Lonerider Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 am reglat camera de nivel ca sa-i vine benzina corespunzator si totusi merge innecat adika am bujia uda si scoate un fum de nu se poate,plus ca da si niste rateuri sanatoase.acum intreb eu poate fi de la camera de nivel problema sau de la reglajul supapelor,adika aceste probleme pot fi cauzate si de o reglare defectuoasa a supapelor,deoarece am tot reglat camera de nivel cand mai mare cand mai mica iar,cand e prea mica nu mai merge cilindrul spate dar bujia tot uda e.bujia din fata are culoarea cum ii place la mecanic adika maron deschis si merge ceas. Ma indoiesc sa fie de la supape. Amestecul prea bogat e de la carburatie. De la supape se intampla altele... Totusi, daca ai schimbat membranele (sau ce ai schimbat la carburatoare), nu iti ramane deschis jiglerul (jiglorul sau cum ii zice), lasand absortia de benzina din camera de nivel libera sau mai libera? Ia uitati ce am muncit eu astazi... ... si un mic test de sunet (ca era cam tarziu)... http://s197.photobucket.com/albums/aa99/Lo...rent=Goarna.flv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 Ma indoiesc sa fie de la supape. Amestecul prea bogat e de la carburatie. De la supape se intampla altele... Totusi, daca ai schimbat membranele (sau ce ai schimbat la carburatoare), nu iti ramane deschis jiglerul (jiglorul sau cum ii zice), lasand absortia de benzina din camera de nivel libera sau mai libera? Ia uitati ce am muncit eu astazi... ... si un mic test de sunet (ca era cam tarziu)... http://s197.photobucket.com/albums/aa99/Lo...rent=Goarna.flv Ghitaaa, le-ai pus gand rau la babe?? Ca dupa un tiit d-ala nu cred ca as fi departe de heart-atac nici eu Arata foarte frumos goarnele langa palaria de la far, care, apropo, as vrea si eu una.Tu de unde ai luat-o? S-au a venit la pachet cu mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 Ghitaaa, le-ai pus gand rau la babe?? Ca dupa un tiit d-ala nu cred ca as fi departe de heart-atac nici eu Arata foarte frumos goarnele langa palaria de la far, care, apropo, as vrea si eu una.Tu de unde ai luat-o? S-au a venit la pachet cu mobra. Azi am fost nevoit sa folosesc "claxonul" in trafic, din cauza unui sofer care, iesind de pe o laterala dreapta, m-a fortat sa intru pe contrasens. Nu a fost prea incantat. Daca vreti sa vedeti soferi "iesind" prin cupeu, le recomand cu cea mai mare placere. Cozorocul de la far l-am construit intr-o dupamasa, din tabla de inox (0,8mm), inspirat de pe www.vx800.net/ (Members site - Tinbasher's site - Add ons for Suzuki VX 800). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stircu Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 Daca ai carburatoare 45C50 (modelul de 50 CP) strangi suruburile de tot apoi revii 1 1/8 ture inapoi, la carb nr.1 si 1 tura inapoi, la carb nr.2 Daca ai carburatoare 45C60 (modelul de 61 CP) strangi suruburile de tot apoi revii 1 1/8 ture inapoi, la carb nr.1 si 1 1/16 ture inapoi, la carb nr.2 Astea sunt valorile pre-setate de fabrica pentru modele germane E22. Daca ai alte tipuri de carburatoare, vezi lista din .pdf-ul de mai jos Nu pot urca attachment-ul, dar ia-ti codul de pe ele si ne uitam la valori. De unde de la grup (sunt 4 semeringuri): la cardan sau la canelurile de la roata? pai daca e de schimbat unul ma gandesc ca e firesc sa le schimb pe toate ca... probabil au aceeasi durata de viata......si nu demontez de 4 ori intr un timp relativ scurt...... ideea era ca nu o pot demonta dupa care sa ma duc la magazinul de semeringuri eu as fi pus unul singur.... in rest nu le vad rostul..... adica sunt 4 camarute separate cu ulei? sau 5? o zi excelenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 (editat) pai daca e de schimbat unul ma gandesc ca e firesc sa le schimb pe toate ca... probabil au aceeasi durata de viata......si nu demontez de 4 ori intr un timp relativ scurt......ideea era ca nu o pot demonta dupa care sa ma duc la magazinul de semeringuri eu as fi pus unul singur.... in rest nu le vad rostul..... adica sunt 4 camarute separate cu ulei? sau 5? o zi excelenta Daca nu ai un manual de reparatii, baga un ochi aici (este .pdf), http://www.vx800.net/man_eng/04_Shaft%20drive.pdf la "Final Bevel Gears Construction......4-8". E desfasurata pe componente toata linia cardan - grup conic si modul de demontare - montare. 