Sari la conținut

XT 1200 Z Super Tenere


bogdan_harea
 Share

Postări Recomandate

nu se vind piese doar cutia intrega orce caz caut poate are cineva una sparta



mam interesat deja si nu se vinde numai cutie intreaga poate are cineva o cutie sparta sau rupta care are inca intregi elementele de inchidere

post-30635-0-04373700-1357913374_thumb.jpg

post-30635-0-80811000-1357913379_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Care este exact piesa sparta, lipsa? Din poza nu-mi dau seama. Daca gasim originalul fie si rupt s-ar putea replica din dural, ma gandesc. Eu nu am topcase-ul, doar cutiile laterale originale.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fara nici o suparare

 

care au dat banii pe asemenea cutii.......vai .......

 

 

bogdan, stii ca daca am ceva de comentat o fac si de bine si de rau

 

 

si in cazul de fata fac abstractie de faptul ca pe motorul meu se afla cutiile facute de tine....apropo ce garantie am????

 

 

dar designul cutiilor tale este de 100 de ori mai reusit decat conservele astea originale pe care scrie YAMAHA

 

 

radeai intr o vreme de mine ca aveam pe moto o cutie din aia de aluminiu de la hornbach..... frate, arata super fata de topcaseul din poza

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ianachime nu fi rau fara motive... nu-s chiar asa nasoale desi nu mi-as lua vreodata. Si rezistente par sa fie in limita decentei ca e un nene (Tim Cullis) de sta vreo juma' din an pe an prin Maroc si am vazut ca le foloseste pe astea de fabrica de vreo 3 ani...

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu designul e problema ci faptul ca sunt din plasic si au un sistem de inchidere si zavorare pe motor care pare complicat. este usor de folosit doar cu cheia motorului pt ambele operatii, cum le place corporatistilor, dar si sansa de a se defecta este mare cred, mai ales daca sunt fortate. Eu m-am rugat sa se defecteze iremediabil sa pot monta o pereche NSEW moto. Inca sunt intregi, dar m-am apucat de o serie dedicata XT1200Z. Sunt ceva cereri de afara.



Cel mai mare avantaj al cutiilor originale este latimea mica pe spate doar 880 mm, desi cutiile nu sunt foarte mici dpdv capacitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu designul e problema ci faptul ca sunt din plasic si au un sistem de inchidere si zavorare pe motor care pare complicat. este usor de folosit doar cu cheia motorului pt ambele operatii, cum le place corporatistilor, dar si sansa de a se defecta este mare cred, mai ales daca sunt fortate. Eu m-am rugat sa se defecteze iremediabil sa pot monta o pereche NSEW moto. Inca sunt intregi, dar m-am apucat de o serie dedicata XT1200Z. Sunt ceva cereri de afara.

Cel mai mare avantaj al cutiilor originale este latimea mica pe spate doar 880 mm, desi cutiile nu sunt foarte mici dpdv capacitate.

cum adica 880mm

nu reusesc sa mi inchipui....

 

unde sunt 880 mm?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Latimea pe spate cu cutiile montate. 410 latimea suportului si 235 fiecare cutie.

Intra si canistra de 5 L in spatele cutiei dreapta, milimetric pe langa semnal, bascula, carene.

post-8769-0-71264900-1357980814_thumb.jpg

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu tot ce am pus suplimentar pe motor am anuntat aici si am pus si poze. Daca sunt necesare lamuriri stau aproape. Cel mai important pt mine a fost parbrizul si acum sunt multumit. In iarna asta vreau neaparat indicatorul de treapta. E singurul lucru care-mi lipseste, poate si un set nou de cutii, evident NSEW moto, dar adaptate pe suportul original care mi se pare foarte adunat, usor, deci reusit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu tot ce am pus suplimentar pe motor am anuntat aici si am pus si poze. Daca sunt necesare lamuriri stau aproape. Cel mai important pt mine a fost parbrizul si acum sunt multumit. In iarna asta vreau neaparat indicatorul de treapta. E singurul lucru care-mi lipseste, poate si un set nou de cutii, evident NSEW moto, dar adaptate pe suportul original care mi se pare foarte adunat, usor, deci reusit.

 

bogdan acum fara glume

 

nu au pus din fabrica indicatorul de treapta sa nu apare ca optional?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ales cutiile Hepco pentru rezerva de apa si robinetul aferent. Pentru mine este vital sa am o sursa de apa la indemana, imi vine sa ma cac, dau drumul la robinet si iaca's clean :hug: .

