Sari la conținut

ij 49


Lolo_ID
 Share

Postări Recomandate

@i_alex - ti-am trimis e-mail.

Impropriu spus IJ 49 (cel argintiu) e de vanzare pe Bikeshop, 400 euro : http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-ij-socialista-din-1970-444188.html

IJ 49 cu atas al unui varstnic motociclist din Buzau (cel rosu).

Diferente intre statorul dinamului IJ-ului 49 (stanga) si cel al IJ-ului 56 (platina, pozitionarea condensatorului/carcasa statorului, numarul suruburilor ce fixeaza bobinele statorului).

post-47416-0-09708900-1336322713_thumb.jpg

post-47416-0-39950400-1336322727_thumb.jpg

post-47416-0-71121900-1336322744_thumb.jpg

post-47416-0-96252200-1336322832_thumb.jpg

post-47416-0-26017400-1336322849_thumb.jpg

post-47416-0-20539300-1336322889_thumb.jpg

post-47416-0-83325000-1336322911_thumb.jpg

post-47416-0-62231500-1336322923_thumb.jpg

Editat de Lolo_ID
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 445
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cateva piese "calde" de IJ 49 :

 

- kit reparatie NOS pentru butucul rotii spate (cuplajul elastic);

- bec far NOS;

- stop/catadioptru reflectorizant care vine montat sub numarul de inmatriculare.

post-47416-0-81766800-1337191716_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Precursorul Ijului 49, un Ij350 cat de cat complet si neciopartit. 850 europeni negociabili (presupun), se poate vedea in Bucuresti.post-263-0-17863300-1337114493_thumb.jpgpost-263-0-52538900-1337114488_thumb.jpg

 

Mihai , in poza se zareste spatele ruginit si sexy al unui bmw 1800 in 4 usi probabil . Daca e cel care zacea in spatele caminelor din regie pe la biserica aia ruseasca , spune-mi si mie te rog acum unde zace .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le-a venit timpul (stiu ca trece timp mult pana ma urnesc cu lucrarea la IJ dar .... asta e). Dinam verificat pe doua IJ-uri 49. Functioneaza perfect dupa 37 de ani de "stationare" / 62 de ani de existenta. Roata spate refacuta dupa multi kilometri de functionare.

 

Precursorul Ijului 49, un Ij350 cat de cat complet si neciopartit. 850 europeni negociabili (presupun), se poate vedea in Bucuresti.post-263-0-17863300-1337114493_thumb.jpgpost-263-0-52538900-1337114488_thumb.jpg

 

IJ-ul 350 s-a vandut.

post-47416-0-56577600-1337284936_thumb.jpg

post-47416-0-64907400-1337284972_thumb.jpg

Editat de Lolo_ID
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arcuri , bucse (pentru axul interior - din pacate doar 3 buc.) si sigurante garnituri (tot pentru axul interior - doar 2 buc.) NOS pentru amortizoarele spate:

post-47416-0-00185200-1338042061_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

ms frumo, ma o caruta de bani 3500 ron da nu m-am putut abtine cand l-am vazut stiam ca a meu tre sa fie

Foarte frumoasa si isi merita banii la cum arata de bine si daca mai este si functionala cu atat mai mult . Sa o stapanesti sanatos .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte frumoasa si isi merita banii la cum arata de bine si daca mai este si functionala cu atat mai mult . Sa o stapanesti sanatos .

 

e functional porneste la prima pedala e inmatriculat cu nr noi, mosul a plans cand l-am urcat in duba si l-am dus era proprietar din anul 1960

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Ai PM si ti-am scris ca nu cred ca e potrivita pentru proiectul tau.

 

pv_file_426093_phpX8a4iA.jpg

 

Uan tauzănd.

 

 

 

 

 

 

.......tocmai ce i-a crescut pretul cu 500 de euro...... http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-ij-49-din-1957-466491.html

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva informatii / cote pentru cei care au posibilitatea sa-si faca bolt de ambielaj :

 

- 14 mm diametrul interior;

- 28,96 mm diametrul exterior (gaurile din placile ambielajului au 28,93 mm diametru);

- 57,2 mm lungime;

- 220 grame - greutate;

- 58 Rockwelli - duritate;

- 40 C 10 - denumirea otelului din care se prelucreaza si trateaza boltul.

 

Dupa ce am terminat de schimbat pinioanele "pensionate" am pus mana pe bormasina, perie de sarma si ambielaj sa-l pregatesc pentru zile mai bune. In poza se vede cum sta si asteapta rolele cilindrice si boltul sa vina de la otelarie.

 

Dupa indelungi asteptari, acum vreo saptamana, au ajuns bolturile de ambielaj - singurele diferente intre informatiile date de mine in postul de mai sus si constructia bolturilor din imagini fiind urmatoarele : materialul din care sunt facute este RUL 90, duritatea celor din imagini este de 60 Rockwelli si tratamentul termic este facut nu doar pe suprafata de lucru a rolelor ci in intregime.

