Jump to content

Recommended Posts

Cum e kangoo=ul ca masina asa? Dar Citroen-ul?

Am avut Peugeot Partner 1,9D din 2003,l-am vandut la 260 000 km in stare buna, 3 Renault Kangoo 2004-2005 le-am tinut pana la 300 000 Km,acum am reault-uri Kangoo noi.Ca dube mai mari am Peugeot Boxer si Citroen Jumper, ambele noi,2008 si 2010.Pe mine m-a interesat doar consumul,si astea au fost masinile care consuma cel mai putin din gama lor.In rest,cu cat e mai nou,cu atat mai bine.Masina perfecta pt mine si motocicleta este Citroen-ul Jumper,are podeaua de 3,9M lungime,1,8M latime si @,15M inaltime.In ea incap fara probleme 2-3 motoare,canistre,piese,saltele pt dormit... Din pacate este o masina de 20000 Euro,care trebuie sa munceasca,nu sa plimbe o motocicleta de 2000-3000 euro.Dar la fiecare iesire o incropesc intr-un fel,si daca sunt singur,fara pasager,transport motocicleta lejer cu Kangoo-ul. Miercuri am vandut motocicleta,si clientul meu a bagat KTM-ul 250 intr-un Peugeot 205.Deci orice e posibil.

Craciun Fericit tuturor, si mai vorbim !

Link to post
Share on other sites
  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Am lamurit acest aspect deja, si nici nu prea vreau sa bag motoreta in masina decat in cazuri speciale. Eram mai degraba curios cum se comporta un minivan dinasta..mai ales frantuzesc, fata de o masina obisnuita.

 

Pai cum sa se comporte... Mai bine, bineinteles.

Ce inseamna o masina obisnuita?

Mesaj completat

 

 

Dar la fiecare iesire o incropesc intr-un fel,si daca sunt singur,fara pasager,transport motocicleta lejer cu Kangoo-ul. Miercuri am vandut motocicleta,si clientul meu a bagat KTM-ul 250 intr-un Peugeot 205.Deci orice e posibil.

Craciun Fericit tuturor, si mai vorbim !

 

Si eu am transportat KTM 400 cu Dacia 1310. O singura data cand am cumparat-o. Problema e cand vrei sa iesi la plimbare. O bagi, o scoti, o bagi, o scoti. Si te intrebi de ce nu simti nici o placere. Raspunsul: e prea stramta.

Edited by andrei belcic
Link to post
Share on other sites
Din pacate este o masina de 20000 Euro,care trebuie sa munceasca,nu sa plimbe o motocicleta de 2000-3000 euro.

Craciun Fericit tuturor, si mai vorbim !

 

 

Trebuie sa-ti iei o motoreta mai scumpa si ai rezolvat problema :)

Mesaj completat

Pai cum sa se comporte... Mai bine, bineinteles.

Ce inseamna o masina obisnuita?

Mesaj completat

 

 

saloon vs minivan

Link to post
Share on other sites
saloon vs minivan

 

Au acelasi motor, aceeasi cale de rulare. Doar coeficientul de aerodinamicitate, suspensia spate si taxele difera.

Care e treaba cu masinile frantuzesti? Sunt mai proaste? Nu sunt nemtesti?

Link to post
Share on other sites
Trebuie sa-ti iei o motoreta mai scumpa si ai rezolvat problema :)

Mesaj completat

 

 

 

saloon vs minivan

 

 

Mark,mai demult(2 ani)am avut probleme cu masina si am imprumutat-o pe a unui prieten care mi-a placut atat de mult incat, dupa cateva luni aveam mercedes vito!O am de 2 ani si cred ca nu o voi schimba decat cu vito.Din punctul meu de vedere, se potriveste in foarte multe situatii:

-9 locuri din care 6 se pot elimina castigand mult in spatiu in spate unde devine o "garsoniera"

-daca ramai fara remorca iti incap si trei motoare in spate;

-daca ramai fara hotel (sau fara bani :) )poti dormi foarte confortabil in ea;

-intretinere in limita bunului simt avand in vedere ca e mercedes(fata de renault care ustura la buzunare);

-este autoturism in acte deci asigurari taxe etc ok;

-la un motor de 2200 cum e a mea platesc RCA 550 lei/an(nu stiu inca impozitul);

-am scos consum (afara)6,5 % fara incarcatura,in oras in jur de 9;

Lista cred ca poate fi mai lunga...

