kamal Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Salutare! Am cumparat un GSXR 600 din '98 la care am schimbat tot ce era de schimbat ca si consumabil... Problema este ca la un anumit timp dupa ce pornesc se aprinde becul la ulei, imi taie din putere si se opreste.Trebuie sa astept 2 min sa o pot porni.Dacao tin pe la 3000 de ture merge cat de cat...Mentionez ca uleiul este la nivelul corespunzator. Va rog sa ma ajutati daca ati patit asa ceva pana acum sau daca aveti idee ce ar putea fi! Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 uleiul este potrivit? nu ai pus ulei mai subtire? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 (editat) N-o mai porni, du-te direct la mecanic, din ce ai scris acolo se pare ca ramai fara presiune de ulei si se gripeaza motorul. Daca e cum am zis eu e cam nasol. Editat Iulie 15, 2010 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kamal Postat Iulie 15, 2010 Autor Share Postat Iulie 15, 2010 uleiul este potrivit?nu ai pus ulei mai subtire? Uleiul este exact ce recomanda producatorul...Am pus Motul 7100 10w-40 Mesaj completat N-o mai porni, du-te direct la mecanic, din ce ai scris acolo se pare ca ramai fara presiune de ulei si se gripeaza motorul. Daca e cum am zis eu e cam nasol. Cu siguranta voi verifica presiunea sa vad daca este in regula...problema este ca pornesc motocicleta, merg cu ea 1-2 km dupa care se aprinde martorul la ulei si se opreste...ma gandesc ca daca nu avea presiune ramanea becul aprins de la inceput... Oricum multumesc de sfat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Se aprinde becul de la ulei si se opreste imediat sau mai merge ceva timp ? Poate ti se opreste motorul de la vreun contact electric si fiind in viteza nu realizezi imediat acest lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 (editat) Cu siguranta voi verifica presiunea sa vad daca este in regula...problema este ca pornesc motocicleta, merg cu ea 1-2 km dupa care se aprinde martorul la ulei si se opreste...ma gandesc ca daca nu avea presiune ramanea becul aprins de la inceput...Oricum multumesc de sfat... Cand e vorba de becul de ulei nu mai pornesti mobra pana nu afli de ce se aprinde, poate fi ceva simplu sau la fel de bine ceva grav. Editat Iulie 15, 2010 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kamal Postat Iulie 15, 2010 Autor Share Postat Iulie 15, 2010 Se aprinde becul de la ulei si se opreste imediat sau mai merge ceva timp ? Poate ti se opreste motorul de la vreun contact electric si fiind in viteza nu realizezi imediat acest lucru. Imediat cum se aprinde becul pierde puterea si se opreste... Mesaj completat Cand e vorba de becul de ulei nu mai pornesti mobra pana nu afli de ce se aprinde, poate fi ceva simplu sau la fel de bine ceva grav. Am luat la cunostinta sfaturile tale ... multumesc inca odata ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Deci ti se opreste automat cand se aprinde becul. Verifica senzor cric, cuple, alte contacte, baterie, incarcare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kamal Postat Iulie 15, 2010 Autor Share Postat Iulie 15, 2010 Deci ti se opreste automat cand se aprinde becul. Verifica senzor cric, cuple, alte contacte, baterie, incarcare. Primul lucru pe care l-am facut a fost sa verific senzorul la cric...bateria este ok... A ramas varianta cu presiunea si sa verific tot ce inseamna cablu.. Multumesc ptr. sfat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Verifica si traseul de alimentare cu benzina, inclusiv carburatoarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
