Sari la conținut

Ij Jupiter 4 Care Scoate Mult Fum Doar Pe O Toba


dragos1
 Share

Postări Recomandate

Am un ij jupiter 4 care scoate foarte mult fum pe una din tobe cea de la cilindrul din stinga dasi folosesc un ulei de FOARTE BUNA calitate MOTUL 510 MIX .Pe cealalta toba nu scoate aproape deloc . Pistoanele merg amindoua . Ce poate avea ? Mentionez ca motocicleta nu a fost pornita de aproape 1-2 ani dar nu are probleme cu compresia . Singura problema o are cu carburatorul din cauza caruia uneori scoate benzina si pe tobe in special pe cea cu probleme cea din stinga . Desi i-am dat nivelul foarte mic cit s-a putut si celelalte reglaje la fel nu are nici un efect . Sa fie oare de la plutitor ? Sa nu mai inchida ? Desi benzina nu curge din carburator daca las robinetul dat drumu la benzina . :cheers:

Editat de dragos1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E posibil sa nu ai scinteie buna pe un cilildru, sau sa nu fie reglat bine avansu sau sa ai o platina impuscata.

Porneste motorul 5 min si vezi daca se incalzesc la fel cei doi cilindrii, apoi o accelerezi si scoti pe rind fisele de la bujii si vezi(auzi) daca ai aceeasi turatie. Sa ai miinile uscate ca altfel !!! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

regleaza avansul cum trebuie, pune bujii mai bune! :cheers: daca nu si nu atunci iti intra ulei din cutie, ai semeringurile duse sau s-a esfacut un surub de la farfuriutza stanga daca are suruburile lungi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve!!! mda din cauza asta io mi-am suit Jupiterul in caruta.... problema sta in felul urmator... verifica platina, distanta la platina, avansul, bujia si nu in ultimul rand CURATA TOBA de esapament, eventual scoatei toba si vezi cum face cand il pornesti avand numai cotul de la esapament...... fereste la picioare... ca arde....

 

 

 

 

Salve!!!!! :crack: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Folosesc bujii acdelco . Nu cred totusi ca este din reglaje . Aceeasi bujie pusa la celalalt piston merge fara probleme . nu prea am timp de ea dar cred ca ar fi bine sa ii desfac motorul asta daca nu o vind : http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunt-d...1984-15127.html . Ambale pitoane sunt reglate cam la fel . Oricit de dereglat ar fi nu cred ca poate scoate atata fum . Zici ca am pus 50 % ulei in benzina . Totusi am o intrebare : La garnitura dintre carburator si galerie am gasit o garnitura din tabla .Aceea la ce foloseste ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca a fost desfacut motoru o posibil sa fi montat intai cilindri si galeria de admisie ultima, astfel incat sa nu fie perfect etansa(normal intai se strange galeria de admisie si pe urma cilindrii astfel incat aceasta sa se muleze perfect). Ar mai putea fi, inafara de ce s-a mai spus, vreo bobina sau vreo fisa. Cand se incalzeste motoru cum se manifesta? Daca spui ca scoate benzina pe tobe, intrebarea ar fi: In ce stare se afla filtrul de aer?

Editat de Auxois350
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

Folosesc bujii acdelco . Nu cred totusi ca este din reglaje . Aceeasi bujie pusa la celalalt piston merge fara probleme . nu prea am timp de ea dar cred ca ar fi bine sa ii desfac motorul asta daca nu o vind : http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunt-d...1984-15127.html . Ambale pitoane sunt reglate cam la fel . Oricit de dereglat ar fi nu cred ca poate scoate atata fum . Zici ca am pus 50 % ulei in benzina . Totusi am o intrebare : La garnitura dintre carburator si galerie am gasit o garnitura din tabla .Aceea la ce foloseste ?

 

 

"cam la fel" nu e de ajuns! nici nu iti inchipui cata diferenta face o platina mai murdarica chiar daca avansul e la fel! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Sal!Sint mai multe cauze posibile 1:coturi sau tobe infundate

2:din aprindere ,verifica platini .bobine.fise ,bujii

3:o cauza mai probabila care se numeste maldistributie adica alimentare inegala cu amestec aer benzina a cilindrilor.Un cilindru este alimentat prea bogat [afuma bujiile]iar celalalt sarac [bujii albe sau gri deschis].Asta se rezolva mai greu si este comuna IJ-urilor.In primul ring carburatorul la montare sa fie paralel cu carcasa carter la cutia de viteza si cilindrii[camera de nivel constant].Fabricantul a rezolvat asta prin adaugarea unui colier cu amar intre galerie si carburator.Slabind carburatorul si miscind colierul se saraceste cilindrul respectiv.

4:galerie prelucrata prost si ar fi bine s-o schimbi cu alta si sa vezi ce zice

Spor la treaba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

S-a rezolvat . Cind am dat galeria jos garnitura era dezlipita si de cilindru si de galerie . In plus socu nu mai avea nici o treaba nu mai inchidea . I-am scimbat garnitura la soc am etansat bine peste tot pe unde se putea si surpriza nu mai scoate fum decit foarte putin si lafel pe ambele tobe .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...