Sari la conținut

Transalpina reloaded


Postări Recomandate

traseu: Novaci, Ranca, Obarsia Lotrului, Baraj Tau, Jina, Poiana Sibiului, Tilisca, Sacel, Cristian. ce e inainte si dupa nu conteaza

data: sambata 10 iulie 2010

motoare: 1 transalp, 1 V-strom, 1 1200 gsa + pt o portiune din traseu impreuna cu un grup de v-stromeri mahmuri condusi de o africa twin

vreme: soare cu nori si cateva picaturi

starea drumului: asfalt cu denivelari, asfalt perfect, piatra, forestier, iar asfalt perfect, noroi prin padure si au tot alternat

dupa traseu se recomanda ca la spalatorie sa stati pe motor ca sa nu mai spalati acasa

trafic pe traseu: motoare de tot felul dar nu sportive, cativa abitiosi cu loganuri, masini de teren, camioane, utilaje forestiere, vaci, oi, cai, carute

peisaje: superbe - m-as fi oprit la fiecare cateva minute pt foto

 

poze:

pregatirea

post-6295-1279182575_thumb.jpg

 

asfalt perfect dar nu te poti bucura pe deplin fiindca poti da cand nu te astepti de "pete" de nisip sau pietris si am preferat sa fiu sigur ca vad soseaua doar de pe sea

post-6295-1279182590_thumb.jpg post-6295-1279182611_thumb.jpg post-6295-1279182618_thumb.jpg

post-6295-1279182624_thumb.jpg post-6295-1279182641_thumb.jpg

 

popas de un suc la Ranca - nu ai prea multe optiuni pt asta - un restaurant care arata bine si avea terasa cu priveliste era un pic mai sus

post-6295-1279182658_thumb.jpg

 

de aici incepe "the fun part"

post-6295-1279182664_thumb.jpg post-6295-1279182676_thumb.jpg post-6295-1279182703_thumb.jpg

post-6295-1279182719_thumb.jpg post-6295-1279182733_thumb.jpg post-6295-1279182747_thumb.jpg

post-6295-1279182765_thumb.jpg post-6295-1279182788_thumb.jpg

 

apoi incep lacurile Vidra, Oasa....

post-6295-1279182865_thumb.jpg post-6295-1279182871_thumb.jpg post-6295-1279182877_thumb.jpg

post-6295-1279182890_thumb.jpg post-6295-1279182910_thumb.jpg post-6295-1279182916_thumb.jpg

 

Barajul Tau

post-6295-1279182928_thumb.jpg post-6295-1279182935_thumb.jpg

 

Poiana Sibiului

 

post-6295-1279182953_thumb.jpg post-6295-1279182977_thumb.jpg

Editat de Scufu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa tura si frumoase poze... Felicitari!

 

Oare de la Ranca la Obarsia Lotrului as putea sa merg cu un Yamaha Diversion de 600? Am in plan o iesire in tara pentru saptamana viitoare...

 

Toate cele bune si la mai multe calatorii de genul asta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa tura si frumoase poze... Felicitari!

 

Oare de la Ranca la Obarsia Lotrului as putea sa merg cu un Yamaha Diversion de 600? Am in plan o iesire in tara pentru saptamana viitoare...

 

Toate cele bune si la mai multe calatorii de genul asta!

 

S-a facut si cu ss-ul cand era mai nasoala ca acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oare de la Ranca la Obarsia Lotrului as putea sa merg cu un Yamaha Diversion de 600?

Toate cele bune si la mai multe calatorii de genul asta!

 

no conteaza motorul ci ambitia ;) cel mai tare am strans frunzele la morcov pe partile cu noroi fiindca am cauciucuri de asfalt care se apropie de 20.000 km

 

multumesc

Editat de Scufu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna,

 

as dori sa fac si eu transalpina acuma in weekend.

Ai putea sa imi spui si mie unde ati innoptat?

Eu nu am cort momentan si as dori sa stiu daca sunt pe la ranca sau obarsia lotrului casute sa ceva pensiuni mai ieftine.