1, 12, 26 si 31 sunt semeringurile alea patru, insa nu am gasit date despre dimensiunile lor. Poate te ajuta mai mult daca vrei sa demontezi. Intregul manual il poti lua de aici: http://www.vx800.net/man_eng/index.html Numai bine. Editat Iulie 2, 2008 de Lonerider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stircu Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 Daca nu ai un manual de reparatii, baga un ochi aici (este .pdf), http://www.vx800.net/man_eng/04_Shaft%20drive.pdf la "Final Bevel Gears Construction......4-8". E desfasurata pe componente toata linia cardan - grup conic si modul de demontare - montare. 1, 12, 26 si 31 sunt semeringurile alea patru, insa nu am gasit date despre dimensiunile lor. Poate te ajuta mai mult daca vrei sa demontezi. Intregul manual il poti lua de aici: http://www.vx800.net/man_eng/index.html Numai bine. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stell_nick Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 salutare am tot incercat sa reglez carbul de pe spate si am reusit ceva insa acum cand am desfacut bujia e neagra rau cu funingine pe ea,pana acum era umeda si scotea fum acum e neagra da nu mai scoate fum si asa am facut un reglaj intre si nu mai scoate fum la relanti dar cand accelerez iar scoate fum si interesant numai pe toba de la cilindrul spate am facut o mica filmare sper sa o pot pune aici sa vedeti si voi si sa-mi spuneti parerea voastra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Iulie 6, 2008 Share Postat Iulie 6, 2008 (editat) salutare am tot incercat sa reglez carbul de pe spate si am reusit ceva insa acum cand am desfacut bujia e neagra rau cu funingine pe ea,pana acum era umeda si scotea fum acum e neagra da nu mai scoate fum si asa am facut un reglaj intre si nu mai scoate fum la relanti dar cand accelerez iar scoate fum si interesant numai pe toba de la cilindrul spate am facut o mica filmare sper sa o pot pune aici sa vedeti si voi si sa-mi spuneti parerea voastra. Am vazut filmarea....nu stiu ce sa zic in afara de ce ti-am zis pe PM Ma gandesc la un test de compresie la cilindrul ala.Poti sa iti dai seama daca mananca ulei excesiv?Poate is segmentii dusi si mananca ulei-> fum negru.Zic si eu nu dau cu parul. In alta ordine de idei...parca si relantiu e putin cam mare.Nu cred ca poate afecta asta mersul motorului prea tare dar mi s-a parut putin cam sus, aproape 1300 de ture.Sau am vazut io stramb?Incearca cu el pe la 1100 trage de gaz si vezi daca se balbaie.Daca se balbaie, ar putea fi si asta un semn ca ceva nu e in regula cu carburatia ta. Toate bune, si daca mai esti prin capitala poate ne vedem intr-o seara cu vx-urile.Ne mai uitam la una alta si poate vin idei noi..cine stie. salutare am tot incercat sa reglez carbul de pe spate si am reusit ceva insa acum cand am desfacut bujia e neagra rau cu funingine pe ea,pana acum era umeda si scotea fum acum e neagra da nu mai scoate fum si asa am facut un reglaj intre si nu mai scoate fum la relanti dar cand accelerez iar scoate fum si interesant numai pe toba de la cilindrul spate am facut o mica filmare sper sa o pot pune aici sa vedeti si voi si sa-mi spuneti parerea voastra. Salutare! Ieri am schimbat filtrele de aer.Mi-am adus