Sari la conținut

Accident mortal Bucuresti - Honda CBR 600RR


Metal Heart
 Share

Postări Recomandate

Pe mine nu ma intereseaza cati MOTOCICLISTI sau insotitori pe motor mor ci cati OAMENI indiferent de natura lor ca participanti la trafic. Asta nu ai citit tu cum trebuie ;) Deci vezi ca nu suntem pe aceeasi lungime de unda...

Oh da! Pai daca este asa... din aia de au murit anii trecuti in iulie cati au fost OAMENI la volan si cati au fost la ghidon????

Mi-e greu sa cred ca in acciodente de circulatie, IN BUCURESTI, cu victime, mai mult de 10% sunt ocupanti ai masinilor. Din nou, CRED, nu stiu, statistica e la tine.

 

Dar statistic vorbind, banuiesc ca stii ce e o medie ponderata! Hai sa aplic o medie ponderata cazului despre care discutam. Luam numarul de victime care au murit pe un anumit tip de vehicul, raportam la numarul de vehicule de acel tip si surpriza... daca esti pilot sau pasager pe scuter, motocicleta, bicicleta sau esti pieton ai sanse muuuuuuuult mai mari sa mori decat in masina! Pai si daca ploua mai omule, categoriile de mai sus, merg cu masina sau metroul+umbrela, sau stau naibii acasa si astfel se da bine in statistici.

 

Daca tu vrei sa spui ca ploaia din ultima vreme nu a avut de a face cu scaderea numarului de pomelnice la morti (statistic vorbind) atunci mai avem de discutat, dar in alta parte, altfel am incheiat... Mii de scuze celor apropiati lui pentru offtopicul meu repetat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 138
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

@Nightwolf , cu statistica aia , m-ai facut sa urasc si mai mult politia romana. Cind arata toata ziua la televizor accidente mortale si toti sint loviti in fata , depasire pe contrasens , cum e? Eu m-am mutata la tara , merg pe sosea. Stii citi nenorociti din astia vad ? Multi rau. Da gabori , stii citi vad ? Nici unu'. Eu insumi era s-o belesc original de citeva ori din cauza unor nenorociti de genu' si multi altii m-au speriat , dar nu foarte tare. Daca vrei amanunte , Soseaua Bucuresti-Alexandria , eu merg pina la Ghimpati.

Viteza excesiva este bagata mereu la inaintare ca sa plateasca mortu'. Ce a fost ? Avea viteza. Daca te uiti la accidente , 99% dintre motociclisti AU FOST LOVITI , nu s-au dus in gard din cauza vitezei. Daca si aici ma contrazici , nu mai am ce sa-ti zic. ;)

Mesaj completat

@ciumpi , daca merg pe logica ta , mai bine nu te-ar mai lasa sectoristu' sa iesi din casa , calci , doamne fereste, pe o coaje de banana si mori. Daca tre' sa existe gabori sa te tina in viata , reconsidera-ti optiunile , vinde mobra si baga banii in ceva mai sanatos.

 

E dreptul tau sa urasti pe cine vrei si cum vrei nu o sa ma contrazic niciodata cu tine asupra subiectului Politia Romana din simplul motiv ca avem pareri total diferite. Plus de asta ca eu nu contracarez decat fabulatiile nu relatarile exacte din strada. Iar replica ta acum a fost o relatare exacta :D Got the picture?

Mesaj completat

Oh da! Pai daca este asa... din aia de au murit anii trecuti in iulie cati au fost OAMENI la volan si cati au fost la ghidon????

Mi-e greu sa cred ca in acciodente de circulatie, IN BUCURESTI, cu victime, mai mult de 10% sunt ocupanti ai masinilor. Din nou, CRED, nu stiu, statistica e la tine.

 

Dar statistic vorbind, banuiesc ca stii ce e o medie ponderata! Hai sa aplic o medie ponderata cazului despre care discutam. Luam numarul de victime care au murit pe un anumit tip de vehicul, raportam la numarul de vehicule de acel tip si surpriza... daca esti pilot sau pasager pe scuter, motocicleta, bicicleta sau esti pieton ai sanse muuuuuuuult mai mari sa mori decat in masina! Pai si daca ploua mai omule, categoriile de mai sus, merg cu masina sau metroul+umbrela, sau stau naibii acasa si astfel se da bine in statistici.