Scutul motor de la Hepco este mare si cam inestetic dar compenseaza prin robustete(foarte solid si bine construit) si suprafata acoperita este mai mare decat cel original de la Yamaha

De mare efect pentru mine sunt inaltatoarele de ghidon de la RoxSpeedFX. Pot merge in picioare pe distante mari fara sa ma cocosez si aubucse de cauciuc care reduc socurile.

Perna de la AirHawk este deasemeni super. Am o pereche de nadragi de la Icon si cand merg fara perna imi fac rani la buci(au o cusatura foarte groasa in zona. in pozitia aplecat pe motocicleta sport nu se simte dar in pozitia drept de pe XT e naspa).

Cruise controlul de la Wunderlich nu-mi place sa-l folosesc. este ca orice cruise control mecanic, la vale o ia la sanatoasa si la deal lesina :lool: . trebuie sa fi foarte atent...

Cu evacuarea Mivv este foarte zgomotos si obositor XT-ul la drum lung dar nu treci neobservat de soferi :peace: . imi place, iar la drum lung o sa iau dbkiller-ul cu mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bogdan acum fara glume nu au pus din fabrica indicatorul de treapta sa nu apare ca optional?

 

Nu, n-au pus, nu mai pune sare pe rana. "Altii" mai vai-mama-lor pun insa de peste 20 de ani din fabrica, ca si manerele incalzite de exemplu. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, n-au pus, nu mai pune sare pe rana. "Altii" mai vai-mama-lor pun insa de peste 20 de ani din fabrica, ca si manerele incalzite de exemplu. :)

 

stai asa.

 

nu are nici manere incalzite???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai asa. nu are nici manere incalzite???

 

N-am zis asta, eu am zis de cand au altii, ca dotare originala.

De avut poti avea orice... o varianta e sa mergi la Louis si poti avea tot felul de chestii; sau chiar si la Yamaha, dai numai 358€, fara manopera (fata de 200€ cat costa la "nenorocitii aia scumpi dar cu marketingu' bun", gata montate elegant in ghidon) si primesti un astfel de set: http://www.yamaha-motor.eu/at/accessories/index.aspx?productCode=XTZ1200&redirect=false&year=2013

Nu cred ca linkul deschide direct manerele incalzite dar se vad usor acolo...

 

macar nu se strica, ca cele cu manere incalzite si cu indicator treapta de viteze... :tempted:

 

Sansele sa se strice sunt nimica toata pe langa garantia ca ai niste dotari folositoare. :tempted:

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sansele sa se strice sunt nimica toata pe langa garantia ca ai niste dotari folositoare. :tempted:

 

Buhaha... p'asta nu mi-o poti spune mie Vlad :funny:

m-as fi (cuvant urat) bucuros in indicator sau alte gizmouri numa' sa nu raman semn prin parcari si sa platesc platforme.

Imi aduc aminte de-un domn de la Arad sau Timisoara cu un RT1200 care s-a oprit la 130 km\h prin Austria fix acelasi releu ca la mine.

Bine, astea sunt nimicuri e adevarat... conteaza doar sa scrie BMW si sa fie pretul cat mai mare. :tempted:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si acum, cand sunt in cunostinta de cauza tot o motocicleta fiabila si completa dpdv mecanic as alege, decat multe brizbrizuri electronice puse peste o vechitura. Vechiul GS nici nu merita adus in discutie atat de arhaic este. Cel nou e alta poveste.

Revenind, cruiscontrolul oricum se foloseste excusiv pe autostrada libera, iar la mine variatia de viteza in jurul valorii de130km/h nu este mai mare de +/- 5 km/h, acceptabil avand in vedere ca scap de carcei in palma. Manere incalzite eu am montat Daytona (japoneze) ieftine 40-50euro, si bune. Pe Vstrom aceleasi sunt in functiune de 5 ani si 90000 km si nici nu se vede ca au fost folosite.

Saracie pune si poze la accesoriile montate de tine sa vada si ochiul nostru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi aduc aminte de-un domn de la Arad sau Timisoara cu un RT1200 care s-a oprit la 130 km\h prin Austria fix acelasi releu ca la mine.

