Marius R Postat Iulie 26, 2010 Autor Share Postat Iulie 26, 2010 daca modifici din acele de dozaj nu iti merge motorul sarac dupa (ma refer la amestec sarac....care stiu ca e daunator motorului) Care va fii diferenta de putere pierduta.....comparand cumva gen ....a pierdut 50% din putere...deci a ramas cam la 45 cai samd... Mesaj completat inca ceva.....sunt posesori care raporteaza probleme la bujii....nepornita fiind de minim 2 sapt la pornire uda bujiile si o mai poti pornii, tre scoase curatate si abea apoi merge! Adevarat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 Cavalere....mai multe detalii despre ce ai facut la carburile alea ca peste tot pe unde citesc pe net ma cruces....toti spun ca are consum mare TDM ul. Aproape 8 in oras 6 in afara samd. Pt mine e vital un consum sub 5 in afara pentru ca altfel e nejustificat. Mai bine raman la F650 daca tre sa bag cate 1.5 2L in plus la fiecare 100km. Se face usor partea de carburatie? da rezultate sigur? la cat timp dupa tre refacut (asta daca tre sa duci la cineva sa le rezolve...in ideea de a nu mai cheltuii si a 2a ora.) Am citit pe net ca modelele dupa 2000 parca (cele cu nivel benzina pe bord) ar avea nu's ce diferente pe la carburi printre altele si consuma mai putin? Adevarat? am coborat acele la minim. am facut carburatia cap coada, adica demontat in cele mai mici piese carburile, apoi curatate si puse la loc. nu-s singurul tdm-ist care are consumul asta. mai e rocker, raider si inca cativa. e drept ca facand modificarea astea nu mai are explozia de putere de la 3500 rpm, dar oricum ai destula vana pentru depasiri, inclusiv cu bagaje si pasager am mobra de 3 ani si sunt foarte multumit de ea. bujii ude doar in cazul in care cuiul pontou nu inchide bine sau e uzat si lasi rombineul pe on. daca ii dai off nu ai probleme cu ea. la mine a pornit dupa 4 saptamani in care a stat cu zapada de juma de metru in jur si pe ea, fara husa.... dupa a 3 apasare de buton. eu zic ca-i bine pt o baba de 18 ani Mesaj completat PS. si mai conteaza si stilul in care mergi. in oras in stilul smuls imi ia 8-8,5%, mers linistit 6-7% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat August 8, 2010 Share Postat August 8, 2010 Dintre cele trei branduri de motorete ti-as recomanda GS-ul, eventual unul din 2002. Consuma sub 4% ceea ce se preteaza la criza de azi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 Stai linistit,BMW-ul de 650 nu ia 4 litri la 100/km,poate de la 5 in sus.Consuma ceva mai mult decat fostul meu Tenere [660-an 96] si nu din auzite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_ush Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 Dintre cele trei branduri de motorete ti-as recomanda GS-ul, eventual unul din 2002. Consuma sub 4% ceea ce se preteaza la criza de azi . - nu trebuie sa bata peste 1500 euro. - de preferat consum decent (4.5 5l max). - sa fie usoara ca intretinere biggrin.gif GS auzi... Numai SuperTenere sa nu-ti iei, nu de alta dar o sa-ti rugineasca Shadow-ul in garaj si e pacat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 la TDM, in ceea ce priveste consumu, mai e o combinatie. exista un kit de carburatie (factory pro, daca nu ma insel) care e undeva pe la 100$ cu tot cu expediere. contine ace de dozaj, tuburi emulsoare si alte mici marafeturi. oricum, scade consumu cu ~ 10%, adik daca te dai cu mobra cu simtu raspunderii scoti investitia in juma de an. pe super tenere (adik in principiu acelasi motor) ducea consumu in conditii de drum lung la ~ 4.7. revenind la intrebarea autorului topicului, merg pe TDM. e un all-rounder nesimtit la banii pe care ii dai