 

La capitolul dezavantaje, cred ca ar fi circulatul prin oras(mai ales cele aglomerate).Deci, nu e o masina cu care sa mergi la servici in fiecare zi.

Link to post
Share on other sites

Mitsubishi L200

intra 3 motociclte dar nu intra trei motociclisti + echip in masina. doar 2...

daca ai cutie pe masina cred ca pot sa mearga si 3 motociclisti.

avantaje : mergi cu masina simpla la drum, fara grija remorciii... ca ti-o fura, sa o parchezi etc..

masina nu simte motoarele ca si incarcatura

poti parca si in locuri mai greu accesibile

dez : nu poti incarca singur motorul decat in anumite conditii (doar sa dai cu spatele la o rampa sau un damb. de dat jos ma descurc si singur)

Link to post
Share on other sites

Avantaj duba pt cei ce stau la bloc: ai unde sa ti motoreta.

Altfel e mai avantajos un L200, Navara sau Hilux. Cu toate ca sunt mai scumpe decat o duba.

Edited by andrei belcic
Link to post
Share on other sites
Mark,mai demult(2 ani)am avut probleme cu masina si am imprumutat-o pe a unui prieten care mi-a placut atat de mult incat, dupa cateva luni aveam mercedes vito!O am de 2 ani si cred ca nu o voi schimba decat cu vito.Din punctul meu de vedere, se potriveste in foarte multe situatii:

-9 locuri din care 6 se pot elimina castigand mult in spatiu in spate unde devine o "garsoniera"

-daca ramai fara remorca iti incap si trei motoare in spate;

-daca ramai fara hotel (sau fara bani :) )poti dormi foarte confortabil in ea;

-intretinere in limita bunului simt avand in vedere ca e mercedes(fata de renault care ustura la buzunare);

-este autoturism in acte deci asigurari taxe etc ok;

-la un motor de 2200 cum e a mea platesc RCA 550 lei/an(nu stiu inca impozitul);

-am scos consum (afara)6,5 % fara incarcatura,in oras in jur de 9;

Lista cred ca poate fi mai lunga...

 

La capitolul dezavantaje, cred ca ar fi circulatul prin oras(mai ales cele aglomerate).Deci, nu e o masina cu care sa mergi la servici in fiecare zi.

Inclin sa cred ca vorbesti din auzite despre intretinerea la Renault.Am un turism, 3 mini van-uri si 2 camioane Renault, intre alte masini, si nu sunt cu nimic deosebite de celelalte,decat prin consum,sensibil mai mic. Am avut sprinter modelul 2003, si a fost super bun.Nu pot sa spun acelasi lucru despre modelul nou de Sprinter sau Crafter,care este un consumator penal(o duba de 3,5t consuma cat un camion de 7,5t).in ziua de azi, la 5 Ron pe l de motorina,Diferenta de 4 l la 100 de km intre o duba frantuzeasca si una nemteasca se traduce intr-o diferenta de la 45 de l la 65l la 500 km.Adica f mult zic eu.

Link to post
Share on other sites
Inclin sa cred ca vorbesti din auzite despre intretinerea la Renault.Am un turism, 3 mini van-uri si 2 camioane Renault, intre alte masini, si nu sunt cu nimic deosebite de celelalte,decat prin consum,sensibil mai mic. Am avut sprinter modelul 2003, si a fost super bun.Nu pot sa spun acelasi lucru despre modelul nou de Sprinter sau Crafter,care este un consumator penal(o duba de 3,5t consuma cat un camion de 7,5t).in ziua de azi, la 5 Ron pe l de motorina,Diferenta de 4 l la 100 de km intre o duba frantuzeasca si una nemteasca se traduce intr-o diferenta de la 45 de l la 65l la 500 km.Adica f mult zic eu.

