irol Postat Ianuarie 11, 2013 Share Postat Ianuarie 11, 2013 nu se vind piese doar cutia intrega orce caz caut poate are cineva una sparta mam interesat deja si nu se vinde numai cutie intreaga poate are cineva o cutie sparta sau rupta care are inca intregi elementele de inchidere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 11, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 11, 2013 (editat) Care este exact piesa sparta, lipsa? Din poza nu-mi dau seama. Daca gasim originalul fie si rupt s-ar putea replica din dural, ma gandesc. Eu nu am topcase-ul, doar cutiile laterale originale. Editat Ianuarie 11, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 11, 2013 Share Postat Ianuarie 11, 2013 (editat) fara nici o suparare care au dat banii pe asemenea cutii.......vai ....... bogdan, stii ca daca am ceva de comentat o fac si de bine si de rau si in cazul de fata fac abstractie de faptul ca pe motorul meu se afla cutiile facute de tine....apropo ce garantie am???? dar designul cutiilor tale este de 100 de ori mai reusit decat conservele astea originale pe care scrie YAMAHA radeai intr o vreme de mine ca aveam pe moto o cutie din aia de aluminiu de la hornbach..... frate, arata super fata de topcaseul din poza Editat Ianuarie 11, 2013 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Ianuarie 11, 2013 Share Postat Ianuarie 11, 2013 (editat) Ianachime nu fi rau fara motive... nu-s chiar asa nasoale desi nu mi-as lua vreodata. Si rezistente par sa fie in limita decentei ca e un nene (Tim Cullis) de sta vreo juma' din an pe an prin Maroc si am vazut ca le foloseste pe astea de fabrica de vreo 3 ani... Editat Ianuarie 11, 2013 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 11, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 11, 2013 Nu designul e problema ci faptul ca sunt din plasic si au un sistem de inchidere si zavorare pe motor care pare complicat. este usor de folosit doar cu cheia motorului pt ambele operatii, cum le place corporatistilor, dar si sansa de a se defecta este mare cred, mai ales daca sunt fortate. Eu m-am rugat sa se defecteze iremediabil sa pot monta o pereche NSEW moto. Inca sunt intregi, dar m-am apucat de o serie dedicata XT1200Z. Sunt ceva cereri de afara. Cel mai mare avantaj al cutiilor originale este latimea mica pe spate doar 880 mm, desi cutiile nu sunt foarte mici dpdv capacitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 11, 2013 Share Postat Ianuarie 11, 2013 Nu designul e problema ci faptul ca sunt din plasic si au un sistem de inchidere si zavorare pe motor care pare complicat. este usor de folosit doar cu cheia motorului pt ambele operatii, cum le place corporatistilor, dar si sansa de a se defecta este mare cred, mai ales daca sunt fortate. Eu m-am rugat sa se defecteze iremediabil sa pot monta o pereche NSEW moto. Inca sunt intregi, dar m-am apucat de o serie dedicata XT1200Z. Sunt ceva cereri de afara.Cel mai mare avantaj al cutiilor originale este latimea mica pe spate doar 880 mm, desi cutiile nu sunt foarte mici dpdv capacitate. cum adica 880mm nu reusesc sa mi inchipui.... unde sunt 880 mm? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 12, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 12, 2013 (editat) Latimea pe spate cu cutiile montate. 410 latimea suportului si 235 fiecare cutie. Intra si canistra de 5 L in spatele cutiei dreapta, milimetric pe langa semnal, bascula, carene. Editat Ianuarie 12, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irol Postat Ianuarie 14, 2013 Share Postat Ianuarie 14, 2013 intradevar la unele marci de motoare necesita cutii mai rezistente pentru a cara atelierul cu ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Ianuarie 14, 2013 Share Postat Ianuarie 14, 2013 daca tot ne-am adunat cativa cu st10 hai sa ne dam cu parerea despre accesoriile ce le-am pus, care merita si care nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 14, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 14, 2013 Eu tot ce am pus suplimentar pe motor am anuntat aici si am pus si poze. Daca sunt necesare lamuriri stau aproape. Cel mai important pt mine a fost parbrizul si acum sunt multumit. In iarna asta vreau neaparat indicatorul de treapta. E singurul lucru care-mi lipseste, poate si un set nou de cutii, evident NSEW moto, dar adaptate pe suportul original care mi se pare foarte adunat, usor, deci reusit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 14, 2013 Share Postat Ianuarie 14, 2013 Eu tot ce am pus suplimentar pe motor am anuntat aici si am pus si poze. Daca sunt necesare lamuriri stau aproape. Cel mai important pt mine a fost parbrizul si acum sunt multumit. In iarna asta vreau neaparat indicatorul de treapta. E singurul lucru care-mi lipseste, poate si un set nou de cutii, evident NSEW moto, dar adaptate pe suportul original care mi se pare foarte adunat, usor, deci reusit. bogdan acum fara glume nu au pus din fabrica indicatorul de treapta sa nu apare ca optional? