Sari la conținut

Suzuki Vx 800


OLY
 Share

Postări Recomandate

Bre, ti-ai sincronizat carburatoarele in ture ? :scratch:

N-am planuri exacte pentru uichend, decat iesit cu copiii prin parc, cu rolele, distractie in familie. Da maine pe la un 5 sunt acasa sigur. Vorbim la telefon, mersi d-ajutor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bre, ti-ai sincronizat carburatoarele in ture ? :scratch:

N-am planuri exacte pentru uichend, decat iesit cu copiii prin parc, cu rolele, distractie in familie. Da maine pe la un 5 sunt acasa sigur. Vorbim la telefon, mersi d-ajutor !

 

Bre' nu le-am sincronizat in ture ca nu am putut/stiut si mai e ceva....am niste vecini mai "pretentiosi" si intr-adevar mi-am dat seama ca sa tin motoru in 2000 de ture cu gauri in tobe, timp de cateva minute nu e tocmai ce ii trebe unui contribuabil sambata sau duminica cand joaca scrable cu nevasta. :friends: si ma tot gandesc sa merg in alta parte sa fac treaba asta, dar nu prea stiu unde

Maine sper sa trag o plimbare pana la Buzau si cand ma intorc daca esti acasica iti aduc "marfa" si ceasurile daca iti trebe'

Pe mine ma tot ameninta un amic ca vine sa ma ajute cu sincronizarea da' nu prea ne intersectam ca program.

 

hai uichend frumos!

Editat de Burlacu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut niste probleme mechanice de saptamana trecuta... nu prea am avansat ... acum o saptamana, ma duc jos in garaj, si vad ca sub moto e o balta de benzina... incerc sa pornesc... nici nu-l invarte. am pus bateria la incarcat.. incerc inca o data peste cateva ore...tot nu-l misca.... desfac bujia, am crezut ca s-a udat cilindrul, incerc sa pornesc fara bujie, si bammm, garajul s-a facut plin de benzina... cilindrul era pur si simplu plin de benzina... am inceput sa desfac sistemul de alimentare, am observat ca cutia filtrului de aer a cilindrului din spate e plin de benzina, o pun putin la soare...

desfac conducta de benzina de la carburatorul din spate, si pur si simplu curge benzina cu motorul oprit. incerca sa pornesc , pompa merge perfect, dar oprit curga ca prin robinet.

desfa pompa curet, o pun la loc. tot curge benzina. desfac robinetul de la rezervor, desfacut incerca sa trag prin tubul de iesire... primesc o gura de benzina. desfac robinetul, reusesc sa pierd garnitura micuta de cauciuc de la apatul pistonului de vacuum...

dai bataie prin magazine si servieuri... cu un noroc enorm am gasit o garnitura perfecta intr-un magazin de tractoare de sub un bloc... 0.4 RON bucata :scratch:

o pun la loc tot curge...

am intrebat de la un coleg...imi zice ca ar fi bine sa incerc sa intind arcul de pe pistonas... miracol... functioneaza.

 

ieri am scos putin pe strada in fata blocului (sa nu spuneti la nimeni:P) uramtorul diagnostic... la pronire parca n-are putere... cand i-l pun in miscare trebuie sa dau turatia la cca 2500-3000, si sa fiu atent cu ambreajul... am observat ca frana spate blocehaza putin roata.... odata pornit merge ca un drac.... pana 4000-5000rpm... chiar cu o acceleratie mai puternica, fara joc din ambreaj, reusesc sa alnec roata spate, pe asfa curat/uscat.

peste 4-5000 rpm incepe sa dea rateuri...opreste - porneste de la sine...... incerca aceaasi tura cu socul tras... miracol nu se opreste din mers...

o alta observatie : opresc am relantul la 1500 ... merg 500m in treapta 1, opresc iari, relantul la 3000.... vin inapoi pe aceeasi straduta relantul la 1000....

o alta observatie: dupa 20 de minute de chinuiala pe starduta, porneste ventilatorul .... se incinge prea repede...

vreau sa mentionez ca decand am pronti prima data merge pe un ameste bogat de curatator de carburator + benzina.

si ca etalon sezonul trecut am mers peste 7000km cu un Diversion de 600.

 

deocamdata cam atat... acum trebuie sa folosesc cat ma mult ca frana spate sa revina, si sa curete conductele solutia magica de la petrom :friends:

 

in plus am rezolvat partea electrica pt blocul spate, dar blocul in sine ar trebui sa vina pe vineri...

 

o alta idee interesanta: cu suspensiile schimbate, cu drum la roata de spate cca 4 cm... aceeasi portiune e mai comod cu motocicleta decat cu masina....

 

Cu transformatorul ne rezistent la apa, as incerca sa dau cu siloplast....

Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Andras - dupa simptomele descrise de tine eu as zice ca e o problema cu amestecul in carburatoare. Rateurile sunt semn de amestec sarac - asta pentru carbul din spate, la care corespunde toba din stanga de care ziceai tu ca bubuie - iar mersul neregulat ma face sa ma gandesc la cum face a mea cand ramane intr-un cilindru. Vezi sa n-ai amestecul prea bogat pe fata si prea sarac pe spate. Baietii de pe vx800.net recomanda sa pui amestecul cum zice in manual si apoi sa-i dai 1/4 de tura in plus. Eu asa am procedat, si merge ok in orice ture.

 

@Burlacu' - sincronizeaza carburile la 12 noaptea, daca in timpul zilei ii deranjezi de la scrable. Glumesc, tine ceasurile cat ai nevoie. Poate reusim sa ne mai sincronizam noi pe un uichend pentru o ora, vedem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Burlacu' - sincronizeaza carburile la 12 noaptea, daca in timpul zilei ii deranjezi de la scrable. Glumesc, tine ceasurile cat ai nevoie. Poate reusim sa ne mai sincronizam noi pe un uichend pentru o ora, vedem.

 

pai cam asa merita unii din vecinii mei "dragi" care nu se sfiesc sa o tina in chefuri uneori pana la 5 dimineata iar eu daca fac ceva la mobra si se insereaza putin incep scandalul...ii las in legea lor ca nu am cu cine discuta.

 

In alta ordine de idei, cred ca un reglaj d-ala de amestec imi trebe si mie, ca la pornire ( asta dupa o saptamana de stat ca merg numa in uichend cu ea) si imi imi da cate un rateu asa...slabutz nu foarte tare.

 

Sambata am fost la Buzau si m-am intors destul de tarziu si nu prea mai aveam cum sa ajung la tine sa iti aduc izolatia aia. Poate uichendul ce urmeaza.

Cu ocazia acestei plimbari la drum, am zis sa o dezmortesc putin dupa iarna si am am bagat mana in gaz de vreo cateva ori. Se intampla urmatorul lucru: pana la 150 trage normal, urca bine, asa cum o stiam eu, apoi de la 150- pana pe la 165 de chinuie, si nu cred ca am reusit sa trec de 170. Pur si simplu nu se mai tura...statea pe la 7000 rpm si nu mai vroia sa urce.Am incercat sa merg cu a 4-a pana peste 7500 de ture si apoi am dat a 5-a..tot degeaba.Poate ca daca stateam cateva minute cu acceleratie la blana urca mai mult dar...mi-a fost totusi mila.

 

Imi aduc aminte ca ultima oara cand i-am facut testul de viteza am atin 180 fara prea multe probleme.De aici m-am gandit ca poate ar trebui sa iau in serios reglajul amestecului si sincronizarea carburatoarelor.De consumat, consuma normal: Buz-Buc si retur, mers de croaziera 110 plus incercarile de a dobori viteza luminii :cheers: ~ 5.3%

 

Ne auzim pe la sfarsitul sapt daca ne intersectam in uichend!

 

Va salut si toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil se cere o sincronizare in ture, altfel nu stiu ce sa zic. Sa stii ca si la mine se simte putin ca am neglijat aspectul asta, in sensul in care, desi se tureaza ceva mai vehement decat inainte datorita dynojet-ului, parca tot nu e ce trebuie. Oricum, in cazul descris de tine, poate sa fie si vina vantului - daca e vant destul de puternic, se simte cum motorul munceste mai mult :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Cred ca au fost ceva probleme ca io nu am mai reusit sa intru pe topic!In fine ma bucur ca ati iesit la strada chiar daca mai cu mici problemute!

La mine problema e ceva mai complicata!Compresie 9.8 spate 10 fata!Foarte dubios mult sub minim si chiar nu cunosc cauza!motoru are 47 000 km nu ma asteptam acum sa ma apuc sa i schimb segmentii si pistoanele!

ma gandesc,pt ca am facut prostia de aface un compromis si i am pus un ulei de pe LOUIS foarte ieftin care sa dovedit a fi apa chioara,ca din cauza asta am atata de slaba compresie .Ulei prost uzura mare ,sau motoru meu are mai multi km decat scrie in bord!

Ideea e ca mecanicu mi a zis ca trebe sa schimb si pistoanele ca cel din fata are uzura mare.Am gasit piston si segmenti set la 410 ron.o sa i iau ca n am ce face !

Intreruperi la cilindri aveam si eu inainte dar isi revenea.Acum vad si de ce!

Daca are cineva idee unde s ar mai putea gasi piese sa pot face o comparatie de preturi macar,astept o idee!

 

 

RESPECT !

Asfalt uscat si atentie mare ca prea multi nebuni umbla liberi pe strazile din Romania!