pe el. cu bube si hibe, dar construit in jurul unui propulsor + cutie de viteza antitanc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Abdul Postat Martie 2, 2011 Share Postat Martie 2, 2011 Pai la specificatiile tale ar fi buna o Yamaha TDM de 850. Are un prieten de al meu a achizitionato din italia si a avut 6 proprietari inainte si motoru merge foarte bine poate care foarte multe bagaje cu el si are si consum de 5-6 % e foarte multumit de el...un motor destul de ieftin si de intretinut... Numa bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 Salut! Ce-ai rezolvat? Te-ai hotarat, ai facut pasul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 a rezolvat, si-a tras Africa Twin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Noiembrie 19, 2011 Share Postat Noiembrie 19, 2011 Bravo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V Twin Postat Octombrie 27, 2015 Share Postat Octombrie 27, 2015 Alege TDM din toate punctele de vedere. putere, confort, merge ok si pe forestiere. consumul e mic. eu am sub 5% la drum lung, am umblat un pic la carburatie esti suficient de inalt ca sa nu iti creeze probleme la viteze mici. bagaje cara foarte multe. eu am 3 coburi de 52l pe al meu. intretinerea e simpla. schimb ulei la 6000km. filtru plus ulei 160 ron , inghite 4l de ulei la schimb. bateria si bujiile sunt greu de accesat, bateria e sub rezervor, iar pt ca sa umblii la bujii trebuie desprins radiatorul din suruburi si apoi poti sa le extragi ( nu am scula originala, probabil cu aceea e mult mai usor). eu am modelul de 1992 , nu-mi papa deloc ulei. la modelele din 1996-2001 au montat bateria in spatele amortizorului, unde e si mai greu de ajuns. oricum problema asta are o rezolvare eleganta, priza de bricheta in bord si poti incarca bateria pe acolo. sta bine la electrica. ai rezerve pt un set de proiectoare, iar punctul nevralgic e ca rareori se mai arde releul de incarcare. eu am schimbat unu de cand o am , in 3 ani de zile, unul aftermarket este vreo 310 ron de la Electrex.com sper ca ti-am fost de folos /public/style_emoticons/#EMO_DIR#/smile.gif » Post actualizat in 27 Oct 2015 19:54 Nu inteleg ce ai vrut sa zici cu incarcarea bateriei si priza de bord . Am si eu un TDM . Intradevar accesul la baterie este cumplit . Mai ales ca TDM ul meu are o singura toba ( de r1) si e trasa pe sub şa . Arata demențial » Post actualizat in 27 Oct 2015 20:04 Alege TDM din toate punctele de vedere. putere, confort, merge ok si pe forestiere. consumul e mic. eu am sub 5% la drum lung, am umblat un pic la carburatie esti suficient de inalt ca sa nu iti creeze probleme la viteze mici. bagaje cara foarte multe. eu am 3 coburi de 52l pe al meu. intretinerea e simpla. schimb ulei la 6000km. filtru plus ulei 160 ron , inghite 4l de ulei la schimb. bateria si bujiile sunt greu de accesat, bateria e sub rezervor, iar pt ca sa umblii la bujii trebuie desprins radiatorul din suruburi si apoi poti sa le extragi ( nu am scula originala, probabil cu aceea e mult mai usor). eu am modelul de 1992 , nu-mi papa deloc ulei. la modelele din 1996-2001 au montat bateria in spatele amortizorului, unde e si mai greu de ajuns. oricum problema asta are o rezolvare eleganta, priza de bricheta in bord si poti incarca bateria pe acolo. sta bine la electrica. ai rezerve pt un set de proiectoare, iar punctul nevralgic e ca rareori se mai arde releul de incarcare. eu am schimbat unu de cand o am , in 3 ani de zile, unul aftermarket este vreo 310 ron de la Electrex.com sper ca ti-am fost de folos /public/style_emoticons/#EMO_DIR#/smile.gif Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.