceva belele( cel putin asa mi se pare mie - citeste postul meu de mai sus pt asa)

 

Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... rotesti motorul pana la semne (RT) si verifici, intai, daca sunt liberi (cu lera) tachetii la cilindrul 1 (spate). Daca nu sunt liberi (inseamna ca e intre evacuare si admisie), mai rotesti odata motorul cu 360° pana ajunge din nou la semn si verifici iar. Dupa ce ai reglat la cilindrul din spate (no1), rotesti motorul cu 480° (o tura si 1/3) pana iti apare semnul FT si reglezi pentru cilindru din fata (no2)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am fost plecat din tara (nu cu motorul, cu familia) si nu am mai dat pe aici.

 

@Burlaco - daca vrei sa ascultam motorul, sunt dispus. Daca poti sa ajungi intr-o zi pe la mine pe la serviciu, cand ai timp, comparam ce se aude prin motoarele amandurora.

Ideea e ca si la mine, dupa ce am avut-o la reparat ultima oara si mi-au fost reglati tachetii, un timp nu s-a mai auzit nimic si acum parca ii aud din nou cum tacane. Poate ca suferim amandoi de paranoia, poate ca asa se comporta motorul asta, nu stiu. Da un semn aici daca esti dispus pentru experiment, si te sun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost plecat din tara (nu cu motorul, cu familia) si nu am mai dat pe aici.

 

@Burlaco - daca vrei sa ascultam motorul, sunt dispus. Daca poti sa ajungi intr-o zi pe la mine pe la serviciu, cand ai timp, comparam ce se aude prin motoarele amandurora.

Ideea e ca si la mine, dupa ce am avut-o la reparat ultima oara si mi-au fost reglati tachetii, un timp nu s-a mai auzit nimic si acum parca ii aud din nou cum tacane. Poate ca suferim amandoi de paranoia, poate ca asa se comporta motorul asta, nu stiu. Da un semn aici daca esti dispus pentru experiment, si te sun.

Sunt dispus..cum sa nu fiu dispus.

Raspund asa tarziu pentru ca si eu am fost plecat ( nu din tara, dar prin tara si nu..nu in concediu ci in delegatie cu serviciu :bigstar: )

Poate iti poti face timp in week-end sau daca lucrezi vin la tine la munca pt ca eu in timpul saptamanii am rpogram de la 9-21 de cele mai multe ori si nu mai sunt in stare de nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uichendul asta sunt la munca dupa ora 14:00. Dimineata cam am de alergat, asa ca daca iti convine sa faci un drum pana in Valea Cascadelor sambata sau duminica dupa-amiaza, ne putem vedea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

A trecut si uichendul "ala".Am vrut sa vin da' cand sa ma urc pe mobra sa pornesc ( nepornita de vreo 3 saptamani).pac pac pac poc!.Ma uit la baterie, nu mai aveo decat vreo 2 ml de acid.

Azi am reusit sa imi iau una noua YOUSA - 2.1 mil :ok: La masina scapam cu 1 milion cred.Asta e ...scumpa placere "ne-am ales" :eek:

 

PS:@ottoMan..poate maine daca esti available le ascultam cu urechea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E cineva interest sa cumpere un VX 800 oare?

Am un amic ce are asa ceva, dar a plecat recent in taril calde, si vrea s-l dea. Undeva putin peste 2000 de euro parca.

Din cate stiu eu e din 94 sau 96, cu 60.000 de km la bord, cu coburi si top case, parbriz ca optionale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E cineva interest sa cumpere un VX 800 oare?

Am un amic ce are asa ceva, dar a plecat recent in taril calde, si vrea s-l dea. Undeva putin peste 2000 de euro parca.

Din cate stiu eu e din 94 sau 96, cu 60.000 de km la bord, cu coburi si top case, parbriz ca optionale.

daca as avea bani eu as mai lua unu...asa drag ce imi este :ok:

Daca da coburii separat ma bag ( si daca se potrivesc pe cadrul meu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Na ca in uichend nu m-am uitat pe forum. Sorry, Burlaco. Sunt in continuare dispus sa le ascultam, cand ne potrivim intr-o zi.

Cand am plecat azi la serviciu mi-am amintit de tine ca te lasase bateria. si cand s-o pornesc, vorba ta, pac pac, poc poc si se invartea cam greu. Trebuie sa-mi iau si eu baterie noua. Pana una alta am pornit-o de la bateria de la masina, ca daca mergeam azi cu masina la munca, ajungeam maine cred. Diseara cand ajung acasa o pun la incarcat. Acid mai e in baterie, ma mai tine pana reusesc sa fac rost de una noua. Salariul e atat de departe...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Dragi tovarasi si prieteni desi am abandonat gandul de VX din cauza staturii sale micutze , acum ma pot lauda ca am intrat si eu in randul V twin'ilor totusi , chiar daca cu o honda Transalp ! :ok: Sa avem zile cu soare si asfalt uscat si noi sa fim sanatosi . Numa bine si spor la vx'it ! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi tovarasi si prieteni desi am abandonat gandul de VX din cauza staturii sale micutze , acum ma pot lauda ca am intrat si eu in randul V twin'ilor totusi , chiar daca cu o honda Transalp ! :cheers: Sa avem zile cu soare si asfalt uscat si noi sa fim sanatosi . Numa bine si spor la vx'it ! :lol:

 

Huuuuaa...iwai afar de aci!! TRADAREEEE :) :moto:

 

Hai ma ca am glumit:)

Sa-l stapanesti sanatos si sa aveti grija unul de altul dar acu serios vorbind..daca mai spui ca \VX-ul are statura micutza nu mai avem ce vorbi :lol:

 

Hai sanatate la pasari si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...