aminte ca uneori VX-ul te chinuie putin acnd vine vorba de o simpla operatie de mentenanta, si anume filtrul din spate.MI-a luat cam jumate de ora sa scot carcasa filtrului de aer de la cilindrul spate. Daca cel fin fata era ok pentru un filtru purtat mai bine de 10 000 de km, adica plin de praf, cateva muste si putin nisip fin, cel din spate mi-a oferit surprize: pe peretii carcasei am gasit ulei ( cred ca ulei era) sau benzina amestecata cu praf.Am vazut ca ambele carcase ce tin filtrele de aer au un furtun ce intra in ele, iar celalalt capat nu merge nicaieri.Pur si simplu e "atarnat" in jos iar la capat este blindat. Aveti idee la ce foloseste asta? Ei bine acest furtun de la filtrul din spate era si el plin de ulei amestecat cu praf. Puteti sa imi spuneti ce inseamna asta? De ce la filtrul din fatatotul era fara picatura de unsoare iar cel din spate avea peste tot?Mentionez ca filtrul in sine nu era mai negru, cu toate ca au cazut din din o cantitate ceva mai mare de pietricele mici si nisip fin. ( ma gandeam numa cum ar fi daca motocicleta ar fi mers fara filtre, cum toate pietricelel alea ar fi ajuns in motor ) Toate bune! Editat Iulie 6, 2008 de Burlacu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 (editat) Salutare!Ieri am schimbat filtrele de aer.Mi-am adus aminte ca uneori VX-ul te chinuie putin acnd vine vorba de o simpla operatie de mentenanta, si anume filtrul din spate.MI-a luat cam jumate de ora sa scot carcasa filtrului de aer de la cilindrul spate. Daca cel fin fata era ok pentru un filtru purtat mai bine de 10 000 de km, adica plin de praf, cateva muste si putin nisip fin, cel din spate mi-a oferit surprize: pe peretii carcasei am gasit ulei ( cred ca ulei era) sau benzina amestecata cu praf.Am vazut ca ambele carcase ce tin filtrele de aer au un furtun ce intra in ele, iar celalalt capat nu merge nicaieri.Pur si simplu e "atarnat" in jos iar la capat este blindat. Aveti idee la ce foloseste asta? Ei bine acest furtun de la filtrul din spate era si el plin de ulei amestecat cu praf. Puteti sa imi spuneti ce inseamna asta? De ce la filtrul din fatatotul era fara picatura de unsoare iar cel din spate avea peste tot?Mentionez ca filtrul in sine nu era mai negru, cu toate ca au cazut din din o cantitate ceva mai mare de pietricele mici si nisip fin. ( ma gandeam numa cum ar fi daca motocicleta ar fi mers fara filtre, cum toate pietricelel alea ar fi ajuns in motor ) Toate bune! Salutare, Geo, nu vad de ce ai dat jos carcasa filtrului de aer din spate... La cel din fata era necesar, la cel din spate... numai ca ai vrut sa o cureti prin interior. Era mai facil sa demontezi frame-cover-ul din stanga si aveai acces la cele patru suruburi ale filtrului de aer si spatiul necesar. Furtunele de care zici au rolul de a drena condensul de apa si ulei ce se poate produce din cauza schimbului de temperatura din interiorul carcaselor. Capetele lor nu sunt blindate; "blindajele" respective ar trebui sa aiba niste despicaturi (fante) destul de subtiri (ca niste taieturi), cel putin asa e la mine, care trebuiesc curatite pentru a facilita drenul eventualelor lichide. La filtrul din spate altfel sta treaba... Acolo se mai gaseste un furtun care conecteaza partea de sus a carcasei filtrului cu capacul chiuloasei (chiulasei, cum naiba ii zice) cilindrului din spate. Orificiul din capul chiuloasei (se gaseste numai la cilindrul din spate) are rol de "supapa vacuumatica" sau de aerisire a carterului motorului. Din cauza miscarii pistoanelor ce creaza vacuum-ul sau presiunea in interiorul blocului motor, e necesar acest orificiu de comunicare cu exteriorul (similar este si la auto de la capacul chiuloasei la box-ul de aer). Ehhh... pe acolo iti ajung in carcasa filtrului de aer al cilindrului din spate vapori de ulei