undacover Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 cat timp invarte electromotorul ti se stinge becul de ulei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kamal Postat Iulie 15, 2010 Autor Share Postat Iulie 15, 2010 cat timp invarte electromotorul ti se stinge becul de ulei ? Da...pai o pornesc...o las sa se incalzeasca putin si dupa ce plec si parcurg 1-2 km dupa aceea se opreste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 (editat) Da...pai o pornesc...o las sa se incalzeasca putin si dupa ce plec si parcurg 1-2 km dupa aceea se opreste... verifica circuitul de alimentare cu benzina:rezervor,furtune! pompa ,filtre. are simptome la fel ca a mea in 2 zile s a oprit in acelasi loc(dupa ce consuma benzina din carburi) Editat Iulie 15, 2010 de Black_wolf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kamal Postat Iulie 15, 2010 Autor Share Postat Iulie 15, 2010 verifica circuitul de alimentare cu benzina:rezervor,furtune! pompa ,filtre.are simptome la fel ca a mea in 2 zile s a oprit in acelasi loc(dupa ce consuma benzina din carburi) AM sa verific si astea...multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu_copilu Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 o chestie pe care ar trebuii s-o stii e ca becul ala nu e numai pt ulei ci si pt alte erori<cand ii pui contactul iti arata pe displei semnul de la ulei licarind. se intampla asa si cand se opreste sau doar ledu se aprinde?> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kamal Postat Iulie 15, 2010 Autor Share Postat Iulie 15, 2010 o chestie pe care ar trebuii s-o stii e ca becul ala nu e numai pt ulei ci si pt alte erori<cand ii pui contactul iti arata pe displei semnul de la ulei licarind. se intampla asa si cand se opreste sau doar ledu se aprinde?> Cand pun contactul se aprinde normal becul de la ulei...nu licareste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Aoleooo. Becul de ulei se stinge pentru ca se opreste motorul! E normal. Nu mai faceti confuzie in cazul lui, a povestit el prost la inceput, nu se opreste motorul ca se aprinde becul, becul se aprinde pentru ca se opreste motorul! N-are nici o treaba uleiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 salut.eu sunt patit cu asa ceva.mi se oprea motorul in mers.nu iti dai seama in secunda 1,tu te uiti in bord vezi ca turatia scade si becul aprins.el se aprinde ca s-a oprit motorul.e normal.la mine a fost problema de la traseul benzinei.pompa de benina din rezervor are un filtru din plastic gen saculet,era plin de noroi,cu greu suflam in el.am spalat cu periuta de dinti si sampon acel filtru am montat si e canou nu a mai facut probleme.plus montat un filtru suplimenar pe traseu furtun.am acelasi motor ca al tau,bafta la desfacut rezervorul si demontat pompa ,mecanica elementara pt asta.ai grija cum strangi suruburile sa nu pierzi benzina ca e belea.bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kamal Postat Iulie 16, 2010 Autor Share Postat Iulie 16, 2010 (editat) salut.eu sunt patit cu asa ceva.mi se oprea motorul in mers.nu iti dai seama in secunda 1,tu te uiti in bord vezi ca turatia scade si becul aprins.el se aprinde ca s-a oprit motorul.e normal.la mine a fost problema de la traseul benzinei.pompa de benina din rezervor are un filtru din plastic gen saculet,era plin de noroi,cu greu suflam in el.am spalat cu periuta de dinti si sampon acel filtru am montat si e canou nu a mai facut probleme.plus montat un filtru suplimenar pe traseu furtun.am acelasi motor ca al tau,bafta la desfacut rezervorul si demontat pompa ,mecanica elementara pt asta.ai grija cum strangi suruburile sa nu pierzi benzina ca e belea.bafta Multumesc din suflet ptr. sfat...daca stau bine si ma gandesc cred ca asta e problema...odata am pus benzina de la o "pompa fantoma" si cred ca asta e cauza...oricum voi verifica pe rand tot ce mi-ati scris... Multumesc inca odata ! PS:maine ma apuc de moto...va tin la curent cu ce gasesc pe acolo Mesaj completat Am rezolvat problema ! Multumesc ptr. sfaturi...era de la combustibil...rezervorul era plin de mizerie si filtrul nu facea fatza...acuma merge ca unsa. Multumesc inca odata tuturor si sper ca acest topic sa fie de folos si altora ! Editat Iulie 16, 2010 de kamal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.