Sari la conținut

Nu inteleg de ce


Postări Recomandate

Am o yamaha yzf 750r in stare bunicica dar se duce mereu bujia pe acelasi cilindru,vin seara cu ea din plimbare si dimineata cand o pornesc merge in 3 o dau afara o pun pe una din fisele la beamweu si vad cum da scanteie in interior,pun una noua dupa cateva sute de km acelasi scenariu.Bujii proaste?NGK fabricate in Somalia?de ce sa cada pe acelasi cilindru....amestec prea bogat de benzina pe cilindru?..detonatii? cum ii pun bujiile noi merge extraordinar de rotund motorul,nu da in nas,urca bine in ture,nu se simte absolut nimic.

Astept pareri si idei eu le-am epuizat pe ale mele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 70
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am o yamaha yzf 750r in stare bunicica dar se duce mereu bujia pe acelasi cilindru,vin seara cu ea din plimbare si dimineata cand o pornesc merge in 3 o dau afara o pun pe una din fisele la beamweu si vad cum da scanteie in interior,pun una noua dupa cateva sute de km acelasi scenariu.Bujii proaste?NGK fabricate in Somalia?de ce sa cada pe acelasi cilindru....amestec prea bogat de benzina pe cilindru?..detonatii? cum ii pun bujiile noi merge extraordinar de rotund motorul,nu da in nas,urca bine in ture,nu se simte absolut nimic.

Astept pareri si idei eu le-am epuizat pe ale mele.

ai verificat compresia pe cilindrul respectiv?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar daca ar fi segmentii dusi tot nu ar trebui sa se impuste bujia sa zicem ca ar baga ulei ,ceea ce nu se intampla,am avut si eu bujii cu ulei in ele nu dadea scanteie deloc o ardeam si functiona,la mine da scanteie in interior intre electrod si partea filetata.

Editat de b86dtm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As fi vrut eu sa fie albicioasa,este un pic neagra dar nu foarte,are semnele unui amestec prea bogat dar asa au toate.Am vorbit si cu alti posesori de yzf 750 r si toate consuma cat un avion cu reactie la decolare si ma gandesc ca asta este motivul pentru care sunt un pic afumate.Dar de ce cade numai la cilindrul 3...nici nu consuma ulei deloc saracia ca am acelasi nivel in toti cei 1500km bobina nu poate fi ca ar fi afectat si bujia de la 2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu tot asta suspectez,corburatorul dereglat,in urma cu 2 luni am dat bateria de carburatoare la curatat si sicronizat si cam de atunci face,ce sa schimb bujia cu alta, eu am pus numai noi in permanenta nu ma carpesc niciodata ca imi place sa ies fara grija la plimbare.

Multumesc la toti care au acordat si acorda atentie problemei mele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in urma cu 2 luni am dat bateria de carburatoare la curatat si sicronizat si cam de atunci face

 

ai dat doar carburatoarele la curatat si sincronizat ? Din cite stiu sincronizarea se face cu ele pe motor cu motorul mergind ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil exista o diferenta de amestec la cilindru respectiv. Dar nici in NGK nu am incredere. Eu tot probleme de gen am avut, le am aruncat, montat champion, si merge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu tot asta suspectez,corburatorul dereglat,in urma cu 2 luni am dat bateria de carburatoare la curatat si sicronizat si cam de atunci face,ce sa schimb bujia cu alta, eu am pus numai noi in permanenta nu ma carpesc niciodata ca imi place sa ies fara grija la plimbare.

Multumesc la toti care au acordat si acorda atentie problemei mele.

schimbi bujia cu una de pe alt cilindru..ca sa te asiguri ca nu e bujia...nu ca sa te carpesti.. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este,sincronizarea se face pe motor,cel la care le-am dat mi-a zis ca le face el pe stand si am zis ca el,cand le-am montat recunosc ca am fost si sunt multumit,merge foarte bine motorul.

Si mie mi se par ciudate NGK astea au un aspect ieftin....parca scrie pe ele ca sunt contrafacute dar in carte imi zice sa pun cr8e..cr9e(asa am pus) sau nipondenso....daca se mai duce si asta care am pus-o de dimineata incerc si eu cu alta marca.

