Sari la conținut

ij 49


Lolo_ID
 Share

Postări Recomandate

Nu-mi place Mihaie.E "ulata".Si sunt cam lenes.Daca ai face o oferta de ceva mai de calitate s-ar putea sa ai o mare surpriza ,placuta,de prin harababura mea.

No asa da ...dupa cite vad a-ti ingropat securea razboiului ...felicitari si ma bucur sincer . :friends: :burnout: ....sper ca si alti combatanti sa faca la fel .

Scuze de offtopic .

Editat de ioneld
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 445
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

 Ia zi, cat oferi pe asta. Iti dau si o guma noua, ti-o montezi singur.

 

post-263-0-63741200-1330463693_thumb.jpgpost-263-0-65842300-1330463699_thumb.jpg 

 

iau eu seaua fara discutie,spui ce vrei la schimb si se rezolva,chiar am nevoie de o sea spate sau iti dau la schimb modelul ala mai vechi..tu decizi ce vrei la schimb.

 

Lolo tu esti la curent cu toate nebuniile la ij49

 

azi am cautat un cilindru de ij49 prin motoarele mele si am gasit 2 variante care sint de ij49 si unul cred cai de ij56 naiba stie ca de ala nu am vazut inca pe nici un ij56

am mai facut ceva poze cu un motor care are o modificare sigur pe partea distibutiei..si alte poze la dinam si platina..banuesc ca e cu centrifugal platoul sigur din cite vad eu acolo..doar ca mai lipseste ceva la el..tre sa fie pe undeva si tablele si arculetele aruncate de mine sigur

tre sa dau din ele un cilindru si am nevoie de sfatul tau,care sal tin si care sal dau din ele...sa nu dau ceva ce am nevoie si dupa aia sa urlu de ciuda cum am facut cu aparatorile de lant si alte nebuni de pe ij49

cilindru ala pe cota 0 e ca nou si parca nu as scapa de el...

 

zi si mie ce si cum e acolo sa ma lamuresc. :cheers:

post-20619-0-55716800-1330517243_thumb.jpg

post-20619-0-38170800-1330517252_thumb.jpg

post-20619-0-15499800-1330517276_thumb.jpg

post-20619-0-29783400-1330517286_thumb.jpg

post-20619-0-56073800-1330517296_thumb.jpg

post-20619-0-33159400-1330517308_thumb.jpg

post-20619-0-07153500-1330517318_thumb.jpg

post-20619-0-04620400-1330517330_thumb.jpg

post-20619-0-31367500-1330517341_thumb.jpg

post-20619-0-39766100-1330517352_thumb.jpg

post-20619-0-96080500-1330517361_thumb.jpg

post-20619-0-22132700-1330517372_thumb.jpg

Editat de dany_oldmoto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cilindrul de IJ 56 pe care il ai in pozele 5 si 6 este de pe IJ 56 fabricat intre 1956 si 1958 inclusiv (e cu prindere verticala a galeriei de admisie).Fabricantii au reconstruit in 1958 cilindrul de IJ 56 pentru a-i mai adauga ceva cai putere, diferenta fiind 14 c.p. cel care-l ai tu in poze si 16 c.p. cel care e mai des intalnit prin ograzile multora dintre noi.

Cilindrii aia 2 de IJ 49 difera prin faptul ca unul are guri de vizitare pentru ferestrele din el (asa poti curata zgura din interiorul cilindrului) si prin unghiurile la care sunt facute (din turnare) ferestrele din ele. Cel fara guri de vizitare a fost facut tot de fabrica incepand cu anul 1948 pana in 1953 deci a echipat si IJ 350 insa nu au fost prea multi care au pastrat pe motor astfel de cilindrii tocmai din cauza ferestrelor care nu aduceau deloc un plus functionalitatii motorului, ba dimpotriva , motorul dezvolta cu 1 cal putere mai putin (motorul de IJ 350 si IJ 49 fiind construit mai mult pentru cuplu diferenta de 1 cal putere e mare).

Avansul centrifugal este , intr-adevar , incomplet. Statorul dinamului este original de IJ 49.

Editat de Lolo_ID
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cilindrul de IJ 56 pe care il ai in pozele 5 si 6 este de pe IJ 56 fabricat intre 1956 si 1958 inclusiv (e cu prindere verticala a galeriei de admisie).Fabricantii au reconstruit in 1958 cilindrul de IJ 56 pentru a-i mai adauga ceva cai putere, diferenta fiind 14 c.p. cel care-l ai tu in poze si 16 c.p. cel care e mai des intalnit prin ograzile multora dintre noi.