 

Nu vorbesc din auzite,tocmai laguna (2006)aveam cand mi s-a pus pata pe vito.Un simplu schimb de filtre si ulei la vito, ma costa un pic mai putin decat plateam la laguna.Normal?Ca sa nu mai spun alte probleme tehnice care mi-au facut sila...

Link to post
Share on other sites
dez : nu poti incarca singur motorul decat in anumite conditii (doar sa dai cu spatele la o rampa sau un damb. de dat jos ma descurc si singur)

 

te-ai zgarcit la o rampa de aluminiu de 100 Euro :)

Link to post
Share on other sites
te-ai zgarcit la o rampa de aluminiu de 100 Euro :)

nu... nici gand . am rampa dar sa o mai car dupa mine,... ocupa loc... si mereu gasesc un aliat sa ma ajute sa o ridic... si nici nu e greu.. la cat o ridic prin padure.. inca o data e un fleac

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

Mitsubishi L200

intra 3 motociclte dar nu intra trei motociclisti + echip in masina. doar 2...

daca ai cutie pe masina cred ca pot sa mearga si 3 motociclisti.

avantaje : mergi cu masina simpla la drum, fara grija remorciii... ca ti-o fura, sa o parchezi etc..

masina nu simte motoarele ca si incarcatura

poti parca si in locuri mai greu accesibile

dez : nu poti incarca singur motorul decat in anumite conditii (doar sa dai cu spatele la o rampa sau un damb. de dat jos ma descurc si singur)

 

 

Stiam eu ca trebuie sa existe un topic de genul asta pe aici si acum l-am gasit si eu.

M-ar interesa un pick-up 4x4 (L200, Navara, Hilux) si oscilez intre single cab si double cab. Eu am gasit niste dimensiuni pe net, dar nu stiu daca la modelele mai vechi sunt aceleasi si de asemenea as prefera sa stiu cum sta treaba "pe teren". Concret: intr-un single cab intra doua mobre (puse drept, nu pe diagonala) si cu bena sus? Intr-un double cab intra o mobra pusa pe diagonala cumva fara a lasa bena jos? Dar 2 mobre cu bena jos?

 

Cat despre incarcarea motorului, nu e suficienta o scandura sau ceva de genul?

Edited by mihaio07
Link to post
Share on other sites

Stiam eu ca trebuie sa existe un topic de genul asta pe aici si acum l-am gasit si eu.

M-ar interesa un pick-up 4x4 (L200, Navara, Hilux) si oscilez intre single cab si double cab. Eu am gasit niste dimensiuni pe net, dar nu stiu daca la modelele mai vechi sunt aceleasi si de asemenea as prefera sa stiu cum sta treaba "pe teren". Concret: intr-un single cab intra doua mobre (puse drept, nu pe diagonala) si cu bena sus? Intr-un double cab intra o mobra pusa pe diagonala cumva fara a lasa bena jos? Dar 2 mobre cu bena jos?

 

Cat despre incarcarea motorului, nu e suficienta o scandura sau ceva de genul?

 

din cate stiu eu nu intra in nici un pick-up european motocicleta asezata longitudinal cu bena inchisa.

pe diagonala in a mea care are 4 usi intra doar daca insisti in mod inutil. care ar fi problema ca ai oblonul deschis?

Link to post
Share on other sites

din cate stiu eu nu intra in nici un pick-up european motocicleta asezata longitudinal cu bena inchisa.

pe diagonala in a mea care are 4 usi intra doar daca insisti in mod inutil. care ar fi problema ca ai oblonul deschis?