antrenat de viteza angrenajelor din motor si eventualele gaze ne-arse scapate de la o posibila uzura a segmentilor si care, antrenate din nou in sistemul de carburatie, pot genera o functionare defectuoasa a cilindrului din spate. salutare am tot incercat sa reglez carbul de pe spate si am reusit ceva insa acum cand am desfacut bujia e neagra rau cu funingine pe ea,pana acum era umeda si scotea fum acum e neagra da nu mai scoate fum si asa am facut un reglaj intre si nu mai scoate fum la relanti dar cand accelerez iar scoate fum si interesant numai pe toba de la cilindrul spate am facut o mica filmare sper sa o pot pune aici sa vedeti si voi si sa-mi spuneti parerea voastra. Problema asta ma cam depaseste. Ceva s-a intamplat acolo daca ai umblat la camere de nivel... Ce e mai nasol ca nu am gasit , inca, niciunde ceva despre eventuale masuratori sau debite in iteriorul acestor tipuri de carburatoare... Editat Iulie 8, 2008 de Lonerider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 Salutare, Geo, nu vad de ce ai dat jos carcasa filtrului de aer din spate... La cel din fata era necesar, la cel din spate... numai ca ai vrut sa o cureti prin interior. Era mai facil sa demontezi frame-cover-ul din stanga si aveai acces la cele patru suruburi ale filtrului de aer si spatiul necesar. Furtunele de care zici au rolul de a drena condensul de apa si ulei ce se poate produce din cauza schimbului de temperatura din interiorul carcaselor. Capetele lor nu sunt blindate; "blindajele" respective ar trebui sa aiba niste despicaturi (fante) destul de subtiri (ca niste taieturi), cel putin asa e la mine, care trebuiesc curatite pentru a facilita drenul eventualelor lichide. La filtrul din spate altfel sta treaba... Acolo se mai gaseste un furtun care conecteaza partea de sus a carcasei filtrului cu capacul chiuloasei (chiulasei, cum naiba ii zice) cilindrului din spate. Orificiul din capul chiuloasei (se gaseste numai la cilindrul din spate) are rol de "supapa vacuumatica" sau de aerisire a carterului motorului. Din cauza miscarii pistoanelor ce creaza vacuum-ul sau presiunea in interiorul blocului motor, e necesar acest orificiu de comunicare cu exteriorul (similar este si la auto de la capacul chiuloasei la box-ul de aer). Ehhh... pe acolo iti ajung in carcasa filtrului de aer al cilindrului din spate vapori de ulei antrenat de viteza angrenajelor din motor si eventualele gaze ne-arse scapate de la o posibila uzura a segmentilor si care, antrenate din nou in sistemul de carburatie, pot genera o functionare defectuoasa a cilindrului din spate. Esti o mina de aur ca de obicei.Chiar azi vorbeam cu un prieten despre lucrul asta, dar am uitat dfinitiv ca mai este si furtunul ala de care spui tu numa la cilindrul din spate.Acum m-am luminat si eu.Explicatia ta este perfect logica.Multumesc. Iar in ceea ce priveste faptul ca a trebuit sa dau jos toata carca filtrului de aer acum abia imi dau seama cat de batut in cap am fost.Era asa de simplu daca demontam numa frame coverul.....Insa, totusi am facut bine ca am dat jos toata carcasa ca am si curatat-o cu ocazia asta, iar daca era sa demontez frame coverul trebuia sa desfac toate prinderile de la suportul de top case si coburi si tot aveam cva suruburi de desfacut. Oricum...e TARE BINE de stiut pentru data viitoare.Chiar nu imi dau seama de ce nu am demontat frame coverul deloc.. In fine...multzam mult de reply.Acum cu siguranta o sa dorm mai bine. Trebuie sa pregatesc bine VX-ul ca am programata o tura lunga de tot peste o luna si nu vreau sa am surprize. Toate bune! Geo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stell_nick Postat Iulie 12, 2008 Share Postat Iulie 12, 2008 (editat) Salutare VX-ari,am un mare necaz,acum sunt in Austria in concediu 3 saptamani,dar cu o zi inainte