Mesaj completat

Cred ca domnul black wolf are cea mai usturatoare dreptate,sunt segmentii dusi.

Nu stiu ce sa fac sa-i cumpar un motor SH sau sa-l segmentez pe asta,la pret cred ca ma scoate tot pe acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este,sincronizarea se face pe motor,cel la care le-am dat mi-a zis ca le face el pe stand si am zis ca el,cand le-am montat recunosc ca am fost si sunt multumit,merge foarte bine motorul.

Si mie mi se par ciudate NGK astea au un aspect ieftin....parca scrie pe ele ca sunt contrafacute dar in carte imi zice sa pun cr8e..cr9e(asa am pus) sau nipondenso....daca se mai duce si asta care am pus-o de dimineata incerc si eu cu alta marca.

Mesaj completat

Cred ca domnul black wolf are cea mai usturatoare dreptate,sunt segmentii dusi.

Nu stiu ce sa fac sa-i cumpar un motor SH sau sa-l segmentez pe asta,la pret cred ca ma scoate tot pe acolo.

este cu dus intors!

daca segmentezi "vezi si stii "ce ai in motor!

un SH poate sa fie la fel mai bun sau mai prost ca al tau. decizia este doar a ta.la 636 meu am preferat sa l fac bucati si sa l reconditionez dacat sa iau un sh cu "viata" incerta. e drept ca financiar vorbind a costat mai mult ,dar pt mine a fost mai sanatos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cite stiu eu segmentarea fara alezare e ceva de genu hai s-o punem pe mamaia-n fereastra cind vine postasu' pensia, poate-i mai fraierim oleaca. repet, nu e experienta practica, dar segmentii nu sint nici ei foarte ieftini, plus ca uzura segmentilor/camasilor duce la uzura la cuzineti. care cuzineti costa si ei si inseamna alta manopera etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cite stiu eu segmentarea fara alezare e ceva de genu hai s-o punem pe mamaia-n fereastra cind vine postasu' pensia, poate-i mai fraierim oleaca. repet, nu e experienta practica, dar segmentii nu sint nici ei foarte ieftini, plus ca uzura segmentilor/camasilor duce la uzura la cuzineti. care cuzineti costa si ei si inseamna alta manopera etc.

la o japo din cate stiu eu nu prea poti sa umbli la segmenti fara sa treci si pe la cuzineti(practic).

daca ai camasile in regula (in cote) nu trebuie sa alezezi nimic + ca nu intotdeauna uzurila segmenti=uzuri pe linia de motor.

parerea mea.

+ca daca ai bataie de cuzineti la moto e mai bine sa iei alt motor. abia atunci"costa"reparatia.

sanatate!

Editat de Black_wolf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cautat pana acum segmenti pentru modelul meu pe magazinele on line si chiar nu am gasit,aveti idee unde gasesc in Bucurestiul asta mare sau pe net

Azi cand l-am dus in ture (in gol)pe la 7000 a inceput sa scoata nori de fum albastrui,daca plec cu ea nu scoate absolut deloc.

Pana nu desfac nu stiu ce uzuri am,blocul trebuie alezat in momentul in care am urma lasata de la segmenti,daca nu, merge foarte bine doar segmentat,daca alezez am nevoie si de pistoane la alta cota,cuzinetii sigur nu au probleme ca nu am nici o bataie.

Motoare am facut pana acum cateva multe zeci(de masina) si de scooter, la motorete nu am avut pana acum nevoie sa-mi desfac vreun motor.

Pana acum am avut motoare de 1100 si 1000 si este mare diferenta la 750 rapoarte scurte in cutie,il duci sus in ture,motor vechi,cade repede daca il chinui.

Asa este wolf,nu ai cum sa umbli la segmenti daca nu scoti biela dupa arbore,dar daca pui cuzinetii exact cum au fost nu sunt probleme.

Editat de b86dtm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cautat pana acum segmenti pentru modelul meu pe magazinele on line si chiar nu am gasit,aveti idee unde gasesc in Bucurestiul asta mare sau pe net

 

Si compresia aia ce zice ?

Nu ar trebui sa gasesti problema inainte sa o rezolvi ?