 

Daca tu vrei sa spui ca ploaia din ultima vreme nu a avut de a face cu scaderea numarului de pomelnice la morti (statistic vorbind) atunci mai avem de discutat, dar in alta parte, altfel am incheiat... Mii de scuze celor apropiati lui pentru offtopicul meu repetat!

 

Anul trecut in iulie DACA imi amintesc bine au fost asa: 1 ocupant al unei masini, 5 sau 6 motociclisti/mopedisti si vreo 10+ pietoni (unii din pacate mor dupa ceva timp)

 

In alta ordine de idei, statistica accidentelor, din pacate, nu tine cont de ploaie, ninsoare, vacanta etc. E adevarat ca in perioada de vara scad vertiginos accidentele datorita faptului ca ff multa lume este plecata din Bucuresti DAR practic vorbind orice factor de mediu sau uman influenteaza aceasta statistica neagra. Nu ne putem apuca acum, nici eu si nici tu, sa tragem linie si sa vedem cate accidente s-au produs pe ploaie, pe praf, pe macadam, pe asfalt sau beton. Ar fi hilar si ne-am impotmoli in ele. Iti dau perfecta dreptate in ceea ce spui tu ideea de baza era insa faptul ca NICIODATA nu am stat s-o gandesc asa dintr-un singur motiv: niciodata nu sti ce iti rezerva ziua de maine, ce cisterna se rastoarna pe pod Grand sau ce nebun care conduce peste 1000km fara oprire si odihna adorme pe podul Europa si sare de pe el ... Cand eram biban intr-adevar aveam asemenea mod de gandire: moama azi ploua e liniste! Eee nu e asa. Nebuni - din toate taberele - se gasesc non-stop pe strazi. Barbosu e singurul care hotaraste insa cand, cum si cine .... Uita-te ce s-a intamplat azi pe DN1 ...

 

Repet: hai sa mutam discutia pe PM sau mess daca vrei ca aglomeram inutil topicul si CHIAR NU ARE ROST!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In astfel de cazuri varsta si maturitatea sun un factor decisiv. Daca nu avea varsta necesara sa poata avea grija de el atunci era treaba parintilor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In astfel de cazuri varsta si maturitatea sun un factor decisiv. Daca nu avea varsta necesara sa poata avea grija de el atunci era treaba parintilor

pai era major,avea 25. doar nu era sa mearga bunica-sa cu el pe moto-"mergi maica mai incet ca faci buba...." de ce crezi ca si-a luat SS?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ciumpi , daca merg pe logica ta , mai bine nu te-ar mai lasa sectoristu' sa iesi din casa , calci , doamne fereste, pe o coaje de banana si mori. Daca tre' sa existe gabori sa te tina in viata , reconsidera-ti optiunile , vinde mobra si baga banii in ceva mai sanatos.

 

 

ai inteles gresit ceea ce am scris eu acolo . nu e nevoie de un politit sa ma tina in viata , dar in momentul in care m-a sanctionat pentru inclacarea unei reguli de circulatie mi-a deschis ochii putin . asa cum s-a mai scris aici pe forum romanul trebuie educat cu biciul , pentru ca astia suntem , toti , sa nu crezi ca faci exceptie . oricum ceea ce am vrut sa spun este ca nu polititstii sunt problema ci sistemul care este bolnav . politistii , asa cum am spus in postul anterior , aplica legea cu mijloacele pe care le au si prin prisma invataturilor din scoala , academia pe care au absolvit-o . un lucru este cert , daca mergi adaptat ca conditiile de trafic ai mai multe sanse sa ajungi acasa intreg si saramai cu banii in buzunar . si cred ca pana la urma asta este cel mai important .

cat despe afirmatia de a-mi vinde mobra ... nu te supara dar nu cred ca esti absolut deloc in masura sa imi dai sfaturi de genul pentru simplu fapt ca nu am mers niciodata calare impreuna .

in rest ...numai bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ciumpi ;)

M-am cam incins pt ca:

1. Nu-i halesc pe gabori , nu pt. ca sint gabori , ci pt. CA NU SINT GABORI.

2.Nu agreez ideea de viteza ucide , pt. ca nu prea e asa.

Sa vezi ce adaptat merg eu , citeodata am impresia ca daca merg mai incet , se opreste motorul. :D Sint ala care sufla si-n iaurt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ciumpi ;)

M-am cam incins pt ca:

1. Nu-i halesc pe gabori , nu pt. ca sint gabori , ci pt. CA NU SINT GABORI.

2.Nu agreez ideea de viteza ucide , pt. ca nu prea e asa.