sa plec am avut un accident cu moto.Ce s-a intamplat,eu locuiesc pe la Dr.Gazarului si pe 4 iulie am urcat repede pe moto in BERMUDE SI TRICOU si am plecat in Popesti Leordeni ca sa las motorul la curte.Mergeam pe banda 1 in Popesti si unul cu un jeep de pe banda 2 vireaza brusc la dreapta fara semnal fara nimic chiar in fata postului de politie si cu un echipaj de la circulatie care mergea in spatele meu si inevitabilul s-a produs,impact cu masina (noroc ca aveam cam 50 km/h),am facut un plonjon cu rostogolire ca sa nu raman infipt in aripa lui ala si au astia din Popesti un ciment numai damburi si sa vezi ce julituri urate pe maini si pe picioare.De abia astazi am putut sa misc din maini mai liber ca de abia puteam sa duc lingura la guraMotocicleta,rezervor indoit;ghidonul stramb;tobele una cotul indoit,cealalta zgariata si indoita;scimbatorul de viteze indoit ,iar axul lui cu capacul de la motor spart;discul spate putin indoit si scarile din fata rupte.Bine ca s-a terminat asa si nu a fost mai rau.Acum o sa am experienta asigurarilor ,sper sa nu fie una neplacuta dar din cate am auzit e cam naspa.Poate ma sfatuti sau imi spune-ti niste chestii care sa ma ajute cu reparatiile. Editat Iulie 12, 2008 de stell_nick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Iulie 13, 2008 Share Postat Iulie 13, 2008 Dureros sa aflam astea si mai dureros cred ca o sa fie cu asigurarile. Incearca sa scoti cat mai mult de pe ei, ca de reparat, o sa fie cam scump. Mai ieftin cred ca iesi sa-ti iei o alta cam cum era a ta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Iulie 13, 2008 Share Postat Iulie 13, 2008 Imi pare rau sa aud vesti proaste.Bine ca ai avut viteza mica ca putea sa iasa mult mai rau. Acum, cu asigurarile o sa ai ceva de munca.Nu am inteles exact din postul tau daca a existat impact cu masina. In cazul in care a existat impact cu masina, ( sau daca in procesul verbal intocmit de politie scrie clar ca auto e vinovat si trebuie sa te despagubeasca) treaba sta cam asa: - In primul rand cred ca ai face bine sa te duci la Suzuki sa iti faca un deviz pentru piesele ce trebuiesc inlocuite sau reparate la motocicleta si in functie de valoarea devizului asiguratorul poate sa iti dea banii pentru repatii si piese sau poate sa iti dea dauna totala la motocicleta, pentru ca de multe ori inlocuirea unor pise bucata cu bucata depaseste cu mult valoarea totala a motocicletei si in cazul asta ii convine sa dea dauna totala, se uita pe un tabel si functie de anul fabricatiei, cat a costat de noua si asa mai departe sa zicem ca iei pe ea o suma de bani, oricum mai mica decat valoarea reala pe piata. - In al doilea rand ori te intelegi amiabil cu vinovatul sa iti dea o suma de bani pentru a-ti acoperi cheltuielile de reparatii pe moto plus daunele tale( cheltuieli de spitalizare, casca, etc), ori daca nu vrea, ai termen de nu stiu cate zile sa il dai in judecata pt vatamare corporala. Daca nu a existat contact intre tine si auto sau procesul verbal singurul vinovat esti tu...cam nasol.Nu stiu cum se procedeaza din pacate. Ce sa zic..multa bafta.Ai avut mare ghinion, dar acum dupa ce s-a intamplat, bine ca a fost doar atat. Sa ne tii la curent! Salutari si fa-te bine repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stell_nick Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 Imi pare rau sa aud vesti proaste.Bine ca ai avut viteza mica ca putea sa iasa mult mai rau.Acum, cu asigurarile o sa ai ceva de munca.Nu am inteles exact din postul tau daca a existat impact cu masina. In cazul in care a existat impact cu masina, ( sau daca in procesul verbal intocmit de politie scrie clar ca auto e vinovat si trebuie sa te despagubeasca) treaba sta cam asa: - In primul rand cred ca ai face bine sa te duci la Suzuki sa iti faca