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Ianuarie 14, 2013 Share Postat Ianuarie 14, 2013 Am ales cutiile Hepco pentru rezerva de apa si robinetul aferent. Pentru mine este vital sa am o sursa de apa la indemana, imi vine sa ma cac, dau drumul la robinet si iaca's clean . Scutul motor de la Hepco este mare si cam inestetic dar compenseaza prin robustete(foarte solid si bine construit) si suprafata acoperita este mai mare decat cel original de la Yamaha De mare efect pentru mine sunt inaltatoarele de ghidon de la RoxSpeedFX. Pot merge in picioare pe distante mari fara sa ma cocosez si aubucse de cauciuc care reduc socurile. Perna de la AirHawk este deasemeni super. Am o pereche de nadragi de la Icon si cand merg fara perna imi fac rani la buci(au o cusatura foarte groasa in zona. in pozitia aplecat pe motocicleta sport nu se simte dar in pozitia drept de pe XT e naspa). Cruise controlul de la Wunderlich nu-mi place sa-l folosesc. este ca orice cruise control mecanic, la vale o ia la sanatoasa si la deal lesina . trebuie sa fi foarte atent... Cu evacuarea Mivv este foarte zgomotos si obositor XT-ul la drum lung dar nu treci neobservat de soferi . imi place, iar la drum lung o sa iau dbkiller-ul cu mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 14, 2013 Share Postat Ianuarie 14, 2013 bogdan acum fara glume nu au pus din fabrica indicatorul de treapta sa nu apare ca optional? Nu, n-au pus, nu mai pune sare pe rana. "Altii" mai vai-mama-lor pun insa de peste 20 de ani din fabrica, ca si manerele incalzite de exemplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 14, 2013 Share Postat Ianuarie 14, 2013 Nu, n-au pus, nu mai pune sare pe rana. "Altii" mai vai-mama-lor pun insa de peste 20 de ani din fabrica, ca si manerele incalzite de exemplu. stai asa. nu are nici manere incalzite??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Ianuarie 14, 2013 Share Postat Ianuarie 14, 2013 (editat) macar nu se strica, ca cele cu manere incalzite si cu indicator treapta de viteze... Editat Ianuarie 14, 2013 de Saracie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 14, 2013 Share Postat Ianuarie 14, 2013 macar nu se strica, ca cele cu manere incalzite si cu indicator treapta de viteze... aici ai dreptate ce nu e pus e greu sa se si strice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 14, 2013 Share Postat Ianuarie 14, 2013 (editat) stai asa. nu are nici manere incalzite??? N-am zis asta, eu am zis de cand au altii, ca dotare originala. De avut poti avea orice... o varianta e sa mergi la Louis si poti avea tot felul de chestii; sau chiar si la Yamaha, dai numai 358€, fara manopera (fata de 200€ cat costa la "nenorocitii aia scumpi dar cu marketingu' bun", gata montate elegant in ghidon) si primesti un astfel de set: http://www.yamaha-motor.eu/at/accessories/index.aspx?productCode=XTZ1200&redirect=false&year=2013 Nu cred ca linkul deschide direct manerele incalzite dar se vad usor acolo... macar nu se strica, ca cele cu manere incalzite si cu indicator treapta de viteze... Sansele sa se strice sunt nimica toata pe langa garantia ca ai niste dotari folositoare. Editat Ianuarie 14, 2013 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Ianuarie 14, 2013 Share Postat Ianuarie 14, 2013 Sansele sa se strice sunt nimica toata pe langa garantia ca ai niste dotari folositoare. Buhaha... p'asta nu mi-o poti spune mie Vlad m-as fi (cuvant urat) bucuros in indicator sau alte gizmouri numa' sa nu raman semn prin parcari si sa platesc platforme. Imi aduc aminte de-un domn de la Arad sau Timisoara cu un RT1200 care s-a oprit la 130 km\h prin Austria fix acelasi releu ca la mine. Bine, astea sunt nimicuri e adevarat... conteaza doar sa scrie BMW si sa fie pretul cat mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 15, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 15, 2013 Si acum, cand sunt in cunostinta de cauza tot o motocicleta fiabila si completa dpdv mecanic as alege, decat multe brizbrizuri electronice puse peste o vechitura. Vechiul GS nici nu merita adus in discutie atat de arhaic este. Cel nou e alta poveste. Revenind, cruiscontrolul oricum se foloseste excusiv pe autostrada libera, iar la mine variatia de viteza in jurul valorii de130km/h nu este mai mare de +/- 5 