Sa vezi ce adaptat merg eu , citeodata am impresia ca daca merg mai incet , se opreste motorul. :D Sint ala care sufla si-n iaurt.

 

 

1. sunt total deacord dar... asta e sistemul si singurul lucru pe care il putem face este sa ne protejam noi insine .

2. viteza nu ucide in unele cazuri cand multe circumstante ne sunt favorabile ...dar in romania noastra .... prea multe sunt impotriva noastra . nu ma intelege gresit cand am schimbat motorul evident ca am vrut sa vad pe ce am dat banii , " cat baga " mai exact . dar am ajuns la concluzia ca o sa o mai fac pe circuit sau in germania in portiunile alea cu no speed limit .

faptul ca esti precaut cred ca te-a tinut in viata pana acum si asta ar trebui sa inteleaga multi . ai spus in cateva cuvinte ce am incercat eu in cele doua posturi ...deci te descurci mai bine cu , cuvintele decat mine ...jos palaria .

numai bine si grija mare in trafic !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gaseste-ma trage-mi-o :P

 

1. 90-110-130 limitele recte DN-E-A (banuiesc ca recunosti abrevierile). Exista portiuni de E-uri sau DN-uri unde se jongleaza intre 90-110 cu limita tampita de 100 dar aia e o idiotenie diferenta de 10km/h la asa o viteza e vax pt o franare... De ce trebuie sa ne "dibui"?? Mergi legal si nu vei mai avea atentia distributiva. Mai bine fi atent sa nu-ti intre ala de pe contra-sens pe sensul tau ca sunt mai mari sansele si atunci platesti cu carnea si sangele tau :( Parerea mea..

 

 

de pe site-ul politiei romane, baga si tu la cap:

 

Art. 49. – (1) Limita maxima de viteza în localitati este de 50 km/h.

(2) Pe anumite sectoare de drum din interiorul localitatilor, administratorul drumului poate stabili, pentru autovehiculele din categoria A si B, si limite de viteza superioare, dar nu mai mult de 80 km/h. Limitele de viteza mai mari de 50 km/h se stabilesc numai cu avizul politiei rutiere.

(3) Pe anumite sectoare de drum, tinând seama de împrejurari si de intensitatea circulatiei, administratorul drumului, cu avizul politiei rutiere, poate stabili si limite de viteza inferioare, dar nu mai putin de 10 km/h pentru tramvaie si de 30 km/h pentru toate autovehiculele.

(4) Limitele maxime de viteza, în afara localitatilor, sunt:

a) pe autostrazi - 130 km/h;

:D pe drumurile expres sau pe cele nationale europene (E) - 100km/h;

c) pe celelalte categorii de drumuri - 90 km/h.

 

stii de ce am cautat?

nu sa te "frig" pe tine, n-am bucurii d-astea, dar nu intelegeam de ce m-au fript cu 116 pe un drum european, pe care, dupa spusele tale ar fi trebuit sa am voie la 110, si deci, sa fiu "pasuit" de amenda si puncte pana dupa 120

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Limita a fost modificata in 2006 la 110km/h pe drumurile EU pt alinierea la standardele Schenghen ... e mai complicat de explicat. Legea se aplica in continuare cea veche. Nu am acum timp sa-ti caut actul normativ de 110 km/h dar iti promit ca pentru tine, fara nicio dara de ironie, o sa-l caut sa ti-l pasez ... ma oftica chestiile astea ca se aplica legile dupa cum vrea muschiul lor. S-a facut foarte clar diferentierea intre DN si E si s-a explicat ca limitele sunt diferite ...

 

Site-ul politiei preia un act normativ cu copy-paste tu crezi ca sta cineva sa il actualizeze? Tu sti ca ultima modificare de OUG s-a facut in 2009 in septembrie? Sa fim seriosi .... nu se modifica niciodata nik ...

 

Promit ca te rezolv pana la sf. saptamanii ... imi aduc parca totusi aminte ca SINGURUL sector de drum in care a fost introdusa limita de 110 este E85-ul respectiv DN1 de la Otopeni pana la Comarnic ... trebuie studiata oricum problema in detaliu. Sa sti ca nu ma ascund atunci cand gresesc si recunosc nu trebuie sa "asmuti" cainii pe mine :(

 

Dar sunte off rau de tot..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Limita a fost modificata in 2006 la 110km/h pe drumurile EU pt alinierea la standardele Schenghen ... e mai complicat de explicat. Legea se aplica in continuare cea veche. Nu am acum timp sa-ti caut actul normativ de 110 km/h dar iti promit ca pentru tine, fara nicio dara de ironie, o sa-l caut sa ti-l pasez ... ma oftica chestiile astea ca se aplica legile dupa cum vrea muschiul lor. S-a facut foarte clar diferentierea intre DN si E si s-a explicat ca limitele sunt diferite ...