Fumul albastru nu inseamna neaparat segmentii, pot sa fie si semeringurile de la supape.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la o japo din cate stiu eu nu prea poti sa umbli la segmenti fara sa treci si pe la cuzineti(practic).

 

ce treaba ai cu cuzinetii?

la japoneze, de obicei se poate scoate blocul de cilindri de pe carterul motorului, si ai acces la pistoane si segmenti

(bineinteles dupa ce scoti capacul chiulasei, slabesti lantul de distributie, scoti axele cu came, chiulasa, etc)

nu ar trebui demontat tot motorul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cite stiu eu segmentarea fara alezare e ceva de genu hai s-o punem pe mamaia-n fereastra cind vine postasu' pensia, poate-i mai fraierim oleaca. repet, nu e experienta practica, dar segmentii nu sint nici ei foarte ieftini, plus ca uzura segmentilor/camasilor duce la uzura la cuzineti. care cuzineti costa si ei si inseamna alta manopera etc.

 

Nu-i adevarat nimic din ce zici, nu au legatura cele doua fenomene.

Poti pur si simplu sa schimbi segmentii. Alezarea cilindrului se face cand se trece la urmatoarea cota, adica +0,5 mm si pentru asta trebuie schimbat si pistonul cu altul de cota respectiva. Pentru a decide daca e nevoie SI DE alezare si trecere la urmatoarea cota se masoara camasa si daca nu mai este intre limitele admise, atunci da, se trece la alezare. Dar nu e intotdeauna cazul, pana a ajunge acolo poti bine merci sa treci prin 2-3 seturi de segmenti de aceeasi cota.

 

 

 

Iar.. cuzinetii.. ce-are sula cu prefectura?

 

Cuzinetii sunt la imbinarea bielelor pe arborele cotit (vilbrochen) iar faptul ca un motor nu are compresie sau papa ulei ca sunt segmentii dusi.. n-are nici o legatura cu ei.

Segmentii se scot scotand blocul cilindrilor de pe pistoane, nu tre sa demontezi nici o biela.. :)

 

:)

Mesaj completat

Dar, in cazul de fata.. @b86dtm, e evident ca problema nu e de la bujia pe care o pui pe cilindrul respectiv.. nu ea in sine e problema, problema e a cilindrului si mai exact a carbului care e dereglat si favorizeaza ancrasarea prematura a bujiei.

Mai mult ca sigur carbu ala da amestec prea bogat incat sa o ancraseze, lasa segmentare si compresii si alte aiureli.

Parca ai zis ca nu papa ulei, la un motor fara compresie si cu segmenti dusi automat apare si consumul de ulei.

 

Daca de exemplu chiar ai compresie mica pe acel cilindru atunci ea poate fi cauzata de faptul ca o supapa nu inchide bine (joc necorespunzator la culbutor/pastila ce-o avea acolo) sau pur si simplu o supapa de pe cilindrul respectiv a adunat depozite de calamina pe ea si pe scaun si nu mai inchide corect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti cu toti dreptate,multe necunoscute dar cum am mai zis bujia cand o scot este CURATA, nu este murdara de ulei,calamina,absolut nimic doar ca da scanteie in interior.Totusi suspectez si calitatea bujiilor 2 seturi cumparate din acelasi magazin,cand pun bujiile noi motorul functioneaza impecabil,cand le schimb dupa cateva sute km bujiile sunt curate f.f. putin afumate numai ca dau scanteie imprastiat si in interior, nu ma lasa niciodata in mers doar cand repornesc dimineata(pornesc fara soc deoarece nu este nevoie porneste usor si frumos chiar si in 3)

Am sa incerc si cu alta marca sau model de bujie.

Pun 2 poze cu o bujie care a mers vreo 300km si fara o uzura vizibila sau depunere de ceva da scanteie in interior....ma gandesc oare geaponezul ala nu a fabricat-o si el dintr-un metal mai de doamne ajuta,nici bujiile sinterom pe care le foloseam la dacia papuc nu aveau un aspect exterior mai urat(stiu ca nu are a face dar are un aspect de ieftin,de contrafacut)

post-58740-1280388922_thumb.jpg

post-58740-1280388928_thumb.jpg

Editat de b86dtm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa cum a sugerat cineva, daca suspectezi ca bujiile sunt falsuri pune o bujie veche de pe alt cilindru, doar ca sa vezi daca tipul de bujie e naspa sau nu, intelegi?