 

Care pick-up european? Toate sunt japoneze sau americane. Abia anul asta a scos si VW unul. Oricum, era vorba de pick-up-uri cu doua locuri, care au bena mai lunga si in care e posibil sa incapa o mobra pusa longitudinal si cu oblonul inchis.

Link to post
Share on other sites

din cate stiu eu nu intra in nici un pick-up european motocicleta asezata longitudinal cu bena inchisa.

pe diagonala in a mea care are 4 usi intra doar daca insisti in mod inutil. care ar fi problema ca ai oblonul deschis?

 

Nu stiu daca e vreo problema, dar eu tot timpul am senzatia ca mai are putin si cade, mai ales la deal. Dar altfel, si eu inclin spre double cab. Iar daca in single cab nu intra doua mobre cu oblonul sus, atunci alegerea e cu atat mai simpla.

Link to post
Share on other sites

Anul trecut l-am intalnit pe un tip ce mergea la raliuri prin toata Europa cu o Lancia Phedra. Era masina lui de familie (are 2 copii parca) si cand veneau perioadele de concurs o convertea in masina de competitie :). Motorul era, din cate imi amintesc, ceva diesel de 2000, asa ca la capitolul consum statea f. bine.

post-3763-0-55291200-1308312516_thumb.jpg

Motocicleta de concurs era o Husqvarna TE 560.

Ii demonta roata fata si pe axul ei punea un cilindru (cu rulmenti parca).

Demontase toate banchetele din spate si o incarca, respectiv descarca, singur. Restul spatiului era plin cu gume, cutii cu piese, scule, compresor, etc.

Edited by _Raul_
Link to post
Share on other sites
  • 6 years later...

Hai ca dezgrop topicul ca ma intereseaza subiectul.

 

Ce masini mai folositi ca sa va duceti motorul?Majoritatea folositi masina+remorca sau vito/t4,t5, traffic.....?

Link to post
Share on other sites

Eu folosesc Renault Symbol 1.5dci 70de cai 200Nm cu remorca/platforma de 3 motociclete.

Tehnic cu remorca incarcata nu sare de 5% extraurban, orice i-ai face, cam 4,8% ia la maxim 100-110km/h cu remorca , deci sa zicem la mers relativ legal.

Are garda la sol destul de inalta incat sa faca fata oricarui drum forestier, anvelope inguste, tai prin noroi cu ea si iesi cu ea din majoritatea situatiilor neplacute ( dar nu extreme pt ca nu e 4x4 ).

Ca masina de facut treaba este excelenta, eu o folosesc pt ture de 500km in jurul Bucurestiului. Piesele sunt ieftine si are spatiu destul pt doua persoane.

Cel mai important, iti pastreaza in portbagaj haine curate si baga caldura :D caldura de care ai nevoie dupa o zi prin noroaie/tarla/creasta mai ales daca ai trecut si o apa de cateva ori si ai stat toata ziua cu ciorapii umezi........

Ca si dezavantaj, pot spune ca as fi apreciat daca ar fi avut masina cruise control.

Edited by Bigfoot
Link to post
Share on other sites

Masinile mele sunt doua Mercedes Sprinter 311 cdi si 316 cdi.In 311 incap 4 motoare in 316 vreo 6 cred.Cand plec la munte folosesc masina pe post rulota.post-15451-0-06557800-1500151913_thumb.jpgpost-15451-0-55636200-1500151938_thumb.jpgpost-15451-0-13969700-1500151953_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Totusi, mi-e greu sa cred ca ti-ai cumparat doua dube mari doar pt placerea motociclitului. Mentionez ca pt mine asta a fost unicul motiv pt care mi-am luat Peugeotul Expert.

Link to post
Share on other sites

Nu petru enduro evident dar ma ajuta.Mai ales cea alba are oblon hidraulic.O fo;osesc si pe post de rulota.

 

Totusi, mi-e greu sa cred ca ti-ai cumparat doua dube mari doar pt placerea motociclitului. Mentionez ca pt mine asta a fost unicul motiv pt care mi-am luat Peugeotul Expert.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...