km/h, acceptabil avand in vedere ca scap de carcei in palma. Manere incalzite eu am montat Daytona (japoneze) ieftine 40-50euro, si bune. Pe Vstrom aceleasi sunt in functiune de 5 ani si 90000 km si nici nu se vede ca au fost folosite. Saracie pune si poze la accesoriile montate de tine sa vada si ochiul nostru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 15, 2013 Share Postat Ianuarie 15, 2013 (editat) Imi aduc aminte de-un domn de la Arad sau Timisoara cu un RT1200 care s-a oprit la 130 km\h prin Austria fix acelasi releu ca la mine. Bine, astea sunt nimicuri e adevarat... conteaza doar sa scrie BMW si sa fie pretul cat mai mare. Iti raspund cat pot de scurt ca nu vreau sa mai continui cu off-topicul: in legatura cu pretul "cat mai mare" s-a demonstrat deja cu cifre ca nu este (chiar) asa. Pretul cu adevarat mai mare fata de concurenta este la revanzare, cand tie ca vanzator normal ca iti convine ca motocicleta ta si-a pastrat asa bine valoarea. Domnul acela din Arad (cu numar de TM) a avut intr-adevar problema cu acel releu o singura data, s-a dat telefon la BMW Service, a venit o masina care ulterior, chiar fiind zi nelucratoare, s-a dus la primul showroom si a revenit cu releul care s-a inlocuit imediat (evident, fara niciun cost) si pana in ziua de azi, dupa cinci sezoane, acea motocicleta n-a mai avut nici cea mai mica problema si 101% urmatoarea lui motocicleta va fi tot BMW. Si nu e snob deloc... (si, ca sa termin povestea... in zilele de dupa acest incident am parcurs km frumosi cu "domnul cu RT" pe pasurile din Alpi iar saptamana am terminat-o la Garmisch 2008 unde l-am cunoscut pe unu' Gabi zis si Saracie) Editat Ianuarie 15, 2013 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Ianuarie 15, 2013 Share Postat Ianuarie 15, 2013 Of of !!! Vlad, n-ai demonstrat nimic. Îti pun factura in fata si daca imi gasesti un 1200GS nou in acei bani eu vin si-l iau pe loc. ...mai repet inca o data -mi-a placut gs-ul dar nu-I economic (pret mare, intretinere mare si conditionata de retea) si se mai si strica ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 15, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 15, 2013 (editat) Iti raspund cat pot de scurt ca nu vreau sa mai continui cu off-topicul: in legatura cu pretul "cat mai mare" s-a demonstrat deja cu cifre ca nu este (chiar) asa. Pretul cu adevarat mai mare fata de concurenta este la revanzare, cand tie ca vanzator normal ca iti convine ca motocicleta ta si-a pastrat asa bine valoarea. A fost o data ca-n povesti cand fiabilitatea BMW era legendara si pe buna dreptate. Acum de cand se fac in China mai rarut. Se aude ca si piesele din aluminiu pt noul GS inclusiv blocul motor sunt fabricate in China, unde mai pui ca cilindrii nu mai sunt demontabili, vin dintr-o bunata cu carterele. Daca se zgarie un cilindru practic arunci motocicleta la gunoi, nefiind rentabil sa inlocuiest tot blocul. Sa vedem la ce pret se vor vinde cele 10 GS- uri scoase la vanzare in RO. S-a plecat de la 9-11000 euro si sa vedem daca si la cat se vor vinde, ca de texte sunt satul. Editat Ianuarie 15, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 15, 2013 Admin Share Postat Ianuarie 15, 2013 (editat) Mai, vorbiti de China ca de Burundi, cind de fapt este a doua(maine/poimaine prima..)putere mondiala! Sigur ca sunt si lucruri de proasta factura, dar nu cred ca BMW(alaturi de mii de branduri mari din toate domeniile)fabrica ceva cu aliaje proaste. Mai degraba asta este economina de piata in general. Editat Ianuarie 15, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Ianuarie 15, 2013 Share Postat Ianuarie 15, 2013 (editat) riserele de la RoxSpeedFX scutul motor de la Hepco cruise controlul evacuarea Mivv papornita de la Yamaha care nu tine la ploaie iar husa pentru ploaie de umfla cu un balon (Naspa)[at Bogdan, pune si tu poze cu accesoriile. Parbrizul tau l-am vazut,e misto, dar sistemul de prindere nu ma atrage Editat Ianuarie 15, 2013 de Saracie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 15, 2013 Share Postat Ianuarie 15, 2013 evacuarea Mivv Schimbarea tobei inteleg ca la modelul asta este intr-o anumita masura "necesara", cea originala fiind criticata prin presa moto. ST-ul cu care am facut eu test avea Akrapovic (ca si accesoriu "original") dar tot nu suna deloc impresionant (nu la "tare" ma refer ca eu nu sunt deloc cu tobele zgomotoase), ci la felul in care suna, parea cam lesinata sau poate asteptarile mele erau mai mari. Ma gandesc ca cea initiala e si mai si... Cum e cu inaltatoare la ghidon? Se pierde ceva din feedback? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.