Cilindrii aia 2 de IJ 49 difera prin faptul ca unul are guri de vizitare pentru ferestrele din el (asa poti curata zgura din interiorul cilindrului) si prin unghiurile la care sunt facute (din turnare) ferestrele din ele. Cel fara guri de vizitare a fost facut tot de fabrica incepand cu anul 1948 pana in 1953 deci a echipat si IJ 350 insa nu au fost prea multi care au pastrat pe motor astfel de cilindrii tocmai din cauza ferestrelor care nu aduceau deloc un plus functionalitatii motorului, ba dimpotriva , motorul dezvolta cu 1 cal putere mai putin (motorul de IJ 350 si IJ 49 fiind construit mai mult pentru cuplu diferenta de 1 cal putere e mare).

Avansul centrifugal este , intr-adevar , incomplet. Statorul dinamului este original de IJ 49.

 

ms. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-27437-0-47298600-1330635646_thumb.jpgL a motocicleta cumparata de mine de la mosh Costica ,pe spate era aceasta sa.

 

post-27437-0-47298600-1330635646_thumb.jpg

 

 

Am zis sa dau rapandula pe una de IJ 49.Da cred ca mai bine o pun tot pe asta veche.Nici nu stiu de la ce motor este da arata tare mishto.Inca nu m-am hotarat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E un Drilastic de BMW R12 sau Zundapp sau ..., dar starea avansata de deteriorare si faptul ca nu e completa nu face piesa mai valoroasa decat o sa originala de IJ. Poate in timp se schimba lucrurile si valorile...

Editat de scafbikes
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da le aduni pe uratanii Mihaie!Nu se stie la ce-s bune mai tarziu.Si io fac la fel.Si cand mai caut ceva prin inghesuiala ma distrez redescoperind chestii de mult uitate.N-o vreau .E "ulata".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma, as vrea sa ma crezi pe cuvant, prima o fi ea ulata, dar eram curios sa vad cat ai da pe ea, a doua e f ok ca sa, plus ca ma gandeam ca tot ai nevoie de ea si la mine stau degeaba de ani buni, asa ca ti-ar fi prins bine un cadou. Dar daca amandoua sunt ulate, le las la invechit langa vinul ala rosu, poate s-or mai imfrumuseta peste cativa ani, prind buchet, floare, ghiocel, martisor, din astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-ai pacalit.Asta e ,am imbatranit si nu mai percutez asa repede si ca lumea.O fi si iarna asta mult prea lunga.Vorbim.

Saua aia a mea e de R 75 si se gaseste pe foarte putine exemplare.Am si restul de piese da dupa cum am zis in harababura mea nu mai gasesc nimic.Este ceva foarte interesant.In parte din fata se prinde cu suruburi de portbagaj dar in partea din spate are o piesa cu un shurub cu doua sensuri si doua gheare care la rotirea shurubului se desfac catre exterior si fixeaza tot dispozitivul.E de cercetat.Poate gasesc undeva "cauciucul" macar intreg daca nu cu aspect de nou.Si cand zic undeva ma gandesc ,ca in fiecare an,la Veterama,Eldoradoul tziknitzilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Cu asta din pozele de mai sus sunt 3 buc. IJ 49, in Buzau, cu astfel de carcase (pe toate le-am pipait). Toate au carcasele alea confectionate de 'nea Spirica, se vede clar ca prelucrarea este de cea mai proasta calitate. Daca dai "bordurile" alea jos de pe taler o sa ramai cu talerul curat, in forma originala.

 

Cel de-al doilea cu acelasi set de capace peste pinionul rotii spate. E de vanzare. Pretul e in functie de stolurile de pasari din capul vanzatorului (ba cere 800 euro, ba cere 900 euro).

post-47416-0-23228800-1333657173_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

mai goleste-ti inboxul de PM ca nu mai poti primi nimic.

 

Ma interesa sa-mi zici de filtrul de aer de IJ56 cat ulei se baga si unde, ce e cu tavitele alea cu fundu gaurit si cu clapeta aia ce mie imi pare soc de aer.

 

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut Lolo,

 

 

Imi cer scuze inca o data , din diverse motive nu am reusit sa-ti trimit pozele pana acum. Ce ti-am trimis acum reprezinta cam tot ce mai am de la ij-ul 49 in afara de motor/cutie.

Daca iti trebuie ceva spune-mi.

post-68376-0-99929000-1336023749_thumb.jpg

post-68376-0-56941200-1336023774_thumb.jpg

post-68376-0-42506200-1336023796_thumb.jpg

post-68376-0-61112100-1336023818_thumb.jpg

post-68376-0-40311600-1336023884_thumb.jpg

post-68376-0-18965000-1336023907_thumb.jpg

post-68376-0-10711900-1336023930_thumb.jpg

post-68376-0-41130900-1336023955_thumb.jpg

post-68376-0-24958600-1336023993_thumb.jpg

post-68376-0-87808900-1336024018_thumb.jpg

post-68376-0-76393000-1336024048_thumb.jpg

post-68376-0-62389800-1336024070_thumb.jpg

post-68376-0-33652800-1336024096_thumb.jpg

post-68376-0-62405300-1336024115_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...