Sari la conținut

Suzuki Vx 800


OLY
 Share

Postări Recomandate

Salutare si bine ai venit cu vestile bune.

Acum pot sa-ti urez sa-l folosesti cu placere si sa te poarte mult si bine pe unde vei vrea.

Poate pui si o poza cu VX-ul. Nu de alta dar s-ar putea sa unul din VX-urile cu care m-am mai intersectat.

 

S-auzim de bine!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si bine ai venit cu vestile bune.

Acum pot sa-ti urez sa-l folosesti cu placere si sa te poarte mult si bine pe unde vei vrea.

Poate pui si o poza cu VX-ul. Nu de alta dar s-ar putea sa unul din VX-urile cu care m-am mai intersectat.

 

S-auzim de bine!!

Multumesc de primire .

Am pus si câteva poze făcute azi.... Imi place tare mult cum merge si abia astept să am putin timp să merg mai mult.din păcate aseară a plouat, azi la munca si nu am avut cum să o plimb prea mult.

De curiozitate intreb : ale voastre ce consum au in oraÂş si cât de repede porneÂşte ventilatorul? De la ultima operație de curățat si sincronizat mi se pare ca , consumul a cam luat-o "la deal", iar ventilatorul pornesye după 5-6km de mers prin oraÂş .

Drumuri bune si sanatate va urez!!!

post-57557-0-22106600-1316887475_thumb.jpg

post-57557-0-87242300-1316887499_thumb.jpg

post-57557-0-13233400-1316887581_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de primire .

Am pus si câteva poze făcute azi.... Imi place tare mult cum merge si abia astept să am putin timp să merg mai mult.din păcate aseară a plouat, azi la munca si nu am avut cum să o plimb prea mult.

De curiozitate intreb : ale voastre ce consum au in oraÂş si cât de repede porneÂşte ventilatorul? De la ultima operație de curățat si sincronizat mi se pare ca , consumul a cam luat-o "la deal", iar ventilatorul pornesye după 5-6km de mers prin oraÂş .

Drumuri bune si sanatate va urez!!!

Salutare si inca o data sa o calaresti sanatos!

Despre consum in oras prea multe nu iti pot spune pentru ca eu circul rar in oras cu ea, dar nu cred ca ar trebui sa iti treaca de 6% pentru un mers normal. Extraurban, pot sa iti spun ca azi am alimentat 14.9 litri de benzina si mersesem 290 de km. Adica undeva la 5.17%, cu erorile de riguare 5.2% in conditiile in care am fost cu pasager si 2 coburi a cate 10 Kg fiecare, mers cu 110-120 afara 50-70 in localitate iar pe curbele de la Paraul Rece...cat am putut eu duce :rolleyes:

Despre electroventilator eu cred ca iti pleaca cam repede. Sa porneasca dupa 5-6 km nu e chiar ok. Te sfatuiesti ca golesti lichul de racire, sa speli un pic instalatia si sa pui un nou lichid de racire si sa vezi daca se modifica ceva in acest sens. Daca nu...verificare termostat, si tot circuitul de racire. Sa schimbi lichidul de racire e simplu si se face repede. Sa nu uiti sa aerisesti instalatia.

PS nu uita sa verific uleiul cat mai des ca de la o varsta, VX-urilor le cam place uleiul

PS2: daca nu ai manual si ai nevoie, da-mi o adresa de mail si iti trimit toata documentatia pe care am strans-o eu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ieri am facut o mica iesire la care am facut plinul pana la "buza" cand am plecat. Dupa 130km am facut din nou plinul si a intrat 5.58 litri, iar ca si viteza nu am depasit 110 si asta doar in depasiri unde era nevoie. In oras situatia se schimba dramatic in sensul in care nu merg sportiv ci dimpotriva (schimb treptele de viteza la max 3500 de turatii, iar ca si viteza incerc sa nu depasesc 60km/h), iar consumul este de 8%-8.5%.

La plimbarea de ieri ventilatorul a pornit de vreo 2 ori si atunci a mers foarte putin,iar azi dimineata spre serviciu nu a pornit deloc.

Antigelul a fost schimbat , iar instalatia aerisita imediat dupa ce am cumparat-o, dar cu siguranta voi mai incerca o data operatia.

Inca o observatie este ca dupa ce se incalzeste motorul relantiul sta pe la 1800.Dimineata cand o pornesc o las 1 min sa mearga cu socul tras la jumatate (2000 ture), apoi cu socul 1/4 sta la 1500, iar dupa ce il imping de tot ramane cam la fel de turat.