Mersi mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Ranca sigur gasesti cazare, nu stiu cat de ieftina, totusi. La Obarsie sunt destul de putine cabane si pensiuni si ai putea avea probleme cu gasit camera, in special in week-end. Daca nu reusesti, poti sa mergi catre Petrosani (Vest - 30km) sau catre Voineasa (Est - 50km), iar acolo sunt suficiente camere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna,

 

as dori sa fac si eu transalpina acuma in weekend.

Ai putea sa imi spui si mie unde ati innoptat?

Eu nu am cort momentan si as dori sa stiu daca sunt pe la ranca sau obarsia lotrului casute sa ceva pensiuni mai ieftine.

Mersi mult.

 

am facut tura cu plecare si sosire de langa Sibiu. nu ai nevoie sa dormi neaparat pe acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Ma gandeam la un raspuns ceva in genul "intre localitatea cutare si localitatea cutare". :laugh:

 

E asfaltat intre mai multe localitati dar, mai ales, la Km 42.

Acum serios: ruta Brezoi-Petrosani e asfaltata 99% (drum de piatra pe urcusul valcean al pasului Groapa Seaca si asfalt prost pe coborasul hunedorean al pasului Groapa Seaca) si ruta Novaci-Sebes e asfaltata 80% si anul asta se pare ca o termina. Intrebarea ar fi trebuit pusa astfel: pe ce portiuni nu e inca asfaltata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde e asfaltat drumul mai exact?

 

daca incepi traseul dinspre sud este asfalt de la Novaci pana dupa Ranca (cam 5 km dupa Ranca). apoi dupa ce treci de punctul cel mai inalt al traseului, cobori prin padure tot fara asfalt, insa apoi este asfalt cate 50-100 de metri din loc in loc (ciudat mod de a incepe o asfaltare) cale de vreo 10 km. apoi catre lacul Oasa este asfalt stricat cu mici portiuni bune, iar daca te abati de la Obarsie catre est (lacul Vidra) sau vest (Petrosani) e la fel. ceva mai bun insa catre Vidra-Voineasa.daca continui catre Sebes este asfalt vechi si cu gropi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze de off-topic

 

am trait s-o vad si p'asta...asfalt pe Drumul Regelui !....

 

Începuturile acestui drum sunt neclare. Unele surse susțin că a fost construit prima dată de legiunile romane în timpul războaielor cu dacii, motiv pentru care pe hărțile de istorie este trecut sub denumirea de "coridorul IV strategic roman".[2][3].

Există și o legendă locală, care spune că, la sfârșitul secolului XVIII și la începutul secolului XIX, fiecare familie a participat la construirea unei porțiuni din acest drum, în funcție de posibilitățile fizice și financiare ale sale.[4]

Potrivit altor surse, șoseaua a fost construită și pietruită de germani în timpul primului război mondial, din rațiuni militare, însă a fost foarte puțin folosită.[5]

Transalpina a fost reconstruită în perioada interbelică și dată în folosință în 1935, când a fost inaugurată de regele Carol al II-lea.

Drumul a mai fost reabilitat în timpul celui de-al doilea război mondial, când germanii aveau nevoie de această cale de acces din motive militare. De atunci a fost foarte puțin întreținut.

....

http://www.rancaonline.ro/istoric_Transalpina.html

 

si cateva poze mai de demult...

post-36388-1283598048_thumb.jpgpost-36388-1283598019_thumb.jpgpost-36388-1283598005_thumb.jpgpost-36388-1283597931_thumb.jpgpost-36388-1283597891_thumb.jpg

Mesaj completat

post-36388-1283598651_thumb.jpgpost-36388-1283598665_thumb.jpgpost-36388-1283598651_thumb.jpgpost-36388-1283598890_thumb.jpgpost-36388-1283598920_thumb.jpgpost-36388-1283598989_thumb.jpg

post-36388-1283598716_thumb.jpg

Editat de vladdygo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde e dovada (pozele)?

Iata DOVADA :drink:

Mesaj completat

ma baieti, ambitie am, am totusi o intrebare: pot sa fac traseul asta cu cruiserul meu de 500 si cu pasager?

Poti sa il faci linistit, doar ca trebuie sa mergi mai incetut, unde nu e asfalt e forestier pregatit de asfaltare, deci nu sunt gropi, e nivelat

Drum bun :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...