Lolo_ID Postat Mai 8, 2012 Autor Share Postat Mai 8, 2012 (editat) @i_alex - ti-am trimis e-mail. Impropriu spus IJ 49 (cel argintiu) e de vanzare pe Bikeshop, 400 euro : http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-ij-socialista-din-1970-444188.html IJ 49 cu atas al unui varstnic motociclist din Buzau (cel rosu). Diferente intre statorul dinamului IJ-ului 49 (stanga) si cel al IJ-ului 56 (platina, pozitionarea condensatorului/carcasa statorului, numarul suruburilor ce fixeaza bobinele statorului). Editat Mai 8, 2012 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 Precursorul Ijului 49, un Ij350 cat de cat complet si neciopartit. 850 europeni negociabili (presupun), se poate vedea in Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Mai 16, 2012 Autor Share Postat Mai 16, 2012 Cateva piese "calde" de IJ 49 : - kit reparatie NOS pentru butucul rotii spate (cuplajul elastic); - bec far NOS; - stop/catadioptru reflectorizant care vine montat sub numarul de inmatriculare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george-bogdan Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Precursorul Ijului 49, un Ij350 cat de cat complet si neciopartit. 850 europeni negociabili (presupun), se poate vedea in Bucuresti. Mihai , in poza se zareste spatele ruginit si sexy al unui bmw 1800 in 4 usi probabil . Daca e cel care zacea in spatele caminelor din regie pe la biserica aia ruseasca , spune-mi si mie te rog acum unde zace . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 E la Marian Pesea in curte, dar habar nu am daca o fi ala sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Mai 18, 2012 Autor Share Postat Mai 18, 2012 (editat) Le-a venit timpul (stiu ca trece timp mult pana ma urnesc cu lucrarea la IJ dar .... asta e). Dinam verificat pe doua IJ-uri 49. Functioneaza perfect dupa 37 de ani de "stationare" / 62 de ani de existenta. Roata spate refacuta dupa multi kilometri de functionare. Precursorul Ijului 49, un Ij350 cat de cat complet si neciopartit. 850 europeni negociabili (presupun), se poate vedea in Bucuresti. IJ-ul 350 s-a vandut. Editat Mai 18, 2012 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Un IJ 49 de vanzare pe bikeshop. Inmatriculat http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-ij-festival-din-1956-449637.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Mai 26, 2012 Autor Share Postat Mai 26, 2012 Arcuri , bucse (pentru axul interior - din pacate doar 3 buc.) si sigurante garnituri (tot pentru axul interior - doar 2 buc.) NOS pentru amortizoarele spate: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bulit Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 ieri am achizitionat un ij 49 de care sunt foare mandru si vreau sa ma laud cu el si in acelas timp sa ii gasesc un stop pe spate care a disparut poate ma ajuta cineva si pe mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kvs Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Cat ai dat pe el? Sa il folosesti sanatos si sa il vedem intr-o stare mai buna:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bulit Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Cat ai dat pe el? Sa il folosesti sanatos si sa il vedem intr-o stare mai buna:) ms frumo, ma o caruta de bani 3500 ron da nu m-am putut abtine cand l-am vazut stiam ca a meu tre sa fie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 ms frumo, ma o caruta de bani 3500 ron da nu m-am putut abtine cand l-am vazut stiam ca a meu tre sa fie Foarte frumoasa si isi merita banii la cum arata de bine si daca mai este si functionala cu atat mai mult . Sa o stapanesti sanatos . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bulit Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Foarte frumoasa si isi merita banii la cum arata de bine si daca mai este si functionala cu atat mai mult . Sa o stapanesti sanatos . e functional porneste la prima pedala e inmatriculat cu nr noi, mosul a plans cand l-am urcat in duba si l-am dus era proprietar din anul 1960 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iulie 29, 2012 Autor Share Postat Iulie 29, 2012 Ai PM si ti-am scris ca nu cred ca e potrivita pentru proiectul tau. Uan tauzănd. .......tocmai ce i-a crescut pretul cu 500 de euro...... http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-ij-49-din-1957-466491.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-ij-49-din-1957-466491.html 1500 Euro http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-ij-49-din-1957-466491.