Editat de vixer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Vixer - imi pare rau ca s-a lasat cu probleme mai grave decat ne-am asteptat cu totii. Pretul pe care l-ai obtinut eu zic ca e bun. Eu mi-am comandat de pe www.cmsnl.com - uite un link http://www.cmsnl.com/suzuki-vx800-1991-m_m...ist/FIG-06.html cu ce iti trebuie tie. Setul de segmenti e 32.50 Euro - iti trebuie doua, deci 65 de Euro - si un piston e 61.50 Euro. Plus ca platesti si transport, nu e mult, dar vreo 20 de lei parca tot costa. Ti le trimit prin posta si ajung cam in doua saptamani maxim. Oricum, repet, pretul pe care l-ai obtinut e bun. Daca o sa cauti cu Google mai sunt si alte site-uri pe care gasesti piese, dar preturile sunt similare cu cele de pe cmsnl.com.

Daca vrei iti trimit eu segmentii pentru 150 de lei ambele seturi, evident - poate te scoti mai ieftin. Sunt sigilati in cutie, nici praful nu s-a pus pe ei. Pistoane nu am. Sper sa nici nu am nevoie.

 

Cu uleiul nu e de gluma, am folosit si eu ulei ieftin de pe Louis si scotea fum si il consuma intr-un ritm groaznic. Acum ii pun Motul 5100 10W40, nici nu scoate fum si nici nu consuma prea mult - mie oricum mi-l cam papa, dupa cum ziceam si in trecut, dar nu suparator.

 

La mine problema de intrerupt e data clar de umezeala. Azi dimineata, pe posirca aia, ca ploaie nu pot sa zic ca era, nu a vrut sa porneasca. Desi o tin acoperita in curte, n-a plouat pe ea. Diseara o sa o desfac si ii izolez cat mai bine toate contactele de sub sa. Ma enerveaza ca nu pot sa profit de ea exact cand am mai mult nevoie - pe ploaie. Asta e vremea in care toata lumea isi scoate umbrela (aka masina) la plimbare, si traficul e infect. Ma rog, sper sa o rezolv definitiv in seara asta ca sincer nu mai suport.

 

@Burlacu' - m-ai facut curios ieri cu viteza luminii, asa ca am testat si io pe drumul de intoarcere. Batea vantul foarte tare, chiar la un moment dat m-a mutat cu totul de pe banda doi pe prima banda, da' nu m-am lasat. I-am aratat 190 si am ajuns la concluzia ca nu stiu de ce a ta nu voia sa se tureze. Bine, la mine parca merge si ceva mai subturata decat anul trecut. In sensul ca acum la 6200 - 6300 de ture are 150, anul trecut tin minte ca la 6500 de ture eram la 150. Cauciucurile le-am schimbat cu dimensiunea standard, si cele dinainte aveau dimensiunea standard. Cablul de kilometraj e ok si contorizeaza aceeasi distanta de la mine de-acasa pana la Ploiesti la munca - 55 de km. Kitul de dynojet din carburatoare n-ar trebui sa influenteze treaba asta. Nu imi dau seama de la ce ar putea fi. Nu ca ar fi o problema, dar imi place sa am o explicatie pentru orice :D . Problema mea ramane electrica...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!

 

190 i-am aratat si eu anul trecut dar anu asta nu a mai vrut...sau nu am mai insistat eu la fel de mult.poti sa imi spui aproximativ cam cat de repede a ajuns de la 150-160 la 190??

Am mea parca merge supraturata fata de a ta.Adica daca pana acu aveam cam 4200 de ture la 100km/h, acu imi arata la 100 la ora undeva pe la 4600 de ture, si vorba aia nu i-am facut nimic de anu trecut...doar a stat in garaj, cu ulei nou, filtre noi, bujii noi.

 

...sa mi se fi busit mie sau cablul de kilometraj...sau turometru....sau amandoua...habar nu am !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu sa-ti zic cam cat de repede a urcat de la 150 la 190. Ca feeling pot spune ca a urcat constant de pe la 110-120 pana la 190, fara sughituri, fara sa se forteze. S-a turat liniar si a accelerat de asemenea :D Mie la 4000 de ture imi indica putin peste 100kmh. De unde or fi diferentele astea, habar n-am.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu sa-ti zic cam cat de repede a urcat de la 150 la 190. Ca feeling pot spune ca a urcat constant de pe la 110-120 pana la 190, fara sughituri, fara sa se forteze. S-a turat liniar si a accelerat de asemenea :crack: Mie la 4000 de ture imi indica putin peste 100kmh. De unde or fi diferentele astea, habar n-am.

 

Mai cred ca tu ai indicatoarele de bord stricate :D

Glumesc, ...inseamna ca trebuie neaparat sa iau masuri cu carburatoarele alea.Multzam de info :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu zic ca la mine e etalonul, dar si anul trecut intr-a cincea la 4000 avea 100kmh. Acum sunt diferente de cateva sute de ture fata de ce stiam de anul trecut, dupa cum ziceam si mai sus. In afara de dimensiunea cauciucurilor, nu stiu ce altceva ar putea sa influenteze - si de fapt ar fi vorba de cauciucul fata, ca vitezometrul lucreaza pe roata fata. La mine e standard, dupa cum am zis 110/80/R18.