Mesaj completat

Uite si aici, ce sa vezi daca bujiile sunt fake sau nu. Nu da vina pe producatorul japonez ca nu exista asa ceva. Daca intr-adevar sunt nasoale inseamna ca nu sunt originale. In primul rand bujiile NGK, majoritatea pt moto se vand la bucata nu la set, fiecare bujie in parte vine in cutiuta ei separata.

 

http://www.ngk-sparkplugs.jp/english/techi...fake/index.html

 

Eu am pe moto ngk-uri de acu 3-4 ani si am cumparat noi si arata identic.. le-am schimbat si nu e nici o diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

@b86dtm

 

Exact aceeasi problema am intalnit-o la un Opel Astra, a fost fisa de vina. Incearca sa faci o proba cu alta fisa daca poti, nu zic ca asta este defectul dar este posibil.

 

din cite stiu eu segmentarea fara alezare e ceva de genu hai s-o punem pe mamaia-n fereastra cind vine postasu' pensia, poate-i mai fraierim oleaca. repet, nu e experienta practica, dar segmentii nu sint nici ei foarte ieftini, plus ca uzura segmentilor/camasilor duce la uzura la cuzineti. care cuzineti costa si ei si inseamna alta manopera etc.

 

Mai Calinush, abtine-te sa postezi in sectiunea Service pe probleme de mecanica, am vazut ca le ai cu electrica, posteaza te rog numai pe probleme de electrica. Segmentarea se poate face daca nu exista uzura pe camasi iar acest lucru se verifica cu un comparator, nu cu ochiul sau celebra "unghie" care se agata sau nu in gradul de uzura al cilindrului. Celor care nu le-au reusit segmentarile nu le-a iesit pentru ca motorul respectiv nu suporta segmentare, era uzura pe camasa prea mare. In afara de asta uzura segmentilor/camasilor nu are nici o treaba cu cuzinetii. Poti sa ai segmentii praf dar cuzinetii buni sau invers, cuzinetii praf iar segmentii buni.

 

Semnat,

 

userii sectiune service.

Editat de corleone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mi sa pare ca arate bine bujie din poza. Pare negru. Alta ideea, ai pus bujiile care trebuie? Poate nu au temperatura corecta.

Pe net gasesti multe informatie despre cum trebuie sa arata o bujie, de exemplu:

 

http://www.rotaryeng.net/Spark-plugs/Spark-plugs.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mi sa pare ca arate bine bujie din poza. Pare negru. Alta ideea, ai pus bujiile care trebuie? Poate nu au temperatura corecta.

Pe net gasesti multe informatie despre cum trebuie sa arata o bujie, de exemplu:

 

http://www.rotaryeng.net/Spark-plugs/Spark-plugs.html

 

Omul a zis ca a pus NGK CR9E, bujie care dealtfel este mentionata in manualul motoretei. Nu poate fi vorba de o bujie cu alta temperatura decat cea corecta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@b86dtm

 

Exact aceeasi problema am intalnit-o la un Opel Astra, a fost fisa de vina. Incearca sa faci o proba cu alta fisa daca poti, nu zic ca asta este defectul dar este posibil.

 

 

Fisele sunt noi NGK Racing si au fost primele pe care le-am verificat.

Nu am zis niciodata de firma in sine ca nu ar fi una de prestigiu sau ca face piese de proasta calitate,am scris ca este posibil sa fi cumparat eu piesa contrafacuta...se pirateaza marcile cel mai bine vandute.

Acum am pus 2 din bujiile vechi ale motoretei care sunt imbatranite vizibil,am mai deschis aerul 1/2 ture pe carburatoarele 2 si 3 pana cumpar un alt set de bujii,as incerca cr9eix dar nu stiu cum se comporta pe motorul meu sau un echivalent la cr9e de la alt producator.

Ma gandesc sa nu fie influentata carburatia si din cauza filtrului sport K&N.....prea multe variabile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...