 

 

Ambielajul este la centrat.

 

post-47416-0-24154100-1344262008_thumb.jpg

post-47416-0-04270900-1344262021_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut am un ij 49 care e in restaurare si as avea nevoie de cutiuta electrica in care e contactul (care e sub scaunul pilotului), aparatoare la lant ,cauciucuri 2buc si cauciucurile care vin pe suportii de picior( 4buc). Am nevoie de ajutor sa ma decid ce culoare sa-l vopsesc, asa ca daca are cineva poze cu acest model, mi-ar prinde bine la inspiratie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Gandeste-te la o culoare ca nuanta o "rezolvam" noi....

 

Am un mz rt care e negru cu dungi albe, un emw care cred ca tot negru cu alb va fi, ij care as vrea sa fie o alta culoare , un bmw r80 care e alb, si o jawa care cred ca va fi visiniu. Poze nu are nimeni cu acest model in culori de fabrica ca as dori sa-l fac dupa original pana in cel mai mic detaliu. Multumesc celor care imi dau astfel de poze

post-16700-0-90258900-1346006335_thumb.jpg

post-16700-0-78112000-1346006357_thumb.jpg

post-16700-0-12264800-1346006413_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

1 Cand te apuci sa reconditionezi/restaurezi o motocicleta NUMAI cu piese originale, batrana de vreo 60 si ceva de ani, fi sigur ca pe multe din ele va aparea rugina. La mine asa se intampla.

Si inca ceva : 4 ore a durat reconditionarea unei singure piese si anume cablul de kilometraj (...doar sti cat timp dureaza inlocuirea unui singur cablu de la alternatorul MZ-ului ETZ si de cate maini e nevoie).

2 Multi nu inteleg de ce vreau sa o restaureaz/reconditionez numai cu piese originale. Le spun doar ca asa vreau sa arate motocicleta la sfarsitul proiectului si asta nu pentru aprecieri din partea a "n" persoane ci pentru simpla multumire personala. De grabit nu ma grabesc pentru ca motocicleta va ramane in posesia mea pentru totdeauna.

3 Topicul asta l-am facut in speranta ca voi reusi sa impulsionez si alti detinatori de IJ 49 sa se apuce de reconditionat. Pe vreo 2 (stiu ei despre cine vorbesc :-L ) am reusit sa-i conving insa "s-au pierdut pe drum" (din cauza complexitatii restaurarii/reconditionarii). Sper sa se apuce cat de curand , din nou , de treaba.

Editat de Lolo_ID
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Seneca a spus asta generalizand. Nu cred ca este om pe lumea asta sa nu-si oglindeasca comportamentul in zisele lui.

 

...sa continuam

 

Sacrificii pentru originalitate

 

Parti din "caroseria" motocicletei imi lipseau si pentru asta a trebuit sa improvizez (oarecum). Pentrua reconstrui clema ce tine colierul tobei de esapament de pe partea dreapta a trebuit sa sacrific un paharde la o furca de IJ 49, de fapt doar una din clemele ce tine aripa. Celalalt sacrificiu a fost mai mare deoarece a trebuit satai o bascula spate doar pentru a recupera blocajul talerului cu saboti al rotii (be bascula mea lipsea acel blocaj).

 

Plus inca o achizitie : lant NOS cumparat din magazin in anul 1975, pastrat in conditii bune (vaselina si hartie cerata).

 

......deci.....se lucreaza la IJ 49, chiar daca nu fotografiez orice chichita lucrata la moto.

post-47416-0-96316200-1352934076_thumb.jpg

post-47416-0-92558800-1352934091_thumb.jpg

post-47416-0-20139100-1352934103_thumb.jpg

post-47416-0-09441700-1352934126_thumb.jpg

post-47416-0-26681100-1352934140_thumb.jpg

post-47416-0-64147400-1352934148_thumb.jpg

post-47416-0-06503800-1352934165_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Seneca a spus asta generalizand. Nu cred ca este om pe lumea asta sa nu-si oglindeasca comportamentul in zisele lui.

 

...sa continuam

 

Sacrificii pentru originalitate

 

Parti din "caroseria" motocicletei imi lipseau si pentru asta a trebuit sa improvizez (oarecum). Pentrua reconstrui clema ce tine colierul tobei de esapament de pe partea dreapta a trebuit sa sacrific un paharde la o furca de IJ 49, de fapt doar una din clemele ce tine aripa. Celalalt sacrificiu a fost mai mare deoarece a trebuit satai o bascula spate doar pentru a recupera blocajul talerului cu saboti al rotii (be bascula mea lipsea acel blocaj).

 

Plus inca o achizitie : lant NOS cumparat din magazin in anul 1975, pastrat in conditii bune (vaselina si hartie cerata).

 

......deci.....se lucreaza la IJ 49, chiar daca nu fotografiez orice chichita lucrata la moto.

Tu ai taiat o bascula pt.cacatul ala de bolt??????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...