 

Da' de ce ar fi dereglate ceasurile mele, si nu ale tale ? :D Poate cand tie iti arata 170, zbura deja cu 200 si d-aia nu mai urca mai mult :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul asta are de gand sa ma toace marunt. Sa o luam pe rand. Miercuri dimineata nu a vrut sa o ia, asa cum ziceam. Cand am ajuns acasa dupa-amiaza, i-am aratat cheia si a pornit din prima, ,fara balbe, asa cum face ea de obicei. OK, mi-am zis, trebuie sa izolez zona de sub sa si sa rezolv problema udaturii. Zis si facut - am pus o folie de plastic sub sa, astfel incat apa care intre printre sa si rezervor sa se scurga mai in spate, sa nu mai ajunga la bobina. Am pornit-o si am turnat apa cu sticla pe rezervor, lasand apa sa se scurga linistita peste tot. Am lasat motorul sa mearga si a mers bine mersi timp de vreo 20 de minute, fara nicio intrerupere. S-a incalzit normal, am dat o tura scurta cu el si eram multumit si convins ca am rezolvat problema. Ieri, joi, de dimineata am vrut sa plec cu ea la munca. Cald afara - cam 10 grade - uscat, conditii numai bune pentru o plimbare pana la Ploiesti. Teapa ! Motorul nu porneste. Ma supar pe el, ii scot bujiile, verific scanteia - este, si este sanatoasa - verific benzina in rezervor - este, si sunt cam 4 litri - bujiile se uda de benzina, deci vine benzina pana in cilindru. Incerc din nou, nimic. Leg si bateria la bateria de masina, incerc din nou, nimic. O las, plec cu masina la munca, frustrat si nemultumit. Ma intorc acasa, ii arat din nou cheia, sperand ca rezolvarea vine de la sine. Nimic. Scot plasticul cu care izolasem in ziua precedenta zona de sub sa, cu gandul ca poate am acoperit vreo zona dubioasa, desi nu ajunge nici macar in apropierea gurii de admisie a filtrului de aer din spate, incerc din nou, nimic. Am incercat si cu soc fara acceleratie, si fara soc cu acceleratie, si fara soc fara acceleratie, si culcat, si in picioare, si in spagat, si calm, si plin de draci, in toate pozitiile posibile. Deja am impresia ca face misto de mine. Ori e un detaliu marunt menit sa scoata omul din minti ori i s-a intamplat ceva grav peste noapte de ma paste cine stie ce cheltuiala. Ce dracu' putea sa se intample peste noapte ?

 

M-am gandit si la varianta ca atunci cand am turnat apa cu sticla sa nu fi intrat apa in rezervor - daca busonul de la rezervor nu izoleaza bine. Dar daca ar intra apa pe acolo, inseamna ca imi intra si atunci cand ploua, si de asta mi se opreste motorul pe ploaie. In cazul asta, insa, de ce se opreste numai un cilindru - cel din fata din cate mi-am dat seama - si de ce porneste atunci cand se usuca ? Daca ar fi cazul sa intre apa in rezervor si apoi sa se evapore - nu prea suna logic, stiu - ar fi trebuit sa se evapore in noapte dintre miercuri si joi sau macar ieri, joi, toata ziua cat a stat motorul in curte. Revin, ce dracu' poate sa se intample peste noapte de nu mai porneste de nicio culoare ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema la ud e identificata de anul trecut, dar se pare ca nu am gasit solutia corecta inca. Se uda bobina de pe partea dreapta - cum stai pe motor - cea aferenta bujiei din fata. Bujia nu mai da scanteie, motorul merge intr-un cilindru. Daca ma opresc, nu mai sta la relanti - decat eventual cu socul tras, evident - daca se opreste motorul nu mai porneste nici intr-un cilindru. Deci, cum pot izola cel mai bine bobina respectiva si contactele ei ? Eu am banuit ca ajunge apa la ea din cauza ca am plasticul de sub sa crapat acolo - de cand mi-am luat o dacie in partea aia - dar am descoperit ca se scurge apa de pe rezervor, printre rezervor si sa. Nu stiu de ce, dar numai pe partea dreapta. Am ridicat ieri saua in benzinarie, si pe stanga era perfect uscat. Nu am nicio idee cum as putea sa izolez zona dintre sa si rezervor, asa ca incerc sa izolez contactele de la bobina sa nu se mai ude. As putea sa dau cu silicon, de exemplu, direct pe contactele respective ? Alta solutie mai eleganta ar fi ?