un deviz pentru piesele ce trebuiesc inlocuite sau reparate la motocicleta si in functie de valoarea devizului asiguratorul poate sa iti dea banii pentru repatii si piese sau poate sa iti dea dauna totala la motocicleta, pentru ca de multe ori inlocuirea unor pise bucata cu bucata depaseste cu mult valoarea totala a motocicletei si in cazul asta ii convine sa dea dauna totala, se uita pe un tabel si functie de anul fabricatiei, cat a costat de noua si asa mai departe sa zicem ca iei pe ea o suma de bani, oricum mai mica decat valoarea reala pe piata. - In al doilea rand ori te intelegi amiabil cu vinovatul sa iti dea o suma de bani pentru a-ti acoperi cheltuielile de reparatii pe moto plus daunele tale( cheltuieli de spitalizare, casca, etc), ori daca nu vrea, ai termen de nu stiu cate zile sa il dai in judecata pt vatamare corporala. Daca nu a existat contact intre tine si auto sau procesul verbal singurul vinovat esti tu...cam nasol.Nu stiu cum se procedeaza din pacate. Ce sa zic..multa bafta.Ai avut mare ghinion, dar acum dupa ce s-a intamplat, bine ca a fost doar atat. Sa ne tii la curent! Salutari si fa-te bine repede Da omule a existat contact intre mine si masina si chiar s-a sifonat si masina ,politistul mi-a facut dovada de reparatii pt.asigurare,iar cand am sunat la Asiban asigurarea celui cu masina,se pare ca la constatare o sa merg chiar la Suzuki.nu am inteles o chestie daca reparatiile costa mai mult decat valoarea motocicletei calculata de ei bineinteles,iti dau suma calculata de ei si cu motocicleta ce se intampla o iau ei sau iti ramane ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 Da omule a existat contact intre mine si masina si chiar s-a sifonat si masina ,politistul mi-a facut dovada de reparatii pt.asigurare,iar cand am sunat la Asiban asigurarea celui cu masina,se pare ca la constatare o sa merg chiar la Suzuki.nu am inteles o chestie daca reparatiile costa mai mult decat valoarea motocicletei calculata de ei bineinteles,iti dau suma calculata de ei si cu motocicleta ce se intampla o iau ei sau iti ramane ? legal nu stiu cum e exact, dar in toate cazurile pe care le stiu eu, motocicleta iti ramane tie.Probabil ar putea sa o ia cei de la asigurari, dar nu cred ca au ce face cu un morman de fiare de cele mai multe ori si nu se mai complica Eu zic ca iti va ramane tie fara nici un dubiu. Daca stie cineva mai multe si vorbesc eu prostii, imi retrag cuvintele Toate bune si sa ne tii la curent! legal nu stiu cum e exact, dar in toate cazurile pe care le stiu eu, motocicleta iti ramane tie.Probabil ar putea sa o ia cei de la asigurari, dar nu cred ca au ce face cu un morman de fiare de cele mai multe ori si nu se mai complicaEu zic ca iti va ramane tie fara nici un dubiu. Daca stie cineva mai multe si vorbesc eu prostii, imi retrag cuvintele Toate bune si sa ne tii la curent! Din cauza de @Lonirider si @ASX motocicleta mea respira altfel. Pentru ca ma pregatesc de o excursie mai lunga, trebuia sa fac o revizie generala la VX.Unde se putea face asta mai bine decat la Lonirider in curte. Asadar am incalecat vineri dimineata pe armasar si dupa amaiaza eram la Alba Iulia.Sambata, cu putina durere de cap (eu) de la berile de cu seara ne apucarama de desfacut. Luat iara blestematii aia de tacheti la verificat si reglat, gresat cate ceva pe la transmisie, reglat ambreiajul, PUS 2 GOARNE DE TE SCOALA SI DIN MORTI, si nu in ultimul rand niste perechi de gauri LASER in tobe. Motorul merge brici, iar de cand cu gaurile alea in tobe....ce sa mai , nici nu mai imi vine sa depasesc 90 la ora ca dupa viteza asta nu prea se mai aud ( sau poate e de la casca mea de aude numa vantu ).Asa am mers de la Alba Iulia la Pitesti, drum care l-am facut cu cel mai mic consum facut vreodata : 4.3%.Dupa, a urmat