Nivelul uleiului nu stiu cum as putea sa-l verific daca merg, dar banuiesc ca ar trebui sa fac o pauza de 30min-1h si apoi sa ma uit.Corect?

Nu stiu daca am voie sa dau email-ul aici pe forum, dar daca nu te superi iti trimit PM.

 

Multumesc pentru informatii si sfaturi si sa ne auzim sanatosi !

 

PS: abia astept week-end-ul viitor si sper sa tina si vremea pentru inca o mica excursie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ieri am facut o mica iesire la care am facut plinul pana la "buza" cand am plecat. Dupa 130km am facut din nou plinul si a intrat 5.58 litri, iar ca si viteza nu am depasit 110 si asta doar in depasiri unde era nevoie. In oras situatia se schimba dramatic in sensul in care nu merg sportiv ci dimpotriva (schimb treptele de viteza la max 3500 de turatii, iar ca si viteza incerc sa nu depasesc 60km/h), iar consumul este de 8%-8.5%.

La plimbarea de ieri ventilatorul a pornit de vreo 2 ori si atunci a mers foarte putin,iar azi dimineata spre serviciu nu a pornit deloc.

Antigelul a fost schimbat , iar instalatia aerisita imediat dupa ce am cumparat-o, dar cu siguranta voi mai incerca o data operatia.

Inca o observatie este ca dupa ce se incalzeste motorul relantiul sta pe la 1800.Dimineata cand o pornesc o las 1 min sa mearga cu socul tras la jumatate (2000 ture), apoi cu socul 1/4 sta la 1500, iar dupa ce il imping de tot ramane cam la fel de turat.

Nivelul uleiului nu stiu cum as putea sa-l verific daca merg, dar banuiesc ca ar trebui sa fac o pauza de 30min-1h si apoi sa ma uit.Corect?

Nu stiu daca am voie sa dau email-ul aici pe forum, dar daca nu te superi iti trimit PM.

 

Multumesc pentru informatii si sfaturi si sa ne auzim sanatosi !

 

PS: abia astept week-end-ul viitor si sper sa tina si vremea pentru inca o mica excursie.

pai dupa calculul meu ti-a iesit un consum extraurban de 4.3% ceea ce este foarte bine, dar in ceea ce priveste consumul ala de 8-8.5% in oras nu stiu ce sa spun. Presupun ca buba e tot undeva la soc.Relanti-ul ar trebuie sa fie la 1150 rot/min (plus minus 100 rot/min) conform manualului.

 

Iti pun acum pe mail manualul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Multumesc pentru manuale.

Consumul extraurban este foarte bun, dar ce fac cu cel din oras? nu am nici o explicatie de ce se intampla asa in oras.Teoretic daca in oras consuma mult asa se va intampla si in afara, iar de calcul gresit nu am cum pt ca am dat la 0 kilometrajul de zi, iar la 103 km parcursi am facut iar plinul pana "in buza" de la aceeasi pompa.

 

Salut din nou,

 

Am dus-o din nou la service-ul unde mi-au facut sincronizarea, le-am spus de consum si au zis ca se mai poate regla.

Au reglat din nou, doar ca acum da rateuri pe toba din stanga cand este motorul rece, cand reduc acceleratia sau este in frana de motor.

Aveti vreo sugestie? Dupa noile reglaje mi se pare ca zgomotul la tobe este putin mai mare ca inainte.

Am aflat ca sunt 5 VX-uri in Iasi, dar vor ramane 4 dupa plecarea unuia la Timisoara. Sper sa reusesc sa stabilim o intalnire cu cei 3-4 ... si eventual sa aduc si poze.

Drumuri bune si sa va bucurati de ele cat mai tine vremea!

 

Salutare din nou,

Am reusit sa ma intalnesc cu unul dintre posesorii de VX din orasul meu si am aflat ca mai sunt 3: unul pleaca la Timisoara "la studii", unul e stricat si inca unul cu care nu am reusit sa iau legatura inca. Cel cu care m-am intalnit are motorul si distributia schimbate recent si merge excelent.

Voi ce mai faceti?

Editat de mrrlr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

La initiativa unui alt VX-ar am creat un grup pe Facebook astfel incat comunicarea va fi mai usoara si in timp real pentru cei care sunt online.

Grupul de numeste VX 800 Romania. Haideti sa ne intalnim si pe-acolo daca vreti!