 

@ottoMan@

Problema ca intreruperea sa provina din cauza apei poate fi plauzibila. Insa, la tot sistemul de aprindere, care in mare parte e expus intemperiilor, ar putea sa apara "furtul scanteii" la umezeala si la pipa de la bujie (am intalnit caz cand fura scanteia la izolatorul alb al bujiei in exterior), fisa de la bobina la pipa (care e destul de lunga) si la bobina de inductie, care, datorita unei uzuri morale ajutata de prezenta apei pe ea, adica fisuri in compozitia ebonitei carcasei, ce nu sunt detectate cu ochiul liber, mai ales ca bobinele astea nu sunt ca cele clasice cu ulei in ele, au doar o hartie parafinata foarte subtire intre randurile de spire, permite "furtul scanteii" la cadru sau la masa. Nu se pune problema intreruperii alimentarii cu curent daca ajunge apa pe bornele de + si - ale bobinei, tesiunea de 12V fiind prea mica pentru a scurtcircuita prin rezistenta apei. Acum, eu nu stiu ce ai inlocuit cu nou in toata linia de aprindere pe cilindrul din fata, dar as avea posibilitatea sa te ajut cu o banda izolatoare cauciucata, maleabila si la rece si la cald, ce se foloseste pentru izolarea conectorilor exteriori la antenele radio sau la mufele de inbinare ale prelungirilor acestor cabluri de exterior. Poti inveli intreaga bobina si vreo 2 cm din capatul fisei ce intra in bobina. Garantez 100% ca, daca e bine aplicata, acolo nu va mai intra apa. Iti spun asta pentru ca folosesc asa ceva si am desfacut dupa 2 ani o mufa care a stat 2 ani afara in ploi, vant, grindina, zapada, ger (-24 grade) si a fost uscata. Te pot ajuta cu o rola de vreo 50-60 cm lungime si 5 cm latime, daca vrei, numai o sa dureze cateva zile pana iti ajunge.

 

In alta ordine de idei, cred ca un reglaj d-ala de amestec imi trebe si mie, ca la pornire ( asta dupa o saptamana de stat ca merg numa in uichend cu ea) si imi imi da cate un rateu asa...slabutz nu foarte tare.

 

Sambata am fost la Buzau si m-am intors destul de tarziu si nu prea mai aveam cum sa ajung la tine sa iti aduc izolatia aia. Poate uichendul ce urmeaza.

Cu ocazia acestei plimbari la drum, am zis sa o dezmortesc putin dupa iarna si am am bagat mana in gaz de vreo cateva ori. Se intampla urmatorul lucru: pana la 150 trage normal, urca bine, asa cum o stiam eu, apoi de la 150- pana pe la 165 de chinuie, si nu cred ca am reusit sa trec de 170. Pur si simplu nu se mai tura...statea pe la 7000 rpm si nu mai vroia sa urce.Am incercat sa merg cu a 4-a pana peste 7500 de ture si apoi am dat a 5-a..tot degeaba.Poate ca daca stateam cateva minute cu acceleratie la blana urca mai mult dar...mi-a fost totusi mila.

 

@Burlaco@

 

Chestia asta am simtit-o si eu anul trecut, pe o vreme ceva mai racoroasa si cu umezeala mai ridicata in aer (o foarte usoara ceata), dar fara ploaie.

Rateurile mi se par normale pana se incalzeste putin motorul, inclusiv cele care le auzi sub rezervor (la carburatoare) in perioada mai rece, daca pleci si nu l-ai lasat vreo 5 minute de mers in gol cu putin soc.

 

 

 

Cred ca au fost ceva probleme ca io nu am mai reusit sa intru pe topic!In fine ma bucur ca ati iesit la strada chiar daca mai cu mici problemute!

La mine problema e ceva mai complicata!Compresie 9.8 spate 10 fata!Foarte dubios mult sub minim si chiar nu cunosc cauza!motoru are 47 000 km nu ma asteptam acum sa ma apuc sa i schimb segmentii si pistoanele!

ma gandesc,pt ca am facut prostia de aface un compromis si i am pus un ulei de pe LOUIS foarte ieftin care sa dovedit a fi apa chioara,ca din cauza asta am atata de slaba compresie .Ulei prost uzura mare ,sau motoru meu are mai multi km decat scrie in bord!

Ideea e ca mecanicu mi a zis ca trebe sa schimb si pistoanele ca cel din fata are uzura mare.Am gasit piston si segmenti set la 410 ron.o sa i iau ca n am ce face !

Intreruperi la cilindri aveam si eu inainte dar isi revenea.Acum vad si de ce!

Daca are cineva idee unde s ar mai putea gasi piese sa pot face o comparatie de preturi macar,astept o idee!

 

 

@vixer@

 

Nu inteleg din postul tau daca ai desfacut deja motorul. Daca nu l-ai desfacut inca, verifica, atunci cand montezi manometrul in locul bujiei, daca acesta se etanseaza bine in primul rand si in al doilea, incearca sa invartesti motorul de la o baterie auto. Nu stiu daca, atunci cand ai facut testul de compresie, ai demontat ambele bujii de pe cilindrii si la invartirea motorului ai deschis acceleratia la maxim. Asta din urma e procedura ( poate asa ai procedat, ca nu am citit posturile din urma) Si, repet, daca nu l-ai desfacut deja, incearca sa folosesti si un ulei mineral 20w50 care e ceva mai gros.