 

Site-ul politiei preia un act normativ cu copy-paste tu crezi ca sta cineva sa il actualizeze? Tu sti ca ultima modificare de OUG s-a facut in 2009 in septembrie? Sa fim seriosi .... nu se modifica niciodata nik ...

 

Promit ca te rezolv pana la sf. saptamanii ... imi aduc parca totusi aminte ca SINGURUL sector de drum in care a fost introdusa limita de 110 este E85-ul respectiv DN1 de la Otopeni pana la Comarnic ... trebuie studiata oricum problema in detaliu. Sa sti ca nu ma ascund atunci cand gresesc si recunosc nu trebuie sa "asmuti" cainii pe mine :D

 

Dar sunte off rau de tot..

 

stai linistit, dar nu mi se pare normal sa nu stiu sau sa nu am cum sa aflu legea care e in vigoare.

e ca naiba!

amenda aia am platit-o, duca-se

punctele au expirat in mai, la ce bun sa ma mai iau cu ei de piept? si in ce baza? :(

 

take it easy mate,

daca gasesti legea o pui si tu pe site undeva sa citeasca si prostimea.

sincer, cand m-a "prins" m-a durut ficatul de nervi. daca stiam si de lege... era si mai nasol.

daca vrei caut procesul verbal si-l afisez aici.

si m-a ofticat ca merg in siguranta si daca-i dau mai tare, sunt in deplin control si nu ma bazez pe alti soferi.

la masina nici n-am antiradar, nici n-am avut vreodata.

i-am zis si ei, ce dracu ma fata, tocmai pe mine ti-ai gasit?

 

in rest evenimente putine lupule

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Din 8 incepatori pe sportive intrebati , doar 1 a fost interesat de un curs de siguranta moto .

Ceilalti 7 intrebau deja de rizome , power commandere si alte nebunii , cu toate ca aveau casti de 100 euro .

 

Imagine ( destul de ) fidela asupra situatiei de fapt - ne mai minunam de ce se intampla ceea ce se intampla ? Cati dintre noi stiu sa franeze cu evitare , sa franeze in curba , sa dozeze frana corespunzator in functie de stare carosabilului ( sa simti cand mobra incepe sa devina instabila sau sa piarda aderenta si sa incerci sa o tii , sa nu o scapi ) ? Foarte putini - si asta in detrimentul la 5-6 mil cat costa un curs de siguranta moto ( 3-4 plimbari pe cheia ).

Am trei prieteni incepatori si ma fericesc ca am reusit sa ii conving ca mai intai sa " arunce banii " pe cursuri si apoi pe estetica/perfomanta mobrei .

 

Odihneasca-se in pace - a plecat prematur dintre noi .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din 8 incepatori pe sportive intrebati , doar 1 a fost interesat de un curs de siguranta moto .

Ceilalti 7 intrebau deja de rizome , power commandere si alte nebunii , cu toate ca aveau casti de 100 euro .

 

Imagine ( destul de ) fidela asupra situatiei de fapt - ne mai minunam de ce se intampla ceea ce se intampla ? Cati dintre noi stiu sa franeze cu evitare , sa franeze in curba , sa dozeze frana corespunzator in functie de stare carosabilului ( sa simti cand mobra incepe sa devina instabila sau sa piarda aderenta si sa incerci sa o tii , sa nu o scapi ) ? Foarte putini - si asta in detrimentul la 5-6 mil cat costa un curs de siguranta moto ( 3-4 plimbari pe cheia ).

Am trei prieteni incepatori si ma fericesc ca am reusit sa ii conving ca mai intai sa " arunce banii " pe cursuri si apoi pe estetica/perfomanta mobrei .

 

Odihneasca-se in pace - a plecat prematur dintre noi .

 

 

in canada daca faci cursul ai o reducere de 30% la asigurare

in loc sa platesc $100 pe luna, plateam $69.

mai e mult pana departe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e mai simplu si mai ieftin sa murim pe doua roti decat sa ne complicam cu poligoane,cursuri pilotaj,casti omologate...tu vorbesti de RCA, iar altii merg cu mobra fara permis...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...