 

S-auzim de bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
Vizitator stress_L&P

salut! daca are careva nevoie de un stator complet cu senzorul de la aprindere pentru un vx/intruder 800/600 am eu unul ieftin! e verificat, doar ca e in plus si nici vx sau intruder n-am! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Mno, cu bateria s-a impacat, pina la urma, porneste la "sfert". Dar a aparut alta problema, are un comportament ciudat la accelerare, de la 2000 rpm pina la 2500 rpm urca mai greu, apoi sare foarte repede la 3000 rpm (chiar si 4000) ca apoi sa cada la 2500 rpm. Doar dupa ce motorul este incins bine merge si el normal...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Am si eu o intrebare oarecum urgenta, daca se poate:

 

 

Se pare ca nu pot sincroniza carburatoarele, deoarece carburatorului din spate ii lipsesc gaura si surubul indicate in poza. Lipsesc, in sensul ca nici macar gaura filetata nu este acolo, este doar corpul carburatorului care nu a mai fost gaurit de fabrica. Practic, eu nu am cum sa conectez al doilea ceas de vacuum. M-am uitat atent si nici galeria de admisie(cea de cauciuc), nici chiulasa nu au un surub sau un stutz la care sa pot conecta ceasul.

 

La voi cum este? Voi cum sincronizati?

 

Motocicleta este fabricata in 1993, model VS51B.

 

Va multumesc!

 

Am rezolvat folosind stutul de vacuum al galeriei de admisie, cel care se duce la robinetul de benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...
  • 3 months later...
Vizitator corleone

Patesc o chestie ciudata... nu se alimenteaza cum trebuie carburatorul din fata. Mai ales cind las motorul sa stea mai mult, nu mai vine benzina catre carbelitor. :what:

 

E normal sa faca treaba asta cand sta mobra mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Da, se pare ca membrana pompei de benzina este pe duca :angryfire: . Din cite am inteles solutia este

 

doar pompa de benzina, deoarece nu exista kit de reparatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

Probabil majoritatea dintre vx-ari ati auzit de modificarile cu arcuri progresive pe furca si/sau arcuri progresive la spate.

 

Eu unul am facut modificarea si sunt extrem de multumit.

 

Imbunatatiri:

- franarea e net superioara. Acum puteti frana linistiti, inclusiv pe suprafete neregulate (gropi/damburi) si daca situatia o reclama, in curbe

- ca tot am zis de curbe, le veti putea lua linistiti, la viteze la care v-ar fi fost frica pana acuma

- motorul se simte mai "agresiv", mai hotarat. Dispare balansul pe fata la frana de motor

- la spate (unde am schimbat doar arcurile, si am pastrat amortizoarele cu butoias, care, apropo, se pot repara in caz ca au curs), am obtinut gradul de rigiditate care ma interesa. Am pus arcuri heavy duty, tot de la progressive. Cu asemenea arcuri veti putea cara linistiti pasagera si aprox 60 de kg de bagaje, fara sa se lase de tot pe spate (incarcatura totala, la mine, 210-220 kg)

 

Inrautatiri:

- drumurile mai rele, cu denivelari sau gropi se vor simti mai rau. Daca inainte mergeam cu 80-100 pe drumuri rele, acum 60-70, ca sa pastrez cam acelasi confort

 

 

Toata povestea costa in jur de 550 lei, cu tot cu transport. E un tip Razvan, ce are o firma, parca metric motion, ce le aduce din state. Om foarte serios. Dati de el pe google.

 

Daca aveti intrebari, bucuros va voi raspunde :)

 

Toate cele mai bune!

 

VX800 - 97.500 km - and counting

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot de la progressive am pus si eu pe fata acum vreo 4-5 ani. Merg bine si am simtit si eu imbunatatirea. Pe spate am Bitubo (arc+amortizor) si este brici.

 

Si pana una alta ia cauta-ne si pe Facebook daca ai cont, ca ne-am adunat acolo si incepem sa planificam si o intalneala vara asta. Cauta VX 800 Romania si dai de noi.

 

S-auzim de bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Placute provizorii doar. Sunt multi bani de dat la RAR (vreo 500 lei) plus alte taxe la Serviciul Inmatriculari... Am niste nunti acum si de aceea nu ma bag. O mai intind cu nr. provizorii cat pot. Trece si vara pana atunci, n-o sa mai umblu cu ea si o duc in toamna la RAR. Pana atunci o sa o umblu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...