Din cate am citit prin posturile detinatorilor din lume, cei care au facut "overhaul" la motoare, aveau peste 80.000 mile prin USA si peste 130.000 km in Anglia si Australia, insa niciunul nu se plangeau de consumuri ridicate de ulei, ci de zgomotele anormale produse de lagare, lanturi, patine, rulmenti din cauza uzurii. Acum eu nu stiu ce sa zic mai mult...

 

 

Salutare tuturor si numa' bine, si bucurati-va de ele pana puteti si merg...

Editat de Lonerider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Lonerider - multumesc mult de raspuns, este foarte plauzibil ce ai zis. Nu am schimbat nimic pe linia de aprindere, decat bujiile. Bobinele, fisele si pipele sunt aceleasi dintotdeauna. Doar am improvizat o izolatie la bobine in speranta ca nu se mai uda. Insa asta se pare ca nu functioneaza perfect. Fiind vorba de crapaturi foarte fine, umezeala dauneaza fara sa ajunga apa la ele direct. E ok ce zici cu banda izolatoare cauciucata si apreciez mult disponibilitatea de a mi-o trimite. Totusi, oare nu gasesc printr-un magazin gen Brico asa ceva ? Daca o fi greu de gasit, o sa apelez la tine, cu siguranta.

Cu sanatatea cum iti e ? Te-am tot asteptat pe aici, acum sper ca s-a rezolvat in mod fericit.

 

@Vixer - foarte corect ce spune Lonerider cu procedura de masurare a compresiei. Trebuie neaparat masurata cu acceleratia deschisa la maxim. Eu am ajuns sa-mi cumpar segmentii (apropo, zi daca ii vrei) pentru ca mi s-a masurat compresia fara sa se deschida acceleratia, si asa s-au obtinut valori prea mici. Nu am fost de fata la aceasta masuratoare. Am fost de fata la a doua masuratoare, cand valorile au iesit ok, si omul a masurat cu acceleratia deschisa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totusi, oare nu gasesc printr-un magazin gen Brico asa ceva ? Daca o fi greu de gasit, o sa apelez la tine, cu siguranta.

Cu sanatatea cum iti e ? Te-am tot asteptat pe aici, acum sper ca s-a rezolvat in mod fericit.

 

 

Am mai citit din cand in cand dar de pe telefonul mobil cand mai prindeam wireless liber, numa' vezi tu ca e asa de ciudat si greoi sa dai un reply de pe tastatura de mobil la texte lungi... Poti incerca sa cauti pe la market-urile alea cu materiale de constructii, dar mai iute gasesti, daca ai ceva cunostiinte in domeniul radiocom, la astia care monteaza site-uri si antene radio. Noi ii zicem banda butyl aici, e rulata cu ajutorul unei fasii de hartie cu o fata lucioasa si facuta rola. Este de mai multe dimensiuni. Mai folosesc si tipii de la cablu pentru izolarea contra umezelii a conectorilor la amplificatoarele de semnal si cuploarele din retea de pe stalpi.

Cu sanatatea cum sa fie, am picat din 9 martie la pat, nu m-am mai putut deplasa decat foarte greu si cu dureri groaznice in piciorul stang, mi-au dat astia tratament in ambulatoriu, in 3 zile deja imi amortise piciorul de la degete pana la genunchi si nu mai aveam control pe el. Am stat asa peste weekend (ca nu avea nimeni ce-mi face in perioada aia) apoi lunea am fost din nou la spital, RMN de urgenta, m-au declarat bun de operat, dar am preferat sa ma internez la Cluj la spitalu militar. Aia m-au ridicat in picioare fara operatie (am reactionat foarte bine la tratamentul medicamentos si kinetoterapeutic) si in 25 martie m-au externat cu rezerva de recidiva (adica, daca reapar durerile si se reinstaleaza amorteala in picior sa ma reintorc). De atunci sunt acasa, 80% din timp la pat sub tratament medicamentos, gimnastica medicala, simt o usoara ameliorare, pot sa merg, dar cu o senzatie de lene in piciorul stang si imi e amortit calcaiul si partial laba piciorului stang. De motocicleta nici nu mai poate fi vorba cel putin 6 luni de zile, bicicleta numai daca nu-mi provoaca disconfort abia peste vreo doua luni, sofat cat mai putin posibil, in schimb mersul pe jos, iar daca apare senzatie de oboseala sa ma asez scurt timp pentru odihna. Cam asta e situatia...

Despre banda... poti sa-mi dai adresa pe pm, luni dimineata ii dau drumul si pe miercuri ar trebui sa o ai, cel tarziu (pe posta) sau mai repede pe curier rapid. Cum vrei...

 

 

Toate cele bune tuturor :unsure:

Editat de Lonerider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E bine (ca nu te-ai operat) si nu prea (ca nu ti-ai revenit complet). Imi dau seama ca problema e mai complexa refacerea nu apare peste noapte. Iti doresc numai sa nu apara alte complicatii si sa te refaci cat de repede se poate.