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat August 6, 2012 Autor Share Postat August 6, 2012 Ceva informatii / cote pentru cei care au posibilitatea sa-si faca bolt de ambielaj : - 14 mm diametrul interior; - 28,96 mm diametrul exterior (gaurile din placile ambielajului au 28,93 mm diametru); - 57,2 mm lungime; - 220 grame - greutate; - 58 Rockwelli - duritate; - 40 C 10 - denumirea otelului din care se prelucreaza si trateaza boltul. Dupa ce am terminat de schimbat pinioanele "pensionate" am pus mana pe bormasina, perie de sarma si ambielaj sa-l pregatesc pentru zile mai bune. In poza se vede cum sta si asteapta rolele cilindrice si boltul sa vina de la otelarie. Dupa indelungi asteptari, acum vreo saptamana, au ajuns bolturile de ambielaj - singurele diferente intre informatiile date de mine in postul de mai sus si constructia bolturilor din imagini fiind urmatoarele : materialul din care sunt facute este RUL 90, duritatea celor din imagini este de 60 Rockwelli si tratamentul termic este facut nu doar pe suprafata de lucru a rolelor ci in intregime. Ambielajul este la centrat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat August 6, 2012 Share Postat August 6, 2012 Alea 2 din stanga sunt cele noi? Nu trebuie sa fie slefuite? Devin cale de rulare pentru role, si la ce duritate au, asa le rontaie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat August 6, 2012 Autor Share Postat August 6, 2012 Bineinteles ca le-am slefuit la cota. In foto sunt exact cum le-am primit de la uzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinmoto Postat August 15, 2012 Share Postat August 15, 2012 Salut am un ij 49 care e in restaurare si as avea nevoie de cutiuta electrica in care e contactul (care e sub scaunul pilotului), aparatoare la lant ,cauciucuri 2buc si cauciucurile care vin pe suportii de picior( 4buc). Am nevoie de ajutor sa ma decid ce culoare sa-l vopsesc, asa ca daca are cineva poze cu acest model, mi-ar prinde bine la inspiratie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat August 24, 2012 Autor Share Postat August 24, 2012 Gandeste-te la o culoare ca nuanta o "rezolvam" noi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinmoto Postat August 26, 2012 Share Postat August 26, 2012 Gandeste-te la o culoare ca nuanta o "rezolvam" noi.... Am un mz rt care e negru cu dungi albe, un emw care cred ca tot negru cu alb va fi, ij care as vrea sa fie o alta culoare , un bmw r80 care e alb, si o jawa care cred ca va fi visiniu. Poze nu are nimeni cu acest model in culori de fabrica ca as dori sa-l fac dupa original pana in cel mai mic detaliu. Multumesc celor care imi dau astfel de poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Noiembrie 3, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2012 (editat) 1 Cand te apuci sa reconditionezi/restaurezi o motocicleta NUMAI cu piese originale, batrana de vreo 60 si ceva de ani, fi sigur ca pe multe din ele va aparea rugina. La mine asa se intampla. Si inca ceva : 4 ore a durat reconditionarea unei singure piese si anume cablul de kilometraj (...doar sti cat timp dureaza inlocuirea unui singur cablu de la alternatorul MZ-ului ETZ si de cate maini e nevoie). 2 Multi nu inteleg de ce vreau sa o restaureaz/reconditionez numai cu piese originale. Le spun doar ca asa vreau sa arate motocicleta la sfarsitul proiectului si asta nu pentru aprecieri din partea a "n" persoane ci pentru simpla multumire personala. De grabit nu ma grabesc pentru ca motocicleta va ramane in posesia mea pentru totdeauna. 3 Topicul asta l-am facut in speranta ca voi reusi sa impulsionez si alti detinatori de IJ 49 sa se apuce de reconditionat. Pe vreo 2 (stiu ei despre cine vorbesc ) am reusit sa-i conving insa "s-au pierdut pe drum" (din cauza complexitatii restaurarii/reconditionarii). Sper sa se apuce cat de curand , din nou , de treaba. Editat Noiembrie 3, 2012 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Noiembrie 14, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 14, 2012 Seneca a spus asta generalizand. Nu cred ca este om pe lumea asta sa nu-si oglindeasca comportamentul in zisele lui. ...sa continuam Sacrificii pentru originalitate Parti din "caroseria" motocicletei imi lipseau si pentru asta a trebuit sa improvizez (oarecum). Pentrua reconstrui clema ce tine colierul tobei de esapament de pe partea dreapta a trebuit sa sacrific un paharde la o furca de IJ 49, de fapt doar una din clemele ce tine aripa. Celalalt sacrificiu a fost mai mare deoarece a trebuit satai o bascula spate doar pentru a recupera blocajul talerului cu saboti al rotii (be bascula mea lipsea acel blocaj). Plus inca o achizitie : lant NOS cumparat din magazin in anul 1975, pastrat in conditii bune (vaselina si hartie cerata). ......deci.....se lucreaza la IJ 49, chiar daca nu fotografiez orice chichita lucrata la moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinmoto Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Salutare la toti, gasesc pe undeva aparatoare de lant si camasile de pe telescoape spate la ij49? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Seneca a spus asta generalizand. Nu cred ca este om pe lumea asta sa nu-si oglindeasca comportamentul in zisele lui. ...sa continuam Sacrificii pentru originalitate Parti din "caroseria" motocicletei imi lipseau si pentru asta a trebuit sa improvizez (oarecum). Pentrua reconstrui clema ce tine colierul tobei de esapament de pe partea dreapta a trebuit sa sacrific un paharde la o furca de IJ 49, de fapt doar una din clemele ce tine aripa. Celalalt sacrificiu a fost mai mare deoarece a trebuit satai o bascula spate doar pentru a recupera blocajul talerului cu saboti al rotii (be bascula mea lipsea acel blocaj). Plus inca o achizitie : lant NOS cumparat din magazin in anul 1975, pastrat in conditii bune (vaselina si hartie cerata). ......deci.....se lucreaza la IJ 49, chiar daca nu fotografiez orice chichita lucrata la moto. Tu ai taiat o bascula pt.cacatul ala de bolt?????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.