Bine, astea sunt nimicuri e adevarat... conteaza doar sa scrie BMW si sa fie pretul cat mai mare. :tempted:

 

Iti raspund cat pot de scurt ca nu vreau sa mai continui cu off-topicul: in legatura cu pretul "cat mai mare" s-a demonstrat deja cu cifre ca nu este (chiar) asa. Pretul cu adevarat mai mare fata de concurenta este la revanzare, cand tie ca vanzator normal ca iti convine ca motocicleta ta si-a pastrat asa bine valoarea.

 

Domnul acela din Arad (cu numar de TM) a avut intr-adevar problema cu acel releu o singura data, s-a dat telefon la BMW Service, a venit o masina care ulterior, chiar fiind zi nelucratoare, s-a dus la primul showroom si a revenit cu releul care s-a inlocuit imediat (evident, fara niciun cost) si pana in ziua de azi, dupa cinci sezoane, acea motocicleta n-a mai avut nici cea mai mica problema si 101% urmatoarea lui motocicleta va fi tot BMW. Si nu e snob deloc...

(si, ca sa termin povestea... in zilele de dupa acest incident am parcurs km frumosi cu "domnul cu RT" pe pasurile din Alpi iar saptamana am terminat-o la Garmisch 2008 unde l-am cunoscut pe unu' Gabi zis si Saracie) :cheers:

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Of of !!! Vlad, n-ai demonstrat nimic. Îti pun factura in fata si daca imi gasesti un 1200GS nou in acei bani eu vin si-l iau pe loc.

...mai repet inca o data -mi-a placut gs-ul :) dar nu-I economic (pret mare, intretinere mare si conditionata de retea) si se mai si strica :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti raspund cat pot de scurt ca nu vreau sa mai continui cu off-topicul: in legatura cu pretul "cat mai mare" s-a demonstrat deja cu cifre ca nu este (chiar) asa. Pretul cu adevarat mai mare fata de concurenta este la revanzare, cand tie ca vanzator normal ca iti convine ca motocicleta ta si-a pastrat asa bine valoarea.

A fost o data ca-n povesti cand fiabilitatea BMW era legendara si pe buna dreptate. Acum de cand se fac in China mai rarut. Se aude ca si piesele din aluminiu pt noul GS inclusiv blocul motor sunt fabricate in China, unde mai pui ca cilindrii nu mai sunt demontabili, vin dintr-o bunata cu carterele. Daca se zgarie un cilindru practic arunci motocicleta la gunoi, nefiind rentabil sa inlocuiest tot blocul. Sa vedem la ce pret se vor vinde cele 10 GS- uri scoase la vanzare in RO. S-a plecat de la 9-11000 euro si sa vedem daca si la cat se vor vinde, ca de texte sunt satul.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Mai, vorbiti de China ca de Burundi, cind de fapt este a doua(maine/poimaine prima..)putere mondiala!

Sigur ca sunt si lucruri de proasta factura, dar nu cred ca BMW(alaturi de mii de branduri mari din toate domeniile)fabrica ceva cu aliaje proaste.

Mai degraba asta este economina de piata in general.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

riserele de la RoxSpeedFX post-9413-0-73149200-1358254252_thumb.jpgpost-9413-0-91191300-1358254281_thumb.jpgpost-9413-0-54574700-1358254301_thumb.jpg

 

scutul motor de la Hepco post-9413-0-99513500-1358254353_thumb.jpg

 

cruise controlul post-9413-0-98993900-1358254392_thumb.jpg

 

evacuarea Mivv post-9413-0-91753400-1358254444_thumb.jpg

 

papornita de la Yamaha care nu tine la ploaie iar husa pentru ploaie de umfla cu un balon (Naspa)[at

 

Bogdan, pune si tu poze cu accesoriile. Parbrizul tau l-am vazut,e misto, dar sistemul de prindere nu ma atrage

Editat de Saracie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

evacuarea Mivvattachicon.gif

 

Schimbarea tobei inteleg ca la modelul asta este intr-o anumita masura "necesara", cea originala fiind criticata prin presa moto.

ST-ul cu care am facut eu test avea Akrapovic (ca si accesoriu "original") dar tot nu suna deloc impresionant (nu la "tare" ma refer ca eu nu sunt deloc cu tobele zgomotoase), ci la felul in care suna, parea cam lesinata sau poate asteptarile mele erau mai mari. Ma gandesc ca cea initiala e si mai si...

 

Cum e cu inaltatoare la ghidon? Se pierde ceva din feedback?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...