 

Cu banda aia cauciucata, m-ai pus pe ganduri. Acum imi dau seama ca e ceva mai specializat. O sa ma uit si in Brico, dar iti zic si adresa. Multumesc mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E bine (ca nu te-ai operat) si nu prea (ca nu ti-ai revenit complet). Imi dau seama ca problema e mai complexa refacerea nu apare peste noapte. Iti doresc numai sa nu apara alte complicatii si sa te refaci cat de repede se poate.

 

Cu banda aia cauciucata, m-ai pus pe ganduri. Acum imi dau seama ca e ceva mai specializat. O sa ma uit si in Brico, dar iti zic si adresa. Multumesc mult.

 

maine is in bucuresti, daca vrei iti pot aduce si eu izolatia aia, si daca ai timp mai investigam pe la el ce si cum!

 

@loinrider - binei ai revenit printre si noi si recuperare rapida :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@lonerider multumesc de raspuns.Acuma motorul oricum este desfacut o a doua masuratoare nu pot sa mai fac.din ce mi a spus mecanicul sunt semne evidente de uzura pe segmenti si chiar pistoane unul din ei fiind si atins nushtiu de la ce.Cert este ca la ultimul drum lung facut anul trecut vreo 600 km,am constatat cu stupoare ca aproape ramasesem fara ulei ,adica mai erau in jur de 300 400 g in motor.Fum scoatea mult se vedea in mers ,in turatie peste 4500 si mai mult,mereu ma atentionau cei cu care mergeam ca fumeaza.Singura explicatie care o vad eu este uleiul de proasta calitate folosit,fiind foarte subtire a dus si la uzura prematura si il si manca.Acuma daca tot l am desfacut si am vazut nu cred ca mai are rost sa mai dau inapoi .

Mai e o varianta motorasu meu sa aiba mult mai multi km decat cei din bord(47000 si ceva )Am observat din pacate ca se mai practica si treba cu datu, kilometrajului inapoi.Si al meu motor l am luat de la o firma care la momentu respectiv se ocupa numai cu motoare aduse de afara Ialia Germania .Oricum nu mai are nici un sens acuma sa mi mai bat capu,ca sunt pus in situatia cam SCUMPA de a mi segmenta motoru.

 

@otto chiar te rog da vreau sa i iau sa mi spui daca e setu complet toti 3 segmenti si apoi cum luam legatura , ca sa mi i trimiti.

 

RESPECT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@lonerider multumesc de raspuns.Acuma motorul oricum este desfacut o a doua masuratoare nu pot sa mai fac.din ce mi a spus mecanicul sunt semne evidente de uzura pe segmenti si chiar pistoane unul din ei fiind si atins nushtiu de la ce.Cert este ca la ultimul drum lung facut anul trecut vreo 600 km,am constatat cu stupoare ca aproape ramasesem fara ulei ,adica mai erau in jur de 300 400 g in motor.Fum scoatea mult se vedea in mers ,in turatie peste 4500 si mai mult,mereu ma atentionau cei cu care mergeam ca fumeaza.Singura explicatie care o vad eu este uleiul de proasta calitate folosit,fiind foarte subtire a dus si la uzura prematura si il si manca.Acuma daca tot l am desfacut si am vazut nu cred ca mai are rost sa mai dau inapoi .

Mai e o varianta motorasu meu sa aiba mult mai multi km decat cei din bord(47000 si ceva )Am observat din pacate ca se mai practica si treba cu datu, kilometrajului inapoi.Si al meu motor l am luat de la o firma care la momentu respectiv se ocupa numai cu motoare aduse de afara Ialia Germania .Oricum nu mai are nici un sens acuma sa mi mai bat capu,ca sunt pus in situatia cam SCUMPA de a mi segmenta motoru.

 

@otto chiar te rog da vreau sa i iau sa mi spui daca e setu complet toti 3 segmenti si apoi cum luam legatura , ca sa mi i trimiti.

 

RESPECT

 

Salutare

Imi pare rau sa aud asta despre motorul tau (faptul ca ai descoperit ce ai descoperit in el), dar sa ai grija, ca daca ai zis ca e uzura asa mare la piston si segmenti, s-ar putea sa ai nevoie de componente la cota urmatoare de reparatie. O sa ma uit prin manual si sa dau mai multe detalii. Incearca cu segmentii de la @ottoMan@ si daca se potrivesc in cilindru, poate ai norocul sa scapi mai ieftin. Mai revin cu un post numai sa ma clarific cu cotele de reparatii.

Pentru orice eventualitate, iti pun aici cateva link-uri (pe care poate le stii deja), creeaza-ti cont, sapa in posturile respective si vei gasi multe lucruri interesante. Forumurile sunt in engleza si germana, iar daca nu te descurci cu limba, foloseste ceva translator (asa procedez si eu).

http://vx800forum.com/

www.vx800.net

www.vx800.de

 

 

Toate cele bune.