autostrada unde am crescut vit de croaziera la 120 km/h si m-am plictisit ingrozitor. Ca o concluzie : "am fost pana la Alba -Iulia sa-mi pun 2 goarne si sa dau 4 gauri in tobe" - -am incheiat citatul ( se stie el cine )dar s-a meritat pe deplin.Sunt cu inima impacata ca motorul e ok, am facut o super plimbare, si nu in ultimul rand am avut ocazia sa cunosc mai bine 2 oameni minunati care m-au facut sa ma simt ca intr-un sejur de 5 stele. O sa urmeze si poze mai pe seara. Toate bune! Geo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Iulie 25, 2008 Share Postat Iulie 25, 2008 Geo, mă roade Âşi pe mine un ghidon ca al tău, da' nu mai Âştiu de care ai zis că e... Âşi cred că o să umblu Âşi la înălțimea Âşeii zilele următoare, că tot rămân în concediu... O sa urmeze si poze mai pe seara. Mulțumiri de laude, da' pozele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Iulie 26, 2008 Share Postat Iulie 26, 2008 Geo, mă roade Âşi pe mine un ghidon ca al tău, da' nu mai Âştiu de care ai zis că e... Âşi cred că o să umblu Âşi la înălțimea Âşeii zilele următoare, că tot rămân în concediu... Mulțumiri de laude, da' pozele? Ghita, ghidonul se numeste MICRON, mai multe nu stiu nici eu. Si acum....pozele: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateih Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 MIE IMI PARE un tourer super tare .....complet ....astept pareri de la posesori plusuri minusuri later edit AM VAZUT CA S-A MAI DISCUTAT CAND TICOLINO A VRUT SA-SI IA MOTOR DAR ROG ADMINISTRATORUL SA NU INCHIDA TOPICUL PT CA NU AM AUZIT DE LA POSESORI NIMIK ......KIAR NU ARE NIMENI? DE FAPT DILEMA MEA AR FI ALTA ACUM CA VREAU SA IMI BAG PICIORUL IN VITEZANE...... HONDA TRANSALP SAU SUZUKI VX 800 am avut si am fost destul de multumit. cardan excelent, complet neutru, motorul se regleaza f usor, bujiile se scot la fel de usor si filtrele de aer, Suna bine, gen chopper, de fpat este versiunea strada a lui VL 800 caelsi motor si cardan, dar altfel rama. Minus, usor cam rigid si la drum lung te cam dor mainile, penduleaza usor cam la 140 km/h. Este naked deci trebuie sa-i cumperi parbriz. Se monteaza cutii fara problem, loc d epasager, este u motor f cinstit si verificat cam in 20 de ani de cind a aparut pe piata. am un amic neamt care a facut toti balcanii cu VX si inca il mai are. Asa ca este f ok de luat si avut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stell_nick Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 am terminat si cu asigurarea la motorul meu.am fost la SUZUKI sa-mi faca un deviz estimativ la ce am eu la motor in urma accidentului,am ramas masca 11.000 RON,astia sunt nebuni zici ca le fabrica ei,in fine am fost la asigurator ASIBAN si mi-au facut calculul si le-a rezultat suma de 3637,50 RON,bani pe care trebuie sa-i incasez de la ei in urmatoarele 15 zile.toate bune numai ca am intrat pe unele siteuri (mai exact pe cel american de unde am mai luat piese)si in urma calculelor estimative(curs $,transport etc.)a rezultat suma aproximativa de 5000 RON. am sunat la omu cu accidentul i-am prezentat situatia cu diferenta de 1400 RON,iar omul a fost de acord sa dea acesti bani ca sa pot sa-mi fac motorul.in wekend-ul asta ma intalnesc cu el sa stabilim cum facem cu banii,si sper ca prin septembrie sa pot sa mai ies cu motorul la o plimbarica . am o nelamurire,am vazut ca a-ti gaurit tobele cu cate 4 gauri fiecare parca de 8 mm,ce se intampla dupa aceasta operatiune se aude mai tare sau mai incet sau ce se intampla ca sunt curios. multa bafta si multi km fara evenimente neplacute! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 ... am o nelamurire,am vazut ca a-ti gaurit tobele cu cate 4 gauri fiecare parca de 8 mm,ce se intampla dupa aceasta operatiune se aude mai tare sau mai incet sau ce se intampla ca sunt curios... Salutare, Găurile făcute sunt de 12mm, iar zgomotul e ceva mai puternic, fără, însă, a fi deranjant (pentru mine). Personal am observat, pe lângă faptul că s-a amplificat sunetul tobelor, o uÂşoară creÂştere a puterii la demaraj Âşi o uÂşoară pierdere la frâna de motor. La consum nu am observat modificări. Toate cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 Oameni bun, ajutati-ma si pe mine va rog. Am nevoie urgent de niste masuratori la VX-urile voastre. Sunt in tratative sa imi iau unul si il pun in masina NU RADETI!! Ma intereseaza asa: 1. inaltime; 2. lungime; Eu vreau sa fac asa: sa scot telescoapele din furca (cu tot cu roata) pentru a scurta motocicleta. Asadar, o masuratoare de la roata spate pana la ... far sa zic ar fi una folositoare. As mai scoate si roata spate, pentru ca moto sa stea oarecum "pe burta". Ce pareri aveti....??? Alte intrebari ar mai fi: cum se scoate roata spate? ce chei deosebite trebuie sa am la mine? Mii de multumiri anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 Sunt la serviciu si n-am ruleta la mine. Conform informatiilor din manual, motocicleta are: - 2280 mm lungime - 805 mm latime - 1115 mm inaltime - 1565 mm ampatament Ce vrei tu sa faci acum, am facut eu cu primul motor, un IJ festival. I-am scos furca cu tot cu roata, a stat pe bancheta din spate, iar restul motocicletei am bagat-o in portbagajul unei dacii. Am mers cu portbagajul deschis, evident. Am transportat-o cam 50 de km si n-au fost probleme (decat la reansamblare ) Poti verifica in manual ce iti trebuie pentru demontat, ca sa fii pregatit - http://www.vx800.net - in manualul de service. Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 Sarumana mult de info...super super. Acum, daca reusesti sa imi spui cat are si fara furca (preferabil de la far la roata spate) iti sunt dator (promit!!) cu cateva beri! PS: Eu am BREAK De la scaun pasager pana in spate, in lungimea masinii 167 cm. pe diagonala 200 cm. Sper sa incapa .... Cat de greu se scoate roata spate?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateih Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 acum multi ani am avut si eu unul si am fost f multumit, cardanul complet neutral si motorul extrem de usor de intretinut. Pt Ro este un motor excelent si merita mai ales ca sint f ieftine si usor de reparat. Merge si cu pasager si se pot atasa cutii, cele mai bune de la Hepco. Daca are tobele originale suna si f frumos, gen chopper si nu este nici ingrozitor de tare. Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 Salutare VX-ari! Tocmai ce m-am intors din the big trip : Bucuresti-Valencia si retur. In total vreo 7500 de km.Traseul a fost cam asa:Bucuresti-Timisoara-lacul Balaton-Viena-Innsbruck-Lousanne-Montpellier-Barcelona-Valencia, iar la intoarcere am venit pe ruta Valencia-Barcelona-Marseille-Genova-Ljubljana-Sarajevo-Sofia-Bucuresti. O excursie superba totalizand 18 zile, cu 4 zile pauza in Valencia.VX-ul s-a comportat excelent, fara nici cea mai mica problema tehnica.A trebuit totusi sa completez destul de mult cu ulei, iar in Valencia la jumatea drumului am facut schimbul de ulei.Am gasit acolo Castrol 15W50.Foarte bun uleiul.Recomand din toata inima numa ca in Romania nu stiu daca se gaseste prea usor. Au fost foarte multe peripetii, am facut droaie de poze, dar toate astea vor fi intr-un topic separat in sectiunea dedicata.O sa pun link-ul aici cand va fi gata topicul pentru cei care vor sa vada poze si sa citeasca povestea. Sunt tare multumit de cum s-a comportat VX-ul.Mi-a demonstrat inca o data ca este o masinarie grozava.Acum a trecut de 54.000 de km fara nici o problema la motor. Toate bune si sper sa revin cat de curand cu pozele.! Geo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.