Editat de Lonerider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Andras - dupa simptomele descrise de tine eu as zice ca e o problema cu amestecul in carburatoare. Rateurile sunt semn de amestec sarac - asta pentru carbul din spate, la care corespunde toba din stanga de care ziceai tu ca bubuie - iar mersul neregulat ma face sa ma gandesc la cum face a mea cand ramane intr-un cilindru. Vezi sa n-ai amestecul prea bogat pe fata si prea sarac pe spate. Baietii de pe vx800.net recomanda sa pui amestecul cum zice in manual si apoi sa-i dai 1/4 de tura in plus. Eu asa am procedat, si merge ok in orice ture.

 

Mersi pt ajutor... dar nu cred ca asta ar fi problema... ieri si azii am desfacut carburatoerele, am curatat, etc etc... parea totul ok, am montat la loc, si tot bubuia... indiferent de pozitia surubului la acceleratie tot bubuia....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neata ! Multumesc de suport tuturor - @Burlacu', n-am vazut mesajul tau decat acum, te-as fi primit in uichend pe la mine.

Problema cu nepornitul motorul s-a rezolvat sambata. A fost cam ce banuiam eu, si anume ca am exagerat la testul cu udatul si am turnat apa cam multa prin zone care in mod normal nu iau atata apa de la o simpla ploaie. Astfel, am golit carburatoarele - din cel din spate a curs o benzina cam diluata, nici nu prea mirosea, dovada ca s-a infiltrat apa si in rezervor - am scos bujiile si am dat la automat. La cilndrul din fata lucrurile se prezentau normal. La cel din spate, insa, arunca cu... apa ! A fost cam inundat saracul. Am dat cateva minute la automat - numai ture scurte, nu tinuta in continuu evident - si am tot sters cat am reusit pe acolo. Am pus bujiile la loc, am mai dat de cateva ori la buton si a pornit. Motorul n-are nimic, doar proprietarul e defect. Mi-am dat seama ca problema mea cu udatura e una combinata intre electrica - bobina care se uda - si apa care se infiltreaza in rezervor pe la buson. Mi-am adus aminte ca anul trecut eu am mers permanent cu buzunarul de harta de la tank-rucsac lipit cu magnetii pe rezervor, ca sa nu ajung apa la buson. Oricum, in timpul unei ploi, nu ajunge atat de multa apa cum a ajuns cand am turnat eu cu sticla. Am pus iar buzunarul de harta pe rezervor, voi izola si bobina, ca sa evit probleme similare pe viitor. Si voi tine cont ca atunci cand ploua, nu ploua cu sticla, ci cu niste picaturi.

 

@Vixer - da, segmentii sunt toti - cate trei pentru fiecare piston. Iti sau PM pentru a stabili detaliile expedierii.

Si mie imi papa ceva mai mult ulei decat e specificat in manual, da' din ce zici cu acolo la tine situatia chiar era neagra - de la fum. A mea nu scoate fum, decat putin la rece. Cand s-a incalzit nu scoate fum, indiferent de cat de turata e. Am avut si eu in motor, pentru o perioada destul de scurta, ulei d'ala ieftin de pe Louis, si cu ala fuma mult si a mea, e adevarat. Fa-i motorul si nu te mai zgarci la ulei - acum vorbim din proprie experienta, din pacate.

 

@Lonerider - ma gandeam si eu la variantele cu cotele de reparatie, dar in mod ciudat pe site-ul cmsnl.com, de unde am luat segmentii, nu erau date mai multe variante, in functie de cota de reparatie. Sper numai ca astia pe care ii am sa-i fie de folos omului si sa isi rezolve problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite aici si datele pentru cotele alea. Nici eu nu am gasit componente, la alte cote decat cele de fabrica, pe unde am cautat.

Bina ca ai reusit sa-l pornesti, pana la urma. Nu cumva iti intra apa in cilindru pe la garnitura metalica a bujiei, ca pe la air-box-uri e mai greu. Daca intra apa in rezervor, ar fi trebuit sa ai si in carb-ul de sus; sau sa prinda apa pe la mansoanele de cauciuc intre air-box si carburator...?

Piston_segmenti.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apa am gasit si in fata, doar ca mai putina fata de ce era in spate. Nici benzina scursa din carbul din fata nu era prea pura. Doar ca aia din spate chiar era foarte diluata, aproape ca se putea bea :unsure: La ala din fata mai mirosea a benzina.

Oricum, conform istoricului, problema e combinata - partea electrica si niste apa pe la busonul de rezervor. Deocamdata am rezolvat-o cu tank pad-ul si bobina o izolez cand primesc izolatia (inca o data, mii de multumiri !). O sa desfac si busonul sa vad ce garnituri pot inlocui in el, ca sa elimin si probabilitatea apei in rezervor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...